Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Mie mi sa rupt surubul ce tine pedala in interiorul axului, si foloseam pedala doar pusa pe ax pentru pornire in zone fara panta sau oameni sau cand plecam de acasa dar sau tocit zimti in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-A FURAT KTM 525 EXC 13.06.2009 din iasi

 

Ofer o recompensa multumitoare pt orice indiciu care ma ajuta sa gasesc aceasta motoreta. s-a furat de sub balcon , dintr-un spatiu imprejmuit cu gard , inchis cu lacat. In acelasi loc era si un scuter care nu a prezentat interes ; asa ca rog mai ales pe enduristi daca afla ceva sa sune la 0745086828 - Edy sau 0751238528 - Ciprian

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indraznesc sa re-postez aici intrebarea mea, poate am mai mare succes:

 

(rog un moderator sa-mi stearga topicul identic de la "coltul enduristilor"):

 

 

Salut

 

Am gasit aici o descriere a upgrade-urilor la modelul EXC200 din 2003 fata de 2000...dar nu imi pot da seama cat sunt de importante / esentiale pt mine, ca si incepator, sau daca au vreo treaba cu fiabilitatea motorului per ansamblu.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...00_exc%2003.htm

 

M-ar ajuta mult niste pareri de la (fosti) posesori, ale ambelor modele.

 

Ca asa, din text, imi dau si eu seama ca nu au facut "downgrade-uri " la modelul 2003...atata ca, in ideea in care mi-am gasit un exc200 din 2002 cu acte la un pret bun, sa il iau, sau sa tine neaparat de modelul 2003-2005.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Buna ziua !

 

In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare.

 

O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. :kick: O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ?

 

Mult'am fain ! :disappointed:

 

Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! :P

 

Merci frumos ! :D

 

Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cum se regleaza cursa arcului de la suspensia spate?

Am facut rost de o cheie si vreau sa-i maresc cursa pentru ca acum e la maxim (a fost reglat ptr. cineva inalt), dar nu reusesc sa-l misc din loc cu cheia speciala.

Trebuie detensionat cumva arcul?!

Editat de charly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cum se regleaza cursa arcului de la suspensia spate?

Am facut rost de o cheie si vreau sa-i maresc cursa pentru ca acum e la maxim (a fost reglat ptr. cineva inalt), dar nu reusesc sa-l misc din loc cu cheia speciala.

Trebuie detensionat cumva arcul?!

 

Salut, ai desfacut surubul de sus ce tine reglajul pe care pui cheia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu, pentru ca nu am vazut un astfel de surub. Am sa ma uit mai bine azi.

pe piulita de sus a arcului trebuie sa fie un surub cu cap imbus (cred ca de 5) cu rorul de a bloca miscarea piulitei. il desfaci, sui mobra pe stander (sa detensionezi arcul) si ar trebui sa mearga usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la ktm -ul meu ca, cauciucul spate este de o dimensiune diferita (mai mica) de cel din talon sau din manualul de utilizare.

E vreo smecherie anume?

teoretic nu e nici o smecherie,se folosesc modele diferite de cauciucuri,mai late,mai inguste depinde de tipul de sol pe care te dai..cele din certificat sunt cele cu care motorul vine din fabrica sau cu care a fost omologat modelul respectiv in romania,eu personal am avut motorul echipat cu mezeler six days dar fiindca dupa 3-4 iesiri era aproape slick,am trecut pe anvelope care se uzeaza mult mai greu.iar in romanica e uneori destul de greu sa gasesti exact anvelopa cu care esti obisnuit sa te dai si pe dimensiunile din certificat(cel putin la noi in oras asa este)..

 

Am inteles ! Momentan ma dau ,,mai soft" pentru ca nu-mi permite ....... clavicula :) , insa dupa recuperare o sa incep (treptat) mai tarisor !

 

Mai e o chestie ... nu am electroventilator. O sa trebuiasca sa ii montez unul ca mi-e frica sa nu ii ard motorul. As zice ca in zona mea (de campie) nu ar fi nevoie, insa si aici o mai dai printr-o padure si mai incingi motorul.

 

Mai vedem ca nu se poate comanda nimic de la dealerii KTM din Romania ! ... au conturile blocate ! De ce ? ... nu stiu !

electroventilatorul mi se pare obligatoriu la EXC-uri..dar atentie mare,in zilele calduroase sau pe portiuni solicitante ventilatorul merge la greu si posibilitatea sa goleasca bateria de curent este de 90%..cand ne-am intors anul asta dupa cursa de la arges(motomania)nici unul din cele 14 ktm-uri nu mai pornea..cel putin la al meu bateria a "cedat"psihic pe la jumatatea cursei asa ca un switch care sa intrerupa mersul electroventilatorului dupa ce se opreste motorul(si automat nu mai incarca bateria)este esential..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe piulita de sus a arcului trebuie sa fie un surub cu cap imbus (cred ca de 5) cu rorul de a bloca miscarea piulitei. il desfaci, sui mobra pe stander (sa detensionezi arcul) si ar trebui sa mearga usor.

L-am gasit, dar nu am acces la el. Nu-l vad, doar i-l simt cu mana pe interior.

Trebuie sa demontez tot ce e pe parte stanga unde e filtrul de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am gasit, dar nu am acces la el. Nu-l vad, doar i-l simt cu mana pe interior.

Trebuie sa demontez tot ce e pe parte stanga unde e filtrul de aer?

ca sa ajungi sa il desfaci incearca sa bati cu ciocanul si cu un lemn(atentie nu folosi altceva ca distrugi canturile)pana aduci surubul pe partea opusa filtrului de aer,deasupra esapamentului,oricum cea mai simpla varianta este sa dai telescopul jos cu tot ..nu ai decat 2 suruburi..spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat problema cu atentie ... intr-adevar un electoventilator nu poate face decat ... bine !

Dar ... nu am orificiu in radiator pentru a monta termocupla :D ... trebuie sa cumpar si radiator ?

Gandesc sa pun electroventilatorul si sa-l actionez printr-un intrerupator de la ghidon, atunci cand cred ca motorul este incins ... o fi bine, o fi rau ?! :laugh:

 

:D

 

Ar mai fi o solutie foarte ieftina daca vrei sa-i pui sistem de racire auxiliar........ventilator de sursa de computer. Are vre-o 20 mm grosime si incape fara probleme. Il gasesti la orice service de calculatoare si nu cred ca-ti cere cineva bani pe el. Eu am avut acum vre-o 3 ani pe un LC 4.

Pe EXC-uri nu am avut.....(nici pe cel care-l ai tu acum).....nu a fost nevoie. Daca nu stai pe loc se raceste si fara....

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica....pentru mers mai linistit (si presupun ca pe teren mai plat, ca nu ai de unde altfel ) nu te stresa de ventilator, nu e nevoie.oricum, daca iei, monteaza comanda lui pe ghidon si il pornesti / opresti exact cand/cat trebuie. repet, cred totusi ca nu ai de ce sa pui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ petrica - felicitari pentru achizitie. Nu-ti bate capul cu ventilatorul daca nu e nevoie. Motoarele alea fierb f greu fata de astea noi. Eu am mers 3 ani pe 450 fara ventilator si am fiert foarte rar (si am tras ceva de el). La enduro nu e o solutie cu ventilatorul de calculator - am incercat si eu - nu face fata (debit de aer insuficient) si se arde de la apa.

 

@charly - arcul nu se da in sus sau in jos dupa inaltimea pilotului. Pretensionarea lui se face in functie de greutatea pilotului si se face pentru o buna functionare a suspensiei. Cauta in manual instructiunile pentru reglarea sag-ului; pare complicat dar nu e. cu un prieten si o ruleta sau un metru de croitorie rezolvi totul in 15 min. Da cu WD pe filetul amortizorului si pe surubul de fixare - ai mai mari sanse sa il misti asa; probabil nu a fost miscat de f mult si s-a gripat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, intrebatoare ........

 

Mobra mea are doua role de ghidaj la lantul de tractiune. Este vorba de rolele montate pe cadrul principal in vecinatatea scaritei - stanga. Cea de sus pare a fi in stare buna, insa cea de jos are rulmentul spart si are un joc foarte mare. Am observat la un tovaras (exc 525 - 2003) ca in locul rolei de jos, are o patina ce sustine lantul.

 

Intrebare: Pot monta o astfel de patina, sau este mai potrivita acea rola ???

 

Mult'am ! :laugh:

ideea este sa schimbi nu sa improvizezi ceva..daca nu gasesti acea rola sub nici o forma atunci gandeste-te la improvizatii,daca nu ma insel cred ca rolele au si rolul sa tina putin lantul in tensiune(nu sunt sigur)dar incearca totusi sa cumperi o rola noua..

ptr treaba cu inaltimea:exista niste sei speciale mai joase sau mai inalte ptr piloti cu inaltimi diferite,le gasesti in orice catalog de ktm powerparts..

 

 

Salut.

Am iesit weekend-ul asta pe coclauri si dupa vreo ora de mers nu am mai putut baga decat in viteza I, neutru si a II a.

Care o fi baiu?

450 exc din 2007 aceeasi situatie numai ca la inceput nu mai iesea pe neutral si apoi nu a mai intrat decat in 4 si 5...este o problema stricta din cutia de viteze,dar incearca intai sa schimbi lichidul de abreiaj poate nu mai face presiune suficienta..la cutia asta era ceva sarit de la punct si a dereglat tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

sunt fericitul posesor al uni exc 450 din 2004 .

dupa prima iesire am ramas fara ambreiaj , dar dupa cateva zile de pauza vad ca si-a revenit si merge .

am si eu 2 mici intrebari : cam care ar putea fi problema si ce ulei trebuie sa pun ( am uitat sa mentionez ca ambreiajul e hidraulic ) , ce tip de ulei imi recomandati .

ar mai fi o intrebare :bounce: se poate regla ambreiajul ? cupleaza prea jos .

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul secundar ( jos la pedala ) este uzat si o-ring-ul pistonului este tocit si "prinde aer "

dupa o zi bulele de aer ajung singure in rezervor si ambreiajul isi revine la normal

pistonul se mai " impaneaza ", blocheaza in cilindru

 

un capac nou este scump ~400 ron dar exista o metoda de a-i prelungi viata

remediere : de "ajusteaza" pistonul ca in poza, sa nu se mai impaneze si se schimba neaparat o-ringul

ambreiajul ( < 2008 sau 2009 nu stiu precis anul trecerii la dot x ) functioneeaza cu ulei mineral

ulei poti folosi de furca 2.5W sau 5W cu cit mai subtire cu atit mai bine

se regleaza de la surubul de la maneta pozitia acesteia la cuplare

 

uzura apare datorita faptului ca cilindrul nu se centreaza perfect pe tija impingatoare si in functionare pistonul freaca asimetric pe cilindru uzindu-l . eu am conceput un dispozitiv de centrare prin doua bolt-uri si o sa prezint intr-un topic "ce si cum"

spor

post-37333-1247735820_thumb.png

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul secundar ( jos la pedala ) este uzat si o-ring-ul pistonului este tocit si "prinde aer "

dupa o zi bulele de aer ajung singure in rezervor si ambreiajul isi revine la normal

pistonul se mai " impaneaza ", blocheaza in cilindru

 

un capac nou este scump ~400 ron dar exista o metoda de a-i prelungi viata

remediere : de "ajusteaza" pistonul ca in poza, sa nu se mai impaneze si se schimba neaparat o-ringul

ambreiajul ( < 2008 sau 2009 nu stiu precis anul trecerii la dot x ) functioneeaza cu ulei mineral

ulei poti folosi de furca 2.5W sau 5W cu cit mai subtire cu atit mai bine

se regleaza de la surubul de la maneta pozitia acesteia la cuplare

 

uzura apare datorita faptului ca cilindrul nu se centreaza perfect pe tija impingatoare si in functionare pistonul freaca asimetric pe cilindru uzindu-l . eu am conceput un dispozitiv de centrare prin doua bolt-uri si o sa prezint intr-un topic "ce si cum"

spor

tocmai am schimbat cilindrul receptor la ambreiajul meu,si exact asa am patit,pistonul a presat in partea de jos a cilidrului si a ros din material..cine stie unde gasim o-ring-uri fiindca toti dealerii aduc doar cilindrul cu totul ptr anii 2001-2008..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...