Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Eu am auzit de bine de banditul de 1200/1250. Am auzit ca are un cuplu demential motoreta aia. Poate asta este cauza pentru care o gramada de straini fac streetfightere din el. Il fac cat mai usor, cuplu mare, motor super rezistent. Am vazut ca ai zis ceva de shfit star. Cat costa un kit pentru un Sv650 si de unde le-ai luat? Si eu am auzit ca iti fac cutia sa lucreze super.

factorypro.com 250 de dolari cu tot cu transport. vama depinde cum te descurci! :) MERITA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt curios daca dupa un motor in V mai treci la motoare in linie (4L) . :D

Mi-ar placea un Speed Triple 955i 2004+ :) Sau o Honda X11. Banditul 1200 se propie de cuplul si puterea VTR-ul, dar VTR-ul fiind V2 livreaza totul mult mai misto si de jos. Si pe mine ma batea gandul la Bandit 1200, dar e mare, e greoaie, suspensiile moi - trebuiau bani multi bagati in ea sa o rigidizezi.

 

iarna masori lungimea lanturilor. scrie in manual.

 

 

un cuvant: factorypro! am folosit, am fost multumit. cu avansul marit si un kit nou pentru carburi ar trebui sa te astepti la 7-7.5 in oras. recomand de asemenea si shift-star-ul. DEMENTIAL! l-am folosit si pr rf si pe rsv. e cu totul si cu totul alta cutie!

 

 

nu. dar depinde de 4l, sunt destule faine. eu unul vreau sa-mi iau un 636 pe langa v-uri. e genial motorasul ala!

 

Nu stiu daca se justifica investitia, cutia lucreaza destul de bine, iar ca putere... are suficienta pentru un mers mai mult in oras. Si de Fazer am fost multumit, ala ma deranja la drum lung, unde aveam de alergat, devenea deranjant peste 160. VTR-ul e mult mai stabil la viteze mari.

 

Practic nu consumul ma deranjeaza, ci autonomia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi un motor 4linie as lua FJ 1200, mi s-a parut geniala mobra aia. Ai impresia ca stai intr-un jet liner si oricat intorci incheietura dreapta el tot in decolare sta :) geniala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, azi mi-am facut si eu de cap cu ea :) I-am schimbat cadrul de codita, carena spate si placutele pe spate. I-am pus bateria si i-am dat si o cheie. A luat-o imediat :D Zilele astea sa-i fac si RCA-ul si apoi sa o duc in service si pentru restul de biblieli. Aveam in plan sa schimb si placutele pe fata, dar nu am putut desface surubelele.

 

 

Legat de realnti, cu socul tras imi statea pe la 2000 rpm, iar dupa ce i l-am lasat, imi varia intre 1000 si 1500.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic :tomato:



le-am facut, sunt strunjite din alama si cel mai probabil nu se vor mai rupe in veci; primul upgrade tehnic al vtr-ului :mexicanwave:

eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic :tomato:



urmeaza intinzatoarele manuale ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, aici astept mai multe detalii de la tine: cat te-au costat, cine ti le monteaza...

 

adica... nu-i mai simplu sa schimbi lanturile de distributie atunci cand le vine vremea, si aia e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

"nu-i mai simplu sa schimbi lanturile de distributie atunci cand le vine vremea, si aia e?" din spusele mai multora si a logicii mele, se prea poate si asta insa, acele intinzatoare au un arc care cedeaza destul de timpuriu (opinii si din Ro si din strainatate) si vreau sa evit treaba asta. Plus ca, vreau sa-mi alimentez obsesiile mecanice prin care schimb chestii complicate cu lucruri simple, ramane de vazut cat imi si reusesc. Treaba cu acel surubel din plastic de la choke care s-a rupt, a fost suficient cat sa vreau sa vand VTR-ul :) imagineaza-ti cum as face daca ar trosni intinzatoarele/distributia ... as runca cu mobra-n gaste. Inca nu sunt lamurit cum imi dau seama, la intinzatoarele manuale, ca lantul de distributie trebuie schimbat ... care stie ceva, va rog, lamuriti



----------------------------------------------------------

hai fratilor, chiar nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Mai, legat de treaba cu intinzatoarele manuale, nu prea m-am documentat si eu nu prea m-as risca la asa ceva. O sa-i fac si eu o verificare de distributie in viitorul apropiat, dar, daca este nevoie, prefer sa schimb tot ce trebuie cu piese noi. Nu cred ca un intinzator nou crapa dupa 5.000 km....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Mai, legat de treaba cu intinzatoarele manuale, nu prea m-am documentat si eu nu prea m-as risca la asa ceva. O sa-i fac si eu o verificare de distributie in viitorul apropiat, dar, daca este nevoie, prefer sa schimb tot ce trebuie cu piese noi. Nu cred ca un intinzator nou crapa dupa 5.000 km....

ba chiar si mai repede, crede-ma! sunt mizerabile intinzatoarele de honda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, da-le-n cacao de aici de intinzatoare!!! O sa aprofundez si eu problema si sa vad ce naiba fac. Eu aveam in plan sa schimb tot, dar o sa iau in considerare si alternativa asta. Pe forumuri se pare ca asta e un fel de calcaiul lui Achile, iar mai mereu pica cel de la cilindrul din fata si nu intotdeauna face damage in motor.

 

Vad ca pe ebay un intinzator e semnificativ mai ieftin decat un lant de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca la faza cu intinzatoarele tine si de noroc, dar, cam toata lumea se plange de ele. prefer sa le fac eu si sa stiu ca-s acolo pe veci. Am mai gasit cateva chestii pe la motorasul asta facute in doru' lelii de japonezi si vreau sa le fac eu cum ma duce capu' mai bine.

 

si totusi ... la intinzatoarele manuale, cum iti dai seama ca lantul de distributie e pe duca si trebe schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca raspuns la intrebarile astea delicate gasesti pe sectiunea de SERVICE, daca deschizi un tipic nou. Dupa cum vezi, aici nu prea intra lume, plus ca VTR-urile-s destul de rarute.

 

Ar fi interesant de citit patania cuiva caruia i s-a intamplat bucuria cu distributia.

 

Se pare ca cine a avut VTR pe la noi nu prea l-a interesat aspectul asta, sau nu a tinut-o suficient de mult incat sa ii pese sau sa iebe in vedere. Mie a inceput sa-mi placa motocicleta si as cam vreau sa o tin, asa ca orice info ai, sau idei de imbunatatire, pls share.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem aici pe forum de un cbr caruia proprietarul i-a intins lantul de distributie (intinzatoare manuale) pana acesta a cedat, nu gasesc articolul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VTR-ul are acelasi motor cu Varadero, numai ca pe asta e injectie. Astia cum or fi rezolvat-o, ca n-am auzit pana acum de Varadero cu distributie rupta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta-i adevarat ... poate ca varadero fiind mai nou s-a mai rez problema? sau vtr fiind mai sportiv, tensioneaza mai mult CCT-ul?

VTR-ul are acelasi motor cu Varadero, numai ca pe asta e injectie. Astia cum or fi rezolvat-o, ca n-am auzit pana acum de Varadero cu distributie rupta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la piesele OEM, la Varadero CCT-ul e diferit fata de VTR, are alt cod. Varadero are si alte carburatoare. Poate cu un intinzator de Varadero se rezolva eterna problema. Trebuie aprofundata treaba. O sa imi fac odata timp sa citesc pe la baieti, sa vad ei cum au rezolvat cu reviziile, cu chestia asta, daca si acolo se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carb-urile la cele doua mi se par la fel, difera diametrul pe admisie,cred ca alte dif nu sunt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cam inecat-o pe a mea :(

 

Am incercat sa o pornesc inainte de ninsorile alea, pe frig, si am uscat si bateria. Am bateria pe redresor, sa vedem cum ii dau de cap maine, ca nici cheie de bujii n-am :(



...............................................

 

Gata, i-am dat de cap. Am lasat bateria pe redresor vreo 12 ore, am pus-o pe moto si a luat-o imediat. Din a doua incercare, fara pacanele, fara nimic. Problema a fost ca nu-mi statea la relanti nici cu socul tras. O tineam din acceleratie pe la 2500 rpm. De abia dupa ce s-a incalzit am vazut care era buba... a luat-o doar intr-un cilindru, doar cilindrul din fata mergea. Cel de sus a pornit dupa ce s-a incalzit. Deci, neaparat se cere o vizita-n service pentru o carburatie corespunzatoare.

 

Maine fac RCA si de marti cred ca incep sa invart roata.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va crizati prea tare vizavi de distributie si intinzatoare .cand lantul se uzeaza acesta se intinde iar intinzatorul trebuie sa il tensioneze ptr a si face treaba in continuare . un lant si un intinzator uzate (mai sunt doua patine acolo ,una fixa si una mobila) determina un zgomot caracteristic , un tocanit initial slab ce apoi se accentueaza . cand zgomotul devine puternic uzurile sunt mari si apare pericolul ca distributia sa sara de la punct (nu stiu , se rupe lantul ,sare un dinte) ceea ce inseamna ca supapele se pot intalni cu pistonul si se belesc ambele .

lantul este mai sigur decat curelele (vezi ducati) care nu dau nici un semn si crapa cu urmari grave (de aici schimbarea lor periodica) dar mai putin sigur decat cascada de pinioane (old vfr) care practic nu are moarte .

puneti pe cineva sa vi le asculte si le veti afla pe cele cu bube la distributie .

eu am citit de 30 000 km ptr intinzatoarele automate . 20 000 am mers eu cu unele zgomotoase si cred ca mai merg si acum . povesti peste povesti .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am invartit si eu roata vineri. Mi-am luat inima-n dinti si am iesit asa cu ea.

Cauciucurile muci, lantul praf. La fiecare decelerare sau frana de motor imi juca spatele intr-un mare fel. Am cam avut ceva emotii, mai ales ca la franrea cu fata simteam ca-mi joaca ghidonul in mana - cred ca am presiunea in roata fata sub 1. :) Neaparat tre' sa ajung cu ea-n service saptamana viitoare pentru schimbul de consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheee, daca puneau distributia pe cascada de pinioane ...

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, e la doctor. maine-poimaine e gata. abia astept sa vad cum se simte cu gume noi si cu lant nou. plus carburatia.

poate ne vedem la o tura curand, as vrea sa am un reper la V-rica mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...