Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru.

masoara diametrul pistonului si trimite-mi un pm(cred ca te pot ajuta cu segmenti daca e masura buna..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee cat costa cercurile ptr rotile de enduro, 21 si 18?

m-am apucat sa schimb cauciucurile si jantele sunt lovite - am cateva spite rupte pe care le-am inlocuit - dar tot trebuie centrate rotile. am sa incerc sa le indrept. ceva sfaturi cum sa le indrept? la cald, la rece? cu ciocanu? :eek:

exista vre-un atelier care face asta in sau pe langa Buc?

sfaturile sunt bine venite, merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul.

L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana).

Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier?

Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau.

 

Mark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul.

L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana).

Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier?

Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau.

 

Mark

ca tot ai adus vorba am si eu nevoie de kit-ul de reparatie al cilindrului de ambreiaj,sau poate stie cineva care s-a lovit de situatie ce dimensiuni are oring-ul de acolo si unde pot sa il gasesc..e vorba de un exc 2005-2008 (se potriveste de la orice model in 4 timpi)

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat. Multumesc.

 

Mai am o singura problema, atunci cand l-am desfacut si strans la repezeala, am retezat un surub din cele care prind arcurile si am pirdut saiba care vine pe arc ( a cazut intre frunze).

Stie cineva unde gasesc asa ceva pe stoc?

Are ceva daca pun o saiba ordinara fara scaun pentru arc?

Editat de gizmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .

cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ.

intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data .

Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .

cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ.

intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data .

Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory?

merci

 

pOATE TU RASTORNI MAI DES MOTORETA SI SE SCURGE BENZINA PE JOS. tE-AI GANDIT SI LA ASPECTUL ASTA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dulfa.

da, setarea factory este alta fata de cea de serie.eu nu am reusit decat aprox 60 km cu un plin in varianta "factory".120 km este autonomie de plimbare fara prea mai accelerari sau solicitari. cel mai bine faci o revizie a carburatorului (desfacut/curatar/reglat) si vezi cum e dupa. pr varianta factory jiclorul principal ar trebui sa fie 182, iar pe varianta de serie 178. atentie si la cuiul de dozaj, pe factory pozitia saibei e a 5 a de sus in jos iar pe serie a 3 a de sus in jos (ambele pentru cuiul OBDTR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi.

nu e nici un risc, ca doar n-are curea de cauciuc la distributie :D

numa vale sa ai :moto:

 

vezi ca pedala are si un fel de bucsa/saiba in exterior. o mai ai? eu o perioada n-am avut-o si chiar daca strangeam la maxim surubul, pedala tot juca un pic pe ax si riscam sa patesc beleua ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM “Ready to Race” in the future with modern two-strokes

“At KTM the two-stroke will continue to remain an integral part of the future model planning. We have already recognised new topics and initiated the development of even more powerful, quieter and above all less polluting two-stroke sports models within the framework of a specific project grouping.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi sa rupt surubul ce tine pedala in interiorul axului, si foloseam pedala doar pusa pe ax pentru pornire in zone fara panta sau oameni sau cand plecam de acasa dar sau tocit zimti in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-A FURAT KTM 525 EXC 13.06.2009 din iasi

 

Ofer o recompensa multumitoare pt orice indiciu care ma ajuta sa gasesc aceasta motoreta. s-a furat de sub balcon , dintr-un spatiu imprejmuit cu gard , inchis cu lacat. In acelasi loc era si un scuter care nu a prezentat interes ; asa ca rog mai ales pe enduristi daca afla ceva sa sune la 0745086828 - Edy sau 0751238528 - Ciprian

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indraznesc sa re-postez aici intrebarea mea, poate am mai mare succes:

 

(rog un moderator sa-mi stearga topicul identic de la "coltul enduristilor"):

 

 

Salut

 

Am gasit aici o descriere a upgrade-urilor la modelul EXC200 din 2003 fata de 2000...dar nu imi pot da seama cat sunt de importante / esentiale pt mine, ca si incepator, sau daca au vreo treaba cu fiabilitatea motorului per ansamblu.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm...00_exc%2003.htm

 

M-ar ajuta mult niste pareri de la (fosti) posesori, ale ambelor modele.

 

Ca asa, din text, imi dau si eu seama ca nu au facut "downgrade-uri " la modelul 2003...atata ca, in ideea in care mi-am gasit un exc200 din 2002 cu acte la un pret bun, sa il iau, sau sa tine neaparat de modelul 2003-2005.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua !

 

In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare.

 

O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. :kick: O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ?

 

Mult'am fain ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua !

 

In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare.

 

O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. :kick: O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ?

 

Mult'am fain ! :disappointed:

 

Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos!

 

Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! :kick:

 

Merci frumos ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! :P

 

Merci frumos ! :D

 

Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri.

 

Hmm ... :D cam ai dreptate !

O sa ma uit totusi dupa un timemeter ! Este mai safe asa !

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...