Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salut tuturor,

 

in sfarsit, undeva la sfarsitul saptamanii am sa fiu fericitul posesor al unui KTM EXC 450 din cred 2004 sau totusi 2005 ptr ca are evacuarea intr-o singura teava, si nu doua ca la cele anterioare?. nu stiu exact, sunt oricum foarte bucuros de achizitie, am primit la el si kit supermoto si as vrea sa intreb aici pe cei care ies cu el pe strada ce au facut cu pornirea? nu are cheie, nimic care ar opri in prima faza pornirea acestuia. cumva intrerupatoare secrete montate? sau exista kit special oem care se poate cumpara.

mersi si sper sa ne vedem intr-o plimbare pe munte.

btw. stau in Bucuresti dar merg aproape in fiecare weekend la Breaza (Ph) sau Sarata Monteoru (Bz) :cheers:.

 

Ilie.

 

 

Eu i-am pus intrerupator secret. Sa fie. Desi nu ma dau supermoto cu el. Comutator cu 6 picioare. Pe de o parte cupleaza butonul rosu de la ghidon si, pe de alta parte, decupleaza bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce bine... si pe mine ma intereseaza treaba asta. Ma gandeam si eu ca mai simplu e un intrerupator ascuns, dar as opta pt varianta cu cheie daca aceasta exista. Precizez ca al meu e un 400EXC din 2006 si la fel ca cel al lui @stealthTT nu are nimic care sa impiedice eventualii "binevoitori" sa plece cu el. Mai e o treaba: blochajul de la ghidon, dar nu am cheia de la el (posibil sa fac rost de ea), ma intreb totusi daca mai functioneaza ala.

Astept deci si eu ceva sugestii la aceasta mica problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus intrerupator secret. Sa fie. Desi nu ma dau supermoto cu el. Comutator cu 6 picioare. Pe de o parte cupleaza butonul rosu de la ghidon si, pe de alta parte, decupleaza bateria.

 

 

e beton. asa m-am gandit si eu un intrerupator cu 6, sa decupleze mai multe. sa vedem ce gasim. tu unde l-ai montat? nu de altceva sa stiu cum se porneste motoru' tau :cheers: glumesc,

nu e numai pentru supermoto ci pentru orice eventualitate. vb aia paza buna ..... ca tot am vazut ca se fura in draci ORICE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti face tata butoane si butonashe...

 

e beton. asa m-am gandit si eu un intrerupator cu 6, sa decupleze mai multe. sa vedem ce gasim. tu unde l-ai montat? nu de altceva sa stiu cum se porneste motoru' tau :cheers: glumesc,

nu e numai pentru supermoto ci pentru orice eventualitate. vb aia paza buna ..... ca tot am vazut ca se fura in draci ORICE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fata motorului,sub cilindru este un surub cu imbus care o sa iti sara in ochi avand o saiba mai groasa.De desface surubul,se scoate saiba,si se infileteaza la loc.Surubul va intra mai adanc intr-un orificiu din ambielaj.Scoti bujia,bagi o tija in cilindru si invarti usor pana aduci pistonul sus de tot,apoi infiletezi surubul miscand usor de ambielaj in ambele sensuri pana simti ca varful surubului a intrat unde trebuie.Cu atentie ca foarte usor treci de acel punct.

 

Spor!

:cheers: L-am gasit.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ati modificat la exc-uri pana acum?

am vazut pe ThuperTalk ca se poate face si o mica modificare la toba, se schimba o teava din interior si face un pic mai mult zgomot dar cu folos(pana in 96db ce spuneau unii), iar pe dyno a iesit cu 3hp mai mult pe un 530exc - si mai mult spun ca merge mai bine. a facut careva asta? daca mai este cineva interesat o putem face, stiu pe cineva care lucreaza foarte frumos si ne poate ajuta sa arate si frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, zi-mi si mie ce ti-a casunat pe suruburiel originale, ca eu de 2 si doua KTM-uri n-am avut nici macar un surub nasparlit...

 

Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema.

PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema.

PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang.

pe cand si o elice mare in fata ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stii ce importanti sunt aia 3 cai in plus. mai ales la un 530 :)

 

era mai simplu daca nu raspundeai dar urmarind stilul clasic ROMANESC practicat si pe alte forumuri de "profil", prima data incepem cu glumele, cu offtopic -ul, etc.., iar sa sari la gatul omului doar pentru acea fraza din propozitie care ti sa parut cunoscuta 3 CAI PUTERE + EXC 525 = HAHAHAHAHAHAHA.

FYI printre altele, TOATA lumea stie ca 520,525,530 sunt puternice destul pentru marea majoritatea a celor care practica acest sport, si nu or sa se simta cei 3 CAI PUTERE.

incercam doar sa aflu: care? ce? modificari a-ti facut la motorul vostru, si ma refer aici la 4T.

 

dar sa revenim ontopic.

 

in orice caz, pe langa cei trei cai putere foarte hilari castigati la 525 exista si alt lucru important dobandit, si anume ca un EXC 4T, merge cu amestec de benzina din fabrica sarac, ce aduce acest amestec sarac? o temperatura de lucru mai ridicata a motorului. cu un jetkit de la jd, oamenii care le folosesc au raportat o scadere a acestei temperaturi, care impreuna cu alte mici modificari ,au ajutat asa cum am spus la scaderea temperaturii de lucru a motorului(cu toate beneficiile acesteia), la un raspuns al acceleratiei mult mai bun, si la cresterea puterii. ce altceva mai merge montat pe exc, si nu costa mult? sunt destule lucruri, si foarte multe se potrivesc atat pe 450 cat si pe 525; exemplul dat de mine era despre un 525 pentru ca asta a fost motocicleta omului, si pe asta au testat-o, marea majoritate a americanilor cumpara 523-530 si mai putini 450, iar cei ce iau 450 il fac mai mare de 525 (piston+ cilindru) + jetkit-ul de la JD se poate folosi si dupa upgrade fara a fi nevoie de alt carburator sau alt jetkit.

sunt cativa aici care dau sfaturi competente, si acelasi lucru ma astept sa primesc aici.

 

sigur nu voi merge eu cu exc-ul la cat poate el asa cum poate nici voi nu o faceti, iar un upgrade de acest gen poate ca nu este necesar, DAR imi place sa mestesugaresc cateodata la jucariile mele asa cum si voi o faceti.

 

ce am gasit eu ptr cheie:

SWITCH

sau asa:

CHEIE

 

sau luate de pe alte motociclete, de la dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru switch sau cheie, pe langa cuplarea butonului rosu de oprit motorul, ar fi bine si decuplarea bateriei. Altfel eventualul hot ar da la automat pana ar consuma bateria. De plecat pe ea nu pleaca dar iti fute bateria.

 

StealthTT, poate ai vrut sa zici ca vrei sa mesteresti la motocicleta. Mestesugari mai avem pana sa devenim. Si nu mai fi asa incrancenat. Seriozitatea e buna dar sa nu exageram, tovarasi. De ex mie mi-a placut replica cu elicea in fata. Chiar vroiam sa- zic ca am deja una in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era mai simplu daca nu raspundeai dar urmarind stilul clasic ROMANESC practicat si pe alte forumuri de "profil", prima data incepem cu glumele, cu offtopic -ul, etc.., iar sa sari la gatul omului doar pentru acea fraza din propozitie care ti sa parut cunoscuta 3 CAI PUTERE + EXC 525 = HAHAHAHAHAHAHA.

FYI printre altele, TOATA lumea stie ca 520,525,530 sunt puternice destul pentru marea majoritatea a celor care practica acest sport, si nu or sa se simta cei 3 CAI PUTERE.

incercam doar sa aflu: care? ce? modificari a-ti facut la motorul vostru, si ma refer aici la 4T.

 

dar sa revenim ontopic.

 

in orice caz, pe langa cei trei cai putere foarte hilari castigati la 525 exista si alt lucru important dobandit, si anume ca un EXC 4T, merge cu amestec de benzina din fabrica sarac, ce aduce acest amestec sarac? o temperatura de lucru mai ridicata a motorului. cu un jetkit de la jd, oamenii care le folosesc au raportat o scadere a acestei temperaturi, care impreuna cu alte mici modificari ,au ajutat asa cum am spus la scaderea temperaturii de lucru a motorului(cu toate beneficiile acesteia), la un raspuns al acceleratiei mult mai bun, si la cresterea puterii. ce altceva mai merge montat pe exc, si nu costa mult? sunt destule lucruri, si foarte multe se potrivesc atat pe 450 cat si pe 525; exemplul dat de mine era despre un 525 pentru ca asta a fost motocicleta omului, si pe asta au testat-o, marea majoritate a americanilor cumpara 523-530 si mai putini 450, iar cei ce iau 450 il fac mai mare de 525 (piston+ cilindru) + jetkit-ul de la JD se poate folosi si dupa upgrade fara a fi nevoie de alt carburator sau alt jetkit.

sunt cativa aici care dau sfaturi competente, si acelasi lucru ma astept sa primesc aici.

 

sigur nu voi merge eu cu exc-ul la cat poate el asa cum poate nici voi nu o faceti, iar un upgrade de acest gen poate ca nu este necesar, DAR imi place sa mestesugaresc cateodata la jucariile mele asa cum si voi o faceti.

 

ce am gasit eu ptr cheie:

SWITCH

sau asa:

CHEIE

 

sau luate de pe alte motociclete, de la dezmembrari.

domnu,trebuie sa recunosc ca nu am nevoie de modificari la 525-ul meu ca putere,fiindca am pe el tot ce trebuie,dar chiar m-ar interesa sa pot sa ii scad temperatura motorului..stii cumva daca vinde cineva jetkit in romanica??

 

ps nu pot sa iti dau sfaturi de upgrade ieftine la 525 ca tot ce am pus pe el ma rupt de parale(si aici nu ma refer la capacele portocalii si doape de aluminiu eloxat)..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu,trebuie sa recunosc ca nu am nevoie de modificari la 525-ul meu ca putere,fiindca am pe el tot ce trebuie,dar chiar m-ar interesa sa pot sa ii scad temperatura motorului..stii cumva daca vinde cineva jetkit in romanica??

 

ps nu pot sa iti dau sfaturi de upgrade ieftine la 525 ca tot ce am pus pe el ma rupt de parale(si aici nu ma refer la capacele portocalii si doape de aluminiu eloxat)..

 

nu stiu cine vinde in Romanica, dar cu un Card de debit sau credit poti face minuni. eu am cumparat destul de multe lucruri din US ptr masini, asa ca o sa iau si pentru moto. mai mult in Iunie plec in state si poate aduc de acolo direct, mai multe kituri. in orice caz uite link-ul http://www.jdjetting.com astia au mai multe lucruri pentru ele, pritre care si http://www.jdjetting.com/xcart/product.php...at=5&page=1 daca stiti la ce foloseste asta. Nu sunt scumpe si sunt USOARE, asa ca transportul e ieftin, mai ales daca folositi o metoda nu prea rapida de transport.

 

un upgrade ieftin care ar trebui sa fie facut odata cu cele de jetting, modificarea tobei care in cazul in care se respecta reteta nu depasim 93db(525exc). am sa caut pozele cu modificarea capacului final de toba - la asta ma refeream eu ca il putem face ptr mai multe moto, cu putini bani si estetic.

 

Pentru switch sau cheie, pe langa cuplarea butonului rosu de oprit motorul, ar fi bine si decuplarea bateriei. Altfel eventualul hot ar da la automat pana ar consuma bateria. De plecat pe ea nu pleaca dar iti fute bateria.

 

StealthTT, poate ai vrut sa zici ca vrei sa mesteresti la motocicleta. Mestesugari mai avem pana sa devenim. Si nu mai fi asa incrancenat. Seriozitatea e buna dar sa nu exageram, tovarasi. De ex mie mi-a placut replica cu elicea in fata. Chiar vroiam sa- zic ca am deja una in spate.

 

asat ma gandeam si eu un switch cu mai mult de doua circuite. In alte tari astia monteaza de pe yamaha TT, cica arata oem si merge la fix.

sa mesteresc, da asa e.

mare mester nu sunt, ca daca eram nu mai intrebam aici de tot felul de prostii :)

si scuze ptr incrancenare, dar daca tot vorbim despre motoare, poate deviem un pic de la eternele stickere, si luam un pic in serios si variantele ajutatoare create si testate de "inaintasii nostrii" contemporani de altfel din tarile mai dezvoltate, unde metodele astea sunt des folosite.

 

Ilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aduci mai multe kit-uri ma intereseaza si pe mine ..nu prea am incredere si nici rabdare in sistemul asta de cumparare,asa ca trece-ma pe lista client sigur.multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema si se pare ca nu-i dau de cap. KTM-ul meu nu mai rulz...defapt, din ce am citit pe advrider si thumpertalk se pare ca simptomul meu rulz numai la KTM. La japoneze ba, dar hai sa o iau cu inceputul.

Acum un an am cumparat acest KTM 250 2t din 2000. Toate bune si frumoase (o sa ma refer exclusiv la ambreiaj) pana cand am schimbat uleiu de la cutie.(asa mi-a zis fostu, ca ar trebui schimbat). tin sa mentionez ca pana atunci ambreiajul mergea excelent: o porneam, bagam in viteza, nu agata, nu dadea sa plece de pe loc, nu se oprea motorul, iesea usor din viteza, statea ok la ralanti cu ambreiajul tras. Si LA RECE si LA CALD

i-am schimbat uleiul si de atunci nu a mai mers niciodata asa bine. initial am pus ulei de motocicleta 10w40 (asa scrie in manualul ei!).au inceput simptomele de care n-am scapat nici azi: pornesc, trag ambreiaju, bag in viteza, da sa plece de pe loc si se opreste motorul. daca o tin mai turata e oarecum ok, dar cum nu o mai accelerez, incepe sa agatze si ori se opreste ori pleca de pe loc daca nu tin frana de mana trasa si binenteles nu o pot scoate din viteza decat daca o turez foarte tare.am schimbat uleiu cu altu: 80W de cutie...la fel. am incercat cu altu mai subtire 75W..la fel. intre schimburi am spalat discurile cu benzina si culmea. cu benzina in cutie merge ok :friends: . intr-un final am pus ulei motorex gear oil 2t care este defapt un 10w30 (75w90-indicativul pt uleiuri de cutii). a mers doar O IDEEE mai bine dar tot m-am chinuit cu ea asa pana cand am zis sa schimb ambreiajul. TOT. am comandat ambreiaj complet BARNETT(toate discurile+arcuri). l-am schimbat(am pastrat uleiul) si a mers CEVA mai bine, dar nu prefect(adica tot agata la ralanti si se oprea daca nu o tineam turata). am zis sa schimb iarasi uleiu ca ala o fi mai vechi. de data asta am schimbat marca am ales PUTOLINE. Ciprian mi-a recomandat GP80 care este defapt un 20w40 (80w90). A inceput sa faca si mai rau. nu sta ABSOLUT deloc la ralanti. parca as baga in viteza FARA ambreiajul tras. Circuitul ambreiajului e ok. adica am maneta, apasa pe placi, se vede ca debreiaza. nu mai ramane sa incerc decat sa-i bag ulei ATF (asa am citit pe unele forumuri) sau uleiul pe care il avea in ea cand am luat-o Yacco BVX1000 care nu este decat tot un 75w90 ulei de cutie obisnuit. HEEELP ca innebunesc! :cheers:

P.S. nu-mi dati sfaturi gen: "du-te la service!" pt. ca nu vreau sa faca altii experimente pe banii mei

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Later Edit: am rectificat si oala ca in timp face niste santzuri acolo unde calca discurile si nu le lasa sa culiseze. nu s-a imbunatatit nimic dupa operatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema.

PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang.

 

Ce scule folosesti? Trusa KTM sau altele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scule folosesti? Trusa KTM sau altele?

 

Altele.

Asta sa fie explicatia? Si, intrebarea fireasca acum, sculele KTM se potrivesc si la alte suruburi?

 

Later Edit: am rectificat si oala ca in timp face niste santzuri acolo unde calca discurile si nu le lasa sa culiseze. nu s-a imbunatatit nimic dupa operatia asta.

 

Cata, mai ai uleiul ala cu care ai cumparat motoreta sau l-ai aruncat? Glumesc.

Incearca, totusi, si schimba lichidul de ambreiaj si aeriseste bine. Poate o fi de aici. Din cate am inteles, ai incercat toate tipurile de ulei. Poate e de la sistemul de actionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altele.

Asta sa fie explicatia? Si, intrebarea fireasca acum, sculele KTM se potrivesc si la alte suruburi?

 

 

Probabil cheia pe care o folosesti este de kko.

Incearca trusa si ai sa vezi ca este exact de trebuie ( si ca inventar de scule)

 

PS. un sigur surub am bulit si ala din cauza ca am folosit o alta cheie decat cea din trusa.

Editat de gizmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata, mai ai uleiul ala cu care ai cumparat motoreta sau l-ai aruncat? Glumesc.

Incearca, totusi, si schimba lichidul de ambreiaj si aeriseste bine. Poate o fi de aici. Din cate am inteles, ai incercat toate tipurile de ulei. Poate e de la sistemul de actionare.

prost am fost ca m-a mancat in c.ur sa-i schimb uleiu :cheers: glumeam si io :lol:

astazi am schimbat si lichidu de ambreiaj si am aerisit bine. nici o schimbare. si inainte si dupa aerisire debreia vizibil placile. se vad prin gaura de la bushonul de ulei. fara ulei in cutie merge bine :friends: ...

as duce-o si in service, da mecanicului de-acolo nu i-ar fi greu sa-mi zica: aaa, aici trebuie schimbat tot, inclusiv oala si placa de presiune si ambreiaj...si nu vreau sa dau sute de $ pt. un rulment de la ambreiaj, pt. tija sau mai stiu eu ce chestie minora.

deja imi ajunge pana acu 400 lei pe ambreiaj si fo 10 litri de ulei de cutie...in zadar.

daca e f-un mecanic care sa nu faca experiente pe banii mei as duce-o bucuros.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o trusa de calitate medie de tubulare,torxuri,imbusuri,clicheti si prelungitoare costa aprox 270 RON.

Am desfacut tot ce se putea desface de pe motor si nu am stricat nici un surub.

Tub de 8 prelungitor mediu+clichet mic=desfacut sa.

Tub de 6+8 prelungitor mediu+clichet mic=desfacut suruburi plastice laterale rezervor

Imbus de 4 +prelungitor mediu+clichet mic=desfacut surub rezervor

Patent=desfacut furtun benzina +furtun gaze de carter

Imbus de 3=desfacut capac protectie cabluri acceleratie.

Cheie fixa de 10=desfacut cabluri acceleratie de pe carburator

Surubelnita=desfacut coliere carburator

Surubelnita ingusta=desfacut mufa cablu senzor de clapeta

Imaginatie=carburator luat de pe motocicleta

Imbus de 2+prelungitor mediu+clichet mic=desfacut capac clapeta acceleratie

 

Sa va fereasca Dumnezeu de probleme la garnitura clapetei de acceleratie,ca o sa visati si noaptea procedura asta :friends:

 

De aceea zic ca e buna trusa :cheers:

 

@cata m ti-am cerut un id de messenger sa incerca sa vad daca nu pot ajuta cu ceva referitor la ambreaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...