Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Am si eu una de de pus sper sa se icadreze

Kawasaki Vulcan 2000,

Modificarii: Cadru modificat,Bascula construita de la 0,Juguri,rezervor ,ghidon,elemente laterale,radiator,instalatie electrica,motorul fiind pe injectie acum e pe carburator,si in mare cam asta ar fii.

post-8725-0-65352500-1376563738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOtorul este inca in stadiul de teste,nu am rulat inca cu viteza mai mare de 100,problema este la viteza mica si la plecarea de pe loc acolo sunt fortele cele mai mari pt roata spate si curea, in mers merge din inertie ca un bolovan, cit despre stabilitate nu este cel mai confortabil motor datorita roti spate si suspensiei eu sunt foarte usor am 65 kg si ma cam scutura dar se conduce bine.Impresionanta este insa plecare si cuplul care il dezvolta in momentu de fata avind carburator fata de injectie.Dar motorul este facut pe comanda proprietarul de drept al motorului este masiv dar el nu sa carat inca cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOtorul este inca in stadiul de teste,nu am rulat inca cu viteza mai mare de 100,problema este la viteza mica si la plecarea de pe loc acolo sunt fortele cele mai mari pt roata spate si curea, in mers merge din inertie ca un bolovan, cit despre stabilitate nu este cel mai confortabil motor datorita roti spate si suspensiei eu sunt foarte usor am 65 kg si ma cam scutura dar se conduce bine.Impresionanta este insa plecare si cuplul care il dezvolta in momentu de fata avind carburator fata de injectie.Dar motorul este facut pe comanda proprietarul de drept al motorului este masiv dar el nu sa carat inca cu el.

salut, este cel la care au lucrat baietii de la Thunderbikes? proiectul acela mai vechi care a fost si pe la Bono de la Cluj? arata bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este,acela era un vulcan de 800,acesta e de 2000,dar este preluat de la Thunderbikes eu am lucrat sef service la ei o perioada,si da acolo a fost inceput,in urma unui proiect mai vechi,A fost proiectat ca un motor ne functional la inceput cu modificari radicale,pt a pune in valoare munca si felul in care se poate prelucra materialul(tabla) mentionez ca motorul nu are nici o piesa din plastic totul este metal construit manual mai putin rotile si carcasa de la filtrul de aer.Dupa care am hotarat sa il punem pe strada si atunci a inceput adevarata munca,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu este,acela era un vulcan de 800,acesta e de 2000,dar este preluat de la Thunderbikes eu am lucrat sef service la ei o perioada,si da acolo a fost inceput,in urma unui proiect mai vechi,A fost proiectat ca un motor ne functional la inceput cu modificari radicale,pt a pune in valoare munca si felul in care se poate prelucra materialul(tabla) mentionez ca motorul nu are nici o piesa din plastic totul este metal construit manual mai putin rotile si carcasa de la filtrul de aer.Dupa care am hotarat sa il punem pe strada si atunci a inceput adevarata munca,

La o aripa bobber style te bagi?Drag star 1100...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri)




Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri)


Rectific 61 cm.Un capat drept iar celalalt indoit l vreo 20 de grade.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri)

 

 

Rectific 61 cm.Un capat drept iar celalalt indoit l vreo 20 de grade.

 

 

cauta la www.motonetro.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...