Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Ai vazut ca am 188 cm si 100kg,deci nu sunt un tip care sa nu poata tine un fier,dar ma refer comparativ cu un gsxr.Este mai frea,dar greutatea iti confera stabilitate.Imi place ca ai autocontrol...eu din pacate nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..gsxr e bicicleta pe langa busa, dar cum zici si tu, te rupe la drum

 

imi cer scuze ca nu am fost atent la comparatie.

 

mie mi-a venit in cap numai busa :D

Editat de laurbalaurcbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De teama soferilor si drumurilor din Romanica,dar si de boala vitezei am dat si eu busa.

de teama soferilor si de boala vitezei ai dat busa, dar incerci r1 si gsxr sau zx9?

n-are sens. am vrut hayabusa de cand ma stiu, dar drumurile foarte proaste din zona mea m-au tinut departe. asta si lipsa abs-ului care la mine era foarte important.

n-are sens sa te dai prin gropi cu un motor care are aproape 200 de cai. mergi mult mai elegant si relaxat (si cred, mult mai tare) cu un enduro touring.

ti-as recomanda sa incerci si din categoria asta. nu zic nimic de bmw, ca-mi sar unii in cap, dar pentru mine s-a potrivit (am aproape 2m si-s destul de greu).

 

acum am abs, suspensii decente, confort (pozitia dreapta si relaxanta), rezervor de 30 l (ma duc linistit 550km fara realimentare), spatiu imens pentru bagaje si altele. am facut anul trecut 1200 km intr-o zi, cu sotie si bagaje. te poti aventura si pe drumuri mai stricate sau forestiere, daca doresti, fara sa simti in ficat fiecare denivelare.

 

181531_193199954043313_5742570_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una este sa mergi cu motorul tau la mare si sa mergi constant cu viteze care trec des de dublul maxim admis si alta este sa testezi motoarele altora-drumuri scurte si maxim cateva demaraje,curbe,frane.Poate o sa incerc si un tourer,dar nu e tocmai ceea ce vreau eu.Plimbarea cu busa gen 2 a lui Cyp m-a facut sa visez.La mine pt a nu mai fii forjator ramane varianta sa invat sa merg cu pasager.Doar asa nu voi mai trage de gaz...sper.Si fara tobe modificate...caci soundul ma stimuleaza si zice...burn baby,burn !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbarea cu busa gen 2 a lui Cyp m-a facut sa visez.

 

visurile se pot implini!! nu renunta niciodata! keep walking man!

» Post actualizat in 29 Jul 2014 08:51

salut

 

dati niste exemple la ce motoare ati trecut de pa hayabusa?

 

Sunt curios daca gasesc care imi place.

 

MS

colegule, eu eventual iti spun planurile de viitor....., deocamdata nu schimb tabara....

dupa Busa o sa fie un sport-tourer, (sper ca in viitorul cat mai indepartat....), gen Fazer1000..... :) ca si Arnold, cu I'll be back...., sau Matrix Reloaded.... (spun asta deoarece am mai avut unul, si am fost fascinat de acel motor, din toate punctele de vedere....)

iar la batranete un maxiscuter Silverwing, sau T-Rex, sau as incerca exoticul CanAm Bombardier...

dar vom vedea.....

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sanutu_m: stilul meu de mers depinde cu cine si pe ce traseu mergem. Daca ies cu baieti su suntem mai multi, ei folosind polizoare de 600, sau naked, atunci viteza de croaziera este intre 120-150, dar pe portiuni mai lejere ca si trafic cu unii ajungem si pana la 260-280 pt cateva secunde. Daca ma duc singur atunci nu fortez si nu ajung la viteze f mari , viteza de croaziera intre localitati 120-170 depinde de trafic. Íe greu de spus cand cum merg ca nu mai uit permanent la ceas, si busa ajunge f repede la viteze f mari. Ca si traseu imi plac drumurile late unde se poate depasi usor intre masini, cu curbe lungi si la fel late. Serpetinele cu curbe 180 grade nu prea ma incalzesc, mai bine ma obosesc.

 

Ai ceva propunere pt mine? trebuie sa te informaz ca am 1.91 m, cu 130 kg. :)

Editat de hlehel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sanutu_m: stilul meu de mers depinde cu cine si pe ce traseu mergem. Daca ies cu baieti su suntem mai multi, ei folosind polizoare de 600, sau naked, atunci viteza de croaziera este intre 120-150, dar pe portiuni mai lejere ca si trafic cu unii ajungem si pana la 260-280 pt cateva secunde. Daca ma duc singur atunci nu fortez si nu ajung la viteze f mari , viteza de croaziera intre localitati 120-170 depinde de trafic. Íe greu de spus cand cum merg ca nu mai uit permanent la ceas, si busa ajunge f repede la viteze f mari. Ca si traseu imi plac drumurile late unde se poate depasi usor intre masini, cu curbe lungi si la fel late. Serpetinele cu curbe 180 grade nu prea ma incalzesc, mai bine ma obosesc.

 

Ai ceva propunere pt mine? trebuie sa te informaz ca am 1.91 m, cu 130 kg. :)

din pacate nu pot sa-ti zic un model care ti s-ar potrivi, ci doar incerc sa mai ajut cu un sfat. la tine care este motivul de vrei sa schimbi motocicleta? te nemultumeste ceva la busa? sau doar vrei sa mai incerci si altceva?
Sa-ti zic cazul meu: sunt fost posesor de hayabusa, am avut motocicleta 4ani si ~48mii km. Sunt motociclist de weekend, imi plac turele lungi de doua zile, asa ca mi-am dat seama usor, usor ca busa nu prea este o motocicleta potrivita pentru asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul motiv ar fi confortul acestuia. daca ar fi cu 20% mai confortabil nu as avea NICI o problema. este o motocicleta f buna, cu care am facut si 500 km intro zi in Romania, dar la finalul zilei eram cam obosit.

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai se pot face mici imbunatatiri pe partea de confort: sa cu gel, scarite mai coborate Buell( http://www.ebay.com/itm/NEW-BUELL-XB-LIGHTNING-ALUMINUM-RIDER-FOOT-PEGS-FIREBOLT-HAYABUSA-BUSA-MOD-/271560330094?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f3a41cb6e&vxp=mtr ), semighidoane Helibars (asta daca ti se pare pozitia la semighidoane prea aplecata) si un parbriz mai inalt. Eu facusem la Hayabusa upgrade-ul de semighidoane Helibars si parbriz ZG sport-touring si am fost foarte multumit (am 1.7m inaltime).

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors la locul faptei!!'

» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:37

Nu s-a mai invartit cabana...doar ca unele chestii au fost inverszzzz!

post-11437-0-70104400-1407008106_thumb.jpg

post-11437-0-33746800-1407008139_thumb.jpg

post-11437-0-33314800-1407008176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors la locul faptei!!' in sensul propriu.... :)

» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:37

Nu s-a mai invartit cabana...doar ca unele chestii au fost inverszzzz!

tot incerc sa intorc monitorul, dar cablul e prea scurt :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii posesori si visatori de buse. Ma gandeam sa incep usurel pregatirile pentru sfrsitul de sezon . Asa ca 12-14 septembrie cred ca ar fi ideal pentru o reuniune de toama. Nu este batuta in cuie eident ca se poate muta si la sfarsitul lunii si la inceputul lunii ocombrie . Depinde si de vreme si de voi asa ca mai bine postati poze din calatorii decat sa dezgropam potcoave de cai morti ! :mexicanwave:

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii posesori si visatori de buse. Ma gandeam sa incep usurel pregatirile pentru sfrsitul de sezon . Asa ca 12-14 septembrie cred ca ar fi ideal pentru o reuniune de toama. Nu este batuta in cuie eident ca se poate muta si la sfarsitul lunii si la inceputul lunii ocombrie . Depinde si de vreme si de voi asa ca mai bine postati poze din calatorii decat sa dezgropam potcoave de cai morti ! :mexicanwave:

faina initiativa Gino! :10:

 

nu sunt eu in masura sa dau sfaturi, sunt si printre cei noi......, dar dpdv al datei calendaristice as propune weekendul urmator..... 19-21 sept 2014

in 15 sept incepe scoala, ma gandesc ca mai sunt colegi care au copii scolari si mai au de facut ultimele pregatiri ....., deschidere festiva, etc....

(iar dupa un drum de cateva sute bune de km, cand ajungi acasa duminica seara, nu prea mai ai chef de nimic....)

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESOFTARE HAYABUSA /GSXR

In atentia posesorilor de Suzuki GSXR si Hayabusa / B-king
Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele
functii:
1.Rescrierea hartilor de injectie
2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)
3.Scoaterea restrictiei de viteza
4.Implementarea functiei de quick-shifter
5.Crestera limitei de turatii
6.Posibilitatea limitarI turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri
7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator
8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )
9.Se poate anula functia de PAIR
10.Se poate anula ISC valve
11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.
12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire
13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc
14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI
15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea
16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna
17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)
Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..
Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!

 

Va doriti un zambet care sa iasa din casca? Va doriti o motocicleta noua, fara sa o schimbati pe cea pe care o aveti acum?! :) Daca raspunsul este da, va recomanda cu multa caldura sa il vizitati pe Doctor Geo!

Da, eu pot confirma ca dupa ultima vizita la cabinetul lui Geo (eu nu il pot numi garaj - dupa ordine si curatenie, mai repede ar fi farmacie, cei care au trecut pe la el o pot confirma), am primit o alta motocicleta :))))) WOW, incredibil cum s-a schimbat .. resoftarea a facut minuni si abia astept sa ma bucur de plimbarea din concediu, sa descopar alte avantaje in urma "transplantului de inima" sau "creier" ... sau cum vreti sa o numiti. DA! chiar este altceva!

 

Acestea fiind spuse, va salut cu respect si sa ne vedem cat mai curand voiosi si sanatosi !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!

 

Va doriti un zambet care sa iasa din casca? Va doriti o motocicleta noua, fara sa o schimbati pe cea pe care o aveti acum?! :) Daca raspunsul este da, va recomanda cu multa caldura sa il vizitati pe Doctor Geo!

Da, eu pot confirma ca dupa ultima vizita la cabinetul lui Geo (eu nu il pot numi garaj - dupa ordine si curatenie, mai repede ar fi farmacie, cei care au trecut pe la el o pot confirma), am primit o alta motocicleta :))))) WOW, incredibil cum s-a schimbat .. resoftarea a facut minuni si abia astept sa ma bucur de plimbarea din concediu, sa descopar alte avantaje in urma "transplantului de inima" sau "creier" ... sau cum vreti sa o numiti. DA! chiar este altceva!

 

Acestea fiind spuse, va salut cu respect si sa ne vedem cat mai curand voiosi si sanatosi !!!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca acum exista si o carte despre Suzuki Hayabusa si ce sentimente poate sa starneasca intr-un om?

 

Viața mea pe Hayabusa

100.000 km pe motocicletă

 

„(…) Hayabusa este o legendă. Știam legenda, o studiasem, o asimilasem în totalitate. Și pe urmă, în câteva minute, aveam să încep să o îmblânzesc (…) De-a lungul miilor de kilometri petrecuți împreună, am reușit să ne ajutam unul pe celălalt, să ne scoatem din situații periculoase și să ne bucurăm de calitățile fiecăruia dintre noi. Amândoi trăiam un vis.“

 

Al treilea roman al autorului Dan A. Tano, Viața mea pe Hayabusa. 100.000 km pe motocicletă a apărut pe piață începând cu 6 august 2014. Romanul este o poveste despre prietenie și frică, tentație și viteză. Personajul principal descoperă treptat pasiunea sa pentru motoare, ajungând să fie nelipsit din călătoriile propuse de prietenii săi motocicliști. Viteza și adrenalina îl atrag într-un vârtej periculos, pe care reușește să-l îndepărteze de fiecare dată, pentru că moartea poate pândi la fiecare pas. Un roman construit pe 200 de cai putere, în peisajele naturale ale României, cu acțiune continuă și un final imprevizibil.

 

În paginile cărții se vor regăși și câteva „sfaturi pentru viață lungă“ în care autorul împărtășește, celor care doresc să încerce motociclismul, o parte din experiențele sale mai mult sau mai puțin plăcute.

 

Dan A. Tano a ales să scrie această poveste, aflată la granița dintre real și ficțiune, în amintirea unui bun prieten motociclist, a cărei viață a fost curmată mult prea devreme, precum și pentru a dezlipi etichetele negative ale societății puse pe seama motocicliștilor din toată lumea. Paginile romanului prezintă o frescă a vieții pe motoare și ceea ce o face mai specială – escapismul, prietenia, adrenalina, responsabilitatea și, mai ales, respectul.

 

Viața mea pe Hayabusa face parte dintr-un proiect mai amplu al autorului, care dorește ca toți motocicliștii din lume să aibă parte de respect în trafic și în societate fiindcă, în felul ei, comunitatea moto este aparte, motiv pentru care cartea este tradusa si în limba engleză și disponibilă pe Amazon.com.

În plus, pentru a sublinia legătura specială dintre om și motor, mai mulți motocicliști din țară au donat, pentru susținea proiectului, câte o poză cu aceștia și motocicletele lor. Galeria foto rezultată a fost transformată într-un calendar, pe anul 2015.

 

Acest proiect este susținut de: Suzuki România, Achimoto.ro, Forma Boots, Biker's Club și pemotoare.ro

 

 

Despre autor

 

Dan A. Tano este un pasionat al motociclismului. Locuiește în București și dorește să transforme proiectul Viața mea pe Hayabusa într-un proiect mai amplu, care să includă și un tur al lumii pe motocicletă.

Autorul se află la cea de-a treia carte, primele fiind Frustrari de român (2013) și În timp ce tu mori… (2014).

 

 

Viața mea pe Hayabusa se poate gasi la link-uri de mai jos, dar si din reteaua librariilor Carturesti sau elefant.ro.

http://www.librariaatlas.ro/viata-hayabusa-p-21988.html?osCsid=olg8577ltf0ljp1lifsg8hfi12

http://www.amazon.com/Viata-mea-Hayabusa-motocicleta-Romanian/dp/6069342836/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1407233714&sr=8-2&keywords=viata+mea+pe+hayabusa

http://www.amazon.com/Viata-mea-Hayabusa-100-000-motocicleta-ebook/dp/B00M9DXCD8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1407233714&sr=8-1&keywords=viata+mea+pe+hayabusa

http://www.amazon.com/My-life-Hayabusa-100-000-motorcycle/dp/1500713228/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1407233813&sr=8-1&keywords=my+life+on+hayabusa

http://www.amazon.com/dp/B00MEC5I1S

post-16709-0-03722400-1407492239_thumb.jpg

Editat de Tano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru detinatorii de gen.2- 2008/2009: posibil sa stiti, posibil sa nu...in orice caz; exista un "defect" de fabricatie ce consta in slabirea celor 6 suruburi de la ambreiaj. Daca se intampla asta ele bat in oala exterioara si rezulta intr-un cloncanit enervant. In cazul meu parerile gospodarilor si mesterilor au fost foarte impartite: de la placi rupte la un rulmet uzat...nu a fost asta cazul din fericire.
aveti mai jos service bulletinul de la suzuki:
246274d1336441438-clutch-bolts-loose-jus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...