Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ziceai 7 ramaneam acasa .La 6 ani si 2 saptamani m-au dat la scoala ai mei.

eu la 6 ani si 2 luni am fost trimis / dus la scoala.....nu ca as fi vrut, dar era musai :)

 

honey e deja in drum spre romania

si UPS trebuie sa faca un ban, asa-i? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai folosit careva baterii cu Li-ion (LiFePO4)? Am luat un JMT si citind review-uri m-a speriat faptul ca la acestea exista riscul ca in anumite situatii sa zica ''allahu akbar'' dupa care sa se autoincendieze! Totusi m-au incurajat cei de la KTM cand am vazut ca bateriile JMT li-ion sunt echipare de fabrica la ei din 2016 cred...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi folosim baterii normale,nu cu riscuri de incendiere :).Eu am in portbagaj la masina devreo luna pe cea de la busa si e originala cu care a venit moto din fabrica.Daca vrei ma uit si iti spun ce tip este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A mai folosit careva baterii cu Li-ion (LiFePO4)?

Am avut eu pe KTM, 2-3 sezoane, si n-a luat foc. :P Diferenta de greutate e considerabila, fata de una cu acid/gel. La enduro ajuta, pe o motocicleta de strada...nu stiu ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am li-ion si li-po pe ktm de 4-5 ani...

sunt cam la a 3-a acum! nu din cauza ca nu tin...ci pentru ca am schimbat mobrele!

absolut nici o problema....tin mult...nu se descarca asa repede cand nu sunt folosite.

celulele de li-po iau foc doar cand sunt gaurite. in cazul auto-moto...celulele sunt protejate de carcasa de plastic!

la busa...nu vad sa merite pretul pentru a scadea 1 kg din 250!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt am descoperit ca tehnologia JMT LiFePO4 este mult mai sigura! In caz de suprasarcina se umfla, nu se aprinde...


» Post actualizat in 17 Nov 2016 09:08


am li-ion si li-po pe ktm de 4-5 ani...

sunt cam la a 3-a acum! nu din cauza ca nu tin...ci pentru ca am schimbat mobrele!

absolut nici o problema....tin mult...nu se descarca asa repede cand nu sunt folosite.

celulele de li-po iau foc doar cand sunt gaurite. in cazul auto-moto...celulele sunt protejate de carcasa de plastic!

la busa...nu vad sa merite pretul pentru a scadea 1 kg din 250!

in cazul meu avand partea din spate modificata este putin mai complicata situatia. Suportul bateriei este montat in partea din spate, sub codita, facut din aluminiu pe CNC. Bateria Yuasa avand vreo 2,7 kg nu se 'intelegea asa bine' cu gropile din Romania, asta JMT are vreo 700 de grame si este putin mai compacta, sta excelent in suport. Sunt curios cat de usoara este motocicleta avand in vedere ca nu mai are codita de metal, noua structura fiind toata din aluminiu, galeria este din titan Akrapovic, finala carbon Akrapovic...etc.

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai folosit careva baterii cu Li-ion (LiFePO4)? Am luat un JMT si citind review-uri m-a speriat faptul ca la acestea exista riscul ca in anumite situatii sa zica ''allahu akbar'' dupa care sa se autoincendieze! Totusi m-au incurajat cei de la KTM cand am vazut ca bateriile JMT li-ion sunt echipare de fabrica la ei din 2016 cred...

Chiar nu inteleg de ce iti faci probleme(ce conteaza un foc pt mobra ta)

"Rat bikes are motorcycles that have fallen apart over time but been kept on the road and maintained for little or no cost by employing kludge fixes"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mersi

daca vrei comenzi ebay, sau altceva, sau din state, si colegul Garcya aduce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt in concediu in perioada aia...

:crack:

 

 

Chiar nu inteleg de ce iti faci probleme(ce conteaza un foc pt mobra ta)

"Rat bikes are motorcycles that have fallen apart over time but been kept on the road and maintained for little or no cost by employing kludge fixes"

Pestritule mai functioneaza cazanul tau? Ultima data m-am luat dupa dâra de fum lasata in urma ta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt in concediu in perioada aia...

Sa-mi spui unde mergi in concediu, vin sa te apar...nu te las la greu!

Pestritule mai functioneaza cazanul tau? Ultima data m-am luat dupa dâra de fum lasata in urma ta!

Bai ce va mai place pizza cu jumari! Bai si ce va place sa va bucurati de rau' altuia! Si ce, daca-i fumega...inseamna ca merge! N-o fi de la uleiu' ala luat la oferta si pus de tine in motor ultima data?! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynamicul asta e din Ungaria sau de la noi ca acolo e de 2 ori mai scump acelasi ulei ?!? :)

» Post actualizat in 18 Nov 2016 19:43

Ceva carburant de la Veveritzoiu tata :)Peste 55 grade :)

post-6602-0-42346800-1479498207_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...