Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, a lui Noro statea la 800 :)

A mea sta pe la 1000-1100.

 

Pedo, pastreaza aia pentru mine, te scap eu de ea saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

@ Metal Heart: s-a facut.

 

@ Roni: mie-mi statea 1000-1200 RPM .

Vezi ca la 800 RPM o sa patesti sa ti se opreasca din senin. Eu asa am patit de 5 ori intr-o saptamana. Eram la semafor, motorul era deja incalzit (mergeam de 30 minute). Stau frumos la semafor si cu 15 sec inainte sa se faca verde, se opreste SUBIT. Nu stiam ce are..........nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit la turometru cand e la relanti...

 

Eu zic ca-i ok macar 1000-1100 RPM... my 2c.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm, eu il tineam la 1000 Rpm si in frana de motor bubuia in tobe de-o gaseau toti dracii. Am ridicat la 1500 Rpm si, pe langa faptul ca e mai infipta, galgaie frumos in frana de motor... tre' sa mai verific si alte reglaje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si e ok sa.ti stea in 1500?

 

la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si e ok sa.ti stea in 1500?

 

la mine mai e o chestie naspa: pe decelerare in treapta inferiora imi moare motorul. cred xa e ceva slabit pe la carburi sau vreo garnitura dusa ca o simt cum da rateu pe undeva pe la.cilindrul de sus.

asta incerc si eu sa ma lamuresc. VTR-isti cu experienta, luminati-ma! :) treaba cu muritul motorului n-am experimentat-o la nici o mobra si nu-mi pot da seama de la ce poate fi. Teoretic, in frana de motor, aerul e inchis iar cilindrii sunt "antrenati" de putin gaz, ca la relanti ... corectati-ma daca gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca relantiul meu oscileaza aprox. 100 Rpm, ce ar fi de verificat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi s-a oprit niciodata, totul tine de reglaje

1500rpm este foarte mult pt un V

cat despre relanti mai conteaza si la consum

asa ca sa fiu al dracu cel mai putin am scos 6 la suta in afara, vama-bucuresti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg. Am vorbit deja cu baiatul care stie cu fibra ca sa vedem cand il masuram si sa-l finisam calumea - urmeaza sa-i dau de cap intr-un viitor nu foarte indepartat.

 

Cat despre tobe, stock sunt mai bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumita lui Roni, m-am pricopsit si eu cu un pinten intreg.

multumita lui Metal Heart m-am pricopsit si eu cu 2 tobe stock pt 2 ore sa fac RAR-ul :10:

Legat de idle, o sa citesc si eu manualul pe care-l am in .pdf Am mai multe de lamurit cu mobra asta

 

In alta ordine de idei: care vii la Bikers party in mamaia weekend-ul asta? intentionam sa plecam sambata pana-n ora 12:00, sper ca si vremea sa fie de acord cu noi.

 

Numai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, hai cu noutatile.

 

Ai ajuns la intrunire la Constanta? Cum s-a comportat?

 

Eu am fost azi o tura pana pe la Ruse, am cam alergat-o, la intoarcere am tinut-o numai de la 160 in sus. Tot 8 mi-a consumat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am fost la Constanta, petrecere reusita si atmosfera cum deja baietii de acolo ne-au obisnuit. Legat de VTR-ica: a mers bine, am tinut-o lejer in 140 constant. Consumul a fost undeva la 6% ceea ce m-a impresionat placut (auzind de la toata lumea ca sub 8% nu scade nici daca o impingi la vale) indraznesc sa cred ca valoarea asta nu e una optimizata intrucat carb-urile mele sunt usor desincrinizate iar bujiile necesita schimbate. Dar totusi e un consum bun zic eu; pe viitor ma astept la o valoare si mai mica :tomato:

Una peste alta, motor bun, puternic si placut la touring, mai putin motocicleta in ansamblul ei care se recomanda mai degraba pt ture scurte si serpuite decat sa inghita kilometrii de autostrada (pozitia la drum lung lasa mult de dorit)

 

are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile?

 

Metal Heart, poate ne vedem curand la o tura cu bestiile sa vedem cu ce ne mai laudam unul la celalalt :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si pe mine m-a surprins consumul acum, desi am alergat-o binisor, mi-a luat 8. Deci ar fi sanse si de mai putin la un mers mai domol.

Da, intr-adevar, nu prea e o motocicleta sa bagi autostrada cu ea la 120 km/h. Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am obisnuit cat de cat cu pozitia.

si eu, cu dureri la maini si piept :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

cred ca mergeti voi prea 'incordati'..

VTR are o pozitie decenta fata de alte vitezane...as putea zice ca e foarte echilibrata intre 'sport' si 'touring'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate tre sa fac o sesiune de training pt mersul pe VTR; eu vin de pe dual sport si diferenta e enorma. Acum, sunt constient ca pe VTR stai mai lejer decat pe un ss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee cat este valabil RAR-ul? 30 sau 60 de zile?

60.

 

Acest document îl puteţi obţine de la orice reprezentantă R.A.R. şi este valabil pentru o singură înmatriculare, dar nu mai mult de 60 de zile de la data eliberării sale.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sincronizeaza carb-uri prin Buc si pe la ce scoruri? Metal Heart, parca tu le-ai sincronizat pe ale tale la revizia din primavara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...