Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Amice, unu la mana doi jumtele meu e doi timpi si nu are lant de distributie.

Doi la mana am dat deja cilindrul jos ceea ce mi-a luat cam 20 minute, si daca aveam doar de segmentat terminam intr-o ora tot, nici nu m-as fi gandit sa nu fac asta singur.

Trei la mana am facut singur motoare mult mai complicate, dar am invatat ca niciodata nu strica un sfat de la altul mai invatat pentru ca fiecare motor are trickurile lui.

 

Intrebarile mele sunt puse foarte bine, si stiu si singur de ce am nevoie. De fapt intrebat. Multumesc ca mi-ai raspuns la una din intrebari dar as fi vrut mai multe pareri.

credeam ca e vorba de excf,dar vad ca te-ai atacat vis-a-vis de cunostintele tale mecanice..oricum nu am vrut decat sa te ajut..deci daca nu te descurci stii unde sa apelezi..spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

credeam ca e vorba de excf,dar vad ca te-ai atacat vis-a-vis de cunostintele tale mecanice..oricum nu am vrut decat sa te ajut..deci daca nu te descurci stii unde sa apelezi..spor

Stiu ca ai vrut sa ma ajuti, defapt m-ai si ajutat pentru ca acum am un punct de reper, persoana mentionata de tine.

M-am atacat pentru ca te-ai grabit sa ma judeci, nu pentru ca m-as crede taticul mecanicilor.

 

Deci :lol: pentru ca la urma urmei intentia conteaza, si daca cineva are experienta pe motoare de exc poate imi da un sfat. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut băieți, văd că e liniÂşte zilele astea pe forum, profit de această liniÂşte, cerându-vă câteva sfaturi în legătură cu pregătirea motocicletei pentru perioada de iarnă ? (trebuie scoasă benzina din rezervor?) Menționez că nu va fi folosită în această perioadă. Mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți, văd că e liniÂşte zilele astea pe forum, profit de această liniÂşte, cerându-vă câteva sfaturi în legătură cu pregătirea motocicletei pentru perioada de iarnă ? (trebuie scoasă benzina din rezervor?) Menționez că nu va fi folosită în această perioadă. Mulțumesc anticipat.

iti spun ce ii fac eu cand o "culc" ptr. iernat:

-spalat bine

-uns lant

-wd-40 pe la toti rulmentii si bucsile care se vad(roti,bascula..etc etc)

-golit benzina rezervor si carburator

-dat bateria jos

-suspendata pe elevator(poti folosi si un butuc

-schimbat antigel

-schimbat bujia(nu e neaparat dar eu asa fac)

-schimbat ulei si filtre

-husa peste ea..si c-am atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri am intrat si eu in randul ktm`istilor,

KTM exc250 , 2timpi

AN fab 2004.

am schimbat doar cauciucurile

Urmeaza sa pun pe el :

-scut

-Protectie ambreaj

-Handguarduri

-simeringuri furca

si cam atat :laugh:

post-38281-1227810078_thumb.jpg

post-38281-1227810104_thumb.jpg

post-38281-1227812276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun ce ii fac eu cand o "culc" ptr. iernat:

-spalat bine done

-uns lant done

-wd-40 pe la toti rulmentii si bucsile care se vad(roti,bascula..etc etc) done(+demontata complet bascula si unsi toti rulmentii, acelas lucru facut si la jug)

-golit benzina rezervor si carburator done

-dat bateria jos n-am asa-ceva

-suspendata pe elevator(poti folosi si un butuc) pusa pe elevator

-schimbat antigel done

-schimbat bujia(nu e neaparat dar eu asa fac) done

-schimbat ulei si filtre la primavara!!

-husa peste ea..si c-am atat

 

 

dat cu spray contact in toate mufele, aerisit furca, ma pregatesc financiar sa schimb camerele cu unele mai groase si sa le blindez dupa reteta lui patrick, schimb gumele, schimb rulmentii la roata de fata

 

P.S: daca exista ceva omis, va rog sa imi spuneti...poate incropim un ghid pt iernare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri am intrat si eu in randul ktm`istilor,

KTM exc250 , 2timpi

AN fab 2004.

am schimbat doar cauciucurile

Urmeaza sa pun pe el :

-scut

-Protectie ambreaj

-Handguarduri

-simeringuri furca

si cam atat :laugh:

sa ai noroc de el si sa il folosesti sanatos..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

achile, vezi cu ranforsarea la camere groase cum e, eu mi-am rupt mainile punand doar camerele, fara alte adaugiri suplimentare.cred ca daca mai pui ceva peste camerele heavy duty, muncesti mult si mai degraba pui musul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vom avea iarna ca anul trecut nu va fi nevoie de pregatiri pentru iernat.

Iarna trecuta ne-am dat la Comarnic. Nu prea a fost zapada pe acolo. Asa ca eu nu-i fac nimic.....desi poate ar trebui pentru ca tija pe care mi-au bagat-o in tibie ma va tine pe tusa inca vre-o 2 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spună cineva care este diferența dintre lanțurile O ring Âşi Z ring ?

 

http://www.store.commoto.com/store-chains-...s-c-16_323.html

 

Eventual ce combinație îmi recomandați de pe saitul de mai sus pt. enduro. (lanț+pinioane - 450 Exc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spună cineva care este diferența dintre lanțurile O ring Âşi Z ring ?

 

http://www.store.commoto.com/store-chains-...s-c-16_323.html

 

Eventual ce combinație îmi recomandați de pe saitul de mai sus pt. enduro. (lanț+pinioane - 450 Exc)

 

 

Intre O ring si Z-ring difera forma garnituri de guma din interiorul zalelor de lant. La z-ring garnitura este ca o bucla (de aici si numele de z ring) la o-ring este o garnitura rotunda de guma.

Z-ring este o tehnologie mai nou fata de o ring. Tine mai bine in interiorul niturilor de lant "untura". Cauta ambalajele de al lanturile Regina cu O ring si Z ring - explica prin schite cel mai bine diferenta.

 

Daca pinionul de spate il alegi de otel (mai greu dar tine mult) iti recomand lantul cu z-ring. Asta presupune ca faci un sezon plin din primavara pana in iarna cu un set de pinioane si lant. KTM are alternativa cu otel pe dinti si rest aluminiu - dar e PORTOCALIU !!!!!! e prea mult BLING pentru motorul meu , detaliu personal, am eliminat tot ce e culoare portocalie de pe motor - acum e alb cu albastru- pana la anu il vreau alb cu verde.- daca ar fi gri as merge cu el .

 

Daca esti freak si conteaza fiecare gram (la mine deja e boala - o tratez cu bere iarna- ca sa am scuza sa imi fac motorul si mai usor in primavara - dupa filozofia de viata - pui un kilogram pe tine - dai jos de pe motor jumate ) atunci mai mult ca sigur pinionul spate il alegi de aluminiu, iar asta pe mine ma tine jumate de sezon.

Tinand cont de regula de aur - lantul se schimba tot cu cele doua pinioane - rezulta doua lanturi pe sezon. Asa ca eu merg cu lant fara o-ringuri sau z-ringuri. Ce rost are sa am lant bun cand pinionul este muci,. Asa ca optez pentru pinioane noi, cel de spate de aluminiu si lant clasic fara o-ring sau z-ring.

 

Mai e si mitul cu temepratura produsa de frecarea lantului - unii susntin ca z-ringul reduce temperaturam, altii ca lantul fara o ringur. DAr nu prea vad unde sa conteze la enduro.

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult, cred că rămân la varianta cu pinioane de oțel cu lanț cu z ring Âşi încerc să slăbesc 2-3 kile :laugh: Acuma am o ring pe motocicletă Âşi nu Âştiam dacă pot să folosesc Âşi z ringul. Merci încă odată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..motorul asta e ptr HARD enduro..daca vrei sa mai iei pe cineva cu tine vinde-l si ia-ti un LC4 ..nu stiu cum vreti sa stati 2 pers pe exc..trebuia sa te gandesti inainte sa iei modelul asta si bineinteles sa intrebi la ce se foloseste exc-ul ...

 

teoretic poti sa faci vreo adaptare..dar este ca si cum ti-ai lua un porsche si ai constatat ca nu ai loc sa iti iei 6 persoane ca in dacie...no offence..

 

 

 

Ok, am inteles. dar macar ma puteti indruma de unde sa imi cumpar o finala Ackrapovic??

super tare cu riscul de a fi considerat un retard pentru ca postez ceva care nu mai este de noutate dar mi-am facut timp sa citesc aproape tot ce aiti scris aici de la inceput si am observat trecerea periodica de la agonie la extaz dar asta cu exc si lc4 este chiar foarte tare ...."teoretic poti sa faci vreo adaptare".. un atas ceva poate poate .... :D

sunt nou venit in gasca ktm si nu vreau sa supar pe nimeni dar asta chiar a fost buna....

Editat de elzorab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai indicat este sa cureti instalatia cu ulei

adica bagi noul ulei si il recirculi de vre-o 3-4 ori,asta poti sa o faci cu o pompa de vid sau daca nu ai poti folosii un furtunas transparent de 30-50 cm pe care-l "mufezi"la aerisitor si tragi cu gura,tragi tot uleiul,il pui din nou in rezervor si tot asa de 3-4 ori,pui ulei nou pe care-l mai tragi o data sa te asiguri ca este curat

 

apoi pui ulei nou si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare portocaliilor de azi se poate intra pe www.ktmclub.ro , azi e prima zi de forum ktm oficial..bine mai trebuie lucrat la el ...distractie placuta si topicuri cum va doriti..http://www.ktmclub.ro/forum/index.php

Editat de piti_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun ce ii fac eu cand o "culc" ptr. iernat:

-spalat bine

-uns lant

-wd-40 pe la toti rulmentii si bucsile care se vad(roti,bascula..etc etc)

-golit benzina rezervor si carburator

-dat bateria jos

-suspendata pe elevator(poti folosi si un butuc

-schimbat antigel

-schimbat bujia(nu e neaparat dar eu asa fac)

-schimbat ulei si filtre

-husa peste ea..si c-am atat

Stati nu dati cu pietre daca vedeti avatarul si va zgarie pe retina dar vreau sa il intreb pe atillas daca e adevarat ce mi-a soptit mie o pasarica despre un drivetest pe la vara.Daca da atunci cand?Abia astept.

Si ontopic: de ce "golit benzina din rezervor" si nu "facut plinul si adaugat stabilizator"??? si de ce wd-40 doar pe la rulmenti si bucsi , fara cap piston(pistoane) sau interior toba(tobe) dupa incalzire prealabila ,si infundat gura toba(tobe) :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati nu dati cu pietre daca vedeti avatarul si va zgarie pe retina dar vreau sa il intreb pe atillas daca e adevarat ce mi-a soptit mie o pasarica despre un drivetest pe la vara.Daca da atunci cand?Abia astept.

Si ontopic: de ce "golit benzina din rezervor" si nu "facut plinul si adaugat stabilizator"??? si de ce wd-40 doar pe la rulmenti si bucsi , fara cap piston(pistoane) sau interior toba(tobe) dupa incalzire prealabila ,si infundat gura toba(tobe) :smoke:

eu asa am invatat,pe cap piston nu am nevoie de nimic fiindca folosesc la 3 din 5 schimburi metabond ca aditiv in motor(cine foloseste stie exact de ce nu pun WD pe piston)iar de treaba cu esapamentul nu am stiut..nu am citit nicaieri ca trebuie infundat esapamentul..eu oricum tin motorul intr-o camera perfect uscata dar un dop in esapament nu ii strica asta e clar.stiu ca benzina in 2-3 luni de pauza isi pierde din proprietati de asta nu las benzina niciodata in rezervor sau carburator.

off topic..da va fi drive test,dar s-ar putea sa fie mai la toamna si asta ptr ca au fost unele dubii cu privire la afacere(in conditiile economice actuale),dar treaba merge inainte si sper sa vad cat mai repede in valcea steagul alb/albastru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca benzina in 2-3 luni de pauza isi pierde din proprietati de asta nu las benzina niciodata in rezervor sau carburator.

pai d-aia ziceam eu de stabilizator pt. benzina.Nu stiu daca e ok sa stea carburatoarele uscate.

 

off topic..da va fi drive test,dar s-ar putea sa fie mai la toamna si asta ptr ca au fost unele dubii cu privire la afacere(in conditiile economice actuale),dar treaba merge inainte si sper sa vad cat mai repede in valcea steagul alb/albastru..

crede-ma ca vom fi muuuuulti. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va urez sarbatori portocalii cu capre noi castigate la promotii colgate,namol pe sea,frunze in casca si mii de multumiri ca existati..si sa ne vedem sanatosi in mai la sibiu la enduro-maniaco-depresiv 4.. :laugh: -colinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor si va intampin si eu cu cateva nelamuriri care imi fac viata la noroi mai grea putin.

 

Am achizitionat un KTM EXC 250 1996 2T asa de hobby si totul bine si frumos in afara de o bujie schimbata nu mam atins de el, DAR dintro data nu mai vrea sa porneasca sau mai bine zis de cand a venit frigul, t face sa pedalezi pana nu mai poti.

 

Cum ar trebui sal pornesc??????????? (pedala,gaz,soc....sai fac focul laga ea :))...)???????

Pe timp rece are vreo smecherie?????

MS si astept cateva lamuriri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...