Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

Sa se odihneasca in pace!

Nu prea postez aici de obicei, nu prea vad rostul, cine are ceva de invatat invata oricum, cine nu... nu.

Poate ca nu a fost vina lui ca s-a intamplat, dar sa ne gandim asa: daca acelasi om avea o Honda CB 500, mai intra oare in voblaj? O mai scapa de sub control atat de usor? Probabil ca nu. Nu mergea cu viteza, sa zicem, dar daca mergea cu un GS 500 cu aceeasi viteza, in acelasi loc, in acelasi stil, se mai intampla grozavia? Eu zic ca nu.

Imi pare tare rau ca a murit, dar chiar a fost pe barba lui, cum s-ar spune. Nu zic ca nu se poate sa incepi pe R6 si sa fie totul OK pana la urma, dar gradul de risc creste proportional cu nervozitatea fierului. Tu vrei sa mergi incet si sa o iei usor pana inveti, dar nu e intotdeauna suficient.

Odihneasca-se in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dar daca i-a explodat cauciucul fata se poate sa fi intrat in voblaj? sau nici atunci nu e posibil? Ia explicati-mi si mie cum a vrut el sa se dea pe o roata... poate l-ati vazut voi de acasa, din pat, sau de unde erati... eu l-am vazut ultima oara la 20 m in fata mea... bah da atatea comentarii stupide ... n-a fost nicio tentatva de bravada stupida... hai gata ca m-ati scarbit suficient.

 

 

Pe vremea cand aveam doar 3-5 luni de experienta mi s-a intamplat de cateva ori sa schimb aiurea viteza (dat drumul la ambreiaj prea brusc) si sa am parte de zmucituri sanatoase (si transpiratii reci dupa aceea). Insa eu aveam pe-atunci un GS 500 care m-a iertat (cu o singura exceptie) de fiecare data. Sunt convins ca daca faceam cel mult 30% din greselile pe care le-am facut pe GS, pe un R6 sau un RR, nu mai scriam pe aici (sau as fi scris cu ceva greutate).

 

Raspunzand la intrebarea ta, un inceput de wheelie pe R6 cred poate fi declansat (involuntar) de un schimb de viteza mai brutal.

 

Dumnezeu sa-l ierte pe Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Un om mai calculat , mai cumpatat , echilibrat.........nu am intalnit. Spunea un prieten aseara....."cum frate...mergea cu centura in Tico".....

-Motociclist de putin timp , chiar incepator cu un fizic mult prea firav pentru un R6 , un prieten de nadejde care daca ii statea in puteri sa faca ceva nu spunea NU......Mihai zis <GAM-ul> , un impatimit al curselor de masini pe 400 m.

-Sa l odihneasca DUMNEZEU.........

 

 

 

un incepator pe r6 ... cam mult ... RIP .. sper sa se mai invete cate ceva din chestiile astea .. condoleante familiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU AM RABDARE SA CITESC TOATE PROSTIILE SI BAGARILE IN SEAMA ALE MULTOR DE PE AICI.

SA-I FIE TARANA USOARA :lol:

 

 

PS: TOATE CASTILE SUNT TESTATE LA VITEZE MICI, GEN 50 KPH, CA SI AIRBAG-URILE, CENTURA samd...

CEI CE COMENTEAZA AIUREA, SA IA O CASCA "BUNA" PE TESTOS SI SA SARA IN CAP LA 70 KPH...SA VEDEM, O EXISTA DIFERENTA?

LA UN IMPACT FRONTAL PESTE 50-60 KPH, FIE CA ESTI IN MASINA SAU PE MOTORETA, NICI UN SISTEM NU-TI MAI GARANTEAZA SUPRAVIETUIREA.

 

UNA ESTE SA CAZI PE ASFALT, SI ALTA ESTE SA TE INFIGI IN CEVA. EU AM DAT CU CAPUL DE ASFALT LA 50 KPH, SI NU AM AVUT NIMIC, SI CASCA A FOST ZGARIATA.

CHIAR SI PROBIKERUL INDEPLINESTE CERINTELE PRIVITOARE LA UN IMPACT...CHIAR DACA NU-SI SPARGEA CAPUL, ISI RUPEA GATUL. CUM O FI SA TE OPRESTI BRUSC INFIPT, SI GATUL, RESPECTIV COLOANA SA SUPORTE CEL PUTIN DE 2 ORI GREUTATEA CORPULUI ???

VORBITI PROSTII...LASATI MORTII SA SE ODIHNEASCA IN PACE, SI LUATI AMINTE. PTR ASTA ESTE RUBRICA ASTA. S-A UMPLUT FORUMUL DE DETECTIVI...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana

Daca s'a dus cu a doua blana a trecut binisor de 120.

Gresesti.

Greseste?

Atunci, daca erai in spatele lui, noaptea, inseamna ca ai auzit daca i'a dat gaz puternic si ai vazut daca a piscat frana. Spune'ne, s'a aprins stopul sau nu?

dupa a 2a blana cand ii da a 3a are deja aproape 180

Vorbesti de R6? mai degraba de un miar.

viteza (8000 rpm la momentul impactului e destul)

OPA! Prima si una din cele doua informatii care ma interesau: turatia si treapta de viteza la momentul impactului. STIE CINEVA IN CE TREAPTA A RAMAS MOTORUL DUPA IMPACT?

Daca era intr'a doua (cel mai posibil), la 8000rpm ar fi avut aproape 100km/h. Insa nu viteza a fost de vina, ci probabil explozia de putere care l'o fi surprins => voblaj => scos mana din gaz (eventual urmata de sarit pe frana fata) => accentuare voblaj => directia bordura.

Am spus exact ceea ce am vazut ca s-a intamplat.

Repet ce l'am intrebat si pe prietenul tau Erick27: daca erai in spatele lui, noaptea, inseamna ca ai auzit daca i'a dat gaz puternic si ai vazut daca a piscat frana. Spune'ne, s'a aprins stopul sau nu?

Fiindca daca sunteti cinstiti si corecti cu voi insiva si cu noi si recunoasteti ca asa s'a intamplat atunci inseamna ca succesiunea de posibile evenimente pe care am prezentat'o mai sus e cea mai plauzibila.

Nici dupa 21 de pagini nu imi explic cum s-a produs accidentul, care ar fi cauza, cum de a ajuns motocicleta in bordura, insa mi se pare tare ciudata toata situatia ce a dus la decesul rider-ului.

Tu ai Fireblade 929 si mintea ta nu nascoceste nici o posibila succesiune de evenimente care sa fi dus la tragedia asta? NASOL. Atunci iti urez multa bafta!

Iar situatia nu a fost ciudata este un summum de evenimente. Nu e nimic paranormal.

 

 

RIP Mihaita. Nu stiu cum e la tine acolo sus, insa lumea se cearta pe aici si nu vrea sa traga nici o invatatura din patania ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai Fireblade 929 si mintea ta nu nascoceste nici o posibila succesiune de evenimente care sa fi dus la tragedia asta? NASOL. Atunci iti urez multa bafta!

Iar situatia nu a fost ciudata este un summum de evenimente. Nu e nimic paranormal.

 

Nu era vorba de nascocit, ci faptul ca acest cumul de evenimente a dus la o tragedie si de aceea e mai deosebita, daca "ciudata" iti suna distorsionat, din punctul de vedere al optiunilor spuse, ba pana, ba viteze schimbate prost, ba scapat mana in gaz, samd....

Si daca esti atat de clarvazator, nu vrei sa ne spui tu ce s-a intamplat de fapt, iar afirmatiile tale dovedeste-le fara posibilitate de tagaduiala, fara nici un dubiu. Nu stim si nici nu vom stii ce s-ai intamplat, mai mult decat supozitiile prezentate pe acest topic, dar, domnule "Strumfuadi" , as vrea sa ne luminezi tu pe toti ca sa nu mai obosim tastele aiurea. Deci iti asteptam cu neradare raportul expertizei tehnice traseologice in acest caz!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fire929: Am scris mai sus ce cred eu ca s'a intamplat. Spre deosebire de tine am o parere, insa nu sunt clarvazator, tata omida sau altceva, asa cum incerci tu sa ridiculizezi problema.

OPA! Prima si una din cele doua informatii care ma interesau: turatia si treapta de viteza la momentul impactului. STIE CINEVA IN CE TREAPTA A RAMAS MOTORUL DUPA IMPACT?

Daca era intr'a doua (cel mai posibil), la 8000rpm ar fi avut aproape 100km/h. Insa nu viteza a fost de vina, ci probabil explozia de putere care l'o fi surprins => voblaj => scos mana din gaz (eventual urmata de sarit pe frana fata) => accentuare voblaj => directia bordura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fire929: Am scris mai sus ce cred eu ca s'a intamplat. Spre deosebire de tine am o parere, insa nu sunt clarvazator, tata omida sau altceva, asa cum incerci tu sa ridiculizezi problema.

 

Te-as pune sa definesti " a ridiculiza" , iar apoi sa aplici definitia in cazul de fata, dar ca si mai devreme, asa cum nu ai fost in stare, sa demonstrezi, nu sa emiti, m-as mira sa o faci acum.

Toti avem pareri, stari si opinii, a mea fiind cea de mirare si anume ca de la o plimbare s-a ajuns la ceva atat de grav. Nu mi-am pus problema sa aflu cum s-a intamplat EXACT , pt ca stiu ca nu se va putea. Fa-o tu, ca din mom ce iti dai cu presupusul, te bazezi pe ceva... Pe ce ? Habar nu am, oi stii tu mai bine!

 

Mii de scuze pt "pe langa subiect"!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce ? Habar nu am, oi stii tu mai bine!

Pe bruma de experienta acumulata in 25mii km de A. B'ul nu se pune, multi incepatori fac eroarea sa judece ca daca au zeci de mii de km pe 4 roti au experienta.

 

Faptul ca mergi pe ideea ca "oricum nu se va afla ce s'a intamplat" e dezamagitor, orice copil de peste 3 ani incepe sa intrebe DE CE?

Daca nu ne punem probleme nu vom gasi niciodata raspunsuri. Raspunsuri care poate vor salva cateva vieti in viitor daca vor fi citite si procesate (bagate la cap).

Iar atunci nenorociri ca cea de sambata noaptea nu se vor fi intamplat chiar in van. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bruma de experienta acumulata in 25mii km de A. B'ul nu se pune, multi incepatori fac eroarea sa judece ca daca au zeci de mii de km pe 4 roti au experienta.

 

Faptul ca mergi pe ideea ca "oricum nu se va afla ce s'a intamplat" e dezamagitor, orice copil de peste 3 ani incepe sa intrebe DE CE?

Daca nu ne punem probleme nu vom gasi niciodata raspunsuri. Raspunsuri care poate vor salva cateva vieti in viitor daca vor fi citite si procesate (bagate la cap).

Iar atunci nenorociri ca cea de sambata noaptea nu se vor fi intamplat chiar in van. :lol:

 

nu va mai certati. Nu vad sensul.

 

incepator pe ss, asta spune tot. unii scapa, altii nu, depinde ce carte trage Dzeu pentru ei in ziua aia.

 

un lucru insa e clar: accidentul putea fi evitat daca Mihai ar fi condus prudent, constient de pericolul dintre macaroane. Cu masina poti sa faci curse, dar cu motorul se cade nene, si dupa zeci de mii de km. Invatatura e clara: un incepator isi ia o mobra mai iertatoare, cu cauciucuri in buna stare, si merge mai prudent, cu echipamant adecvat vitezei si experientei. Nu iti trebuie 3000 de euro sa te echipezi, dar nici cu 100 nu iesi onorabil in trosneala de planeta.

 

RIP lui Mihai, nu l-am cunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se cearta nimeni, liwiu. Incercam sa gasim raspunsuri. Daca ai vedea pe acest topic numai RIP'uri atunci nu s'ar invata nimic in urma acestor accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Vorbesti de R6? mai degraba de un miar.

 

 

Tu ti-ai dus vreodata capat vitezele?Nu poate sa fie asa mare diferenta intre motoretele noastre...a1a 120, a2a 175-180 , a3a 210 ... deci daca ducea capat a 2a cam atat avea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la 10000rpm intr'a doua am fix 120. Zona rosie incepe la 13500. Opinia mea e ca Mihai nu a apucat sa ajunga pe rosu intr'a doua, undeva pe la 8000rpm s'a desprins cu fata de sol si s'a speriat => lasat gazul si franat => voblaj => bordura. Poate este eronata, dar eu cred ca asta s'a intamplat. Nu fierul a fost blestemat, nu ceasul rau, ci lipsa de experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i fie tarana usoara si pacatele iertate!

pacat, mare pacat

 

Parerea me: foarte bine ca se discuta despre cauze; o fi cineva sa aiba ochi nu numai sa vada dar sa si inteleaga ce citeste!

Toti au dreptate, mai putin unul! Si el nu poate vorbi acum!

Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) :moto: :moto:

pacat de ce se tot intampla. Sper sa nu imi dau aiurea cu parerea - da totusi in linie dreapta, si o motoreta cum e R6, nu pierzi chiar asa de usor controlu. Probabil ca nu o sa stim niciodata exact ce s-a intamplat, da oricum, pacat, mare pacat. Ce sa zic, pana la urma revenim la vechiul subiect, ca totsi R6 nu e potrivit pentru un incepator.

 

frate n-are a face nimic ce motor iti iei cu felul in care il conduci.(mi-au spus-o si mie altii mai batrani).felul in care conduci un motor nu porneste de la maini,de la piept sau de la spate.conteaza ce ai in cap.el controleaza restul corpului.ca incepator am pornit cu 600 si sunt intreg...TU TRE' SA CONDUCI MOTORU NU EL PE TINE!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din imaginile difuzate de pro tv se vede destul de clar ca motocicleta nu a suferit nicio explozie de cauciuc, sau pana.

 

pe langa asta, pana la impact, motocicleta a mai scazut din turatii. (frana de motor, atunci cand iei mana din gaz.) deci, avea mai mult de 7-8 mii de turatii. in orice viteza ai merge, dar mai ales in trapta a1a, la 8 mii rpm, ai cel putin 80 km/h.

 

pacat de baiat. din poze pare sa fi fost un om linistit, simplu.

Sa-l ierte Dumnezeu.

 

 

LE: Tot protv a aratat imagini cu ceasul motocicletei ramas la 7-8 mii de ture. deci n-am zis-o din burta.

 

sanatate.

Editat de disney
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am facut o tura cu un gsxr 600

aveti dreptate merge si incet........

dar mult mai usor merge tare.......

150 pare incet....de-a dreptul firesc.....

asa ca ma intorc fericit la vacutza mea.....

better slow then sorry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la 10000rpm intr'a doua am fix 120. Zona rosie incepe la 13500. Opinia mea e ca Mihai nu a apucat sa ajunga pe rosu intr'a doua, undeva pe la 8000rpm s'a desprins cu fata de sol si s'a speriat => lasat gazul si franat => voblaj => bordura. Poate este eronata, dar eu cred ca asta s'a intamplat. Nu fierul a fost blestemat, nu ceasul rau, ci lipsa de experienta.

 

Nu s-a desprins deloc cu fata de la sol. Nu stiu cauza care a produs voblajul. La inceput a fost foarte usor (ca sa va imaginati - ca si cum ar fi in joaca) dupa care a degenerat intr-unul foarte violent de credeam ca-l arunca. De franat nu a franat deloc, caci nu i s-a aprins becul. A redresat-o dupa care a luat-o usor spre dreapta. A intrat iar in voblaj aproape de bordura. A harjait bordura vreo 20 m dupa care l-a aruncat direct in copac. Casca era prinsa - va spun sigur ca eram langa el cand am plecat. Nu stiu cum i-a sarit de pe cap si nici in ce stare era. Atunci m-am apropiat de casca dar, cand am vazut ce era in ea, credeti-ma ca nu am putut. Nu ne-am mai gandit apoi sa verificam daca siguranta mai era inchisa. Chiar daca ar fi lipsa de experienta cea care a fost cauza problemei, moartea lui a fost ceasu' rau. Putea sa il arunce intre copaci. Dupa acel copac mai era inca unul si apoi era trecerea intre benzi. Eu unu' va spun ce-am vazut. NU viteza excesiva, NU tentativa de-o roata, nici macar din greseala, casca prinsa. Si eu sunt incepator, am motor de viteza, am cazut la viteza mai mare decat a lui si nu am avut absolut nimic, dar nu m-am izbit de nimic. Si mie mi-au spus prietenii sa nu incep cu 600 ca-i periculos. Dar, fiti sinceri cu voi insiva, cand ti se pune pata nu te scoate nimeni din ale tale. Intamplari neprevazute apar tot timpul - totul e reactia ta si norocul sa mai poti face ceva. Eu am mai citit mesaje pe acest site, fara sa ma inregistrez ca user. Vroiam sa vad ce se poate intampla, sau cu alte cuvinte, sa invat ceva din greselile altora. Sincer va spun - nu ai ce sa inveti pentru ca totul depinde de moment si de tine. Si nu am postat aici ca sa ma cert cu cineva, nici sa-l disculp pe Mihai daca are vreo vina. Vreau doar sa va spun ca nu era smecheras (si nici unul dintre noi), nu incerca nici o grozavie.Nu stiu cum a intrat in voblaj pt ca nu am fost in locul lui. Ce a urmat v-am spus.Daca vreti sa trageti vreo concluzie nu mai plecati de la premisele astea.Cam atat am avut de spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte milioane de cuvinte din pacate de prisos

cum spunea si mai sus cineva in cele 20 de secunde este cam greu sa iti aduci aminte ce ai vazut tu pe site la accidente o spun din propria experienta .

Mare pacat RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...