Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

se mai remediaza cu arc de KTM cica, tot ieftin. unuia din Constanta i s-au slabit nush ce surubele pe acolo, si a cumparat motor la mana a doua decat sa ia piese noi pentru ce rotite i s-au spart prin interior. tot n-a avut noroc si a trebuit sa ia si piesa aia de la KTM.

si ca tot veni vorba de KTM, nu e de neglijat nici asta la capitolul v2 de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a cedat distributia. Cred. Pe circuit la Tg. Secuiesc.

Da, stiu ca au ramas si ei pe Cheia, pe ei mizam ca fac un ocol si vin sa ma agate si pe mine. Dar, din fericire, baietii de la MyMoto au fost prin preajma si m-au pescuit ei.


» Post actualizat in 25 Sep 2014 09:47
Deci, cum banuiam...
A cedat intinzatorul lantului de distributie la cilindrul de sus. Doua supape facute muci. Asadar, am scapat bine de tot, damage minor, dar costisitor. Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal, imi pare maxim de rau pt ce ai patit. Sper sa "treaca" repede si fara vanatai la portofel. Legat de mecanica and stuff, fiecare cu opiniile lui. Nu stiu daca cineva caruia i se pare vtr cu o mecanica accesibila a avut ocazia sa mestereasca un fj1100/1200 sau ceva de genul acela (1 la mana) 2 la mana, nu discut capacitatile tehnice ale vtr-ului: e o creatie de marketing menita sa "dea" in ducati 916; si a reusit la vremea aceea. 3 la mana, legat de managementul mecanic, Honda avea mult de invatat de la VN750 din '80 si ceva la asezarea bujiilor, de la virago 750/1100 SE la design cadru+filtru aer (au invatat cei de la Ducati cu al lor Panigale :) ), de la un kawa z450 din '80 la cum sa faca un chocke care sa nu-ti ramana pe maini, de la un gixer din '90 si ceva la cum sa aseze un bidon de prea-plin, la un dr 600 din '80 si ceva la unde sa aseze releul de incarcare, etc ... etc .... etc ... Raman la parerea mea de pana acum, ca acei mega ingineri sunt mai degraba niste cizmari obositi si cam atat 7 la mana - cum tu, mare producator de motoare foarte performante, care ne explica cat de importante sunt 100grame in minus pentru performantele unui model, nu esti in stare sa faci un releu de pornire/demaror care sa nu crape in scurt timp?! dooh :rusinica: sau daca il iei de la alt producator, de ce nu e sub un CTC riguros? doar imi dau cu parerea si da, de felul meu sunt mai acid cu teorii inexplicabile pe cale logica si rationala :)


» Post actualizat in 26 Sep 2014 14:53

... sau de la un DR750 din '90 la cum sa faca in *@%$ mea un vacum de benzina care sa tina 25 de ani ca nou

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani.

2 supape

2 intinzatoare de distributie

o garnitura de chiulasa

plus alte garnituri de pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani.

2 supape

2 intinzatoare de distributie

o garnitura de chiulasa

plus alte garnituri de pe acolo

Verifica uzura ghidului de supapa, daca e sub limita data de manual schimba-le odata cu simeringurile de la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Un nou posesor de VTR printre voi...

Prima inmatriculare in 2003 in Italia, modelul cu rezervor mare si bord digital

Imi place maxim cum trage, parca nu se mai termina puterea...venind de pe un 4L si mai demult alte V2-uri dar care au fost cruisere....vibratiile, ce mi-au lipsit.... si sunetul: muzica! :D

Si cateva poze dintr-o tura scurta de azi...

 

7574_771940162867201_374166474492280758_

 

10710704_771939529533931_641274213714791

 

10690150_771939689533915_164553883541113

 

1512701_771939889533895_7741833737792102

 

10730169_771940266200524_729673801359590

 

Mai am de rezolvat niste chitibururi estetice marunte. ca p-alea tehnice le-am facut.

Vede-a-ne-am pe strazi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos :)

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva :) Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el.

 

Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat...


Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi :)

 

in afara de tobe, e stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos :)

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva :)

 

 

O saptamana diferenta. Piesele pentru tine ar trebuie sa ajunga joi. Vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos

 

Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el.

 

Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila.

Salve!

Pai...aseara dupa 230 de km mai aveam o liniuta (ultima) dar inca nu incepuse sa palpaie, deci inca nu intrase rezerva....am bagat 12.7 litri

Am facut consumul prin metoda plin-plin cu regula de 3 simpla si mi-a dat un consum de 5.5-5.6 /100 km ceea ce e giuciuc pt un VTR.

Din astia 230:

~70 au fost pe DN3 cu 120-150 inafara locatlitatii si 80-90 in localitati

~65 pe A2 cu 150-160 constant si cateva sprinturi pe la 200-220.

~80 pe DN5 cu 120-150 inafara localitatii si 80-90 in localitati (cu pasager)

~15 prin Buc, mers chill (cu pasager)

 

Tre' sa bag la lecturat manualul ala, sa vad cum fac fata mai moale ca-mi cam clantane dintii pe dum mai denivelat :))

 

Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat...

 

Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi

 

in afara de tobe, e stock?

 

Mai are filtru de aer sport si kit Dynojet

 

Pai pe viitor vreau sa schimb/adaug asa:

- crashpaduri (poate gasesc ceva mai ok ca pret, gen PUIG)

- semnale fata/spate normale, cu BEC (acum pe fata am in oglinzi<doar una merge>, si pe spate niste lumanari cat mucu' de tigara, cu LED )

- oglinzi (acum am unele cu semnale, mici, nu prea se vede in ele, aia de pe dreapta are geam normal, nu concav/auto)

- mansoane (o sa pun unele de guma, acum am unele de spuma)

- manete scurte negre (cum are MetalHeart)

- sa-i montez pintenul (il am, dar n-am apucat sa-l montez)

- sa-i modific saua (scobit putin la mine in spate, adaug putin in fata pasagerului, material exterior mai aderent)

- un portbagaj/suport de topcase

 

ah...si era sa uit: gume Michelin Pilot Power....cu 180 pe spate, ca acum am 190 si nu ma lasa sa m-aplec bine la viteze mici :-L

» Post actualizat in 13 Oct 2014 13:05

...si pe viitorul indepartat (2 ani) ma bate un gand sa-i pun kit de de ghidon normal de la ABM si s-o fac naked (dar sa pastrez si carenele in caz ca vreau sa la pun inapoi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

vezi pt crashpaduri: http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=39 (am avut din astea si eu pe VTR meu :) )

 

Daca tot vrei sa modifici ceva, vezi poate poti trece la un singur radiator decat 2, laterale. Nu stiu daca a facut careva modificarea asta, dar mi se pare pertinenta. La o scapare pe-o parte, jos, risti sa fu.ti multe.

 

Daca ai si DynoJet, e destul de decent consumul pe care l-ai scos, la stilu de mers pe care l-ai enuntat. Ca si viteze, mi se pare un ritm suficient pt Romania.


Oricum VTR ul iti pune zambet la acceleratiile de la 60-140, nu la topspeed sau la viteze de 210+ km/h...

 

Nu stiu de ce zici de fata ca-ti clantane dintii,eu stiu ca ea e destul de barcuta, pe fata (e moale), mai ales in conditii de franare mai violenta.

Vezi sa fie reglata bine suspensia (regleaz-o pe masa/conditiile tale de mers) si mai bine investeste intr-o servisare de furca, decat in altceva (poti lua si arcuri noi, eventual).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alternativa? intinzatoare manuale! :)

Eu le prefer pe cele automate :) Daca au tinut 56.000 km astea pacatoase, atunci astea updatate, cum zice Ottoman, cred ca nu o sa mai imi faca probleme prea curand.

 

MotoRocker,

 

cat despre crashpaduri, si eu am tot cautat, dar sunt scumpe. Asa ca m-am lasat bagubas. Am mai dat-o si pe jos, dar probleme cu radiatoarele n-au fost. Cred ca daca pici la viteza mai mare, radiatoarele o sa fie ultima ta grija. Pentru protectie, incearca niste capace de carbon pentru capacul de la ambreiaj si pentru cel de la alternator, pe ebay.de am gasit cu 40E bucata, dar tare cred ca s-ar putea sa le gasesc mai ieftine pe la noi, o sa ma interesez pe la baietii de se mai dau pe circuit. Capacul de la alternator il gasesti pe ebay, dar ala de la ambreiaj e greu de gasit. Un an am stat geana pe site si tot pe la noi prin dezmembrari am gasit.

Legat de oglinzi, am si eu niste din astea cu semnale integrate, tre' sa le montez. Sunt curios cum sunt. Vezi ca semnale are Patrick pe site. Ieftine si bune. Alea stock zici ca-s doi gogosari :)) Daca vrei oglinzi misto, poti incerca de Yamaha FZS600 Fazer - bratele sunt mai lung ca si cele de VTR, dar ai vizibilitate mult mai buna. Eu pe a mea am una de VTR si una de Fazer. Aia de Fazer e pe stanga si vad mult mai ok in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intinzatoarele automate, cele stock, ce se strica mai concret? eu le-am scos pe-ale mele, le-am verificat daca misca sus-jos, dar altceva nu ma taie bibilica. Arcul are recul puternic, ulei e acolo cat trebuie, nu curg, nu scartaie, patina sta beton, lantul distributiei e intins bine ...

MotoRocker, sa-l stapanesti sanatos. Arata foarte bine bestia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...