Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand un vtr 1000 firestorm superb

am pe ea tobe GPR carbon, carenaj complet, aripa fata carbon, semnalizari carbon,parbriz acerbis, suspensia spate pe gaz,cauciucuri noi fata +spate, capac monopost , filtru aer BMC,furtune racing, schimb ulei recent efectuat.

motorul e impecabil atat tehnic cat si estetic.

 

pretul e 3200 usor. neg.

relatii la 0740163397

post-17727-1238392704_thumb.jpg

post-17727-1238392740_thumb.jpg

post-17727-1238392787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand Honda VTR 1000 din 1998 cu multe inbunatatiri:

 

 

-67.000 km pe care puteam sa dau in spate cu 150 de RON sa arata 25-30 de mii, dar sunt mandru ca are atata si totusi se afla in stare perfecta!!!!

-discuri racing

-furtune din otel (fata + spate)

-cauciucuri 80%

-kit lant nou (aprox 400 km folosit)

-instalatie xenon

-bug spoiler

-jenti lustruite

-plexi racing fumuriu

-baterie noua

-capac monopost

-dynojet

-tobe sport

-inmatriculat persoana fizica

 

mai multe informatii la telefon: 0745-68-11-04

 

motocicleta e in stare exceptionala, fara probleme!!! accept orice test la orice mecanic!!! nu are nicio problema, doar am nevoe de bani.... :unsure:

 

pret "de cadou" 2.000 de euro nediscutabil!

post-4838-1238764311_thumb.jpg

post-4838-1238764323_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
din lipsa de bani am recurs la alte metode legate de carenele mele sparte. cumparat fibra rasina etc si m-am apucat singur de reconditionat. la rupturile mari am folosit si plasa de tantari din metal , dupa care fibra de sticla , la crapaturi mici doar fibra , am facut prinderi noi acolo unde lipseau din fibra , si a iesit super ok . mai trebuie chituite si vopsite. daca are cineva nevoie poate sa apeleze la mine :wink: bafta

 

am stricat-o la loc , :wink:

 

are cineva maneta ambreaj , recipientul pt lichidul de ambreaj , scarita dreapta , capacul de pe stanga la motor , de janta fata am facut rost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stricat-o la loc , :D

 

are cineva maneta ambreaj , recipientul pt lichidul de ambreaj , scarita dreapta , capacul de pe stanga la motor , de janta fata am facut rost

 

Maneta de ambreaj iti dau eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Am o nedumerire, am observat un lucru ciudat, Mergand weekendul trecut intr-o tura mica m-am oprit si nu stiu ce mi-a venit sa ma uit la lichidul de racire, vream sa vad daca trebuie completat ceva. Nu era cazul, insa cum ma uitam eu asa in bidonasul ala mi sa parut ca nu e incalzit, asa ca mi-am facut curaj si am bagat degetul in el. Si surpriza, nu era incalzit aproape de loc adica era caldut asa dar eu ma asteptam sa iasa aburi. Apoi am inceput sa imi pun intrebari asa ca am pornit motorul si l-am lasat sa mearga sa vad daca prin furtunasul de sus iese ceva lichid adica daca se face racirea. Am asteptat eu asa vreo 5 minute si nu sa intamplat nimic. Acuma in oras la trafic mare se incalzeste si ajunge cam in 15-20 minute acul la jumatate pe bord, si daca trece putin intra radiatorul si scade temperatura, nu creste niciodata peste jumatate dar eu sunt nedumerit cu lichidul ala, e normal sa nu curga ceva in bidonasul ala cand motorul e pornit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot calduta aveam si eu apa in vasul de expansiune , niciodata fierbinte ,iar acul acela la jumatatea cadranului ca si tine .

si la mersul in oras , incinsa si la mers intins .

tot timpul am avut insa grija sa fie lichidul la nivel si mai completam ptr ca mi s-a prelins o vreme pe la un colier pe care mi-a fost lene sa il strang .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns, intre timp am fost la mecanic si am shimbat uleiul, am pus Motul 5100 15x50, dupa cum a recomdat cineva aici pe forum si am intrebat si de "problema" mea. Se pare ca sunt doua circuite de apa, unul care merge la motor si radiatoare si unul mai mic cu vasul de apa. Se pare ca din vasul cu apa se ia decat cand este nevoie... deci imi faceam griji degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Dupa o discutie avuta cu @ lotru despre hibele vtr-ului , am frunzarit doua siteuri unde se discuta despre aceste mobre ( http://www.vtr1000.org/phpBB2/index.php si http://www.vtritalia.it/vtr_forums.html ) de unde am aflat ca exista o problema cu o piesa care se numeste in engleza cam chain tensioner si care ,daca se strica. iti cam distruge motorul( reparatiile s-ar ridica undeva la peste 1000euro :D )

Piesa noua costa in jur de 50$ in usa .Daca e cineva interesat,astept un semn si poate iesim mai ieftin cu costurile de expediere.

-intinzatorul manual(after market):

http://www.cbrzone.com/sprockets.html

http://secure.mycart.net/catalogs/catalog....;showprevnext=1

-intinzatorul original:

http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...ain%20tensioner

Aici aveti linkul cu problema rezolvata prin inlocuirea intinzatorului cu unul original sau cu unul after-market

manual care cica ar fi cel mai sigur( cel original dupa un anumit numar de kilometri se strica ).

 

http://www.vtr1000.org/phpBB2/viewtopic.php?t=8326

http://www.vtr1000.org/phpBB2/viewtopic.php?t=9676

 

Cam asa trebuie sa sune un intinzator dus : http://www.youtube.com/watch?v=_M0uz-HG6jw

 

P.S sunt varza la capitolul mecanica asa ca va las pe voi sa explicati care i buba

:D

 

Am vazut postul tau si cred ca am si eu sunetul din filmuletul de pe youtube dar nu la relanti, doar pe la 2500 de ture. A mai avut careva problema asta si daca da cum a reparat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut postul tau si cred ca am si eu sunetul din filmuletul de pe youtube dar nu la relanti, doar pe la 2500 de ture. A mai avut careva problema asta si daca da cum a reparat-o?

 

Salutare,

 

Eu sunt interesat in continuare de aceasta problema. Eu cand am cumparat motocicleta, ex proprietarul mi-a spus ce probleme a avut, destul de sincer. si mai bine zis...nici una in afara de acest intinzator, care, la el, s-a blocat, s-a rupt lantul si au zburat supapele de pe un cilindru. Reparatia nu mai stiu cat la costat, imi spusese,dar oricum....destul de mult.... In prezent, mobra mea, are cam 10000km de cand a fost schimbat intinzator, lant, supape.....dar cred ca o sa mai verific starea sa. Am vazut ca cei de la piesemoto.ro au un intinzator..pt doritori. Nu stiu exact cum trebuie sa se auda motoretele cnd incepe intinzatorul sa nu mai functioneze, dar chiar as fi curios....poate ne vedem mai multi cu ele sa tragem cu urechea la fiecare.

 

Nu stiu la voi, dar la mine in prezent, desi trage de rupe, se cam aude ambreajul batand, mai bine zis: la relanti cnd las pe liber se aude ca o bataie usoara, dar cand apas maneta de ambreaj nu se mai aude. Cineva mi-a zis ceva de genul : "iti bate oala"....

 

O sa incerc sa-i fac o noua verificare.

 

Stie cineva in ce costa ITP-ul la motorete? k tre sa-l fac si nu am mai trecut prin aceasta experienta.

 

sadr1an1: apropo de ulei, 5100 Motul 15w-50, chiar e ok, asa cum am mai spus-o si am sfatuit. Nu mai bag in viata mea ulei sintetic la V.

 

Gasesc vreun lant, fara foaie si pinion? Desi nu sunt uzate foaia si pinionul, lantul se tot slabeste si nu am multi km cu el. As vrea sa schimb doar lantul. La voi tot asa se uzeaza repede lantul?

 

Numai bine!

Editat de mike1981
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut ITP-ul undeva in pipera, a costat ~= 70 RON. Trebuie sa ai toate actele la tine inclusiv cartea de identitate si se rezolva in 15 minute. In principiu ITP-ul il poti face oriunde se face ITP si la motoare. Eu stiu unul si undeva in Bucurestii noi, cand te hotarasti da-mi un pm si iti pot da cateva numere de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut ITP-ul undeva in pipera, a costat ~= 70 RON. Trebuie sa ai toate actele la tine inclusiv cartea de identitate si se rezolva in 15 minute. In principiu ITP-ul il poti face oriunde se face ITP si la motoare. Eu stiu unul si undeva in Bucurestii noi, cand te hotarasti da-mi un pm si iti pot da cateva numere de tel.

 

Pai in caz ca nu rezolv unde m-am programat, iti spun. Eram curios in ce consta?

 

Desi lucrez si azi de 1 Mai, am plecat cu mobra la munca, binenteles, destul de liber pe sosea...darrr.....cum se putea mai bine...au inceput sa ude soselele in timpul zilei....ca noaptea e mai greu....si am mers pe varful "degetelor"....

 

Pt cei care lucreaza...o zi usoara va urez.....iar pt cei care sunt liberi...have fun....!..fara ploaie :D...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
care aveti un stander moto?..

 

 

hello Mike! ;)

te gandesti la asaceva? ca este un tip la noi care face...

 

pe de alta parte: how are you guys? ;)

era vorba ca i-mi vand VTR-ul, dar dupa ce l-am anuntat de 3242353 ori si nimeni nici macar nu a intrebat de ea (si inca si mi-am rezolvat problema cu banii), m-am gndit ca il tin si daca peste 15 ani fiu meu va juca pe ea in curte... :cheers:

deci welcome back :D

post-4838-1243972674_thumb.jpg

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Bine ai venit! :cheers:

 

Raman interesat de standerul propus de tine. E interesant.

 

Multumesc si astept raspuns.

 

Care are sau care stie de unde pot lua si eu suportul acela din metal pe care se prin oglinzile, carena si bordul. Al meu e putin indoit, asa am cumparat-o, nu e mare lucru, dar eu sunt migalitor si imi place sa arate bine totul, asa ca m-ar interesa unul; pentru ca la oglinda de pe dreapta sta putin mai sus.

 

Va multumesc.

Numai bine!

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut postul tau si cred ca am si eu sunetul din filmuletul de pe youtube dar nu la relanti, doar pe la 2500 de ture. A mai avut careva problema asta si daca da cum a reparat-o?

 

salut, problema asta este frecventa la toate vtr-urile Firestorm si SuperHawk, ideea e ca rareori se ajunge la probleme majore de motor doar ca cedeaza intinzatorul.Datorita pozitiei, materialelor, inclinatiei cel mai frecvent se strica intinzatorul din fata.Problema poate fi remediata fie cu intinzatoare manuale (care trebuiesc reglate) sau, schimbarea/inspectarea intinzatoarelor de lant stock la fiecare an/10 000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vast un VTR f fain facut la CJ la intrunirea Seth. Era mai nakedizat de felul lui, cu chestii polishate si o sa absolut superba de la Top Sellerie (cred). Care esti mah? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...