Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Pai, pentru inceput am un consum mare 10% in oras. Iar la relanti, mersul este neregulat.Bujiile le-am schimmabt in toamna ca sa mai merg ceva, am zis ca poate se imbunatateste, dar nimic notabil. Am luat acum un set de NGK Iridium si cum pun mana pe ceva bani, dau fuguta-n service pentru reglare, curatare si sincronizare. Fostul proprietar nu prea a fost grijuliu cu ea. Plus ca la rece imi da rateuri intr-o veselie, mai ales pe toba din stanga. Sunt sanse ca in cilindrul de sus sa intre mai multa benzina decat ar trebui. Weekendul asta mi-am propus sa ma ocup de ea, si o sa pun un filmulet, ca sa vezi cum se aude la rece... e un consum normal pt. vtr, 8-10 ia si cu carburatia facuta prin oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 eu ma agitam cu CCT-urile manuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 goagle! http://cbrforum.com/forum/cbr-600f3-17/manual-cam-chain-tensioner-8905/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) 10x, pe google gasisem numai balarii teoretic, la intinzatoarele automate, trebuie sa schimbi distributia cand se aude zgomotul in motor. Cum iti dai seama sa distributia nu mai e sigura folosind intinzatoare manuale? auzisem de un caz pe forum in care a tot intins omu' lantu' pana a crapat intr-o zi si a frezat pistoanele in valve ... Editat Martie 9, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Problema la mine e ca n-am mai avut V pana acum, si mie mi se pare ca suna dubios rau de tot. Cand am fost cu ea la revizie atunci cand am luat-o, mecanicul mi-a zis ca e ok, nu-s zgomote deosebite. Un alt amic cu SV la fel, s-a uitat pe la ea, a ascultat-o si a zis ca face normal pentru un V. Daca o pun langa un Ducati, e clar, a mea merge brici... Ar fi interesant sa ne gasim cativa cu VTR-uri, mai schimbam o parere, mai povestim.... e un consum normal pt. vtr, 8-10 ia si cu carburatia facuta prin oras... Stiu man, dar eu tot sper Daca nu... asta e, o sa fac tot posibilul sa-i pun un rezervor mai mare, de dupa 2001. Macar mai castig ceva autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 au ceva special vtr-urile astea.. (am zis o idiotenie, fiecare moto are ceva special ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Am avut ocazia sa cumpar un VTR, l-am tinut vreo saptamana... nu mi-a placut deloc pozitia pe ea, am mers numai in oras. Se smucea, ma trezeam numai cu 120-130, rigida... Am dat-napoi. Apoi, dupa inca vreo doua saptamani de cautari, tot un VTR am gasit. Acum imi place la nebunie Spre deosebire de CBR F, VTR-ul parca spune ceva, V-ul ala e intr-un fel, cu toate chihitele lui, odata ce l-ai inteles, n-are cum sa nu-ti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 10x, pe google gasisem numai balarii teoretic, la intinzatoarele automate, trebuie sa schimbi distributia cand se aude zgomotul in motor. Cum iti dai seama sa distributia nu mai e sigura folosind intinzatoare manuale? auzisem de un caz pe forum in care a tot intins omu' lantu' pana a crapat intr-o zi si a frezat pistoanele in valve ... iarna masori lungimea lanturilor. scrie in manual. Problema la mine e ca n-am mai avut V pana acum, si mie mi se pare ca suna dubios rau de tot. Cand am fost cu ea la revizie atunci cand am luat-o, mecanicul mi-a zis ca e ok, nu-s zgomote deosebite. Un alt amic cu SV la fel, s-a uitat pe la ea, a ascultat-o si a zis ca face normal pentru un V. Daca o pun langa un Ducati, e clar, a mea merge brici... Ar fi interesant sa ne gasim cativa cu VTR-uri, mai schimbam o parere, mai povestim.... Stiu man, dar eu tot sper Daca nu... asta e, o sa fac tot posibilul sa-i pun un rezervor mai mare, de dupa 2001. Macar mai castig ceva autonomie. un cuvant: factorypro! am folosit, am fost multumit. cu avansul marit si un kit nou pentru carburi ar trebui sa te astepti la 7-7.5 in oras. recomand de asemenea si shift-star-ul. DEMENTIAL! l-am folosit si pr rf si pe rsv. e cu totul si cu totul alta cutie! Sunt curios daca dupa un motor in V mai treci la motoare in linie (4L) . nu. dar depinde de 4l, sunt destule faine. eu unul vreau sa-mi iau un 636 pe langa v-uri. e genial motorasul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Eu am auzit de bine de banditul de 1200/1250. Am auzit ca are un cuplu demential motoreta aia. Poate asta este cauza pentru care o gramada de straini fac streetfightere din el. Il fac cat mai usor, cuplu mare, motor super rezistent. Am vazut ca ai zis ceva de shfit star. Cat costa un kit pentru un Sv650 si de unde le-ai luat? Si eu am auzit ca iti fac cutia sa lucreze super. factorypro.com 250 de dolari cu tot cu transport. vama depinde cum te descurci! MERITA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Sunt curios daca dupa un motor in V mai treci la motoare in linie (4L) . Mi-ar placea un Speed Triple 955i 2004+ Sau o Honda X11. Banditul 1200 se propie de cuplul si puterea VTR-ul, dar VTR-ul fiind V2 livreaza totul mult mai misto si de jos. Si pe mine ma batea gandul la Bandit 1200, dar e mare, e greoaie, suspensiile moi - trebuiau bani multi bagati in ea sa o rigidizezi. iarna masori lungimea lanturilor. scrie in manual. un cuvant: factorypro! am folosit, am fost multumit. cu avansul marit si un kit nou pentru carburi ar trebui sa te astepti la 7-7.5 in oras. recomand de asemenea si shift-star-ul. DEMENTIAL! l-am folosit si pr rf si pe rsv. e cu totul si cu totul alta cutie! nu. dar depinde de 4l, sunt destule faine. eu unul vreau sa-mi iau un 636 pe langa v-uri. e genial motorasul ala! Nu stiu daca se justifica investitia, cutia lucreaza destul de bine, iar ca putere... are suficienta pentru un mers mai mult in oras. Si de Fazer am fost multumit, ala ma deranja la drum lung, unde aveam de alergat, devenea deranjant peste 160. VTR-ul e mult mai stabil la viteze mari. Practic nu consumul ma deranjeaza, ci autonomia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 daca ar fi un motor 4linie as lua FJ 1200, mi s-a parut geniala mobra aia. Ai impresia ca stai intr-un jet liner si oricat intorci incheietura dreapta el tot in decolare sta geniala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Gata, azi mi-am facut si eu de cap cu ea I-am schimbat cadrul de codita, carena spate si placutele pe spate. I-am pus bateria si i-am dat si o cheie. A luat-o imediat Zilele astea sa-i fac si RCA-ul si apoi sa o duc in service si pentru restul de biblieli. Aveam in plan sa schimb si placutele pe fata, dar nu am putut desface surubelele. Legat de realnti, cu socul tras imi statea pe la 2000 rpm, iar dupa ce i l-am lasat, imi varia intre 1000 si 1500. Editat Martie 10, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic le-am facut, sunt strunjite din alama si cel mai probabil nu se vor mai rupe in veci; primul upgrade tehnic al vtr-ului eu maine merg sa-mi fac la strung cele doua surubele care tin cuiele de choke, pe care japonezii le-au confectionat din plastic urmeaza intinzatoarele manuale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 eh, aici astept mai multe detalii de la tine: cat te-au costat, cine ti le monteaza... adica... nu-i mai simplu sa schimbi lanturile de distributie atunci cand le vine vremea, si aia e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 "nu-i mai simplu sa schimbi lanturile de distributie atunci cand le vine vremea, si aia e?" din spusele mai multora si a logicii mele, se prea poate si asta insa, acele intinzatoare au un arc care cedeaza destul de timpuriu (opinii si din Ro si din strainatate) si vreau sa evit treaba asta. Plus ca, vreau sa-mi alimentez obsesiile mecanice prin care schimb chestii complicate cu lucruri simple, ramane de vazut cat imi si reusesc. Treaba cu acel surubel din plastic de la choke care s-a rupt, a fost suficient cat sa vreau sa vand VTR-ul imagineaza-ti cum as face daca ar trosni intinzatoarele/distributia ... as runca cu mobra-n gaste. Inca nu sunt lamurit cum imi dau seama, la intinzatoarele manuale, ca lantul de distributie trebuie schimbat ... care stie ceva, va rog, lamuriti ---------------------------------------------------------- hai fratilor, chiar nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Mai, legat de treaba cu intinzatoarele manuale, nu prea m-am documentat si eu nu prea m-as risca la asa ceva. O sa-i fac si eu o verificare de distributie in viitorul apropiat, dar, daca este nevoie, prefer sa schimb tot ce trebuie cu piese noi. Nu cred ca un intinzator nou crapa dupa 5.000 km.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Mai, legat de treaba cu intinzatoarele manuale, nu prea m-am documentat si eu nu prea m-as risca la asa ceva. O sa-i fac si eu o verificare de distributie in viitorul apropiat, dar, daca este nevoie, prefer sa schimb tot ce trebuie cu piese noi. Nu cred ca un intinzator nou crapa dupa 5.000 km.... ba chiar si mai repede, crede-ma! sunt mizerabile intinzatoarele de honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Mai, da-le-n cacao de aici de intinzatoare!!! O sa aprofundez si eu problema si sa vad ce naiba fac. Eu aveam in plan sa schimb tot, dar o sa iau in considerare si alternativa asta. Pe forumuri se pare ca asta e un fel de calcaiul lui Achile, iar mai mereu pica cel de la cilindrul din fata si nu intotdeauna face damage in motor. Vad ca pe ebay un intinzator e semnificativ mai ieftin decat un lant de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 poate ca la faza cu intinzatoarele tine si de noroc, dar, cam toata lumea se plange de ele. prefer sa le fac eu si sa stiu ca-s acolo pe veci. Am mai gasit cateva chestii pe la motorasul asta facute in doru' lelii de japonezi si vreau sa le fac eu cum ma duce capu' mai bine. si totusi ... la intinzatoarele manuale, cum iti dai seama ca lantul de distributie e pe duca si trebe schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 (editat) Cred ca raspuns la intrebarile astea delicate gasesti pe sectiunea de SERVICE, daca deschizi un tipic nou. Dupa cum vezi, aici nu prea intra lume, plus ca VTR-urile-s destul de rarute. Ar fi interesant de citit patania cuiva caruia i s-a intamplat bucuria cu distributia. Se pare ca cine a avut VTR pe la noi nu prea l-a interesat aspectul asta, sau nu a tinut-o suficient de mult incat sa ii pese sau sa iebe in vedere. Mie a inceput sa-mi placa motocicleta si as cam vreau sa o tin, asa ca orice info ai, sau idei de imbunatatire, pls share. Editat Martie 24, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 citisem aici pe forum de un cbr caruia proprietarul i-a intins lantul de distributie (intinzatoare manuale) pana acesta a cedat, nu gasesc articolul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 VTR-ul are acelasi motor cu Varadero, numai ca pe asta e injectie. Astia cum or fi rezolvat-o, ca n-am auzit pana acum de Varadero cu distributie rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 si asta-i adevarat ... poate ca varadero fiind mai nou s-a mai rez problema? sau vtr fiind mai sportiv, tensioneaza mai mult CCT-ul? VTR-ul are acelasi motor cu Varadero, numai ca pe asta e injectie. Astia cum or fi rezolvat-o, ca n-am auzit pana acum de Varadero cu distributie rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 M-am uitat la piesele OEM, la Varadero CCT-ul e diferit fata de VTR, are alt cod. Varadero are si alte carburatoare. Poate cu un intinzator de Varadero se rezolva eterna problema. Trebuie aprofundata treaba. O sa imi fac odata timp sa citesc pe la baieti, sa vad ei cum au rezolvat cu reviziile, cu chestia asta, daca si acolo se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 carb-urile la cele doua mi se par la fel, difera diametrul pe admisie,cred ca alte dif nu sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.