zagermanz Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 am tobele stock....si duminica trec prin buc.....dar sunt pentru prinderea originala bolt on.....daca poti sa le prinzi...zi-mi si ti le aduc... bafta Mda...M-am uitat acum mai bine la toba..nu se mai poate schimba cu varianta stoc..cele 2 galerii de evacuare originale, au fost sudate si unite pt a se prinde noua toba... Oricum, multam de ajutor! Asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 -Pai da, dar nu aveti toba omologata, aveti Xenon pe ea, si nr ala de inmatriculare e tras la imprimanta! eu m-am dus la identificare fara numar de inmatriculare si nimeni nu a avut probleme . Si de cand se ia lumea de xenoane ? mai ales la o identificare ... aceasi treaba si cu tobele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 eu m-am dus la identificare fara numar de inmatriculare si nimeni nu a avut probleme . Si de cand se ia lumea de xenoane ? mai ales la o identificare ... aceasi treaba si cu tobele . Eu am intrebat-o pe tanti aia cand am facut programarea: " Daca nu am nr de inamtriculare, o sa am probleme?" si zis ca nu, cu nr de inmatriculare are treaba numai politia. Dar se pare ca nu e asa. Nenea ala de la RAR poate vroia si el ceva. Desi nu cred, ca i-am dat de inteles ca nu as mai face alt drum de pomana... In fine, incerc sa o rezolv marti cand ma duc in Grivita.... Asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Salut man si sa o stapanesti sanatos, daca ai nevoie iti dau eu si galeria originala si tobele le am la un prieten (a avut nevoie de ele tot pentru RAR) daca nu reusesti sa o rezolvi iti dau si galeria si tobele stock! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 si daca se mai ia si de xenoane te pot ajuta cu becurile originale<dureaza 10 min sa le pui inapoi> si mi le dai dupa ce treci rar-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 @zagermanz Acum 2 saptamani a fost actualul proprietar al fostei mele mobre la Grivita pt identificare. Are Xenon pe ambele faze + tobe sport (cu amortizoarele puse). Nu i-a cerut nici macar certificatul de omologare al tobelor , i-a verificat seriile in 2 minute, 2 poze, ura. Identificarea este pentru a stabili ca va circula pe strazi aceeasi mobra cu acelasi cadru si acelasi motor. Cat despre numar, nu scrie nicaieri ca RAR are atributii politienesti, tu poate ai venit cu mobra in spate sau pe platforma pana la intrarea in RAR. Nu e treaba lor. Si inca o faza ciudata: la Voluntari stiu ca este Dinicutu (care numai gras nu e) si inca un baiat tanar. Implicit nu stiu cine era sulica ala si daca nu a vorbit cumva la plezneala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Mda...M-am uitat acum mai bine la toba..nu se mai poate schimba cu varianta stoc..cele 2 galerii de evacuare originale, au fost sudate si unite pt a se prinde noua toba... Oricum, multam de ajutor! Asfalt! daca ai nevoie de evacuari originale cap coada... le am la garaj pe ale mele... ti le imprumut temporar ca sa le inlocuiesti pe ale tale. Da-mi de veste... Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) nenea mergi la grivita... eu m-am dus cu a mea cu numerele de IT cu tobele fara site si cu gumele altele decat cele din talon si era un baietzas pe acolo si m-a intrebat ce culoare vreau sa ii trec in talon ....sa uitat daca merg farurile semnalele, stopul pe frana si cam asta a fost treaba...pana la urma asta e bagate acolo ce ai de pierdut? apropo cine a trecut sambata trecuta cu vacutza prin Targu Ocna ? albastra monopost ... rider cu geaca rosu cu alb si negru.... hai cu vara treaca iarna . Bafta Editat Octombrie 8, 2010 de Sokatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Multumesc tuturor pt raspunsuri! Din cate mi-ati spus, e mult mai OK la Grivita. Tocmai de asta am vrut sa incerc si acolo. O sa astept pana marti deci, sa vad ce zic baietii. Daca si atunci o sa am probleme, nu vad alta varianta decat sa incerc sa schimb toba si xenonu... Multzam mult! Asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002. Negre sunt... ca sunt ale lui Nasu' ) doar sa zica daca are nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Busa lui Geo a poposit la Bucuresti!Era colegul meu de dat ture.Sa o stapanesti sanatos.Doar criza l-a facut pe Geo sa renunte la ea ca e bugetar omu.Motorul este bun in ciuda numarului de km din bord.Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme cu el si bun venit in club.Daca nu rezolvi la Bucuresti iti recomand RAR Ialomita unde nu conteaza ca ai toba race-nici nu stiu ce aia,xenon sau oglinzi dupa colt.Daca te pui la schimbat tobe iti trebuie si serpisorii ca sunt tobele sudate.Modelele de evacuare saxofon trebuie sa fie negre,nu cred ca se potrivesc cele nichelate de peste 2002. mersi fain de urari! Intr-adevar, motorul merge OK, nu am avut pana acum probleme cu el. trebuie sa ii schimb numai droserul pt faza lunga . Bani de benzina si cam atat... Maine la 11 ma duc la Grivita, sper sa o scot la capat. Daca nu, cred ca dau o fuga pana in Ialomita, la RAR. Mi se pare mai comod decat sa ma apuc sa schimb tobe si xenoane. Numai bine, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 voi cum va reglati faza lunga ? sau nu ati incercat asta niciodata . Ca de pe youtube e cam ... mna . Dupa ochi sau alte repere ? la service`uri aparatul care verifica faruruile masinilor merge si la motociclete ca nu`mi place cum bate faza lunga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) la ochi... dar te sfatuiesc sa regezi faza lunga cu un om sau 2 pe ea in functie de cum circuli. Mai mult singur/sau cu pasager... ) a mea bate in ceruri Mesaj completat cum... dai jos placa de sub botul ei (scoti capsele prin apasarea centrului cu un imbus pe masura...apoi le scoti "palaria"... grija sa nu le rupi) si farul are pozitionat in dreapta un ghidaj in care sa strecori o surubelnita lunga cu cap stea... si rotesti de ea mai in functie de cum vezi ca se regleaza lumina si de cum simti tu ca ai nevoie. Editat Octombrie 12, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) am facut asta ( a fost cam greu pana m-am prins cum se desfac capsele alea ) dar .... ori am reglat eu faza scurta mult prea convenabil pt mine ca atuni cand dau faza lunganu prea e diferenta doar daca sunt pe autostrata se vede bine in rest asa si asa ori am reglat si eu faza lunga sa caut bufnite ... ma gandeam sa montez o instalatie cu xenon si ma inreb daca pot fi inversate fazele adica sa am faza scurta pe lupa ca sa nu deranjez asa tare lumea ... a mai facut cineva asta ? Editat Octombrie 12, 2010 de tud0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 zager... rezolvai cu itp=ul rarul sau ce mai era pe acolo? hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) am facut asta ( a fost cam greu pana m-am prins cum se desfac capsele alea ) dar .... ori am reglat eu faza scurta mult prea convenabil pt mine ca atuni cand dau faza lunganu prea e diferenta doar daca sunt pe autostrata se vede bine in rest asa si asa ori am reglat si eu faza lunga sa caut bufnite ...ma gandeam sa montez o instalatie cu xenon si ma inreb daca pot fi inversate fazele adica sa am faza scurta pe lupa ca sa nu deranjez asa tare lumea ... a mai facut cineva asta ? poti f simplu sa inversezi fazele dar nu rezolvi nimic<oglinzile farurilor sunt facute sa faca diferenta de fascicul luminos intre lunga si scurta<becurile sunt la fel ca putere> din propie experienta iti spun ca un reglaj bine facut rezolva 100% problema, si da cel mai bine il faci pe aparatul de reglat faruri auto. la xenon iti recomand doar pe faza scura<in afara localitatilor cand traficul permite sa merg cu faza lunga lumina creata de un bec normal si un xenon mi se pare cea mai buna>. dar indiferent ce alegi regleazati bine farul Editat Octombrie 12, 2010 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) zager... rezolvai cu itp=ul rarul sau ce mai era pe acolo? hai cu vara Gata! Am rezolvat-o! Dar nu oricum...ci a inceput frumos de dimineata, cu roata fata pe janta...pana.... Merg cu ea asa pana la vulcanizare, 200 de metri...Baietii de acolo nu aveau ce le trebuia, asa ca am stat ceva pana sa o ridicam. Ne uitam la anvelopa dupa ce bagam ceva presiune in roata..avea o mare galca... Fain frumos, dau baietii un telefon: 500 RON una noua! Sa traiasca zic eu! Dupa ce o schimb, ajung si la RAR, cu intarziere de vreo 3 ore. A mers super repede, in 40 de minute, eram cu foaia de autentficare in rucsasc, baietii de acolo au fost de treaba, nu au comentat nimic! Acum fuga la inmatriculari in Pipera... Dupa inca vreo 3 ore de asteptat pe acolo, in sf imi vine talonul si noul numar: B-180-VUM Nu mai ramane decat sa il montez (si aici o sa am niste probleme,ca sunt suportii rupti, dar o-i rezolva eu si pe asta ) Acum sunt sarac si curat pana la primavara! Quote: Hai cu vara! Noroace, Dan Scuze, acum am vazut ca am postat de 4 ori... Netu de la UPC... Daca e vreun moderator pe topic ul asta, il rog frumos sa stearga ce este in plus! Asfalt! Editat Octombrie 13, 2010 de Thomas Scoase posturile dublate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 poti f simplu sa inversezi fazele dar nu rezolvi nimic<oglinzile farurilor sunt facute sa faca diferenta de fascicul luminos intre lunga si scurta<becurile sunt la fel ca putere>din propie experienta iti spun ca un reglaj bine facut rezolva 100% problema, si da cel mai bine il faci pe aparatul de reglat faruri auto. la xenon iti recomand doar pe faza scura<in afara localitatilor cand traficul permite sa merg cu faza lunga lumina creata de un bec normal si un xenon mi se pare cea mai buna>. dar indiferent ce alegi regleazati bine farul ok than. Eu ma gandeam la inversarea fazelor pt ca xenonul montat pe lupa nu este asa obositor ca si xenonul motat pe oglinda sau cel putin asa am vazut eu . SI totusi parca lupa concentreaza fascicolul luminos mai bine decat oglinda si poate din cauza asta este pe lunga ? zic si eu ca nu stiu . E totusi ciudat ca la gsx`rurile de 600 e fix invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 ok than.Eu ma gandeam la inversarea fazelor pt ca xenonul montat pe lupa nu este asa obositor ca si xenonul motat pe oglinda sau cel putin asa am vazut eu . SI totusi parca lupa concentreaza fascicolul luminos mai bine decat oglinda si poate din cauza asta este pe lunga ? zic si eu ca nu stiu . E totusi ciudat ca la gsx`rurile de 600 e fix invers la toate masinile si motoare este fix invers<xenonul de fabrica nu se poate monta decat cu lupa in fata,dar nu lupa iti creaza nivelul lumini, ci tot oglinda<in spatele lupei si becului este tot o oglinda cu modele pe ia<ex. farul de anglia si cel de europa. identice ca aspect dar focalizeaza diferit>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 bun. este vreme acuma iarna pt. strans in jurul motocicletei si gandit cam ce sa facem sa nu ne plictisim fara sa stricam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 eu ajung azi la arc! stiu ca este din scurt , poate mai vine careva inainte sa le bagam la culcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Ca tot vine iarna, pt a mai inviora topicul, am putea face aici o ,,sezatoare'', unde fiecare sa-si expuna ideile, dorintele sau visele pt unii dintre noi, sau orice vor sa faca, pt a infrumuseta sau dezvolta calutii nostri. Iarna e lunga si in primavara vom putea vedea cat am reusit fiecare sa facem din ce ne-am propus. In plus ne putem inspira, fura idei, unii de la ceilalti.... Mesaj completat eu ajung azi la arc!stiu ca este din scurt , poate mai vine careva inainte sa le bagam la culcare Vin si eu azi la Arc...nu am mai fost de vreo 2 ani. Chiar sunt curios ce se mai intampla pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 (editat) am facut asta ( a fost cam greu pana m-am prins cum se desfac capsele alea ) dar .... ori am reglat eu faza scurta mult prea convenabil pt mine ca atuni cand dau faza lunganu prea e diferenta doar daca sunt pe autostrata se vede bine in rest asa si asa ori am reglat si eu faza lunga sa caut bufnite ...ma gandeam sa montez o instalatie cu xenon si ma inreb daca pot fi inversate fazele adica sa am faza scurta pe lupa ca sa nu deranjez asa tare lumea ... a mai facut cineva asta ? ar mai fi o solutie... un Bixenon pe faza scurta si fisele amandoua bagate in el... datorita mutarii pozitiei focarului (bixenonul are 2 focare optice) obtii faza scurta lunga combinata in farul mare. Faza lunga (cea cu lupa) o poti lasa ca si far de ceata reglat ff aproape ca sa ajute faza scurta. (poti monta un intrerupator suplimentar ptr el si fire separate din baterie) Cele bune Editat Octombrie 13, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 tare mi-ar place sa reusim sa facem o excursie toti cu hayabusele sub forma de intalnire daca tot veni vorba de idei , iarna si daca zicem iarna zicem nostalgie nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.