Jardi Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Salut, sunt Cristi din Pitesti, am un Royal Star din aprilie 2007, si sunt curios daca mai suntem posesori-forumisti in Romania, sa intram in discutii despre motoarele noastre. Sfaturi ,probleme, tuning, link-uri, tot ce tine de acest motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Septembrie 24, 2007 Autor Share Postat Septembrie 24, 2007 Interesant, nu e nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldy007 Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 noi impreuna cu clubul, umblam mult la intruniri in ungaria ,am vazut 2 roy al staruri frumoase,una avea doar 2 esapamente foarte lungi (4 in 2) cealalta er toata in piele neagra ,tipu zicea ca ,, dau cu crema de ghete ,, si e ca si nou ,nu se zgirie,nu trebe vopsit.In rest am cautat ca imi plac raritatile extravagante, dar sunt foarte scumpe felicitari pt motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Interesant, nu e nimeni. Zi-ne si noua ceva pareri. cati km ai facut, cum se conduce, consum... si, apropos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldy007 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 one foto ,motoru este a fostului primar din Nyirabrany,ungaria, 1 km de valea lui mihai, proprietar ,de gasca, nea tratat cu bere fullll --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 18:43 -------------echte leder --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 19:45 -------------http://www.ridevmc.com/items.asp?cc=ROYALSTAR&sCat=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) Deci ,motorul il am din aprilie anul acesta, din Germania, e fabricatie 1997, cautarea am facut-o pe mobile.de, am vb cu omul, am cazut de acord asupra pretului, si m-am deplasat la Solingen sa-l achizitionez. Nu aveam experienta pe chopere, singurul motor care-l avusesem pt 2 ani a fost un Yamaha R1, deci supersport. Dupa ce am facut actele cu omul ,urma un drum lung de 1900 km spre casa, deci am venit calare pe motor, o experienta super, ce pot sa spun e ca motorul are o ciclistica neasteptat de buna, centrul de greutate e jos, e supermanevrabil, cat e de mare atat de usor se conduce. Motorul trage super, are 74 cai putere, 4 pistoane in V, ma satisface, eu am ramas dupa experienta pe supersport cu un stil mai sportiv de pilotaj, si Royal-ul raspunde promt la acceleratie. Am facut aproape 5000 km pe el anul asta, am fost si la cateva intruniri prin tara, dar acolo nu am mai vazut decat alte 3 Royal Star, inca una mai exista la mine in Pitesti. Ce mi-a placut la modelul acesta de la inceput e ca piata de accesorii este imensa, poti sa-i adaugi enorm de multe chestii (ca de altfel treaba e valabila pt toata gama Star de la Yamaha), eu oricum cand l-am cautat pe net, am cautat ca viitorul motor sa fie echipat cu parbiz, coburi, spatar pasager, si multe alte chestii nichelate, ca sa le achizitionez eu dupa aia era o treaba foarte costisitoare. Consumul e super-decent cred eu, undeva intre 5,5-7,5 %, depinde de traseu si de viteza de croaziera. Din punct de vedere comoditate post de conducere e super, poti rula non-stop pana termini rezervorul fara sa pui picioarele jos, nu resimti oboseala, parbrizul te ajuta enorm, te doare la baston, simti foarte putin vant decat in varful castii. Pt pasager exact acelasi comfort, spatarul e super treaba, daca mai are si scaritele schimbate cu unele talpa e si mai marfa. Bagaj pui pe ea en-gros, si in coburi, si in spatele spatarului pasager, nu mai e nevoie de rucsac sau de tankpad. atasez si cateva site-uri de pe care puteti sa cumparati cate ceva: http://www.starmotorcycles.com/star/appare...l/1/detail.aspx http://www.airtecsports.com/eshopitems_cat...es__Apparel.htm Si alte cateva poze cu Royal-uri din tara: Editat Octombrie 28, 2007 de jardel23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 imi plac coburii astia de mor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 mie-mi place cu totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 poza facuta la intrunirea de la Pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo casapu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Trebuie sa-mi vand Yamaha Royal Star 1998 Model USA 1300cmc V4 31.400 mile parcurse Consum mers mixt la drum intins: 5.1 L / 100 Km parcursi Rezervor 17 litri din care 4 rezerva Transmisie ax cardanic Frane dublu disc fata, disc spate Revizie completa facuta in Canada la 27000 mile Tevile de esapament si culoarea sunt unicat. Tevile sunt facute artizanal in USA asa ca - cele 4 tevi au un "dialog" continuu. Deci nu te vei plictisi niciodata. Enerva, poate........ Modelul vopsit pe caroserie este opera lui Tim Eaves (cu semnatura, cu tot, pe aripa spate) Are 2 neoane albastre ce lumineaza noaptea capetele celor patru cilindri I s-au facut 2 revizii, ultima - acum 400 mile - inclusiv uleiul de transmisie schimbat si inlocuit bujiile. Are cauciucurile noi (tot acum 400 mile) - de data asta Dunlopuri Whitewall (cu marginea Alba - stil retro) - se vad in poza 069 Urmeaza sa i se schimbe si placutele de frana fata / spate Pret: 7500 EURO Motocicleta este inmatriculata in Romania cu ITP-ul valabil - se poate vedea si conduce oricand. Dragos Leca Director General SC HUMMER Automobile / AMERICANCARS.RO Tel: +40 720 872 872 (+40 720 USA USA) Fax: +40 726 164 103 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Eu am boala pe asta, e Venture 1200 xvz, e inainte de Royal. Necazul e ca este din 1987 si ar fii viteza a-n-tiia stricata. Altfel cu radio-Cd, nu te trage vintul, mergi si la temperaturi mai joase ca Boss-ul. Nu stiu ce sa fac, sa-l iau? Pretul e destul de mic 2500 Euro. salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Pana-l iei, La Mulți Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Pana-l iei, La Mulți Ani! Mersiiiiiiii !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Noiembrie 21, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2007 Mai nou, sunt membru in STAR Touring and Riding Association, adica asociatia detinatorilor de motociclete din familia STAR de la Yamaha (DragStar, RoadStar,RoyalStar,WildStar,MidnightStar,etc). https://www.startouring.org/MemberBikes.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierre Cardin Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Am si eeeeeeeeu! Cel mai beton motor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIII Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Salut, sunt Cristi din Pitesti, am un Royal Star din aprilie 2007, si sunt curios daca mai suntem posesori-forumisti in Romania, sa intram in discutii despre motoarele noastre. Sfaturi ,probleme, tuning, link-uri, tot ce tine de acest motor. Salut, am avut un RS 4 ani, cu care am facut peste 50000km (in attach). motorul e misto de tura, arata cred ca cel mai misto intre cruiserele clasice, probleme n-ai sa-ti faci nici una (am un prieten cu 90000km fara pb). insa ca sa-l faci power cruiser tb sa-i umfli motorul (BAK e cel mai bun raport calitate-pret) si chiar sa-i modifici transmisia finala (schimb cu V-Max). asta-i chiar misto, pt ca, cutia originala RS are treptele 4 si 5 atat de lungi si overdrive, incat reprizele sunt slabe in treptele astea. si frane, desigur, sa te opresti... la cadru n-ai ce sa-i faci, e moale rau. trecand de pe R1, tb sa stii. eu stiu de 3 in Bucuresti si unul la Tg.Mures. daca te intereseaza, am niste tobe Jardine slash cut si cred ca un prieten de-al meu are o sa Corbin de pasager cu rail (fff misto). de fapt cred ca vinde si motorul (daca stii pe cineva interesat, insa e f customizat si deci, ceva mai scump...) daca vrei mai multe detalii, da-mi pm toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Salut, am avut un RS 4 ani, cu care am facut peste 50000km (in attach). motorul e misto de tura, arata cred ca cel mai misto intre cruiserele clasice, probleme n-ai sa-ti faci nici una (am un prieten cu 90000km fara pb). insa ca sa-l faci power cruiser tb sa-i umfli motorul (BAK e cel mai bun raport calitate-pret) si chiar sa-i modifici transmisia finala (schimb cu V-Max). asta-i chiar misto, pt ca, cutia originala RS are treptele 4 si 5 atat de lungi si overdrive, incat reprizele sunt slabe in treptele astea. si frane, desigur, sa te opresti... la cadru n-ai ce sa-i faci, e moale rau. trecand de pe R1, tb sa stii. eu stiu de 3 in Bucuresti si unul la Tg.Mures. daca te intereseaza, am niste tobe Jardine slash cut si cred ca un prieten de-al meu are o sa Corbin de pasager cu rail (fff misto). de fapt cred ca vinde si motorul (daca stii pe cineva interesat, insa e f customizat si deci, ceva mai scump...) daca vrei mai multe detalii, da-mi pm toate bune! cam ce pret au jardine-le.o poza cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Salut, am avut un RS 4 ani, cu care am facut peste 50000km (in attach). motorul e misto de tura, arata cred ca cel mai misto intre cruiserele clasice, probleme n-ai sa-ti faci nici una (am un prieten cu 90000km fara pb). insa ca sa-l faci power cruiser tb sa-i umfli motorul (BAK e cel mai bun raport calitate-pret) si chiar sa-i modifici transmisia finala (schimb cu V-Max). asta-i chiar misto, pt ca, cutia originala RS are treptele 4 si 5 atat de lungi si overdrive, incat reprizele sunt slabe in treptele astea. si frane, desigur, sa te opresti... la cadru n-ai ce sa-i faci, e moale rau. trecand de pe R1, tb sa stii. eu stiu de 3 in Bucuresti si unul la Tg.Mures. daca te intereseaza, am niste tobe Jardine slash cut si cred ca un prieten de-al meu are o sa Corbin de pasager cu rail (fff misto). de fapt cred ca vinde si motorul (daca stii pe cineva interesat, insa e f customizat si deci, ceva mai scump...) daca vrei mai multe detalii, da-mi pm toate bune! Cu cat vinde RS? de curiozitate, am un amic care cauta asa ceva prin germania.... Poate se inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIII Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Cu cat vinde RS? de curiozitate, am un amic care cauta asa ceva prin germania.... Poate se inteleg. cca 10000eur --- Mesaj completat în 14 Jan 2008 16:06 ------------- cam ce pret au jardine-le.o poza cu ele? o sa le pozez. 200eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 astept,sunt interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Mircea, gaseste RS la preturi bune in germanica. spune-i prietenului tau sa arunce un ochi pe mobile.de. preturile pornesc de la 6000. si da, urca si peste 10.000 dar alea custom, nu superaccesorizate. cu 7000-7500 gaseste unu in stare superbuna si full accesorizat. toate cele bune! Cu cat vinde RS? de curiozitate, am un amic care cauta asa ceva prin germania.... Poate se inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikertibi Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 am niste tobe Jardine slash cut si cred ca un prieten de-al meu are o sa Corbin de pasager cu rail (fff misto). de fapt cred ca vinde si motorul (daca stii pe cineva interesat, insa e f customizat si deci, ceva mai scump...) daca vrei mai multe detalii, da-mi pm toate bune! Ti-am trimis un PM.Am achizitionat un RS si sunt EXTREM de interesat de tobe. Multumesc si astept un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROBY Indianu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Bine v-am gasit fratilor.Primiti-ma si pe mine va rog in marea familie a rockerilor pe 2 roti.Sunt si eu un participant in trafic din 1990,dar datorita meseriei mele,acela de TIRist fara timp liber,au trecut multe evenimente pe linga mine in toti acesti ani,cum ar fi:intruniri si lipsa calculatorului si a internetului.De aceea nu prea le am cu folosirea siteului. Despre mine in cateva cuvinte:Am un Royal Star,pe care l-am adus eu din Berlin anul trecut de 1 mai.Aceasta motocicleta a fost visul meu,motiv pentru care m-am apucat de TIR,sa castig banii necesari pt. achizitionarea ei.Intre timp m-am casatorit,am o fetita de 6 ani.Am foarte putin timp sa ies cu motoru,deoarece fac in medie 10000 km pe luna cu TIRu,cind ajung acasa,am si eu obligatiile familiare.Ma asteapta familia sa-i scot la plimbare,pt.asta e nevoie de masina ca suntem 3.Dupa ce rezolv toate astea si daca nu ploua mai pot iesi si eu cu motoru.Din pacate trec anii si imi ramine putin timp sa ma bucur de realizarea visului.Trebuie sa recunosc vorba cantecului"Cand am avut anii,n-am avut banii"Hai ca nu va mai plictisesc cu istoria mea.V-oi posta si eu citeva poze sa ma cunoasteti.Mai vorbim.Am incercat sa-mi pun poza pe avatar,dar nu-mi iese.Nu ma pricep,n-am avut timp de engleza la scoala.In schimb stiu ungureste si nemteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikertibi Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Bine v-am gasit fratilor.Primiti-ma si pe mine va rog in marea familie a rockerilor pe 2 roti.Sunt si eu un participant in trafic din 1990,dar datorita meseriei mele,acela de TIRist fara timp liber,au trecut multe evenimente pe linga mine in toti acesti ani,cum ar fi:intruniri si lipsa calculatorului si a internetului.De aceea nu prea le am cu folosirea siteului. Despre mine in cateva cuvinte:Am un Royal Star,pe care l-am adus eu din Berlin anul trecut de 1 mai.Aceasta motocicleta a fost visul meu,motiv pentru care m-am apucat de TIR,sa castig banii necesari pt. achizitionarea ei.Intre timp m-am casatorit,am o fetita de 6 ani.Am foarte putin timp sa ies cu motoru,deoarece fac in medie 10000 km pe luna cu TIRu,cind ajung acasa,am si eu obligatiile familiare.Ma asteapta familia sa-i scot la plimbare,pt.asta e nevoie de masina ca suntem 3.Dupa ce rezolv toate astea si daca nu ploua mai pot iesi si eu cu motoru.Din pacate trec anii si imi ramine putin timp sa ma bucur de realizarea visului.Trebuie sa recunosc vorba cantecului"Cand am avut anii,n-am avut banii"Hai ca nu va mai plictisesc cu istoria mea.V-oi posta si eu citeva poze sa ma cunoasteti.Mai vorbim.Am incercat sa-mi pun poza pe avatar,dar nu-mi iese.Nu ma pricep,n-am avut timp de engleza la scoala.In schimb stiu ungureste si nemteste. Bine ai venit! Mult noroc si km multi PE MOTOR.Stiu despre ce vorbesti...m-as da si eu mai mult dar obligatiile ma cam "opresc". Am si eu un baietel de 3 ani si in octombrie astept o fetita.Asta micu e nebun dupa motoare...are microbul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROBY Indianu Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Bine ai venit!Mult noroc si km multi PE MOTOR.Stiu despre ce vorbesti...m-as da si eu mai mult dar obligatiile ma cam "opresc". Am si eu un baietel de 3 ani si in octombrie astept o fetita.Asta micu e nebun dupa motoare...are microbul Multumesc Tibi.La fel iti doresc.Sa-ti traiasca baietelul si sa-ti mosteneasca pasiunea.Iar cand soseste si junioara,sa va bucurati de marirea familiei.Apropo,nu vi la intrunirea de la Bistrita din 16-17?Eu nu stiu daca v-oi fi acasa.Se pare ca incarc pe 14 pt.Italia.(Desigur TIRu).Asfalt uscat. Bine ai venit!Mult noroc si km multi PE MOTOR.Stiu despre ce vorbesti...m-as da si eu mai mult dar obligatiile ma cam "opresc". Am si eu un baietel de 3 ani si in octombrie astept o fetita.Asta micu e nebun dupa motoare...are microbul Multumesc mult Tibi.La fel iti dores si tie. Sigur o sa-ti mosteneasca slabiciunea pt. motoare si al micu.Felicitari pt.viiitoarea junioara.Sa va bucurati de ea.Apropo.Sti de intrunirea de la Bistrita.Nu vii?Eu nu stiu daca vin ca se pare ca am o incarcare pt. Italia pe 14. Intrunirea e din 15-17.Asfalt uscat si toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.