WotRU2Me Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 se mai remediaza cu arc de KTM cica, tot ieftin. unuia din Constanta i s-au slabit nush ce surubele pe acolo, si a cumparat motor la mana a doua decat sa ia piese noi pentru ce rotite i s-au spart prin interior. tot n-a avut noroc si a trebuit sa ia si piesa aia de la KTM. si ca tot veni vorba de KTM, nu e de neglijat nici asta la capitolul v2 de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 ktm/bmmw. aceeasi piesa, branduita diferit cu pret iferit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) ktm/bmmw. aceeasi piesa, branduita diferit cu pret iferit... Stresule, tu esti, omule? Editat Septembrie 23, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 lol, altu' ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 italiencele sunt facute cu picioarele. Au picoare frumoase, italiencele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ce facusi, Metalule? Ai avut cu ce sa o aduci? Ai vorbit cu frate-miu? A ramas si Agent(daca-l stii) cu Diversionu' in pana pe Cheia )) . What the fuck is happening? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 the Happening )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Mi-a cedat distributia. Cred. Pe circuit la Tg. Secuiesc. Da, stiu ca au ramas si ei pe Cheia, pe ei mizam ca fac un ocol si vin sa ma agate si pe mine. Dar, din fericire, baietii de la MyMoto au fost prin preajma si m-au pescuit ei. » Post actualizat in 25 Sep 2014 09:47Deci, cum banuiam...A cedat intinzatorul lantului de distributie la cilindrul de sus. Doua supape facute muci. Asadar, am scapat bine de tot, damage minor, dar costisitor. Editat Septembrie 23, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Metal, imi pare maxim de rau pt ce ai patit. Sper sa "treaca" repede si fara vanatai la portofel. Legat de mecanica and stuff, fiecare cu opiniile lui. Nu stiu daca cineva caruia i se pare vtr cu o mecanica accesibila a avut ocazia sa mestereasca un fj1100/1200 sau ceva de genul acela (1 la mana) 2 la mana, nu discut capacitatile tehnice ale vtr-ului: e o creatie de marketing menita sa "dea" in ducati 916; si a reusit la vremea aceea. 3 la mana, legat de managementul mecanic, Honda avea mult de invatat de la VN750 din '80 si ceva la asezarea bujiilor, de la virago 750/1100 SE la design cadru+filtru aer (au invatat cei de la Ducati cu al lor Panigale ), de la un kawa z450 din '80 la cum sa faca un chocke care sa nu-ti ramana pe maini, de la un gixer din '90 si ceva la cum sa aseze un bidon de prea-plin, la un dr 600 din '80 si ceva la unde sa aseze releul de incarcare, etc ... etc .... etc ... Raman la parerea mea de pana acum, ca acei mega ingineri sunt mai degraba niste cizmari obositi si cam atat 7 la mana - cum tu, mare producator de motoare foarte performante, care ne explica cat de importante sunt 100grame in minus pentru performantele unui model, nu esti in stare sa faci un releu de pornire/demaror care sa nu crape in scurt timp?! dooh sau daca il iei de la alt producator, de ce nu e sub un CTC riguros? doar imi dau cu parerea si da, de felul meu sunt mai acid cu teorii inexplicabile pe cale logica si rationala » Post actualizat in 26 Sep 2014 14:53... sau de la un DR750 din '90 la cum sa faca in *@%$ mea un vacum de benzina care sa tina 25 de ani ca nou Editat Septembrie 26, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Pentru cei interesati de piese de VTR1000F http://kit-lant.ro/category/dezmembrari-honda-vtr-1000-f/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Metal, cum ai mai avansat cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani. 2 supape 2 intinzatoare de distributie o garnitura de chiulasa plus alte garnituri de pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Dat comanda de piese, asteptam sa vina. Cam inca doua saptamani. 2 supape 2 intinzatoare de distributie o garnitura de chiulasa plus alte garnituri de pe acolo Verifica uzura ghidului de supapa, daca e sub limita data de manual schimba-le odata cu simeringurile de la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 sa treaca repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Salutari! Un nou posesor de VTR printre voi... Prima inmatriculare in 2003 in Italia, modelul cu rezervor mare si bord digital Imi place maxim cum trage, parca nu se mai termina puterea...venind de pe un 4L si mai demult alte V2-uri dar care au fost cruisere....vibratiile, ce mi-au lipsit.... si sunetul: muzica! Si cateva poze dintr-o tura scurta de azi... Mai am de rezolvat niste chitibururi estetice marunte. ca p-alea tehnice le-am facut. Vede-a-ne-am pe strazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Bravos Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el. Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat... Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi in afara de tobe, e stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Bravos Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva O saptamana diferenta. Piesele pentru tine ar trebuie sa ajunga joi. Vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 eu nu va-nteleg: tot cad mizeriile alea de intinzatoare si tot de alea va luati? :| este peste puterea mea de intelegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 E alt intinzator, nu e acelasi - s-a schimbat codul OEM, deci e upgradat de Honda. Care-i alternativa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Bravos Asa repede ti-au venit intinzatoarele? Ale mele cred ca sunt pe drum, mai au ceva Ce-i drept, tu ai plasat comanda mult mai devreme. Sa-mi zici si mie cum e cu rezervorul ala marit, ce autonomie ai si cat bagi in el. Modelul tau mai are ceva in plus: suspensii full reglabile si o pozitie ceva mai confortabila. Salve! Pai...aseara dupa 230 de km mai aveam o liniuta (ultima) dar inca nu incepuse sa palpaie, deci inca nu intrase rezerva....am bagat 12.7 litri Am facut consumul prin metoda plin-plin cu regula de 3 simpla si mi-a dat un consum de 5.5-5.6 /100 km ceea ce e giuciuc pt un VTR. Din astia 230: ~70 au fost pe DN3 cu 120-150 inafara locatlitatii si 80-90 in localitati ~65 pe A2 cu 150-160 constant si cateva sprinturi pe la 200-220. ~80 pe DN5 cu 120-150 inafara localitatii si 80-90 in localitati (cu pasager) ~15 prin Buc, mers chill (cu pasager) Tre' sa bag la lecturat manualul ala, sa vad cum fac fata mai moale ca-mi cam clantane dintii pe dum mai denivelat ) Arata bine de tot, misto vopseaua aia negru mat... Baga niste crashpaduri,ca daca o scapi pe lateral,o sa plangi dupa carene si radiatoarele puse foarte ''destept'' de japonezi in afara de tobe, e stock? Mai are filtru de aer sport si kit Dynojet Pai pe viitor vreau sa schimb/adaug asa: - crashpaduri (poate gasesc ceva mai ok ca pret, gen PUIG) - semnale fata/spate normale, cu BEC (acum pe fata am in oglinzi<doar una merge>, si pe spate niste lumanari cat mucu' de tigara, cu LED ) - oglinzi (acum am unele cu semnale, mici, nu prea se vede in ele, aia de pe dreapta are geam normal, nu concav/auto) - mansoane (o sa pun unele de guma, acum am unele de spuma) - manete scurte negre (cum are MetalHeart) - sa-i montez pintenul (il am, dar n-am apucat sa-l montez) - sa-i modific saua (scobit putin la mine in spate, adaug putin in fata pasagerului, material exterior mai aderent) - un portbagaj/suport de topcase ah...si era sa uit: gume Michelin Pilot Power....cu 180 pe spate, ca acum am 190 si nu ma lasa sa m-aplec bine la viteze mici » Post actualizat in 13 Oct 2014 13:05 ...si pe viitorul indepartat (2 ani) ma bate un gand sa-i pun kit de de ghidon normal de la ABM si s-o fac naked (dar sa pastrez si carenele in caz ca vreau sa la pun inapoi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 E alt intinzator, nu e acelasi - s-a schimbat codul OEM, deci e upgradat de Honda. Care-i alternativa ? alternativa? intinzatoare manuale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 vezi pt crashpaduri: http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=39 (am avut din astea si eu pe VTR meu ) Daca tot vrei sa modifici ceva, vezi poate poti trece la un singur radiator decat 2, laterale. Nu stiu daca a facut careva modificarea asta, dar mi se pare pertinenta. La o scapare pe-o parte, jos, risti sa fu.ti multe. Daca ai si DynoJet, e destul de decent consumul pe care l-ai scos, la stilu de mers pe care l-ai enuntat. Ca si viteze, mi se pare un ritm suficient pt Romania. Oricum VTR ul iti pune zambet la acceleratiile de la 60-140, nu la topspeed sau la viteze de 210+ km/h... Nu stiu de ce zici de fata ca-ti clantane dintii,eu stiu ca ea e destul de barcuta, pe fata (e moale), mai ales in conditii de franare mai violenta.Vezi sa fie reglata bine suspensia (regleaz-o pe masa/conditiile tale de mers) si mai bine investeste intr-o servisare de furca, decat in altceva (poti lua si arcuri noi, eventual). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 alternativa? intinzatoare manuale! Eu le prefer pe cele automate Daca au tinut 56.000 km astea pacatoase, atunci astea updatate, cum zice Ottoman, cred ca nu o sa mai imi faca probleme prea curand. MotoRocker, cat despre crashpaduri, si eu am tot cautat, dar sunt scumpe. Asa ca m-am lasat bagubas. Am mai dat-o si pe jos, dar probleme cu radiatoarele n-au fost. Cred ca daca pici la viteza mai mare, radiatoarele o sa fie ultima ta grija. Pentru protectie, incearca niste capace de carbon pentru capacul de la ambreiaj si pentru cel de la alternator, pe ebay.de am gasit cu 40E bucata, dar tare cred ca s-ar putea sa le gasesc mai ieftine pe la noi, o sa ma interesez pe la baietii de se mai dau pe circuit. Capacul de la alternator il gasesti pe ebay, dar ala de la ambreiaj e greu de gasit. Un an am stat geana pe site si tot pe la noi prin dezmembrari am gasit. Legat de oglinzi, am si eu niste din astea cu semnale integrate, tre' sa le montez. Sunt curios cum sunt. Vezi ca semnale are Patrick pe site. Ieftine si bune. Alea stock zici ca-s doi gogosari ) Daca vrei oglinzi misto, poti incerca de Yamaha FZS600 Fazer - bratele sunt mai lung ca si cele de VTR, dar ai vizibilitate mult mai buna. Eu pe a mea am una de VTR si una de Fazer. Aia de Fazer e pe stanga si vad mult mai ok in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 La intinzatoarele automate, cele stock, ce se strica mai concret? eu le-am scos pe-ale mele, le-am verificat daca misca sus-jos, dar altceva nu ma taie bibilica. Arcul are recul puternic, ulei e acolo cat trebuie, nu curg, nu scartaie, patina sta beton, lantul distributiei e intins bine ... MotoRocker, sa-l stapanesti sanatos. Arata foarte bine bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.