bladexp Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 Va rog sa-mi explicati ce reprezinta "rectifier unit" din schema alaturata. Am o Jawa 350. Instalatia electrica era facuta varza. Functiona in scurcircuit, si... m-o pus naiba sa o dau jos. Si acu nu mai stiu cum sa o pun la loc datorita componentei "rectifier unit". Am aflat ulterior ca "charge relay" nu este releul de incarcare(dupa cum ar zice traducerea) ci este o 'siguranta' pentru far. Este adevarat? Va rog sa ma indrumati spre o rezolvare cat mai ieftina si practica. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 Charge relay este SIGUR releu de incarcare. Si din schema se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 rectifier unit = punte redresoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Decembrie 10, 2004 Autor Share Postat Decembrie 10, 2004 am o componenta de ford, cu aceleasi coduri la conectori:85 86 30 87 87a. Am fost la mai multe magazine de piese auto si mi s-a spus ca e o protectie pt faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 1 rectifier unit e punte redresoare. are 5 borne sau 4 si carcasa metalica. La ea se leaga cele 3 fire care vin de la alternator(tens alternativa trifazata) si iti iese un plus care merge la borna beteriei si un minus care merge la masa (tens continua) 2 - la auto se foloseste pentru alimentarea farului un releu intermediar de amperaj mare, Adica tu din bord comanzi cu un semnal (prin intrerupatorul din bord va circula doar curentul de comanda a releului) releul urmand ca acesta sa suporte curentul necesar alimentarii farurilor (9A pt 2 becuri 40/45 si peste 20A daca ai halogene de 100sau mai mult), altfel ai praji bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Decembrie 11, 2004 Autor Share Postat Decembrie 11, 2004 ok pana aici am inteles. Atunci in cazul de fata(shema pt moto) ce reprezinta charge relay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 "Charge relay" este releul de avertizare al incarcarii cu tensiune. Dupa cum se vede in schema, firul albastru care pleaca din 87a merge la becul rosu din bord, care este aprins cand alternatorul nu incarca si se stinge atunci cand acesta isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Mai oameni, nu mai zapaciti omul. Releul de incarcare e cu totul altceva decat un releu de comanda far/electromotor/s.a.m.d. Poti utiliza pe jawa cam orice releu de incarcare auto ( de ex de Dacia, electronic, se gaseste peste tot si e 100-120.000). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 Baieti eu va multumesc. Raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.