NASU Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Multumesc tuturor pentru sfaturi, gata am decis si luat (astept sa vina) Michelin Pilot Power 2CT. Numai bine 2CT-uri am si eu si sunt k am pana acum 5000 de km si sunt k nici nu am mers criminal cu ele doar cu nevasta in carca de 2 ori pe cheia in rest singur , am tocit elefanteii de pe margini si sau comportat k nu am avut surprize neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mama stie ca Busulica e de 600.... Cand m-a intrebat de ce e muuult mai "grasa" decat celalalte motoare pe care le-am avut , i-am spus ca din cauza plasticelor...sa para mai "rea" Mesaj completat Maaaaculeee...de cand nu ne-am mai vazuuuut ! ...Tre' sa iesim la o bere sa mai pove ! pai fata cand ajungi pe aici da un tzar si ne vedem nu e pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 pai fata cand ajungi pe aici da un tzar si ne vedem nu e pb Sunt in Tm din vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Nasule,daca ai tocit elefanteii...inseamna ca te dai pe Metzler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 2, 2010 Autor Share Postat Martie 2, 2010 Iata diferentele de bord.Bordul tau este la mine-are mici defecte optice,dar si mecanice-un difuzor de lumina spart si cadranul de turatii un pic atins.Ceasul de benzina l-am folosit eu ca il dadusem peste cap pe al meu si daca se vad bine cadranele negre o sa incerc discul negru de km-sunt curios cum o sa dea lumina blue cu cadranele negre.In interior bordul mai are o rezistenta sectionata de la impact,dar in rest pare ok.cam cati km avea?O sa il incerc maine pe moto sa vad daca mai merge.Deviatia de km este vizibila-la 165km reali indica 185,iar la 240 indica 275-280.La 260 arata 300!Cred ca si Ghostrider avea aceiasi magarie si ceva pinioane si foi schimbate.Azi am pornit mobra dupa ceva timp de stationare si am dat o tura de acomodare cu ea.A venit un baiat sa o vada.Bineintles ca i-a placut,dar este incepator cu familie acasa-si-a mutat gandul repede.Deocamdata motorul ramane si de maine ma apuc de revizie si putine sanse sa o mai dau din mana dupa ce investesc iar in ea.O sa ai rescriu si softul la CDI cu unul maximal doar pentru race-sa vad atunci ce benzina papa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Nasule,daca ai tocit elefanteii...inseamna ca te dai pe Metzler Mie mi-au venit elefanteii, sper sa fie OK! Arata bine pentru pozat, sa le vedem si pe Joiana cum se comporta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Vad ca ai indicator de inclinare..Cred ca gumele astea merg singure Emi,bordul are vreo 35-36,000 km. Editat Martie 2, 2010 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Mie mi-au venit elefanteii, sper sa fie OK!Arata bine pentru pozat, sa le vedem si pe Joiana cum se comporta! Ale mele NU ca vezi doamne sa facut o incurcatura si a venit numai fata si spatele nu si aveau un spate pe 55 da mai scump cu 25 epuroi...aiurea. Cica mai dureaza fo 3 saptamani ..... Nuamai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Arata belea metzeler cu indicator de inclinare:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Da? Ma intreb la ce ajuta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Vad ca ai indicator de inclinare..Cred ca gumele astea merg singure Emi,bordul are vreo 35-36,000 km. Sal, sa vedem, dar elefanteii sunt misto! Mesaj completat Ale mele NU ca vezi doamne sa facut o incurcatura si a venit numai fata si spatele nu si aveau un spate pe 55 da mai scump cu 25 epuroi...aiurea. Cica mai dureaza fo 3 saptamani ..... Nuamai bine Obraznici ce sa zic, o sa vad ce pot face! Da? Ma intreb la ce ajuta .. Reaper nu fi invidios! La ce sa ajute, estetic vorbim si tu nu ai elefanti! Editat Martie 3, 2010 de cucu bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cucule,asa-i ,mi-e un pic ciuda pe elefanteii vostri Dar am scos putin 2CTurile azi ,si sunt destul de multumit,dat fiind temperaturile.Sa se mai incalzeasca un pic si sa vedem la drum,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Daca am finale din carbon LeoVince se iau astia la itp de mine?Acuma nu stiu ce sa zic dar se aud cam tare cu toate ca au site inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 3, 2010 Autor Share Postat Martie 3, 2010 Unele tobe sport sunt omologate-au litera E si un numar dupa .Acelea sunt omologarile pentru CE.Sunt goale ,dar au un spargator de flacari la intrarea in toba de legatura sau intermediara,iar iesirea este destul de mica-sub 55mm.Tobele care sunt race nu au omologare de strada.Pe unele chiar scrie-JUST FOR RACE sau NOT FOR STREET!Mai exista tobe,dar doar finala care au omologare si document aditional de omologare pentru strada,dar au un decibelkiller care se ataseaza la iesire.Sunt valabile omologarile doar cu kilerul montat.Din pacate modelele mai vechi nu prea sunt omologate.Mai nou am vazut ca sunt omologate Termignoni,Yoshimura,Arrow,Micron,GPR.Acum depinde ce model ai si depinde si de cel ce verifica motorul.Eu am trecut de 2 ori cu full sistemul la RAR fara probleme.Indicat este sa pui finalele originale ca la tine este usor-la mine este mult de munca sa schimb sistemul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Emile ai apucat sa te interesezi pe hayabusa.org de chestia care am discutat`o la telefon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Tobele arata asa iar pt.delimitarea busei ma gandeam sa cumpar dupa ebay un timing retarder eliminator cu 40 dolari ce parere aveti?Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 3, 2010 Autor Share Postat Martie 3, 2010 Nu am apucat sa ma interesez inca.Se pare ca nu sunt omologate,dar imi e greu sa spun dupa poza.Vezi daca au E la iesire sau in lateralul ei.Si eu am fost tentat sa iau de pe ebay delimitatorul mai ieftin,dar am mers pe ceva mai scump adus de capitan din State.Se simte diferenta si mersul rotund al motorului-nu mai afuma evacuarea si a scazut consumul.O sa testez totusi cu prima ocazie motorul fara Tre si apoi cu el,cu kn si fara.Pana la urma nu o sa iti mai vina sa dai motorul.Busa nu este un motor,ci un stil de viata! Mesaj completat Ca idee uite ce contine un delimitator!Simplu,dar mai greu cu mufele plug@play si schema lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Nu am apucat sa ma interesez inca.Se pare ca nu sunt omologate,dar imi e greu sa spun dupa poza.Vezi daca au E la iesire sau in lateralul ei.Si eu am fost tentat sa iau de pe ebay delimitatorul mai ieftin,dar am mers pe ceva mai scump adus de capitan din State.Se simte diferenta si mersul rotund al motorului-nu mai afuma evacuarea si a scazut consumul.O sa testez totusi cu prima ocazie motorul fara Tre si apoi cu el,cu kn si fara.Pana la urma nu o sa iti mai vina sa dai motorul.Busa nu este un motor,ci un stil de viata!Mesaj completat Ca idee uite ce contine un delimitator!Simplu,dar mai greu cu mufele plug@play si schema lor. am avut TRE pe un k1 si nu am simtit nici o diferenta. de asemenea am cercetat pe gixxer.com si asa se zice si pe acolo.poate daca o pui pe dyno ai o curba de putere mai ridicata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) ... Editat Martie 4, 2010 de disney Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 M-am gadit sa pun si eu TRE,dar dupa ce m-am gandit putin,cred ca imi este inutil.Nu o sa ajung niciodata la peste 300k/h,maximul a fost 290 si imi era sa nu nma lase gumele(pe ele scria 280max) ,de optimizat,de optimizat nu cred ca optimizeaza nimic,sau intr-o prea mica masura in care eu nu o simt asa ca...pass Cat despre tobe,am LV Gp style(de la Mac) nu am Db killer,care suna aprox. cam asa ( ) si nu am vrut sa merg cu ele la itp Asa ca am imprumutat de la domnu' Cucu tobele OM si marti imi fac itp-ul L.E.mai sus am buctato cu userul my bad ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 M-am gadit sa pun si eu TRE,dar dupa ce m-am gandit putin,cred ca imi este inutil.Nu o sa ajung niciodata la peste 300k/h,maximul a fost 290 si imi era sa nu nma lase gumele(pe ele scria 280max) ,de optimizat,de optimizat nu cred ca optimizeaza nimic,sau intr-o prea mica masura in care eu nu o simt asa ca...passCat despre tobe,am LV Gp style(de la Mac) nu am Db killer,care suna aprox. cam asa ( ) si nu am vrut sa merg cu ele la itp Asa ca am imprumutat de la domnu' Cucu tobele OM si marti imi fac itp-ul L.E.mai sus am buctato cu userul my bad ! mmm..tre sa arate cam misto...pune o poza cu toata mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Luni sau marti,promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Iti multumesc pentru raspus dar cred ca treb sa schimb finalele pt.itp dar in ce priveste TRE speed restrictor m-ai bagat in ceata,ma pricep si yo putin la electronica si daca e vb.doar de o rezistenta si o dioda atunci schema e ca si facuta dar nu stiu cum si imi este teama sa nu ard ceva,acum mai este vorba si de valorile care le au si cum se leaga.piuuu.Am mai citit ca scopul la TRE speed restrictor este ca sa pacaleasca cdi astfel incat sa indice mereu vit a-5-a si astfel cdi functioneaza pe graficul de vit a-5-a si permite motorului sa se tureze la max realizanduse delimitarea pfff.greu .Daca aveti schema ceva va rog sa o postati as putea incerca sa realizez un astfel de montaj MS Ps. un site interesant pt. toti http://www.hyp4r.com/hayabusa/enhancements.htm aici scrie si despre eliminator Editat Martie 5, 2010 de kerozen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Nu e bre doar o rezistenta... Daca nu va grabiti va delimitez motoarele cu un Click... fara pre multe adaosuri... am facut rost de soft, iar cand vin acasa o sa am si interfata... asa ca daca nu va mananca prea rau palma mai asteptati un pic... Cele bune de prin Venezuela... God Speed... Cu miros de primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) ohooo,salutari capitane! Foarte tare urarea cu primavara,tinand cont de faptul ca s=a pus pe o ninsoare ca in povesti Te asteptam acasa ! Editat Martie 5, 2010 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.