Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai facut un video cu ea? :rolleyes:

Din pacate nu,am fost foarte ocupat cu informatiile de pe bord .

Fiind si foarte frig nu am apucat sa merg foarte mult cu ea.o sa rog proprietarul la primavara sa faca o filmare cu ea

In plus data ce incepe sa intre boost-ul nu prea iti mai arde sa te uiti in alta parte, de cat in fata ta si sa te tii bine de ghidoane.. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da o motocicleta de show si poze. In rest total inutila ! Si va spun ca am facut destule in peste 70.000 km cu ea( aici ma refer strict la motocicleta mea model 2000). Evident pentru sunet mi-am dorit sa pun si eu turbo pe a mea. Dar dupa ce mi-au explicat altii ca pe curbe devine pistol cu apa cand se pune bascula marita , ca sa nu stric ciclistica motocicletei am spus, pas mai ales dupa ce am fost pe circuit in Italia la Vallelunga si toata motocicleta avea carene de carbon inclusiv rezervorul !

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit crezi ca o sa reziste motorul pina se toaca cuzinetii? Adica, la cite boost-uri golite?

Sa stii Bogdan ca in state sunt foare multe hayabusa turbo,fiind cea mai pretabila motocicleta pentru aceasta transformare,si au la bord multi km.

Hayabusa nu a avut niciodata probleme la cuzineti,in plus stagiul 1 turbo nu solicita motorul deloc fiind nemodificat nimic la internale,merge doar in 0.5bar.

 

Gino cine face aceasta modificare la hayabusa nu o face pentru a merge cu "genunchii pe jos" pe viraje sau pe circuite,pentru asa ceva sunt alte modele de moto,de fapt ea si stok nu este dedicata acestor lucruri.

O face pentru a simti acea acceleratie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,posibil Bogdan,linia este foarte fina intre performanta after market turbo si dezastru.

 

Partea cu genunchii a fost dedicata lui Gino care a adus in discutie aceasta latura cu circuite etc,pe hayabusa.

Nu am spus niciodata ca o hayabusa nu poate intra pe un circuit,dar trebuie sa recunoastem ca nu este construita pentru asa ceva.In afara de linia dreapta in care poate face o impresie buna..in rest un 125 cu un pilot destoinic o sa-i dea un tur de circuit pe putin,intr-o cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos!

Este ok kitul daca nu este replica chinezeasca gen MS.Turbo calitatea sudurilor la airbox ma face sa-mi pun intrebari..asta pare sa fie cu geometrie variabila. Ce nu vad la acest kit sunt valvele de eliberarea presiuni din airbox si waste gate-ul

Hayabusa gen 2 se preteaza mult mai usor la modificare turbo datorita celor 2 injectoare pe cilindru,si managementul injectiei.Pentru stagiul 1 pana in 250hp nu este nevoie de multe modificari se foloseste aceasi pompa benzina, cu suplimentarea de fuel din resoftarea hartilor pe randul 2de injectoare la boost.. cel putin teoretic asa se spune :)

La gen 1 ai nevoie de o alta pompa benzina cu presiune mai mare 150psi si un regulator de presiune variabil in functie de boost. Asta pentru ca ai doar un rand de injectoare si singura metoda de a suplimenta cu fuel in boost este sa-i cresti presiunea injectata.. o bataie mate de cap cu stabilirea amestecului carburant.

Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos!

Este ok kitul daca nu este replica chinezeasca gen MS.Turbo calitatea sudurilor la airbox ma face sa-mi pun intrebari..asta pare sa fie cu geometrie variabila. Ce nu vad la acest kit sunt valvele de eliberarea presiuni din airbox si waste gate-ul

Hayabusa gen 2 se preteaza mult mai usor la modificare turbo datorita celor 2 injectoare pe cilindru,si managementul injectiei.Pentru stagiul 1 pana in 250hp nu este nevoie de multe modificari se foloseste aceasi pompa benzina, cu suplimentarea de fuel din resoftarea hartilor pe randul 2de injectoare la boost.. cel putin teoretic asa se spune :)

La gen 1 ai nevoie de o alta pompa benzina cu presiune mai mare 150psi si un regulator de presiune variabil in functie de boost. Asta pentru ca ai doar un rand de injectoare si singura metoda de a suplimenta cu fuel in boost este sa-i cresti presiunea injectata.. o bataie mate de cap cu stabilirea amestecului carburant.

Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2.

are w-g intern si actuatorul ala e pentru wg nu pt geometrie variabila.

 

sudurile de pe airbox sunt intradevar de rahan.

 

ai reusit sa o faci sa treaca fin de la low boost la high? si la ce turatie face presiune?

 

am vazut niste kituri de compresor mecanic pentru HD v-rod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are w-g intern si actuatorul ala e pentru wg nu pt geometrie variabila.

 

sudurile de pe airbox sunt intradevar de rahan.

 

ai reusit sa o faci sa treaca fin de la low boost la high? si la ce turatie face presiune?

 

am vazut niste kituri de compresor mecanic pentru HD v-rod

Da ai dreptate,are wg intern.postez de pe mobil este mai greu cu pozele.

 

Boost-ul il face pe la 7000 medie,acum depinde mult si de incarcare.

Legat de trecere..asta mi-a mancat cel mai mult nervi,solutia cu regulatorul de presiune este putin cam de cacao,noroc ca mai vine si corectia de la autotune peste si este o trecere mai usoara.Are acel "lag" tipic, dar dupa, se comporta bine.

Ar fi fost ideal o sesiune de o zi pe dyno,am fi fost si mai aproape de adevar,asa pe strada..ce sa faci mai repede,sa te uiti in fata ca ai plecat ca din pusca,sau sa citesti AFR-ul si boost-ul pe ceasuri..:)

 

Merci Killy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...................

Turbina are si ea dezavantajele ei,cred ca mult mai tare ar fi un compresor dependent de turatia motorului ar fi mai usor de setat amestecul carburant..vezi Kawa H2.

Mersi mult de info TNG!

m-am gandit mult si la varianta kompressor-ului...., si dc ar fi realizabil, clar, m-as indrepta catre aceasta directie....

acum cu piciorul in ghips am timp destul sa visez cu ochii deschisi....

inca o data felicitari!

weekend fain tuturor colegilor!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga TNG nu de genunchi pe jos era vorba si circuite. Sincer prefer motociclleta sa mearga si sa ma bucur de senzatiile oferite de 2 roti. Daca o sa am ocazia sa imi cumpar o Hayausa noua o sa-mi cumpar si in afara de revizii mare lucru nu o sa-i fac. Eu am facut o referire la CICLISTICA si daca ti-as cere un sfat te-as intreba cum se comporta busa cu turbo in Romania in conditii de ploaie pe un parcurs de 300 km fara oprire ! Sper ca intelegi ce vreau sa zic : Ma intorc de la Punky de la Sighisoara si imediat cum am iesit din oras incepe ploaia. Si ploua serios si pe zonele de munte mai coboara insotite de apa si siroaie de namol etc etc. Cum se comporta o busa stock in comparatie cu una cu turbo ?! Caci daca patesc cum ai patit tupe la intruniri ca stai sa mai setez ceva pe la mobra ca a intrat apa nu stiu unde si in fiecare dimineata trebuie sa mai schimb cate o harta de amestec ca la MOTOGP sincer cu 6 lei rezolv problema ( cu 1 l de benzina arde toata garantat !). Eu ma refer la fiabilitatea si placerea de a parcurge distante lungi cu opriri doar pt poze si alimentari ! CACI LA CAPITOLUL LINIUTE AM VAZUT CAT SE INGHESUIE POSESORII DE BUSE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga TNG Cum se comporta o busa stock in comparatie cu una cu turbo ?! Caci daca patesc cum ai patit tupe la intruniri ca stai sa mai setez ceva pe la mobra ca a intrat apa nu stiu unde si in fiecare dimineata trebuie sa mai schimb cate o harta de amestec ca la MOTOGP sincer cu 6 lei rezolv problema ( cu 1 l de benzina arde toata garantat !). Eu ma refer la fiabilitatea si placerea de a parcurge distante lungi cu opriri doar pt poze si alimentari ! CACI LA CAPITOLUL LINIUTE AM VAZUT CAT SE INGHESUIE POSESORII DE BUSE !

Pai tu ai spus primul ca: busa,circuit Italia,carene carbon,Valelunga..etc

Busa turbo pana la 7000 este la fel ca una normala..deci se poate merge linistit si 300km.

Legat de problema mea tehnica de la Sovata..este o rautate din partea ta.Apa a intrat intr-un dispozitiv pe care eu l-am folosit pentru logare de date,si care nu este conceput pentru spalare cu presiune a mobrei din punct de vedere a conectorilor electrici.O data ce am strans datele de care am avut nevoie,am rescris ECU si moto este acum la fel ca si din fabrica,cu conectori originali,dar cu un soft mult inbunatatit ca si performanta,consum,reactie la acceleratie etc

 

Cu respect TNG.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite cum intram in polemici. George una si cu una fac 2 . Daca nu-ti place sa citesti printre randuri si sa nu te pierzi in amanunte asta este. Am precizat foarte clar : ai avut neplaceri pt ca intrase apa si nu m-am omorat sa specific in ce dispozitiv ti-a intrat apa. Vorbesc de fiabilitatea motocicletei cum a facut-o ma-sa ! Si te asigur ca am ceva ore petrecute prin reprezentantele auto-moto si ocupandu-ma de o firma de transport mi-au trecut prin mana peste 100 de masini diferite modele noi noute. Ce faci tu legat de soft tot respectul si nu cred ca cineva se poate plange de serviciile tale in materie de motociclete. Dar eu vorbeam de fiabilitatea in general a motocicletei si o sa ma opresc aici cu comentariile. Am discutat si cu ceilalti posesori si ma gandeam sa ne revedem cu totii la o serata in capitala sa mai depanam amintiri caci iarna se apropie cu pasi grabiti.


» Post actualizat in 06 Nov 2014 19:41

Nu cred ca doriti sa va povestesc cum si-au distrus cei de la Politia de Frontiera ATV-urile marca Suzuki pentru ca si-au montat iei filtre K&N externe crezand ca le da o carca de cai. Efectul: pai patrulatul pe camp in foarte mult praf pazind granitele patriei au distrus motorul deoarece nu s-au mai gandit sa curete mai des filtrul. Cum pentru Hayabusa gen 1 nu se recomanda bujii cu iridium. Dar cati cunosc ca sunt bujii reci,calde si ca folosirea neadecvata a unor bujii pot duce inclusiv la deteriorarea pistoanelor ?! Pe cine intereseaza ?! Evident va ca sunt multi care nici macar nu stiu ce ulei sa foloseasca crezand ca Motul 300V e baza dar cand vad pretul comanda Motul 5100 caci care este problema daca tot scrie pe bidon 5W40 ! Si cand ii explici d comportamentul uleiului la turatie si de dublu esteri zice ca-l injuri de mama ! Asa ca faceti km fara incidente si ascultati mecanicii care va invata numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va spun si eu punctul meu de vedere..... (no offence, nu vreau sa supar pe nimeni, e doar punctul meu de vedere....)

clar sunt un fan al tuningului.....

dar de aici intervin costurile suplimentare......, care sunt peste manopera si costul gadgetului instalat.....

ma gandesc ca sutele de ingineri si proiectanti nu sunt prosti cand proiecteaza un motor cu anumite performante care iese pe poarta fabrici.....

dupa care intervin tunerii....... si forteaza acele limite......., ....ca doara coafura rezista.....

e bine, e rau, eu nu stiu, piata pt tuning exista si va fi!

dar clar, dpmdv cresterea puterii este invers proportionala cu fiabilitatea.....

si f.tut bine si cu sufletul in rai....., nu prea merge....

 

revenind la cazul meu, si Passatul meu a fost dopat cu vreo 50 de armasari in plus, de catre Voinea (vezi VW forum), se spune ca e cel mai bun din tara....

si masina zbura/zboara si acum....., diii murgule diiiii :)

de atunci am mai schimbat 2 (DOUA!!!!) turbine, s-a dus si garnitura de chiuloasa......, + alte cheltuieli suplimentare si de intretinere....

 

a meritat, nu a meritat? pentru alea cateva liniute sau depasiri......, dpmdv as zice ca da, in proportie de 60/40 %

 

dar fiecare gandeste cum vrea si face ce vrea.......

daca vrei tuning, mergi si-l faci...., daca nu, stai acasa, nimeni nu-ti scoate banii din buzunar....

......si eu voluntar m-am dus..... nu m-a obligat nimeni....

 

numai bine tuturor

weeked fain colegilor!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...