Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

coduri la filtrele de aer :

 

2008/09 - 530 exc- 77306015000

2008/09 - 300 exc -77306015000

 

2001 pana in 2007- 525 exc - 59006015000

2001 pana in 2007- 300 exc - 59006015000

 

2000 si mai vechi - 520 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000

2000 si mai vechi - 300 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000

 

 

daca codul de filtru are un A la sfarsit inseamna ca vine gata uns din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa imi scapa logica afirmatiei tale Ionut, pentru ca ai spus:

 

"Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm.... si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... :D

 

"Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel.

 

"Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? :D

 

"sunt tot felul de priceputi" - da, ai dreptate daca te referi la faptul nu site ca sunt diferente intre modelele KTM in functie de anul de fabricatie. chiar si diferente care la ochi nu se vad, dar care iti dau peste socoteala cu o piesa care nu se potriveste.

 

Amu sper ca nu te superi - ionut73?

Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune.

Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita)

Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul.

 

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

 

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm....

 

"mai demult" adica pe la sfarsitul anului trecut. Nu mai stiu exact

 

si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... :D

 

Eu sunt legitimat ca si sportiv la Clubul Sportiv MotoAdventure. In rest sunt client la ei. Ultimul motor, de ex, e luat de la Motomania. Cumpar piese si accesorii si de la ei, de la Motomania, de la SM, de la Patrick, etc. Sincer, nu mai stiu de la care am luat filtrul. Si chiar daca as stii nu as scrie aici :crack:

 

"Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel.

 

"acelasi an". Eu am primit unu de 4t mai vechi

 

"Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? :D

 

am zis "nu apucasem" ... adica pana cand am cerut filtrul de aer pentru noua mea motocicleta nu avusesem "contact vizual" cu filtrul. Pentru ca dupa primele 2 ore de rodaj la mine au urmat cateva luni de pauza. Acum, dupa ce l-am vazut, pipait, schimbat, nu ma mai pacalesc chiar daca nu are nici un cod pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

 

O zi buna

banuiam ca este ceva husa de prin 2000 dar am zis sa nu spun o prostie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune.

Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita)

Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul.

 

Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris.

O zi buna

 

 

 

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru.

Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu.

Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu.

cine e de vina? mortu, normal ca el.

 

Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST!

Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc.

Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga.

lista poate continua....

am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana.

Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu.

Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii.

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta.

 

Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii.

 

Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder.

daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul.

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WD nu-i bun, pentru ca unge in loc sa dizolve, spray de lant sa nu-i pui in nici un caz ca ala e facut special sa "infunde", respectiv sa nu sara de pe lant.

Ideea e ca trebuie ceva care sa dizolve impuritatile pe care benzina nu a reusit sa le topeasca (mai agresiv) respectiv spray-ul de curatat carburator.

 

 

Scuze, era tarziu si eram obosit, evident stefan se referea la spray de curatat. my bad :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

 

......

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

 

ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce anume vrei sa subliniezi? intr-o fraza te rog!

bai bd-ul ia du-te la scara ta. Ai gresit culorile.... :D

on topic stealthTT are dreptate. Dar asta se intampla peste tot in Romania nu numai in magazinele de moto sau auto personalul nu este pregatit. Si nu e numai vorba de pregatire cat si de lipsa de interes pe care o manifesta acestia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene ca sa zic asa, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu stiu eu din ce an e motocicleta mea. Nu e frumos sa arunci cu vorbe doar asa ca sa spalati putina.

Tin sa te anunt ca puteam sa scot si eu codurile(in orice format si suport le puteam inmana) si sa ma duc la magazin si sa le dau "mura in gura", adica sa le dau codurile(asa cum spui tu ca ar fi ideal) si ei sa imi dea piesele, dar m-am gandit ca nu e asa greu ptr ei, avand in vedere ca asta e jobul lor, sa caute un rahat de COD ca altceva nu au de facut si sa imi dea produsul. Stii care ar fi idealul nostru ca si clienti? sa platiti voi facturile, si atunci nu numai ca vin cu codurile, dar le si comand eu in locul vostru.

Spre deosebire de ceilalti se pare ca tu chiar stii despre ce vorbesti, adica imbracamintea mea pentru sha este una de 2001, din cate m-am documentat eu. Mai mult nevoia ma impins sa ma duc din nou la magazin si sa intreb de ce e asa, si nu merge pe motoru meu.

Raspunsul a fost de vis avand in vedere ca nu a recunoscut nimeni ca este o greseala, chiar daca au verificat si rasverificat codurile (cel putin asta spuneau ei ca fac dar poate jucau solitaire : who knows?): "se poate sa nu aveti seaua originala" LOL, la fel cu ce imi spui tu ca nu suporti, adica pe mine care am cerut CLAR, VREAU IMBRACAMINTE PT SEAUA STANDARD EXC DIN 2004 !!! cat de clar trebuie sa fiu.

cine e de vina? mortu, normal ca el.

 

Dar din cate vad eu, pe aici prin batatura, dealerii de moto intreprind de multe ori o activitate MULT prea culturala si intensa pentru a fi intelesi de catre noi restul muritoriilor de rand, incat nu pot sa se ocupe de vanzari asa cum ar trebui, iar clientul de multe ori daca nu primeste ceea ce trebuie, e PROST!

Si e PROST, crede-ma asa cum am fost eu iar ieri cand am cumparat din nou si am primit la fel, ptr moto alte accesorii care nu se potrivesc.

Cine e PROSTU? Eu normal, ce sa fac? sa ma duc si o sa imi spuna acelasi lucru. de schimbat nici vorba, mai ales ca nu mai am punga.

lista poate continua....

am sa astept pana in Mai pentru celelalte produse care le vreau, si crede-ma ca nu mai trec pe la nici un magazin MOTO din Rom nici pentru placute de frana.

Cam asta este parerea mea despre un magazin moto din care am cumparat cate ceva, eu si am mai trimis si prienteni sa isi cumpere diverse chiar daca ei nu merg portocaliu.

Cat despre mine, crede-ma ca stiu cu mult mai multe decat crezi despre vanzari in primul rand si in al doilea rand spare parts, service, etc... si cum ar trebui sa se intample aceste lucruri, ce inseamna PERSONAL PREGATIT, training specializat ca sa nu ne trezim ca stam de vorba cu unii care nu pot decat sa gangureasca cuvinte si sunt tari la smecherii.

Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu tine care nu ai nimic de castigat in afacerea asta.

 

Toate astea se intampla pentru ca nu exista profesionalism si nici nu vor acorda atentie atata timp cat NU exista concurenta si EXISTA CERERE MARE, vor trata problemele cu superficialitate si indiferenta. Iar cel mai rau si urat lucru este ca tu, care esti comerciant ai aceasta atitudine fata de cineva (denumit si Potential Client), doar ptr a evidentia cat de victime sunteti voi in acest business, voi cei cu magazine pe banii nostrii.

 

Este acelasi fenomen care se regaseste si la Porsche Romania, si nu ma refer la VW sau Audi, ci la brand-ul Porsche cei ce au acest tip de masina stiu despre ce vorbesc, sunt singurii autorizati din Ro sa repare asa ceva, ma refer la service-ul din Nord si de aici incep ciordeli ieftine, durere totala de P..., masini care stau 3-4 zile ptr un update si nici nu mai pornesc macar, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca se monteaza piese vechi, se monteaza cutii de viteze care se sparg in primii km, etc... de ce toate astea? ptr ca sunt singuri si cerere exista, iar tester-ele de genul VAG com nu merg pe masina, chair daca au CAN nici macar sa resetezi service reminder.

daca vreti sa va convingeti mergeti acolo si dupa toate update-rile, recall, tsb, etc.. sa va duceti la o revizie la Porsche Wien, si o sa va apuce rasul.

 

Exact aceasi imbarligatura ca si in cazul nostru.

 

cam atat am avut de spus,

si vorba ta,

 

O zi buna.

 

 

Imi pare rau daca te simti atacat, pe mine ma supara faptul ca la o poveste despre un incident la un dealer, nu se povesteste in detaliu ce s-a intmaplat, astfel sa avem o imagine cat mai clara.

Ma supara ca un asemenea incident se intampla la dealeri KTM, fapt ce indirect ma afecteaza si pe mine, pentru ca lumea nu zice ce nasol e la dealeru XXX srl ci zice ce nasol e la dealerul KTM, punct.

Incidentul tau e si mai trist pentru ca toti dealeri KTM trec printr-o scolarzare din partea fabricii.

 

 

Iar oameni care habar nu au ce sa ceara si care habar nu au ce motor au zilnic ne trec pragul, si cu eforturi si multa amabilitate incercam sa ii ajutam.

 

Iar in cazul tau , daca piesele nu se potrivesc, daca ai ambalajul original si bonul fiscal magazinul e obligat sa il schimba fara sa fii tu nevoit sa dai explicati de ce. Poti sa iei o casca si daca te razgandesti acasa, sau "te razgandeste" sotia poti sa duci inapoui casca si sa primesti banii inapoi. Este lege in toate tarile Europene.

 

O zi buna

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :unsure: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :unsure: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

Dupa parerea mea e ceva in neregula cu pompa de spritz.Incearca sa o actionezi cu mina in momentul in care accelerezi brusc sa vezi daca se comporta la fel.

Desfaci capacul din plastic din dreapta carburatorului si actionezi brusc cu mina piesa din plastic neagra care apasa pompa de spritz in momentul in care acelerezi brusc.S-ar putea sa fie slabit arcul.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Ionut73:

Avand joc la roata din spate, a trebuit sa demontez sa vad ce se intampla. Cu ocazia asta am constatat ca rulmentii sunt capsulati pe ambele parti. Deci, nu are rost sa demontezi butucul special pentru a gresa rulmentii. Sau, daca te decizi sa scoti aparatorile dinspre interior ale rulmentilor. Eu cred ca asa voi face. In general rulmentii se uzeaza foarte greu. Dar cand se duce vreun simering, rulmentul respectiv se uzeaza cu viteza luminii.

PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? :unsure:

 

Merci de explicatia cu rulmentii. M-am prins si eu demult ca bateam campii cu desfacutu si gresatu :blink:

 

La Bz ai voie la old boys doar daca ai implinit 35 ani. Insa eu te sfatuiesc sa mergi la open - traseul de old boys e comun cu cel de extrem si nu cred ca te descurci dupa cum te-am "citit" eu acum o luna la bz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :laugh: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

 

Azi am curatat carburatorul, dupa cum am zis. Am luat un spray de curatat carburtoare de la motorex si dai. L-am desfacut bucati (ma refer jigloare, cui dozaj, plutitor, cui ponton si alte dinastea), nu avea mizerie multa numai cateva firicele fine de nisip (nici un jiglor nu era infundat), l-am curatat si apoi l-am suflat cu aer comprimat. Cu ocazia asta am observat ca are cuiul de dozaj schimbat fata de cel care e dat in manual (OBDVR). Am dat cu spray si prin zona unde sunt cablurile de acceleratie si pompa de spritz (cred ca asa ii zice).

  Am facut greseala sa nu-mi notez dimensiunile jigloarelor, insa am retinut doar 2 lucruri: unul din ele e de 85 iar clipsul de pe acul de dozaj e pe pozitia 4.

  Diferente dupa:

1. se accelereaza altfel, adica nu tinde sa scada turatia aproape spre zero apoi sa o ia cand o accelerez brusc, insa

2. nu mai revine la relanti dupa ce o accelerez

3. da mai multe rateuri pe revenire ca inainte (dadea si pt ca benzina e de 99, maine iau de 95 cum zice cartea)

  Pozitia clipsului de la acul de dozaj a ramas pe 4 dupa ce am schimbat pe 3, apoi pe 5. Ce am mai observat e ca mecanismul pompei de spritz se misca altfel dupa ce am curatat acolo (adica spray+suflat cu aer), in sensul ca inainte clema aia din plastic negru pleca mai tarziu spre surubul cu arc dupa ce acceleram si inainta mai incet fata de acum, cand inainteaza aproape lipita de surubul din fata ei. Surubul de la amestecul de aer era la 13/4, dar l-am dat la 11/4 pt ca acolo mergea cel mai bine, adica puteam sa o accelerez mai brusc fara sa tinda sa moara, si isi revenea mai devreme la relanti, insa tot nu deajuns de repede.

  Tind sa cred ca mai bine il lasam asa murdar. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Apr 7 2009, 08:38 PM Surubul de relanti e reglat, si tot timpul am relgat la el astfel incat sa fie in turatii acceptabile (1400-1500) 

Azi am mai lucrat o ora la el, pana m-am enervat. Am desfacut si surubul de amestec de tot ca sa curat si acolo cu spray. L-am pus la loc apoi am inceput iar reglajul.

Am tot invartit la el intre 1/4 si 21/4, fara nici un rezultat. L-am desurubat apoi la maxim (in manual zice ca daca il desurubez ii fac amenstecul bogat) si culmea ca asa mergea cu mult mai bine. Adica isi revenea la relantiu destul de repede dupa ce o acceleram si nu parea sa-i dea in nas. Insa din vibratii se desface singur de tot, si oricum stiu ca nu trebuie sa fie atat de desfacut, ci undeva intre 11/4 si 21/4.

M-am mai uitat la jigloare:

Main jet: 178

Starting jet: 85

revin maine cu restul de date, ca-l desfac iar bucati bucatele si-l las in decarbusol la curatat.

 (Post preluat de pe forumul ktmclub.ro pt ca am postat si acolo problema dar vreau sa fie si aici, astfel incat lumea sa stie de ea si de rezolvarea ei)

 

Astăzi, 07:41 AM 

S-a rezolvat. Problema era din carburator, de fapt de la noi. Sa va explic ca sa stie lumea care era baiu:

Alaltaieri noapte nu am avut somn si am stat pana la 4:30 treaz, cautand pe ktmtalk.com solutii la problema mea. acolo e un topic cu jettingul in carburatoare. Si zicea tot despre carburatorul meu cu linkuri si poze. Noi cand l-am desfacut nu am tinut cont de cum era pusa clapeta (placuta) de vacum de pe subar (slide-ul acceleratiei) si bineinteles ca la montare - nepriceputul de mine - am pus-o invers adica cu gaura de pe ea in sus (spre rezervor). In topicul acela era un paragraf expres scris pt treaba asta, spunand ca daca e pusa asa nu se mai poate regla si nu-si mai revine la relanti. Asa ca ieri cand am desfacut iar carburatorul, am schimbat inapoi aia si mergea, surubul de amestec punandu-l la 11/2.

In plus am pus si un oring peste clapeta neagra de la pompa de sprit si partea de metal in care e surubul de unde o reglezi. Vreau sa va zic ca asta combinata cu un relantiu putin mai mare (1600 RPM) rezolva la mine complet problema initiala, adica nu-i mai da in nas. 

Am mai schimbat uleiul, cateva furtunase de la carburator (ca unele le-am atins de toba, in toata lucrarea asta), am o bujie noua insa nu am apucat sa o schimb. Deocamdata nu sunt sigur daca trebuie sa desfac sa reglez supapele, il las asa o tura (adica fara bujie noua si reglaj recent la supape) sa vad ce diferenta a adus curatatul si reglajul carburatorului. Oricum am comandat lere care sa aibe si cea de 0.12 si cand vin o sa reglez si supapele.

 

Aveti aici un link care pe mine m-a ajutat enorm in rezolvarea problemei asteia, plus ca am invatat multe despre carburatoare:

http://ktmtalk.com/index.php?showforum=10 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de clapeta de acceleratie montata invers....

Cand nu revine in relanti prima suspecta este clapeta(uzura sau garnitura din spatele ei)

Am montat garnitura invers pentru a tine clapeta lipita de corpul carburatorului,dar asta cred ca va rezolva problema doar sezonul acesta.

 

warn.comercialele au alte zone dedicate!

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RFS-ul se incinge? asa cum ptr WR exista alta pompa de apa de la Boyesen, asa exista si pentru RFS-uri o alta pompa de apa pe care ma bucur sa o descopar, pompa care nu e scumpa!

Nu stiu daca stiati despre asta, dar din cauza debitului marit scade temperatura in medie cu 15 grade C. Am fiert motoru' si din cate am inceput saa inteleg e ceva comun, in weekend-ul trecut la Breaza, pe traseul de la Talea spre Comarnic de l-au gasit dracii si pe mine la fel. In acelasi timp un prieten cu un WR, care avea pompa de apa Boyesen nu l-a fiert deloc - stiu e alta motocicleta.

Nu am ventilator, si am inteles ca problema se schimba daca ai. Am comandat ventilator kit, o sa comand si un stator DC, dar si pompa ASTA !!!! care vine din Olanda.

:huh:

a montat careva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O elice mai mare! Clar ajuta. Dar ramane conditia sa aia ventilator sau o oarecare viteza. La racire sunt avantajate motocicletele cu rezervor de ulei in cadru si cadru de aluminiu.

PS Daca rade cineva ca KTM se incinge, eu spun ca nu poti obtine performanta din neant (zero Kelvin). :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.

A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.

A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul

 

Multumesc

 

Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...