ketemeu Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) marturisesc ca nu inteleg de ce?!sau la ce ajuta??... nu se destinde prea mult la acceleratie.....su cum o decuplezi dupa? Chestia aia te ajut ala start la motocross. Se comprima furca chestia aia face un un TZAC si astfel furca va sta comprimata incat sa nu te mai ridici usor pe o roata cand iei startul in forta. Totusi roata fata se va ridica putin iar cand ai atins solul iar TZAC si furca va lucra normal. Editat Decembrie 22, 2008 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 De unde vine linistea astea domnilor, doar nu de la motoare... Hai, trezirea somnorosilor ca bate soarele in geam! Trebe s-o aduca acasa de la tara si asta inseamna 70km, oare sa-i skimb uleiul? Desi peste iarna a stat in sufragerie la tata si nu a tremurat, totusi e posibil sa fi facut condens si sa am apa in ulei. Sau sa-l skimb cand ajung aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 M-au respins la RAR, daca poti sa crezi... 1) Pt ca rotile de SM nu sunt trecute in carte 2) Pt ca nu am lampa alba la numar Mi-au pus baietii de la Husa rapid o codita cu lampa "legala" (multumesc MULT si pe aceasta cale, superoameni frate, megamultumiri lui Laur si lui Adi!!!), mi-au skimbat si rotile cu cele din carte ... si gata, am trecut ITP-ul. Evident ca dupa ce m-am intors bulangiul ala de inginer nici nu s-a mai uitat sa vada, sa pipaie, sa strambe din nas. M-a vazut, mi-a cerut cartea si m-a triis sa platesc revenirea, cica "gata!" .. -Pai nu mai verificati? ... zice "Nu te intorceai tu daca nu erai in regula acu'!" Sa-mi fie invatatura de minte sa ma mai duc sa fac ITP la RAR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Salutare fratilor husaberg-isti.Nu am avut niciodata husaberg si nici o tangenta cu aceasta motocicleta,insa am o intrebare si aici,normal,e locul potrivit sa o pun!Enduro-u de 650(nu stiu cum ii zice fe sau fs) este intradevar atat de usor (109 kg) sau e numai mit???Mi se pare ciudat deoarece alte modele si marci,de 450 sunt mai grele(114-115). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Salutare fratilor husaberg-isti.Nu am avut niciodata husaberg si nici o tangenta cu aceasta motocicleta,insa am o intrebare si aici,normal,e locul potrivit sa o pun!Enduro-u de 650(nu stiu cum ii zice fe sau fs) este intradevar atat de usor (109 kg) sau e numai mit???Mi se pare ciudat deoarece alte modele si marci,de 450 sunt mai grele(114-115). 112 Kg - uscata îi zice FE ca fapt divers, nu te baga la ea ca-ti întinde mâinile, daca vrei de enduro ... ptr. Supermoto (FS) este N° One ... dar tot cu mâinile lungite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 SUPER usoara!Ma gandesc ca,compromisurile adoptate ca sa iasa asa de usoara sunt vibratiile mega puternice si incomoditatea la turing.Da' in ce sens iti lungeste mainile,smaceste?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 SUPER usoara!Ma gandesc ca,compromisurile adoptate ca sa iasa asa de usoara sunt vibratiile mega puternice si incomoditatea la turing.Da' in ce sens iti lungeste mainile,smaceste?? pai vorbeam de Enduro (sau Supermoto) si nu de Touring ... te-ai dat cu-n Husaberg sau alta marca (pentru Enduro sau Supermoto), de vorbesti de vibratiile alea "mega puternice"? iar ce priveste lungitu' mâinilor ... de când te dai pe doua roti? ... lungirea lor se face contrar sensului de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 intrebati-l pe maclaude ce stie sa faca noul HUSABERG FE450 2009, marele katemizd mai are putin si cedeaza into the darkside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 intrebati-l pe maclaude ce stie sa faca noul HUSABERG FE450 2009, marele katemizd mai are putin si cedeaza into the darkside asa e. merge mai bine cu Husaberg-ul decat cu KTM-ul lui. pot sa si dovedesc asta cu imagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) voi ceda partii alb-albastre-galbene (si cu putin de negru) cand o sa faca motoare in 2 T cat despre mers, noua husa e un cotet dar in mainile unui pilot de valoare se misca bine Editat Aprilie 21, 2009 de MacLeod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 cat despre mers, noua husa e un cotet dar in mainile unui pilot de valoare se misca bine la piloti gen laurentiu te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 normal doar nu in mainile tale stangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Salutare, ar fi bun un FE 400 din 1999 pentru un incepator ca mine, sau este prea greu? Editat Aprilie 22, 2009 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare, ar fi bun un FE 400 din 1999 pentru un incepator ca mine, sau este prea greu? doar daca te pricepi la carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 sincer nu ma prea pricep.. In ce sens, reglat sau reparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 din ce am citit pe net si ce am mai vorbit cu alte persoane Husele pana in 2003 (sa ma corecteze cineva daca gresesc) erau pe carburator delorto, care daca nu era bine reglat te rugai de mobra sa plece asta in cel mai fericit caz. Greu nu cred sa fie ca motor pentru incepator numai ca, fiind motor de hard enduro nu o sa fie asa permisiv cu tine si o sa cam dea cu tine de pamant in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 din ce am citit pe net si ce am mai vorbit cu alte persoane Husele pana in 2003 (sa ma corecteze cineva daca gresesc) erau pe carburator delorto, care daca nu era bine reglat te rugai de mobra sa plece asta in cel mai fericit caz. Greu nu cred sa fie ca motor pentru incepator numai ca, fiind motor de hard enduro nu o sa fie asa permisiv cu tine si o sa cam dea cu tine de pamant in prima faza. stie baiatu asta cum merge HUSABERG-ul, pacat ca el se da cu alte cotetze colorate necorespunzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 doar daca te pricepi la carburatie Nici nu se putea un raspuns mai potrivit ;0 Am vrut sa raspund eu dar am zis sa nu supar pe nimeni:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ms mult pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Deci nu pot sa cred ca masochistii aia de ingineri suedezi au pus bateria intr-un spatiu atat de ermetic si greu accesibil... M-am chinuit s-o scot desfacand toate matzele posibile, eram pe cale sa scot amortizorul spate sau carburatorul (ca nu iese altfel furtunul de la aer). Cu greu am bunghit-o si a iesit cu tot cu cutie. SHIT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salutare din nou, pana la urma mi-am luat Husaberg 501 din 2002, nu este peste 2003, dar de atat am avut bani... Are cateva chichite care trebuie rezolvate, dar motorul merge super bine, are reparatie de 1700e. In schimb imi pierde ulei pe la kickstarter(nu stiu care e cauza si cum se rezolva) O intrebare: are pneuri cu profil de strada pe spate 140/80/18. Merg schimbate cu pneuri cross 130/90/18? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Ms, am inteles, am schimbat cu 130. Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data Editat Aprilie 26, 2009 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 mototech racing sunt dealeri Husa. Da un telefon la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ms, am inteles, am schimbat cu 130.Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super. Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare? Ms inca o data 0722456946 laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare. Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri). Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.