TETEA. Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Brainstorming Multumesc si chipintaci Salutare, daca permiteti o sugestie de la un "simpatizant" sa spunem, ca nu-s posesor: Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc. Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica. Succes in toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Pentru pornit..sper sa ma insel dar pe acest an de fabricatie 2003/2005 am gasit chiuloasa fisurata pe zona ghidului de supapa.Scum nu stiu ce an este a ta...In timp de repaos se scurge ulei in camera de ardere,si pornirea este grea sau chiar imposibila pentru acel cilindru.De aceea ai acel comportament de functionare in 3. Dar poate ma insel. Se poate verifica dimineata uitandu-te cu o lanterna in galeria de admisie,dar sa ai norocul ca motorul sa se opreasca cu supapele inchise pe acel cilindru cu problema. Acum cu "limitarea" la 4000 posibile cauze: 1.Daca se adevereste ce am spus,ancrasarea bujiei pe acel cilindru 2.Posibile probleme pe TPS sezor 3.Bujii contrafacute 4.Flap airbox cu probleme. 5.Furtune vacum fisurate,sau rezervor vacum pentru flap airbox.Se merita efectuat procedura de flapmod. 6.Conexiuni electrice,mufe oxidate 7.Borne slabe si releu pompa functionare intermitenta dependenta de vibratie. Cam atat ce poti sa verifici tu. Spor la treaba,cu respect TNG!» Post actualizat in 18 Apr 2016 02:14PS. Ai schimbat de curand manetele? sper sa nu fie cazul de chiulasa fisurata. Anul de fabricatie e 2001. Nu am umblat la manete. Bujiile sunt de la unix auto. O sa trebuiasca sa ma uit putin pe la furtune. Nu stiu ce este procedura de flapmod. Un simptom ciudat la rece este ca atunci cand o pornesc si e chiar rece motorul si cu socul tras motorul e undeva pe la 2000-2500 rot scoasa din viteza. Din cauza ca nu vreau sa deranjez vecinii dupa ce o pornesc trebuie sa o mut cam 10 metrii pe alee. In momentul in care o bag in viteza si dau sa pornesc si las ambreajul scade turatie cam 500-700 rot. Exact cand se aude switch-ul de la ambreaj. Se modifica ceva la alimentare cand e lasat ambreajul? Tin sa mentionez ca ramane perfect debraiat daca las putin doar maneta, doar cat sa se faca contactul de la senzorul de la maneta. O sa fac un video eventual ca e mai usor de vazut si inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 .................. Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc. Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica. Succes in toate! buna observatie! si eu consider ca partea cu anunturi ar trebui sa fie disponibila tuturor, nu numai membrilor si normal, ar trebui sa fie accesibila tuturor site-ul doar ca sa fii membru, ar trebui sa indeplinesti niste conditii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Daca ar fii problema cu fisura de chiulasa, la pornirea la rece , nu ar trebui sa scoata fum albastrui? La mine nu fumega deloc nici rece nici calda. Mersi TNG pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Salutare, daca permiteti o sugestie de la un "simpatizant" sa spunem, ca nu-s posesor: Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc. Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica. Succes in toate! Salutari! Website-ul va avea evident zone publice. Paginile statice, pagina de membrii (unde fiecare-si seteaza ce vrea sa apara public si ce nu), dar si alte sectiuni corespunzatoare. N-o sa poti posta inormatii e site daca nu ai cont. Intrebare catre toti: ce conditii sa se indeplineasca ptr aprobarea contului? Adica cum ne asiguram ca aprobam / validam crearea contului doar posesorilor de busa? Ieri, eram pe la Sibiu in Piata Mica si am dat peste un busist care mi-a spus ca n-a mai intrat de ceva timp pe forum si ca mai cunoaste inca vreo cinci posesori. Il salut cu ocazia asta Cred ca website-ul asta ne va aduna de prin toata tara Mai sariti cu sugestii. PS: mi-am luat piesele de la Arad si Miercuri ma apuc de moto, am gasit pana la urma pe cineva in Bucuresti. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Furtunele is toate ok, clapeta din filtru functioneaza. Sa fie oare bujiile fake-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) sper sa nu fie cazul de chiulasa fisurata. Anul de fabricatie e 2001. Nu am umblat la manete. Bujiile sunt de la unix auto. O sa trebuiasca sa ma uit putin pe la furtune. Nu stiu ce este procedura de flapmod. Un simptom ciudat la rece este ca atunci cand o pornesc si e chiar rece motorul si cu socul tras motorul e undeva pe la 2000-2500 rot scoasa din viteza. Din cauza ca nu vreau sa deranjez vecinii dupa ce o pornesc trebuie sa o mut cam 10 metrii pe alee. In momentul in care o bag in viteza si dau sa pornesc si las ambreajul scade turatie cam 500-700 rot. Exact cand se aude switch-ul de la ambreaj. Se modifica ceva la alimentare cand e lasat ambreajul? Tin sa mentionez ca ramane perfect debraiat daca las putin doar maneta, doar cat sa se faca contactul de la senzorul de la maneta. O sa fac un video eventual ca e mai usor de vazut si inteles. Nu este nevoie de video stiu exact ce se intampla este vorba de detalii in soft Editat Aprilie 18, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Si se poate resofta Ecu la modelul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) DA ! TNG stie Editat Aprilie 18, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 » Post actualizat in 17 Apr 2016 18:34 ..... oau...nenea apocalipsu...te rugam frumos...pune un film sau video sa afle si urechile noastre cum suna turbaciunea cu M4! mai ai geamuri prin cartier???...ca alarmele sigur le pornesti pe toate! nu m-am gandit sa inregistrez sunetul dar gasesti inregistrari pe youtube (vezi )alarmele le pornesc doar daca trec exact pe langa masinile respective (prin cartier merg cu acceleratia aproape inchisa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) Si se poate resofta Ecu la modelul meu? Nu din pacate! Este un ecu pe 16 biti si nu se poate accesa de cat daca il gauresti...si nu de fiecare data este cu noroc... Editat Aprilie 18, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Nu din pacate! Este un ecu pe 16 biti si nu se poate accesa de cat daca il gauresti...si nu de fiecare data este cu noroc... pfff....nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 nu m-am gandit sa inregistrez sunetul dar gasesti inregistrari pe youtube (vezi )alarmele le pornesc doar daca trec exact pe langa masinile respective (prin cartier merg cu acceleratia aproape inchisa) Se pot monta si pe gen. I ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Se pot monta si pe gen. I ? nu..sau cel putin numai e slip on ...pt. gen1 e alt model => SU9422 ai mai jos diferentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Am rezolvat problema!!! Am schimbat bujiile cu unele noi CR9E NGK normale si nu mai intrerupe. Trage frumos si liniar din ture joase. Bujiile alea iridium le-am pus acum 5000 km. Atata au tinut si asa aratau cand le-am scos. Asfalt uscat si gume incinse va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Am rezolvat problema!!! Am schimbat bujiile cu unele noi CR9E NGK normale si nu mai intrerupe. Trage frumos si liniar din ture joase. Bujiile alea iridium le-am pus acum 5000 km. Atata au tinut si asa aratau cand le-am scos. Asfalt uscat si gume incinse va doresc! Deci punctul meu nr 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Pai in manualul de service al busei gen 1 din 99-00 nu exista recomandare de bujii iridium ! In ce ma priveste toti au acuzat pompa de benzina externa , eu n-am avut probleme ! Fiabilitatea motocicletei m-a incantat maxim chiar daca toti au acuzat franele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Deci punctul meu nr 3.exact! Ca intotdeauna ai avut dreptate Nu stiu cum reusesti. Multumesc pt sfaturi Tng! » Post actualizat in 21 Apr 2016 06:52 Pai in manualul de service al busei gen 1 din 99-00 nu exista recomandare de bujii iridium ! In ce ma priveste toti au acuzat pompa de benzina externa , eu n-am avut probleme ! Fiabilitatea motocicletei m-a incantat maxim chiar daca toti au acuzat franele !Multa lume recomanda iridium, ca sunt mai bune si tin mai mult, sunt de acord cu ei, de aceea am pus. De foarte mult timp imi doresc aceasta hayabusa si de aceea pun only the best pe ea. Nu fac rabat la nimic si vreau sa fie impecabila. Cel mai probabil erau contrafacute bujiile ce le-am luat. Eh, asta este, bine ca s-a rezolvat. App, legat de frane, sunt foarte multumit acum de ele. Se apropie weekendul, sper sa ii mai pun 1000km pe bord:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Nu din pacate! Este un ecu pe 16 biti si nu se poate accesa de cat daca il gauresti...si nu de fiecare data este cu noroc... atunci al tau a fost norocos? ca parca asa stiu ca l-ai ''dopat'' cu steroizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) Am dat-o si eu p'amea la service. E ceva de lucru la ea insa "stresul" cel mai mare sunt toate "prostioarele" care tre' sa-mi vina de departe.Sa speram ca vin repede. Abia astept sa am soimul resucitat! Daca tot e desfacut, schimb tot ce-i de schimbat fara insa a desface motorul, in rest ... everthing else is fair game.Oricum, n-o sa-l mai recunoaste-ti. Dupa ce va fi gata, o duc sa-i fac tatuaj cu Loganul pe codita. Editat Aprilie 21, 2016 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 ................... fac tatuaj cu Loganul pe codita. ....... pe ''codita'' ta o sa faci tatuajul cu Logan ? ai grija, ca nu cumva Dr Ciomu sa fie tatuatorul spor la mesterit si sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Pai in manualul de service al busei gen 1 din 99-00 nu exista recomandare de bujii iridium ! In ce ma priveste toti au acuzat pompa de benzina externa , eu n-am avut probleme ! Fiabilitatea motocicletei m-a incantat maxim chiar daca toti au acuzat franele ! In 99 nu aveau cum sa recomande bujii cu iridium pentru ca inca nu s-au fabricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 nu..sau cel putin numai e slip on ...pt. gen1 e alt model => SU9422 ai mai jos diferentele Multumesc! exact! Ca intotdeauna ai avut dreptate Nu stiu cum reusesti. Multumesc pt sfaturi Tng! » Post actualizat in 21 Apr 2016 06:52 Multa lume recomanda iridium, ca sunt mai bune si tin mai mult, sunt de acord cu ei, de aceea am pus. De foarte mult timp imi doresc aceasta hayabusa si de aceea pun only the best pe ea. Nu fac rabat la nimic si vreau sa fie impecabila. Cel mai probabil erau contrafacute bujiile ce le-am luat. Eh, asta este, bine ca s-a rezolvat. App, legat de frane, sunt foarte multumit acum de ele. Se apropie weekendul, sper sa ii mai pun 1000km pe bord:)) Le-ai facut ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Multumesc! Le-ai facut ceva? da, am curatat cele 12 pistonase de am facut bataturi la degete ) schimbat lichid si placute ebc hh. Si pe fata si pe spate. Pt mine e ok acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Am vazut asa ceva odata demult. Mie nu prea imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.