G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Man gandeste-te ca ducati e mai greu de intretinut decat sv-u. Sa nu mai zic ca e ducati e racit pe ulei si pe oras cred ca n-o sa ii prea placa.... La ciclistica si franare cred ca sta mai bine ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Bai, nu mi se pare asa de greu de intretinut un Ducati. Ca sa schimb o pereche de curele odata la 2 ani n-ar fi o asa mare investitie. PLM, am refacut o distributie sarita de VTR cu piese noi, OEM... deci, la Ducati ma indoeisc ca ar fi cu mult mai scumpa o chestie similara... Plus ca am avut intotdeauna o slabiciune pentru Monster. Iar SV la 2000-2500 E nu mi-as lua, mai repede as investi intr-un FZ6N sau FZS1000. Dar repet, nu renunt la VTR pentru SV sau M620 , astea-s optiunile pentru o a doua motocicleta. Editat Decembrie 17, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Sa nu mai zic ca ducati e racit pe ulei si pe oras cred ca n-o sa ii prea placa.... Cu ce mai precis deranjeaza un motor racit pe ulei in trafic urban? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Eu nu stiu ce ati fumat... Am mers pe un Ducati 900SS imediat dupa ce m-am dat jos de pe VTR meu si mi se parea LESINAT.... Nu zic, la ciclistica/frane e mai ok, dar ca motorizare, nu poti compara VTR ul cu Ducati Monster (in afara de S4R poate)...... Comparatia mea a fost pertinenta, pt ca m am dat cu mobrele alea la diferenta de cateva minute, nu luni/ani/zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Cu ce mai precis deranjeaza un motor racit pe ulei in trafic urban? Nu are parte de aceeasi racire ca unu pe apa+ulei cum e svu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Da ma, n-am zis ca un M900 ar fi peste VTR. Nu stiu ce citesti tu Eu am zis ca imi place Monsterul si atat. E cam singura pentru care as renunta la VTR. Bine, S2R, S4R par cam din alta poveste si alt buget, asa ca ies din discutie. PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret Editat Decembrie 17, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret Banuiesc ca te referi la modelul pe injectie.Asta ca sa mai faci economie la benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Da ma, n-am zis ca un M900 ar fi peste VTR. Nu stiu ce citesti tu Eu am zis ca imi place Monsterul si atat. E cam singura pentru care as renunta la VTR. Bine, S2R, S4R par cam din alta poveste si alt buget, asa ca ies din discutie. PS: eu tot sper sa se mai ieftineasca FZS-urile de 1000, dar se pare ca italienii tin la pret Nu ma adresam tie, vad ca ai PMS in dimineata asta... Roni a spus ca VTR e slab fata de monster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Banuiesc ca te referi la modelul pe injectie.Asta ca sa mai faci economie la benzina... Nu tin neaparat. Nu stiu daca sunt diferente notabile intre ele. Daca ma intrebi pe mine, as prefera carburatia. Nu ma adresam tie, vad ca ai PMS in dimineata asta... Roni a spus ca VTR e slab fata de monster Pai tu te agiti pe aici Am vazut ce a spus Roni, l-am ignorat si am trecut mai departe. PS: lui Roni ii plac motocicletele vechi, ciudate... cum crezi tu ca trage el de VTR, sau crezi ca i-a dat vreodata capat sa vada cum merge? Orice om care trage de VTR cu simt de raspundere n-ar spune ca un Monster, chiar si din ala cu monobrat ar fi cat de cat pe langa VTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu tin neaparat. Nu stiu daca sunt diferente notabile intre ele. Daca ma intrebi pe mine, as prefera carburatia. Pai tu te agiti pe aici Am vazut ce a spus Roni, l-am ignorat si am trecut mai departe. PS: lui Roni ii plac motocicletele vechi, ciudate... cum crezi tu ca trage el de VTR, sau crezi ca i-a dat vreodata capat sa vada cum merge? Orice om care trage de VTR cu simt de raspundere n-ar spune ca un Monster, chiar si din ala cu monobrat ar fi cat de cat pe langa VTR. ei na, eu n-am putut sa ma abtin cand am vazut ce-a scris, ca pana una alta, am avut 2 VTR uri, altfel nu ma trezeam sa mai postez pe aici.... Singurul avantaj al VTR urilor este ca sunt ieftine. Hai sa o dam pe aia dreapta... Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu tin neaparat. Nu stiu daca sunt diferente notabile intre ele. Daca ma intrebi pe mine, as prefera carburatia. Carburatia e mai agresiva(cica).Eu decat pe un model din 2003 am apucat sa ma dau si mi-a placut. Legat de consum,am inteles ca e e cam fomista(carburatia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 ei na, eu n-am putut sa ma abtin cand am vazut ce-a scris, ca pana una alta, am avut 2 VTR uri, altfel nu ma trezeam sa mai postez pe aici.... Singurul avantaj al VTR urilor este ca sunt ieftine. Hai sa o dam pe aia dreapta... Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul Da, sunt ieftine pentru ca la noi se devalorizeaza foarte repde. Uita-te de ex. in UK sa vezi ce preturi au alea intretinute. La noi nici intretinute si acesorizate nu gasesti Mai toate au ceva hibe. Il urmarim pe conu' MotoRocker cum o intretine pe a lui Carburatia e mai agresiva(cica).Eu decat pe un model din 2003 am apucat sa ma dau si mi-a placut. Legat de consum,am inteles ca e e cam fomista(carburatia) Eu tot pe 2002 am mers. Am inteles ca 2004 ar avea injectie - s-ar putea sa ma insel. Mi-a placut mai mult FZS1000 decat FZ1. FZ1 e mai interesant la aspect, dar ca si motor, FZS as zice ca-i mai motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu are parte de aceeasi racire ca unu pe apa+ulei cum e svu asta e logic insa, cu ce jeneaza motorul, functionarea si performantele lui. Intreb pentru ca, dr (ca pe asta l-am avut) mergea ceas in coada pe Victoriei vara cand bubuia asfaltul de caldura. Dupa aprox 1 ora de stat bara la bara n-a dat nici un semn de oboseala. Roni a spus ca VTR e slab fata de monster Am spus ca acel monster este mare piesa si da: a dat rusini nu doar vtr-ului ci si altor catorva vitzane respectabile. Iar omul chiar se dadea cu incredere pe ea. Cand vezi cum dracia aia parcurge DE PE LOC toata intersectia de la Victoriei in vreo 2-3 secunde ai sa intelegi despre ce vb. Sau ca tragi ca nesimtitul de gaz de pe loc si nu sare pe-o roata ci doar pune capu-nainte si-o ia la fuga ... nu sunt fan Ducati, dar mobra aia chiar e reusita. Acum are un DM 1000, sa vedem ce dracii mai face si cu aia. Nu spun ca vtr e "p.p." pentru ca skill-urile mele de mobrist sunt departe de a scoate untul din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 asta e logic insa, cu ce jeneaza motorul, functionarea si performantele lui. Intreb pentru ca, dr (ca pe asta l-am avut) mergea ceas in coada pe Victoriei vara cand bubuia asfaltul de caldura. Dupa aprox 1 ora de stat bara la bara n-a dat nici un semn de oboseala. Depinde cat ulei are in ea.Asta nu stiu... Teoretic,racirea pe ulei e mai efticienta decat cea pe apa » Post actualizat in 17 Dec 2014 10:20 Ca putere, dintre miare, e cel mai slab si consuma cel mai mult. Iar asta nu e o problema asa mare, daca ar fi fost ajutate de o suspensie & frana buna.... dar nu e cazul Daca Vtru are frana proasta,atunci TLu cum mai e?) In schimb aia compensa cu suspensia fata. La vtr daca te dadeai blana pe frana fata,3/4 era ingropata in asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Auzi omule, dar tu ce te invarti pe aici? Maritasi Daytona si vrei sa intorci la ceva serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))). Nu prea se baga lumea la triumph.... A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes. Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu am dat-o.E defapt a lu fratemiu,dar mai mult ma dau eu cu ea:))). Nu prea se baga lumea la triumph.... A pus-o acum la 1800 de euro si tot nu prezinta interes. Cred ca o sa i-o cumpar eu ca stiu cati bani a bagat in ea si are un consum foarte mic Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? ) stateam de vorba la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Atunci du-te si posteaza acolo, lasa-ne pe noi astia mai inferiori in pace ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 sunteti groaznici inclusiv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 TL-ul e cam peste VTR din orice pozitie. Te-ai dat cu asa ceva? Eu le-am avut pe amandoua si m-as intoarce tot la Vtr. SI nu,nu m-au platit aia de la Honda ca sa le fac reclama » Post actualizat in 17 Dec 2014 11:40 Daca nu avea carena dar avea in schimb doua faruri in fata si ghidon lat (stii despre ce vorbesc, nu? ) stateam de vorba la banii astia. VI si faci o proba. Se aude frumos motoru in 3 pistoane si trage de jos destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Stai sa dea caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ma apucase sa strang bani ca sa o iau,dar am dat ca bolovanu 2000 pe o bicicleta:|... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 chiar esti pe PMS Nu, imi era doar foame. Acum am mancat, sunt ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Claudiu, nu poti sa-i pui ghidon drept la Triumph-ul ala? Adica ma gandesc ca tie iti sta gandu' la Street Triple(si mie imi sta, ca a doua motocicleta), dar cred ca poti sa faci ceva frumos si din aia.E foarte misto motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Are acelasi motor ca pe Speed Triple,dar cu 30 de cai mai mult.Plus ca e o mobra cu prestanta:)).A aparut in Torque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.