Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti?

Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti?

Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului?

Da,asa este. Dar 520 nu aveam suspensi de enduro si instalatie electrica. V'am intrebat si pe voi deoarece am vorbit cu cineva care zicea ca merge foarte bine cu cross la hard enduro. si chiar asa este, am vorbit cu baietii cu care merge si ziceau ca unele urcari le face mult mai bine ca ei, si cate o data are aderenta mai buna cu crossu. Acuma nu stiu.. probabil ca minteau.

 

 

ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure...

 

bine safule :)).

 

ca urmare acestui post noul cal. GAS GAS ec 300. dupa prima iesire facuta ieri nu pot sa zic decat ca imi place,dar asta dupa prima iesire.

 

Va salut si multa sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza.

 

Pai la un 450 de cross clar ca iti trebuie pornire la buton. am avut fara buton si ii un chin,iti vine sa te dai cu capu de toti copaci cand vezi ca dau la carja pana ti se dezlipesc cizmele si tot nu o ia. la enduro ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi acum sa nu te duci pe pista de motocross cu GasGas-ul si apoi sa incepi sa-i dai farul jos, sa-i pui roata de 19, sa-i intaresti arcurile, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un manual de reparatie pt. un exc450 din 2007, il are cineva!? Tot ce am gasit este "owner manual" de pe site'ul oficial Ktm. Ce diferente sunt intre versiunile racing/Au/Eu/SixDays avand in vedere owner's manual si service manual!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti mai "plin" poti sa mergi pana la 95 mm,eu la 120 de kile plus echipament asa am bagat si a fost genial..

daca esti mai subtire standard e 110 sau aprox. 600 gr per telescop(sper sa nu gresesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, cantarind undeva la 76kg, am lasat coloana de aer la 115mm si cu reglajul indicat in manual ca sa vedem cum se comporta. Ajustarile ulterioare, daca v-a fii nevoie o sa le fac pe baza a ceeace simnt in teren ( obiceiul asta il am de la vitezana).

Dupa ultima iesire a inceput sa se auda un scartait de la suspensia spate. Are orificii de gresare sau ce poate fii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti , am o dilema, pe net nu gasesc nici unde raportul de cai putere la ktm uri , ma intereseaza la 300 2t si la cel 250 2t , scrie cumva in carte/talon cati cai are ? ma intereseaza pentru ca vreau sa fac raportul de 0,2 kw/kg pentru A2 .

Kilogramele le gasesc, dar cai sau kw nu... daca are cineva chef sa se uite in talon si sa-mi spuna ii multumesc.

La fel nu gasesc nici pentru wr450 si wr250 , m-ar interesa si pentru astea 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP.

 

Ce e A2? Autostrada Soarelui?

Ceau, m-as mira sa fie 12 kw la exc de 400 .... dar merg pe mana ta.

A2 e tampenia ce au bagat-o mai nou (ianuarie) , adica la 18 ani poti sa dai de A2 maxim 45 cai si 0,2 kw/kg , A se da la 24 ani.... o prostie ca sa scoatem mai multi bani din buzunar la fiecare achizitie moto si la fiecare examen....

Mersi Andrei .

PS- pentru celelalte, daca stiti ceva concret despre puterea lor in Kw,, va rog sa lasati un mesaj

Mersi.

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pemtru ca e vorba de motoare hard enduro, poate ar fi mai bine sa astepti varsta sa dai pentru A plin. Intre timp poti sa te dai cu 250, 300, sau ce vrei tu, pe coclauri, unde nu te intreaba nimeni de carnet. Ai grija cand traversezi vreun sat sa te dai jos de pe mobra, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri, @Andrei - o sa dau de A2 ori in Timisoara, ori pe langa ... si o sa iau un enduro 2 t sau un supermoto ce pot sa-l folosesc si la enduro, nu hard , dar cred ca optez pentru ceva de la 400 in sus , gen Wr450.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...