cyborg Postat Decembrie 11, 2004 Share Postat Decembrie 11, 2004 nu mai porneste motorul. pana ieri a mers ok. ieri am facut ultima plimbare. totul a decurs bine. a fost -2 grade. poate -1. l-am lasat seara afara. noaptea a fost -5 cred. astazi cand i-am dat cheie a pornit si dupa 3 sec. a si murit. dupa aia n-a mai avut baterie. bateria am incarcat-o, acum invarte, dar tot nu porneste, bujiile sunt fleasca, le curat le bag la loc, porneste si dupa 3 sec. iar moare. i-am scos si filtrul de aer, am incercat si cu alt set de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 11, 2004 Autor Share Postat Decembrie 11, 2004 a sorry... R1 model 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Decembrie 11, 2004 Share Postat Decembrie 11, 2004 Multi avem problema asta, si eu, si flyrs, probabil e de la vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 12, 2004 Autor Share Postat Decembrie 12, 2004 nu cred. de ieri pana astazi a stat la cald, 20-22 grade. si tot nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 12, 2004 Share Postat Decembrie 12, 2004 1. atenite la shoc (pirghii, clapete, etc) 2. alimentarea cu benzina 3. daca are sonda catalitica(in cajul in care are injectie) verifica firul si contactul pentru ca daca nu functioneaza sonda, consuma cu 30% mai mult si atunci se ineaca motorul si se opreste. 4. verifica robinetul de benzina daca are pentru ca s-ar putea sa nu vina benzina suficienta. Tote sfaturile mele valoreaza cit o ceapa degerata pentru ca o problema aparent asa marunta poate avea cauze complexe. Pana nu desfaci si verifici tot prin eliminare fiecare pas este greu sa te pronunti. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 12, 2004 Autor Share Postat Decembrie 12, 2004 1. atenite la shoc (pirghii, clapete, etc)2. alimentarea cu benzina 3. daca are sonda catalitica(in cajul in care are injectie) verifica firul si contactul pentru ca daca nu functioneaza sonda, consuma cu 30% mai mult si atunci se ineaca motorul si se opreste. 4. verifica robinetul de benzina daca are pentru ca s-ar putea sa nu vina benzina suficienta. Tote sfaturile mele valoreaza cit o ceapa degerata pentru ca o problema aparent asa marunta poate avea cauze complexe. Pana nu desfaci si verifici tot prin eliminare fiecare pas este greu sa te pronunti. BAFTA 1. socul e ok 2. e ok. bujiile sunt ude. 3. nu are 4. merge, am demontat rezervorul, am verificat robinetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 12, 2004 Share Postat Decembrie 12, 2004 Scanteie are, benzina are si dupa 3 min. moare motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 12, 2004 Share Postat Decembrie 12, 2004 Alimentarea cu benzina se face cu prin cadere sau pompa de benzina In cazul alimentarii cu pompa verifica siguranta pompei de benzina si verifica si cum sta in soclul ei (siguranta). Eu am patit-o la masina - juca siguranta si avea exact aceleasi simptome ca la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 12, 2004 Autor Share Postat Decembrie 12, 2004 nu dupa 3 min. dupa 3 secunde. sigurantele nu le-am verificat. o fac si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 12, 2004 Share Postat Decembrie 12, 2004 bujii ude=inecat poate avea drept cauza scanteie slaba sau filtru aer infundat (printre altele). Vezi sa nu ai condens sau chiciura pe fisele de la bujii si sa fure o parte din tensiune pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 12, 2004 Share Postat Decembrie 12, 2004 nu cred. de ieri pana astazi a stat la cald, 20-22 grade. si tot nu porneste. Ai rezolvat?? Daca nu cand scoti bujiile ude punele inapoi in fise si dai boton sa vezi daca dau scanteie daca dau mai invarte motorul sa scoata benzina din cilindri si mai lasa-l fara bujii. dupa ce montezi bujiile incearca sa pornesti fara filtru si daca porneste sa reduci din soc cat sa mearga sa nu se opreasca daca merge si nu se mai opreste e din filtru daca nu da scanteie cu bujiile ude ori sunt fisele ori bujiile ori cdi ori etc tre` sa le iei prin eliminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 Am avut si eu aceeasi problema de curand. Am schimbat bujiile, am incarcat bateria bine iar pentru ca nu avrut nici asa (s-au udat bujiile din nou) am repetat operatiunea iar de data asta am legat la borne si o baterie mai mare. A pornit dupa vreo 5 sec si am tinut bateria mare conectata pana s-a incalzit putin. Ideea cu bateria de masina ar fi ca ai intensitate mare la scanteie si face fata la cantitatea mare de benzina, care altfel iti uda bujiile. Ieri mi-a facut din nou figuri, a pornit intr-un piston (din doua) si a trebuit sa schimb bujia de pe pistonul care nu a luat-o. De aici am dedus ca am un amestec prea bogat iar pentru ca filtrul de aer e in regula inseamna ca trebuie sa reglez carburatoarele (am observat oricum un consum putin cam mare) si cred ca si tu ai aceeasi problema. Bafta si sa ne tii la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 Stiu ca ai cazut cu motorul .. Si eu am cazut e adevarat de mai multe ori .. si am bulit bateria ... S au miscat electrolizii aia pe acolo sau cum i o chema .. Dc statea in frig murea .. la caldura nu mai avea nici pe dreaq .. Asa ca ai grija si de acest aspet .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 13, 2004 Autor Share Postat Decembrie 13, 2004 filtrul de aer l-am eliminat de la inceput. adica toate probele le-am facut fara filtru. bujiile le-am uscat le-am sters, iar au fost inecate. am schmbat bujiile, am bagat altele la fel NGK, acelasi rezultat, inecate. am pus alta baterie, una mai puternica. nimic. nu stiu ce nu-i ajunge, dar ceva nu-i ajunge clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t-rex Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 Ridca aprox. un centimetru fisele de pe bujii astfel incit scinteia sa faca salt. De obicei da rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 13, 2004 Autor Share Postat Decembrie 13, 2004 maine o sa imping la ea pana o sa-i iasa pistoanele prin toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 h3h3h.. Incearca sa dai la starter fara bujie, si dupa sa o pui la o bat de masina, si faci chestia asta cam 2-3 ore... Daca nu merge, te duci si iti iei alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 (editat) Din ce povestesti sunt doua cauze care ar putea sa dea simptomele. 1)Vine prea multa benzina . 2)Nu scanteieste cum trebuie. In zona asta tre` sa sapi. Editat Decembrie 14, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 acum bujiile. am 2 seturi identice, ngk. la primul set scanteia este albastra/bleu/mov, la al 2-lea set este alba/portocalie. intrebarea este: care-i setul bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 scanteia mai buna este cea de culoare albastra-mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 scanteia mai buna este cea de culoare albastra-mov ALEA SUNT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 acum bujiile. am 2 seturi identice, ngk. la primul set scanteia este albastra/bleu/mov, la al 2-lea set este alba/portocalie. intrebarea este: care-i setul bun? N-are nici o legatura culoarea pe care o vezi tu afara. Scanteie "frumoasa" dau si bujiile Sinterom, diferenta se face cand le pui pe motor si cand ajung la temperatura de autocuratare (vezi articolul cu cifra termica). Daca ai folosit un set de bujii noi (sau in stare buna) cu specificatiile recomandate de fabricant si nu a pornit, inseamna ca nu bujiile sunt cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Se poate sa nu fie bujiile dar nu inseamna ca ai eliminat partea de aprindere mai cauta:fise,(daca are) rezistenta din lulea,bobina de ind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 rezistenta din lulea,bobina de ind. pe unde mai sunt si astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 Cel mai bine si mai sigur cauta un manual de intretinere si reparatii ca acolo spune la fix cine ce si cum si se poate sa aibe si acest simptom trecut la probleme si remedierea lor ,acolo gasesti unde sunt toate puse si depanarea sau remedierea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.