Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 ei na, eu n-am putut sa ma abtin cand am vazut ce-a scris, ca pana una alta, am avut 2 VTR uri, altfel nu ma trezeam sa mai postez pe aici.... Singurul avantaj al VTR urilor este ca sunt ieftine. Hai sa o dam pe aia dreapta... Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul Da, sunt ieftine pentru ca la noi se devalorizeaza foarte repde. Uita-te de ex. in UK sa vezi ce preturi au alea intretinute. La noi nici intretinute si acesorizate nu gasesti Mai toate au ceva hibe. Il urmarim pe conu' MotoRocker cum o intretine pe a lui Carburatia e mai agresiva(cica).Eu decat pe un model din 2003 am apucat sa ma dau si mi-a placut. Legat de consum,am inteles ca e e cam fomista(carburatia) Eu tot pe 2002 am mers. Am inteles ca 2004 ar avea injectie - s-ar putea sa ma insel. Mi-a placut mai mult FZS1000 decat FZ1. FZ1 e mai interesant la aspect, dar ca si motor, FZS as zice ca-i mai motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu are parte de aceeasi racire ca unu pe apa+ulei cum e svu asta e logic insa, cu ce jeneaza motorul, functionarea si performantele lui. Intreb pentru ca, dr (ca pe asta l-am avut) mergea ceas in coada pe Victoriei vara cand bubuia asfaltul de caldura. Dupa aprox 1 ora de stat bara la bara n-a dat nici un semn de oboseala. Roni a spus ca VTR e slab fata de monster Am spus ca acel monster este mare piesa si da: a dat rusini nu doar vtr-ului ci si altor catorva vitzane respectabile. Iar omul chiar se dadea cu incredere pe ea. Cand vezi cum dracia aia parcurge DE PE LOC toata intersectia de la Victoriei in vreo 2-3 secunde ai sa intelegi despre ce vb. Sau ca tragi ca nesimtitul de gaz de pe loc si nu sare pe-o roata ci doar pune capu-nainte si-o ia la fuga ... nu sunt fan Ducati, dar mobra aia chiar e reusita. Acum are un DM 1000, sa vedem ce dracii mai face si cu aia. Nu spun ca vtr e "p.p." pentru ca skill-urile mele de mobrist sunt departe de a scoate untul din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 asta e logic insa, cu ce jeneaza motorul, functionarea si performantele lui. Intreb pentru ca, dr (ca pe asta l-am avut) mergea ceas in coada pe Victoriei vara cand bubuia asfaltul de caldura. Dupa aprox 1 ora de stat bara la bara n-a dat nici un semn de oboseala. Depinde cat ulei are in ea.Asta nu stiu... Teoretic,racirea pe ulei e mai efticienta decat cea pe apa » Post actualizat in 17 Dec 2014 10:20 Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul Daca Vtru are frana proasta,atunci TLu cum mai e?) In schimb aia compensa cu suspensia fata. La vtr daca te dadeai blana pe frana fata,3/4 era ingropata in asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Auzi omule, dar tu ce te invarti pe aici? Maritasi Daytona si vrei sa intorci la ceva serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))). Nu prea se baga lumea la triumph.... A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes. Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))). Nu prea se baga lumea la triumph.... A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes. Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? ) stateam de vorba la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Atunci du-te si posteaza acolo, lasa-ne pe noi astia mai inferiori in pace ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sunteti groaznici inclusiv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie. Te-ai dat cu asa ceva? Eu le-am avut pe amandoua si m-as intoarce tot la Vtr. SI nu,nu m-au platit aia de la Honda ca sa le fac reclama » Post actualizat in 17 Dec 2014 11:40 Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? ) stateam de vorba la banii astia. VI si faci o proba. Se aude frumos motoru in 3 pistoane si trage de jos destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Stai sa dea caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ma apucase sa strang bani ca sa o iau,dar am dat ca bolovanu 2000 pe o bicicleta:|... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 chiar esti pe PMS Nu, imi era doar foame. Acum am mancat, sunt ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala? Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia.E foarte misto motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Are acelasi motor ca pe Speed Triple,dar cu 30 de cai mai mult.Plus ca e o mobra cu prestanta:)).A aparut in Torque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala? Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street SPEED Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia. E foarte misto motocicleta. Nu, ar fi bani bagati aiurea-n ea cand as putea lua direct Triple Nu are logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Da, Street Triple, ce stupid )) . Stiam ca e mai scump Speed Triple-ul, de asta intrebam. Dar ala mai vechi cred ca e ok la bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Da, Street Triple, ce stupid )) . Stiam ca e mai scump Speed Triple-ul, de asta intrebam. Dar ala mai vechi cred ca e ok la bani. 955i doar 2002-2003 Are acelasi motor ca pe Speed Triple,dar cu 30 de cai mai mult.Plus ca e o mobra cu prestanta:)).A aparut in Torque Esteeeee?!?!?! Daca ma iau dupa prostia aia de film mai bine merg cu metroul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Esteeeee?!?!?! Daca ma iau dupa prostia aia de film mai bine merg cu metroul. Pai mobra aia mergea pe deasupra trenului .Gata...ca incepem sa fim prea off topic:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 F.ute-i o cheie pe rezervor sa para mai vechi Eu incep sa ma gandesc sa-l marit in primavara si sa-mi iau un Monster. Sau poate-l pastrez si-mi iau si un Monster mai mic Vedem. Da ma, n-am zis ca un M900 ar fi peste VTR. Nu stiu ce citesti tu Eu am zis ca imi place Monsterul si atat. E cam singura pentru care as renunta la VTR. Bine, S2R, S4R par cam din alta poveste si alt buget, asa ca ies din discutie. PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret pune un ban de-o parte, vinde VTR si ia-ti un S4R...sau un Raptor d-o mie....una din astea va fi urmatoarea mea mobra cand ma plict de VTR Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2? eu m-am intors dupa 4 ani jumate la V2, si prea ma mai vad pe 4L si vb aia...inainte nu am avut V2uri cu suta de cai, ci niste choppere lesinate Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda! Da, sunt ieftine pentru ca la noi se devalorizeaza foarte repde. Uita-te de ex. in UK sa vezi ce preturi au alea intretinute. La noi nici intretinute si acesorizate nu gasesti Mai toate au ceva hibe. Il urmarim pe conu' MotoRocker cum o intretine pe a lui O intretin 'tu-i mama ei numai toamna asta am bagat aproape 3000 lei in ea dar ce i-am facut e pt cativa ani.... - distributie - simeringuri + ulei furca - garnituri noi + curatat etrieri + placute + lichid nou - lichid ambreiaj nou - antigel nou - curatat filtru de aer (sport) + sincronizare carbelitoare - ulei + filtru nou - cauciuce noi noute + cateva chestii estetice - semnale, oglinzi, mansoane si manetele...manete pe care o sa le returnez...ca nu mi se potriveste aia de frana (e mai groasa cu vreo 3 mm decat originala si nu intra) in rest mobra e giugiuc... poate sa-i schimb si bujiile la urmatoarea servisare, desi si astea sunt bune dar nu noi (sunt varianta aia intre bujie normala si iridium) mobra asa am luat-o. cu bubele ce le-am rectificat in lista de mai sus....asa-mi trebuie daca merg pe incredere si cumpar mobra din poze are 32.000 pe ceas si pana in 50.000 reali (judecand dupa pastilele de supape si uzura din motor) sa vedem ce rezerva viitorul, am de gand s-o tin vreo 3 ani minim.... TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie. cam nu doar la motor si poate la fiabilitatea acestuia.... la manevrabilitate si confort e mult sub VTR PS: racirea pe ulei n-are nici pe dracu, si nici aia pe aer...am avut Virago 535 racit pe aer....manca orasu si am calarit Bandit de 600 timp de 4 ani jumate si n-am avut nicio problema cu racirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Culmea ca SV-ul cu tot cu racirea ulei + apa se incinge ca naiba, maxim am vazut in bord 110C iar in oras in trafic e constant peste 100C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Cauta o termocupla care declanseaza mai repede, sau pune-i boton pt. ventilator. S-au redus mult temperaturile alea ciudate de 220 grade de pe bord (fahrenheit ~105 celsius) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Eu inca nu m-am bagat la semeringurile de la furca pentru ca nu a fost nevoie - daca nu plang jambele, nu umblu Etrierii mi i-a curatat si mie anul trecut, dar garniturile nu le-am schimbat. Uite ca mi-ai dat o idee. Gume tre' sa ii pun si eu in primavara, am dus deja un set de Pirelli Diablo. Mai vreau sa ii iau si niste aparatoare de carbon pentru capacele de ambreiaj si alternator. Tre' sa ii schimb parbrizul, am un DB inca in folie, am un set de oglinzi din alea cu semnale incorporate pe care le-as monta, saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 saua vreau sa o trimit la Timisoara la retapitat si cam atat . daca ai chef de surubarit, au la decathlon pad cu gel pt. echitatie. Tai frumos cu lama (fara dejte ca mine), bagi padul, infasori in folie si e mai ok decat la timisoara. Cel putin pt. mine. Pacat ca Dan nu lucreaza cu gel, la imbinarea celor 2 stiluri ar fi fost compromisul ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Saua e ok, vreau doar sa o retapitez ca s-a cam descusut pe la colturi. Atat, nu vreau modificari & shit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Lasa dracu' Fazerele, crezi ca mai poti sa mergi pe 4L dupa ce au gustat V2? Sau daca vrei 4L, Bandit 1200....e pisda! Nu-mi place mie sa incep polemici pe forum, dar e iarna. Italiencele sunt frumoase si date dracului, dar "personalitatea italieneasca" inseamna multe detalii care-ti dau bataie de cap. Daca esti constient de asta si o accepti, te indragostesti iremediabil de ele. Altfel ajungi sa le urasti, uneori pe nedrept, ce-i... drept. Daca nu vrei italience si alegi japoneze in mod cerebral, FZSul de 1000 e mult peste Banditul mare (fie 1200, fe 1250). Motorul are performante mai bune, ciclistica e peste, iar franele si suspensiile sunt net superioare. The perfect wheelie machine, cum zic britanicii. Si nu o zic degeaba. Am starnit o furtuna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.