Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani.

2 supape

2 intinzatoare de distributie

o garnitura de chiulasa

plus alte garnituri de pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani.

2 supape

2 intinzatoare de distributie

o garnitura de chiulasa

plus alte garnituri de pe acolo

Verifica uzura ghidului de supapa, daca e sub limita data de manual schimba-le odata cu simeringurile de la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Un nou posesor de VTR printre voi...

Prima inmatriculare in 2003 in Italia, modelul cu rezervor mare si bord digital

Imi place maxim cum trage, parca nu se mai termina puterea...venind de pe un 4L si mai demult alte V2-uri dar care au fost cruisere....vibratiile, ce mi-au lipsit.... si sunetul: muzica! :D

Si cateva poze dintr-o tura scurta de azi...

 

7574_771940162867201_374166474492280758_

 

10710704_771939529533931_641274213714791

 

10690150_771939689533915_164553883541113

 

1512701_771939889533895_7741833737792102

 

10730169_771940266200524_729673801359590

 

Mai am de rezolvat niste chitibururi estetice marunte. ca p-alea tehnice le-am facut.

Vede-a-ne-am pe strazi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos :)

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva :) Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el.

 

Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat...


Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi :)

 

in afara de tobe, e stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos :)

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva :)

 

 

O saptamana diferenta. Piesele pentru tine ar trebuie sa ajunga joi. Vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el.

 

Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila.

Salve!

Pai...aseara dupa 230 de km mai aveam o liniuta (ultima) dar inca nu incepuse sa palpaie, deci inca nu intrase rezerva....am bagat 12.7 litri

Am facut consumul prin metoda plin-plin cu regula de 3 simpla si mi-a dat un consum de 5.5-5.6 /100 km ceea ce e giuciuc pt un VTR.

Din astia 230:

~70 au fost pe DN3 cu 120-150 inafara locatlitatii si 80-90 in localitati

~65 pe A2 cu 150-160 constant si cateva sprinturi pe la 200-220.

~80 pe DN5 cu 120-150 inafara localitatii si 80-90 in localitati (cu pasager)

~15 prin Buc, mers chill (cu pasager)

 

Tre' sa bag la lecturat manualul ala, sa vad cum fac fata mai moale ca-mi cam clantane dintii pe dum mai denivelat :))

 

Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat...

 

Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi

 

in afara de tobe, e stock?

 

Mai are filtru de aer sport si kit Dynojet

 

Pai pe viitor vreau sa schimb/adaug asa:

- crashpaduri (poate gasesc ceva mai ok ca pret, gen PUIG)

- semnale fata/spate normale, cu BEC (acum pe fata am in oglinzi<doar una merge>, si pe spate niste lumanari cat mucu' de tigara, cu LED )

- oglinzi (acum am unele cu semnale, mici, nu prea se vede in ele, aia de pe dreapta are geam normal, nu concav/auto)

- mansoane (o sa pun unele de guma, acum am unele de spuma)

- manete scurte negre (cum are MetalHeart)

- sa-i montez pintenul (il am, dar n-am apucat sa-l montez)

- sa-i modific saua (scobit putin la mine in spate, adaug putin in fata pasagerului, material exterior mai aderent)

- un portbagaj/suport de topcase

 

ah...si era sa uit: gume Michelin Pilot Power....cu 180 pe spate, ca acum am 190 si nu ma lasa sa m-aplec bine la viteze mici :-L

» Post actualizat in 13 Oct 2014 13:05

...si pe viitorul indepartat (2 ani) ma bate un gand sa-i pun kit de de ghidon normal de la ABM si s-o fac naked (dar sa pastrez si carenele in caz ca vreau sa la pun inapoi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

vezi pt crashpaduri: http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=39 (am avut din astea si eu pe VTR meu :) )

 

Daca tot vrei sa modifici ceva, vezi poate poti trece la un singur radiator decat 2, laterale. Nu stiu daca a facut careva modificarea asta, dar mi se pare pertinenta. La o scapare pe-o parte, jos, risti sa fu.ti multe.

 

Daca ai si DynoJet, e destul de decent consumul pe care l-ai scos, la stilu de mers pe care l-ai enuntat. Ca si viteze, mi se pare un ritm suficient pt Romania.


Oricum VTR ul iti pune zambet la acceleratiile de la 60-140, nu la topspeed sau la viteze de 210+ km/h...

 

Nu stiu de ce zici de fata ca-ti clantane dintii,eu stiu ca ea e destul de barcuta, pe fata (e moale), mai ales in conditii de franare mai violenta.

Vezi sa fie reglata bine suspensia (regleaz-o pe masa/conditiile tale de mers) si mai bine investeste intr-o servisare de furca, decat in altceva (poti lua si arcuri noi, eventual).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alternativa? intinzatoare manuale! :)

Eu le prefer pe cele automate :) Daca au tinut 56.000 km astea pacatoase, atunci astea updatate, cum zice Ottoman, cred ca nu o sa mai imi faca probleme prea curand.

 

MotoRocker,

 

cat despre crashpaduri, si eu am tot cautat, dar sunt scumpe. Asa ca m-am lasat bagubas. Am mai dat-o si pe jos, dar probleme cu radiatoarele n-au fost. Cred ca daca pici la viteza mai mare, radiatoarele o sa fie ultima ta grija. Pentru protectie, incearca niste capace de carbon pentru capacul de la ambreiaj si pentru cel de la alternator, pe ebay.de am gasit cu 40E bucata, dar tare cred ca s-ar putea sa le gasesc mai ieftine pe la noi, o sa ma interesez pe la baietii de se mai dau pe circuit. Capacul de la alternator il gasesti pe ebay, dar ala de la ambreiaj e greu de gasit. Un an am stat geana pe site si tot pe la noi prin dezmembrari am gasit.

Legat de oglinzi, am si eu niste din astea cu semnale integrate, tre' sa le montez. Sunt curios cum sunt. Vezi ca semnale are Patrick pe site. Ieftine si bune. Alea stock zici ca-s doi gogosari :)) Daca vrei oglinzi misto, poti incerca de Yamaha FZS600 Fazer - bratele sunt mai lung ca si cele de VTR, dar ai vizibilitate mult mai buna. Eu pe a mea am una de VTR si una de Fazer. Aia de Fazer e pe stanga si vad mult mai ok in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intinzatoarele automate, cele stock, ce se strica mai concret? eu le-am scos pe-ale mele, le-am verificat daca misca sus-jos, dar altceva nu ma taie bibilica. Arcul are recul puternic, ulei e acolo cat trebuie, nu curg, nu scartaie, patina sta beton, lantul distributiei e intins bine ...

MotoRocker, sa-l stapanesti sanatos. Arata foarte bine bestia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Eu le prefer pe cele automate :) Daca au tinut 56.000 km astea pacatoase, atunci astea updatate, cum zice Ottoman, cred ca nu o sa mai imi faca probleme prea curand.

 

MotoRocker,

 

cat despre crashpaduri, si eu am tot cautat, dar sunt scumpe. Asa ca m-am lasat bagubas. Am mai dat-o si pe jos, dar probleme cu radiatoarele n-au fost. Cred ca daca pici la viteza mai mare, radiatoarele o sa fie ultima ta grija. Pentru protectie, incearca niste capace de carbon pentru capacul de la ambreiaj si pentru cel de la alternator, pe ebay.de am gasit cu 40E bucata, dar tare cred ca s-ar putea sa le gasesc mai ieftine pe la noi, o sa ma interesez pe la baietii de se mai dau pe circuit. Capacul de la alternator il gasesti pe ebay, dar ala de la ambreiaj e greu de gasit. Un an am stat geana pe site si tot pe la noi prin dezmembrari am gasit.

Legat de oglinzi, am si eu niste din astea cu semnale integrate, tre' sa le montez. Sunt curios cum sunt. Vezi ca semnale are Patrick pe site. Ieftine si bune. Alea stock zici ca-s doi gogosari :)) Daca vrei oglinzi misto, poti incerca de Yamaha FZS600 Fazer - bratele sunt mai lung ca si cele de VTR, dar ai vizibilitate mult mai buna. Eu pe a mea am una de VTR si una de Fazer. Aia de Fazer e pe stanga si vad mult mai ok in ea.

 

motorul tau mi se pare ca e luat din galati. daca da, sa stii ca a mai avut schimbate intinzatoarele... :) cel de pe fata de doua ori chiar... deci nu, n-au tinut 56.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intinzatoarele automate, cele stock, ce se strica mai concret? eu le-am scos pe-ale mele, le-am verificat daca misca sus-jos, dar altceva nu ma taie bibilica. Arcul are recul puternic, ulei e acolo cat trebuie, nu curg, nu scartaie, patina sta beton, lantul distributiei e intins bine ...

 

La motorul lui Metal s-a rupt arcul de la intinzatorul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o problema la VTR-ul meu care se manifesta in felul urmator: cu motorul pornit la ralanti se aude un zgomot in zona ambreiajului. Daca strang ambreiajul zgomotul dispare complet. In rest functionarea este absolut normala, cutia de viteze cupleaza treptele corect, ambreiajul nu patineaza. In mers, in oricare dintre trepte ar fi cuplata cutia, nu se aude absolut nimic.

As vrea sa stiu daca ati avut o asemenea problema si, daca da, cum ati remediat-o si ce piese ati schimbat, unde, cu ce costuri,etc

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motorul lui Metal s-a rupt arcul de la intinzatorul spate.

:alcy: dubios al naibii, chiar ma miram ce se poate strica la o bila?! cred ca in cazul asta ar fi de optat pentru CCT-uri manuale; eventual trimise inginerilor de la honda &co. mizeriile de le-au facut ei.

 

i_alex, din descrierea ta am auzit ca problema asta o au mai multi cu honde, dar nu mi-e niciodata clar ce poate fi. Sunt curios sa aflu parerea unui cunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i_alex,

 

e posibil sa fie ceva pe la oala de ambreiaj, posibil un rulment de pe acolo.

 

 

Din ce am citit si eu pe afara, baietii recomanda intinzatoarele manuale, dar cum eu nu facm jdemii de km pe sezon si nu trag de ea in ultimul hal, nu prea agreez varianta asta. Plus ca am cunostinte minime de mecanica si nu stiu ce implica intinzatoarele manuale si mentenanta lor. Asa ca prefer sa nu-mi bat capul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot nu ma prind: daca tija intinzatoare la automate are "return block" ca sa zic asa, ce treaba are ruperea arcului cu distributia trosnita? arcul doar impinge tija pana la urmatorul pinten de blocare, iar tija, teoretic, este unisens. Cu un arc rupt, distributia aia ar fi trebuit sa clantane mult si bine pana sa crape ...

La manuale, din cate am citit, mai strangi surubul cand clantane distributia, insa iti dau dreptate Metal: daca nu te pasioneaza mecanica, nu e comod sa ai manuale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am o problema la VTR-ul meu care se manifesta in felul urmator: cu motorul pornit la ralanti se aude un zgomot in zona ambreiajului. Daca strang ambreiajul zgomotul dispare complet. In rest functionarea este absolut normala, cutia de viteze cupleaza treptele corect, ambreiajul nu patineaza. In mers, in oricare dintre trepte ar fi cuplata cutia, nu se aude absolut nimic.

As vrea sa stiu daca ati avut o asemenea problema si, daca da, cum ati remediat-o si ce piese ati schimbat, unde, cu ce costuri,etc

 

Multumesc anticipat

 

"Bataie" in oala de ambreiaj... majoaritatea V2-urilor mari o au....la unele se aude mai tare, la unele mai incet. (eu am auzit si la VTR si la SV-ul mare si la TL)

Si a mea bate, dar diferenta e prea mica (intre ambreiaj tras/liber) ca sa-mi fac probleme...

Din ce stiu eu, si s-ar putea sa ma insel, scapi de sunetul asta daca iti iei rulment nou si eventual oala noua, dar nu stiu daca merita (e destul de scumpa)....oala noua trebe atunci cand zgomotul e f evident si nu trece cu schimbarea rulmentului, dar putin probabil sa se ajunga acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi de la oala si as schimba-o, ma intreb cat de repede ar reaparea zgomotul, adica ma gandesc, cauza este modul de utilizare, sau pur si simplu asa se intampla la V2 unde cuplul est livrat mai brutal si este mai neuniform decat la 4L.....

Editat de i_alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat asta cu zgomot la V2-uri in ambreaj din cauza cuplului. Poi la monocilindre mari ce sa mai zicem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...