Roni Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Pai doar schimburile astea tre sa i le faci la africana. In rest,un ulei,un lichid de frana,un antigel si placute. Distractie placuta cu ea sper ca pompele de frana se amorseaza mai usor decat la vtr. Cat despre verificari, va contrazic, sau sunt eu prea minutios ) vedeti lista cu ce am verificat la vtr si veti intelege sila mea viscerala pt aceasta marca » Post actualizat in 06 May 2015 15:32 Intrebare de rutina mecanica: Cum iti dai seama daca pompa de apa la VTR e busita? Gen, ca i s-a uzat simeringul de ax si risti sa-ti toarne apa in ulei. E o intrebare pe care-o am in minte de cand am desfacut-o pe a mea s-o vad cum se prezinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 De curios, despre ce consum e vorba la VTR? Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin. PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort? Da, cu S Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer. La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om. » Post actualizat in 10 May 2015 19:11 la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul )) Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea... Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM Pe ultimul sigur era TLU . La ciclistica era pamanat... Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 De curios, despre ce consum e vorba la VTR? Eu am facut ieri un drum de ~250km cu prietena, mers destul de rapid si cateva topuri de 200+ la consum de 6.4 calculat la plin. PS: faina gasca de v2-isti aveti acolo Merci Da, si mie imi place SV1000 N, dar parca nu poate inlocui cu totul VTR-ul Si asta mi s-a parut si mie, ca VTR-ul sta mult mai bine la confort. Ai mers cu SV1000 ca sa spui ca VTR sta mai bine la confort? Misto tare poza aia cu VTR negru si cu muntii in background,merge pusa pe bikepics SV ala cu coada portcalie si cu carene la radiatoare n-a fost achizitionat din Iasi? (stiu ca aici era la vanzare ultima oara) Sunt f curios cat ai scos consumu la VTR, Motorocker (in ce regim: turatii,treapta,viteza km/h) la 110/120 poti zice c-ai scos 5.7%,sub.......ar fi blasfemie Da, cu S Nici 650-ul, atat N-ul, cat si S-ul nu ma dau pe spate la confort. Prefer oricand un Hornet sau Fazer. La fel pot afirma ca nu-mi place pozitia pe 600RR, dar pe R6 stau mult mai bine. Depinde de la om la om. » Post actualizat in 10 May 2015 19:11 Iti iei bataie daca scoti atata cu VTR-ul )) Se zice ca varintanta 2001 ar avea si ceva electronica schimbata fata de 1998, alta aprindere, cica si de aici ar rezulta un consum mai mic la astea... Eu inca n-am apucat sa-i fac un consum extraurban dupa ce i-am schimbat distributia si acum in aprilie a primit si o sincronizare de carburi. VTR - 6/100 km TL - 6.5/100 km SVN - 6.8/100 km SVS - 7/100 km. Ca viteze 140-150 constant pe A3, cu sprinturi pe la 180-240. Pe DN1 pana pe la Comarnic 120-140, in localitati maxim 90. Pe curbe (pana ruta Comarnic-Predeal- Bran-Campunlung) gumele la cap. Toti am avut pasagere. Eu cred ca tine mult si de stilul de mers, cre'ca baietii merg mai turat si ceva mai sacadat in accelerari/frana de motor ca mine. VTR ul are Dynojet, filtru sport, tobe aftermarket si mai putin de 1000 km de la revizia capitala facuta de Patrick (inclusiv reglat/sincronizat carburi). Cum a zis si Metal, cre'ca conteaza si ca e modelul 2, la care au mai schimbat chestii. Iar confortul: desi SV naked e naked, la inceput am zis ca e mai comod ca VTR-ul dar dupa cativa km era cam ciudat, drept dar cu picioarele in spate. SV-ul are scaritele cam in spate pt un naked. SVS-ul a fost cel mai incofortabil, iar TL-ul a iesit pe 3. Asta la conducatori....la pasagere, toate au zis ca cel mai bine stau pe VTR-u Pe ultimul sigur era TLU La ciclistica era pamanat... Cu toate ca a avut furca fata servisata inainte de vanzare,tot praf era....saraca e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta » Post actualizat in 10 May 2015 20:30 @ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 e lunga in draci sa fie stabila la viteze mari, + ca ciclistica nu face fata puterii livrate....adica, odata in curba nu prea poti sa mai faci nimic cu gazu TL-ul castiga la putere si accelratie clar, rupa in linie dreapta » Post actualizat in 10 May 2015 20:30 @ Adrian: Da, SV-ul ala e luat din Iasi Macar a schimbat ambreiajul,placile si arcurile? Legat de lungime,din contra,e scurtata fata de alte motorete. Asa au gandit-o(prost) suzuki,crezand ca vor face din cacao bici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 VTR - 6/100 km atat am scos si eu la un consum mixt cu mers pana in 150 km/h. Atunci nu avea verificat nimic (bujii, fise, carb-uri desincron etc) acum ma astept sa fie mai ok. Perfect de acord cu consumul raportat la stilul de mers. Mai e si cum tragi de ea pe un urcus, directia din care bate vantul etc Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine... Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Probabil, ca si aia a fost in revizie, ambreiajul merge bine... Pe hartie o fi mai scurta, mie mi s-a paut mai "lunga", cert e ca motorul ala e fortos in draci La ambreiaj i-a fost bagata doar o placa in plus,pilita pe o parte.Asta ca sa incapa acolo... Daca pentru el a fost mai de pret estetica,decat partea mecanica....atunci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cred ca ma reapuc si eu de troaca mea din weekend-ul viitor si poate ma alatur gastii de Vtwin-isti, din poza lipsea Metal Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Eu am fost plecat cu masina din Bucuresti, am fost tata model weekendul asta. Tocmai sa imi asigur weekendul viitor. Poa' sa fie ploaie sa rupa pamantul, tot ies sa invart roata pe undeva. Asa ca sunt in cautare de anturaj Daca rezolv si cu placutele pana vineri, m-am scos! Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 eu pana una alta, sper sa nu ploua ca sa am spor la ce mai e de facut la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Distanta e asemanatoare,nu? Merge si varianta aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Cheia as lasa-o ca sa o combin cu Siriul. Asa am facut anul trecut,dar merge si un traseu scurt. In cazul in care te decizi,faci un topic separat si poate se ofera si alti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Ar merge o cheia cu/sau fara continuare spre brasov. Asta cu mentiunea ca mobra mea nu alearga ca si vtru Parca as lasa Cheia pentru atunci cand se mai incalzeste. As baga mai degraba un Rucar-Bran cu intoarcere pe Paraul Rece si V. Prahovei. Cheia s-a cam fwtut! e plina de gropi si valuri, mai ales Valenii-Cheia... Cheia-Sacele e mai ok. Grija ca in weekend e plin de camioane care taie curbele. La Buc-Rucar-Bran-Predeal sunt vreo 15 km mai nasoi intre Targoviste si Rucar (daca o iei pe Targoviste), pe Pitesti nu stiu cum e....si mai e o bucata nasoala intre Bran si Rasnov, pe care se si lucreaza si au decopertat aia gropile mai rau. In rest, giugiuc, numa' bun de topit gume Eu in week-end sunt la un botez, deci pauza plimbari » Post actualizat in 11 May 2015 10:17 @GBV Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara? Editat Mai 11, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 @GBV Stiu ca TL-ul ala cand a fost inmatriculat prima oara avea si un suport de topcase, a ajuns la tine cu el? sau fara? Da au ajuns la mine,dar le-am vandut pe amandoua in a 3 a zi de la cumparare. Suportul a ajuns pe un zzr si topcaseul de 52l pe un vstrom. Pentru doritorii de VTR,se pare ca fosta mobra inca traieste!!!!!!!!!!!!!!!!: http://olx.ro/oferta/vand-honda-vtr-1000-ID3SHZU.html#035fdf6d92 Daca are numerele in regula,sariti pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Nu ziceai ca a fost facuta pachet? La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei... Editat Mai 14, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Nu ziceai ca a fost facuta pachet? La banii astia ma indoiesc ca mai e in toate mintile ei... Am fost invormat gresit se pare.... Cand a plecat de la mine era ok:carburatie facuta cu 1 luna inainte,buji iridium,filtru aer schimbat,placute fata la fel noi,releul de incarcare schimbat Ar fi trebuit sa fie refacuta furta fata pentru ca era cam barca....Nu curgea,dar nici nu era cum trebuie. Posibil sa nu fie in regula la acte Si acum imi aduc aminte de evacuarile alea . Care e interesat,poate sa dea un telefon,cine stie.De preferat sa fie fie din bucuresti,asa poate o mai revad si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Bai, deci nu se poate, frate, in felul asta... VTR-ul e ca o pietricica-n prezervativ!!! Am dat azi o tura scurta pe Buc-Oltenita-GR-Buc si la dupa ce trecusem de Uzunu, mergea baiatul cu 220, poc, se aprinde becul la 130 km de la ultimul plin... "Ce plm o fi consumat in halul asta cu nu am chitait-o prea mult? N-are nimic, in vreo 20 km am benzinarie si alimentez" Oha!!! Am mai facut fix 9 km de cand s-a aprins becul si am ramas intr-un giratoriu din ala... Se dusese benzina de numa'-numa'. "Cum dracu'?", ma intrebam eu nedumerit, pe rezerva daca-i dau odata cox, suge tot ce-i in rezerovr??!?! Tragem pe dreapta, rezervorul secat... Mai sa fie... Ma dau jos, hop benzina pe motor. Pe sa, pe cizma stanga, pe toba de pe dreapta.... Mirosea serios a fara plumb de 95. Eheee, stai ca nu-i a buna. Baiatul cu care eram si tasnise spre benzinarie sa aduca la prost o sticla de gaz. A venit in 10 min, dar stai ca nu-i a buna. Desfacem rezervorul, se mai opreste un baiat cu un Intruder de 1800 sa vada daca poate ajuta, dau rezervorul jos... si... si... si... S U R P R I Z A !!!!! Un cacatel de surub ce prinde robinetul de benzina de rezervor se desfacuse si l-am pierdut pe drum. Si pisa bezina pe acolo la greu. Punem un surub de carena de pe Suzuki-ul colegului, punem rezervorul, hai sa-i futem o proba inainte sa ne urnim. La o prima vedere nu curgea, dar cand am inceput sa o accelerez, tot curgea benzina... Surubul era prea lung si nu strangea bine! Scoate iarasi benzina din rezervor (sunt patit, merg intotdeauna cu furtun la mine ), m-am chinuit pana am scos un surub de la carena spate si am reusit sa prind calumea robinetul ala. A durat cam 45 min - o ora toata tarasenia asta, suficient cat sa-mi phuta directia. Pe de o parte eram nervos ca mi-a stricat bunatate de plimbare si in ultima vreme am patit numai nimicuri din astea de-mi scot peri alb, pe de alta parte ma bucuram ca a fost doar cu rahat de surub si am putut pleca mai departe. Asa ca, de nervi, dinainte de Adunatii Copaceni am mers incet, numai cu 100, asa, de-al dracu! Iar ma mananca palma sa updatez anuntul de pe OLX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) poate d-aia iti consuma tie asa mult... pierdeai benzina pe drum chchitele astea te fac sa te atasezi de ea.... creeaza amintiri care in retrospectiva sunt placute si poveste cu haz despre ele ca la un IJ sau o nepra in alta ordine de idei: Before & After. mai am sa-mi vina supoertul de topcase si BASTA Editat Mai 16, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Da, dar daca voiam amintiri placute, imi luam, cum zici tu, Nepra. Asa, am vrut un motor sa ma sui pe ea si sa merg... Nu sa stau pe marginea soselei si sa repar la ea tot felul de cacatisuri... Clar, urmatoarea motocicleta nu va mai fi una cu proprietar roman! Romanii sunt saraci si de asta piata e asa cum e. De fapt, motocicletele se vand pe 3 lei sau nu se vand, nu din cauza pietei, ci din cauza motocicletelor, ca-s numai gioarse, numai cazaturi, numai rupturi si reparate pe genunchi. Chiar si cand ai bani si vrei sa iti iei ceva calumea, tot de naspeteuri dai/ai parte. Putine sunt acelea care chiar isi merita banii. Tu ce ai facut la motocicleta, ca nu-mi dau seama?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.