Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Da si tu detalii cu Raptorul... cat te-a costat, km, stare, investitii nevesare, detalii de gen...

 

L-am luat prin fratii Biris, l-am gasit mai greu (~ o luna)...dar a meritat asteptatea

an fab 2007, deci modelul 2 - pe injectie, 19.500 pe ceas, mobra arata ca noua si tind sa cred ca-s reali km, mai ales ca e luata de la privat, (al doilea prop) si nu ii facuse buzele la vizionare (avea gâze si praf de la ultima tura) nu de la concesionari.

primul propr e nascut in '79 si al doilea in '81, deci oameni relativ cu capul pe umeri...

 

accesorii: capete ghidon, oglinzi, suport nr baracuda, rear hugger, vopsea custom (rezervor-aripa-hugger-codita albastru, jantele aramii) + un monstru f finut aerografiat pe rezervor <abia se vede>...intr-o cutie codita/aripa spate originala, semnale orig, oglinzi orig, maner de pasager + un far mai streetfighter in culoarea mobrei si manualele mobrei)

 

Consumabile sunt in stare buna: placute fata la jumate, spate aproape noi, kit de lant abia pus, uleiul nu-i negru si la nivel, simeringuri furca ok, lichidul de frana e galbui-deschis, discurile nu au deloc uzura...gumele (Pilot Power) la fel dar sunt fata-2009, spatele-2010, insa sunt gumoase.

 

Pretul a fost 1900 euro in Italia si 2450 in Bucuresti + inca ~ 1.000 LEI inmatricularea (cu RCA/6 luni, traduceri si nr preferentiale inclusve...mai astept un certificat de la ANAF si la Pipera cu dosarul final)

 

Motoreta mi se pare geniala, dansezi cu ea cum vrei, am ramas paf cat de manevrabila e si confortabila (cred ca pot in sa peste 600/zi lejer)...e mai confortabila ca Banditul si nu ma asteptam, intr-adevar, peste 120-130 te cam bate vantul, deh...e naked.

cadru MV Agusta, furca Marzocchi si frane Brembo => SE SIMTE! ma declar fan! :)

 

Investitii pe viitor:

Tehnic - mai nimic, deocamdata. O sa-i schimb ulei+filtru si antigelul iar in primavara va primi gume noi. O sa-i pun si ei un bec Xtreme Vision ca e cam chior.

Estetic - capete de ghidon gri, ne gandim sa-i vospim jantele gri sau negru si cam atat...poate chestiute d-astea gen manete scurte sau alte acareturi.

 

Cert e ca eu nu mai cumpar mobra din tara decat daca o gasesc asa cum e asta, intretinuta si ingrijita.

Recomand pe fratii/familia Biris, se pare ca-si merita faima, chiar aduc numai motorete f bune!

 

am pus cateva poze aici, dar sunt facute cu telefoncea

/index.php?/topic/107506-cagiva-raptor-650/?p=4032233

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai, las-o pe iarna cu astea. Ca daca e, ma bag si eu la semnale de genul si daca stopul e din ala cu semnale integrate, vreau si eu :) Comandam amandoi la iarna. La cum se agita lumea sa o cumpere, am ganduri mari pentru investitii la iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit!

 

Crashpaduri fara sa gauresti carenele

 

https://www.louis.eu/artikel/mounting-kit-for-lsl-crash-pad-fuer-honda-vtr-1000-f-firestorm/10022040?filter_bike_id=0835&list=101681163

 

+

 

https://www.louis.eu/artikel/lsl-crash-pads-pair/10021970?filter_bike_id=0835&list=101681180

 

le poti comanda prin Kronau sau Mymoto.

 

mai e un tip din Suceava care le face el...sensibil mai ieftin, dar nu sunt testate, gasesti cateva pagini mai spate niste poze puse de MetalHeart.

 

pune si tu o poza cu mobra, s-o vedem si noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am facut la baiatul asta.

 

/index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/

 

Nu sunt testate, dar par ok, sunt facute bine.

 

Eu pe a mea am si capace de carbon, le gasesti pe ebay la aprox. 100E amandoua. E bine sa ti le pui si pe alea avand in vedere ca un capac de ambreiaj sh (daca-l gasesti) ajunge pe la 400-450 de lei.

http://www.ebay.de/itm/HONDA-VTR1000-FIRESTORM-CARBON-LIMADECKEL-MOTOR-ENGINE-COVER-CARBONE-CARBONO-/281770353774?hash=item419ad2646e

http://www.ebay.de/itm/HONDA-VTR1000-FIRESTORM-CARBON-KUPPLUNGSDECKEL-ENGINE-COVER-CARBONE-CARBONO-/271953923641?hash=item3f51b78e39

 

Hai cu pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te luam daca bagi benzina :))

 

Ia zi, ti-ai luat ceva? Ai ceva in vizor sau tie iti place mai mult sa mesteresti decat sa invarti roata? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te luam daca bagi benzina

 

Ia zi, ti-ai luat ceva? Ai ceva in vizor sau tie iti place mai mult sa mesteresti decat sa invarti roata?

Benzina va las pe voi sa va bagati la galetile alea de pistoane si carburatoare :)))

Am ceva in vizor, va anunt in weekend daca s-a concretizat, ca-s mai superstitios de felul meu :D

» Post actualizat in 17 Aug 2015 12:02

mobra o stiti a fost a lu roni:)) , multumesc pentru ajutor:)

Mobra o stiu putini ca nu prea am umblat cu ea. Cu riscul de a fi laudaros si foarte plin de mine, sunt curios cate din mobrele care se vand au fost bibilite atat de in detaliu la partea mecanica cum a fost asta :)

offrecords: vanzarea motorului asta a fost de departe cea mai proasta afacere pe care am facut-o vreodata =))

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai da :) Financiar ieseai mai bine daca o dezmembrai.

 

100E - rezervorul

200E - furca cu roata, juguri, discuri si etrieri

100E - semighidoanele cu comenzi

50E - bordul

100E - farul cu cadrul de bord

350-400E - motorul cu totul

50E - semicadrul

100E - cadrul cu acte

100E - bascula cu roata si amortizor

200E - restul de nimicuri (releu de incarcare, stop spate, scarite, pedala de frana, schimbator, cabluri etc)

 

Mai-mai ca ma gandesc sa o dezmembrez si eu pe a mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper totusi ca pe a ta sa o ieie unu' care stie cu ele. E cam greu pe la noi cu marketing de la oameni care habar n-au de motoare si unde toti cauta CP si "ani mai buni" da' toti pun frane-n curbe ca le e frica. Data viitoare sa iei si tu un R6 ceva, ca daca vrei sa-l dai sa nu ramai cu el prea mult :)) si poate-l dai inainte de 20k cand incepe sa vomite power booster si cuzineti (asta o spun pasionatii modelului)

 

 

...'ti-ar cosoroaba de ras Imperioane :))

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal, n-o dezmembra, mai ales ca tie iti place mobra. Arata si merge foarte bine, e pacat s-o tii imprastiata pana se da pe piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, las-o pe iarna cu astea. Ca daca e, ma bag si eu la semnale de genul si daca stopul e din ala cu semnale integrate, vreau si eu Comandam amandoi la iarna. La cum se agita lumea sa o cumpere, am ganduri mari pentru investitii la iarna.

 

alea sunt, cred c-o las pe primavara chiar

 

Bai da Financiar ieseai mai bine daca o dezmembrai.

Mai-mai ca ma gandesc sa o dezmembrez si eu pe a mea

 

dai si piese din motor? :D ..de fapt de pe....

 

Metal in caz ca o bagi la dezmembrari sper sa nu fie cazu ma abonez la capacele de carbon ,sa si capacu mono post:))

 

nu e cazul man sa te abonezi, ca ajung la mine :tempted:

 

stati linistiti, nu crapa asta motoreta, nu-l lasa sufletu' :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa trec pe naked, pe naked mare. X11, FZS1000, Monster 900, SV1000N, din astea. Daca nu marit VTR-ul sa iau ceva de genul, poate fac o alta manevra - sa-mi iau un naked mai mic si sa pastrez si VTR-ul pentru atunci cand am chef de rupt fasul de pe ea :) Cel putin, la VTR, stiu sigur ca 3 ani nu prea am mai am ce investitii sa fac, mai ales la cei max. 5000 km pe care-i fac intr-un sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa trec pe naked, pe naked mare. X11, FZS1000, Monster 900, SV1000N, din astea.

 

da-le dracu p-alea 4L :P

 

iti recomand Raptoru' d-o mie, o sa-ti placa :)...unu mai nout (2004+), folosit putin si in stare buna e ~ 3.000 zeuroi la italibani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, stii care-i treaba cu aste? Astea-s motoare de curbe, de viraje, ori noi pe aici prin sud trebuie sa bagam cam 150 km in orice directie ca sa prindem un drum "de dat". Daca stateam in BV sau SB nici nu ma gandeam sa dau VTR-ul, asta e facut pentru drumuri gen Sibiu-Paltinis :) Dai o tura din aia in weekend, un dus-intors asa, mai voiniceste, nu-ti mai trebuie nimic. Un 4L e mai ok pt noi, e mai linistit, trage mult mai liniar, nu e asa smucit ca un V si nu te oboseste nici asa de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, stii care-i treaba cu aste? Astea-s motoare de curbe, de viraje, ori noi pe aici prin sud trebuie sa bagam cam 150 km in orice directie ca sa prindem un drum "de dat". Daca stateam in BV sau SB nici nu ma gandeam sa dau VTR-ul, asta e facut pentru drumuri gen Sibiu-Paltinis :) Dai o tura din aia in weekend, un dus-intors asa, mai voiniceste, nu-ti mai trebuie nimic. Un 4L e mai ok pt noi, e mai linistit, trage mult mai liniar, nu e asa smucit ca un V si nu te oboseste nici asa de mult.

Un varadero generatie pe injectie,parca ar merge,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe la 50 de ani aşea da.... :P

 

Varadero e misto daca mânci km pe paine....gen ture de Europa

sau daca-ti place sa schimbi o bujie spate in 2 ore :)) (hatin' around)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...