Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa inteleg ca nu era doar o veste , si chiar era adevarat ca toti dealerii ktm nu mai aduc nimic pentru moment :rock:

tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali..

 

daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali..

 

daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. :bounce:

 

 

Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca :lol:

sa traiti domnu 1000 de ani..

Mesaj completat

cam la ce riscuri ma expun cand schimb vitezele fara a folosi ambreiajul ?

eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiti domnu 1000 de ani..

Mesaj completat

 

eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea..

 

asa fac si eu si ma gandeam ca nu prea face bine cutiei de viteze .

duminica cand eram la o tura am observat ca nu prea reusesc sa gasesc punctul mort cand sunt in miscare si e motorul pornit , in schimb cand e oprit intra foarte usor . asta inseamna cumva ca nu cupleaza complet ambreiajul ? care ar putea fi motivul si ce as putea face ?

problema cu fiertul radiatorului cum as pute sa o rezolv ?

 

merci !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu fiertul radiatorului cum as pute sa o rezolv ?

 

mergi mai tare :lol:

 

Acu pe bune

- spala bine radiatorul prin exterior (sa nu aiba noroi intre faguri)

- baga o solutie de curatare si curata instalatia si la interior (daca motocicleta e mai veche); in trecut eu am folosit cu succes o solutie speciala de la Yacco

- mergi fara protectiile de plastic din fata

- vezi sa ai carburatia reglata corect (daca ai amestec prea sarac fierbe mai repede).

Daca si asa fierbe treci la pasul urmator:

- ventilator - recomand circuit cu comanda manuala - daca il lasi sa mearga dupa termostat o sa ramai fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afecteaza cu ceva daca bag o baterie de amperaj mai mare? e mai bine sau nu este indicat sa fac asa ceva ?

ce este indicat sa pun ca voltaj si amperaj pe un exc '04

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afecteaza cu ceva daca bag o baterie de amperaj mai mare? e mai bine sau nu este indicat sa fac asa ceva ?

ce este indicat sa pun ca voltaj si amperaj pe un exc '04

merci

 

Nu vad cum ai putea sa bagi o baterie cu amperaj mai mare. De regula, daca amperajul e mai mare si bateria e mai mare. Ca dimensiuni. Si nu va intra in lacasul ei. Dpdv al tensiunii: 12 V. Asta e musai. Poate ai gasit o baterie de 6 V si curent mai mare. Dar nu e buna pt ktm. Motocicletele mai vechi erau pe 6 V. Trebuie respectata neaparat tensiunea. Daca e cu 2, 3 amperi mai mare nu e problema.

Cu bagarea la pct mort cand motorul e pornit, am si eu aceeasi problema. Eu am rezolvat-o dand un spritz la acceleratie chiar in momentul cand apas pedala pt pct mort. Cam asa fac soferii de ARO si camioane vechi cand schimba vitezele. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutor,,,, ........ma ajuta si pe mine va rog cineva,,,am umblat la surubu ala mic de la carburator si acum nu mai porneste,,,,,se uda bujia,,,si nu mai stiu cum sa il reglez,,,stie cineva cate rotatii sa dau la surub,,,sau trebuie facut alceva,,,am un ktm exc din 98. daca il fac,,jur ca nu mai umblu la ala micu .........

Editat de DaffyDuck
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt posesorul unui Ktm EXC 520 an fabricatie 2000 si am o problema mai exact am cumparat un electroventilator nou si nu imi incape (distanta dintre radiator si rezervor este aproximativ de 4 cm iar ventilatorul este de 7 cm) plus de asta radiatorul nu are nici suporti de fixare a electroventilatorului, s-a mai intalnit careva cu o astfel de situatie? In fine, cred ca am nevoie de rezervor, are careva de vanzare ? cred ca se potriveste si de EXC 400 an 2000-2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut, sunt posesorul unui Ktm EXC 520 an fabricatie 2000 si am o problema mai exact am cumparat un electroventilator nou si nu imi incape (distanta dintre radiator si rezervor este aproximativ de 4 cm iar ventilatorul este de 7 cm) plus de asta radiatorul nu are nici suporti de fixare a electroventilatorului, s-a mai intalnit careva cu o astfel de situatie? In fine, cred ca am nevoie de rezervor, are careva de vanzare ? cred ca se potriveste si de EXC 400 an 2000-2001.

 

Electroventilatorul pt exc are cam 4cm nu 7cm si se prinde direct de radiator (in 2000 de cel din dr care are din fabrica 4 gauri pt montarea electroventilatorului). Eu am cumparat un kit original si nu am putut sa-l montez la exc400 din 2001 pt ca aveam montata protectia de radiator si nu mai avea loc si el.Am renuntat la electroventilator in favoarea protectiei la cazaturi. Mai am un exc 450 din 2008 cu electroventilator si imi descarca bateria, asa ca mai mult il tin oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am pierdut busonul de la radiator (ktm exc 250 din 2000). Cred ca se potriveste si de la alte modele/ani.

Are cineva de vanzare?

multumesc celor care mi-au trimis mesaj. am fost sfatuit sa iau unul de nou (mai ales ca nu-i scump, 12 euro) pentru ca daca e vechi si nu inchide bine poa sa fiarba apa. pana vine comanda de la magazin am imprumutat de la Maclaud :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu nici o saptamana am vandut batranul EXC 520 si am achizitionat exc 450R din 2008, astept pareri pro si contra din partea voastra (mai ales de la cei ce au modelul asta)referitor la fiabilitatea motorului si la ce sa ma astept pe viitor, cu ciclistica m-am lamurit, este mult peste exc 520:). Respecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten are motorul asta (E-GS 600 LC4 din '91) care l-a cumparat cu o modificare la suportul de pinion la roata de spate. Ca sa fie mai usor sa va explic atasez scanarea de la pag. cu roata spate din parts manualul lui:

 

post-38333-1253175112_thumb.jpg

 

Deci e vb de partea de jos a imaginii, cea cu roata. El l-a luat cu urmatoarea modificare:

piesa       original            modificare

#4     - rulment 6005   - rulment 6005

#6     - sig. zeger       - sig. zeger 

#5     - semering        -

#26   - bucsa             - #5+#26 rulment 6005

Acest lucru a dus la uzura suportului #25, jocul fiind foarte mare pt rulmenti, mai ales pt rulmentul care a inlocuit semeringul si bucsa. Stiu ca ar fi mai multe metode de rezolvare, dintre ele m-am gandit la 3:

1 - solutie Loctite intre suport si rulment.

2 - suportul alezat, bucsat si apoi un rulment cu dimensiunea ext mai mica sau revenit la combinatia originala cu semering si bucsa.

3 - alt suport (de preferat sh)

 

As fi optat pt alt suport, dar nu stiu de la care model se mai potriveste ca in anii urmatori au facut ceva modificari acolo. Au renuntat la zeger si semering si au inlocuit rulmentul 6005 cu 3205B etansat. Urmeaza ca dupamasa sa fac niste masor axul de la roata. Deci daca stiti ca se potriveste asta de la alt model spuneti-mi si mie va rog. Deasemenea m-am mai gandit si sa cumpar pt el alta roata spate simpla sau butuc, care sa aibe prinderea pinionului direct pe butuc, fara suport intermediar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...