Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

de fapt scria 144,3

si acum scrie 166,4

si m am plimbat vreo ora ca pensionarii

cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj?

unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu

 

cred ca 2h, ti s-a parut 1 din cauza etatii

mai bine sa tragi ambreiajul de fiecare data cand poti

daca-l mai ratezi din cand in cand nu e nici o nenorocire

 

repet intrebarea de mai sus cu termocupla pentru toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se potriveste CDI-ul de pe exc400, 2003 cu cel de pe 450 model mai nou? nu imi mai da scanteie, el pare intreg, s-a oprit deodatata si fara sa intre in apa sau alte lovituri, socuri. as vrea sa il probez si pe aici nu gasesc decat exc 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@grex....nu as pune alt cdi, mai ales daca sunt generatii diferite.

@aurelro...nu cred ca dureaza mai mult de 4 zile la dealer ktm, iar pe stoc pe la altii m-as mira sa gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb sa pun alt cdi, as vrea sa il probez pe al meu, sa fiu sigur ca ala e dus si sa cumpar altul. nu-mi vine sa dau comanda pt altul si sa descopar ca e alta buba. sau are cineva o schema de verificare a cdi? la japoneze am gasit de fiecare data, in schimb la ktm nu gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul...

 

Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita

 

Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...?

 

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@2roti

 

ai mai multe optiuni

1. invata sa dai la pedala, nu e nimic tragic in asta

2. pune un intrerupator prin care sa poti intrerupe ventilatorul cand e motoreta oprita

3. verifica ce altceva nu e in regula, nu e prea uzual ca un exc sa fiarba non stop, chiar si la hardcoreala. poate o transmisie mai scurta, ca sa nu mai patinezi atat ambreiajul? poate incerci trasee prea grele pentru nivelul tau actual? poate termocupla porneste ventilatorul prea devreme.

4. daca nici dupa incarcare bateria nu mai tine atunci schimba-o.(daca tot o descarci cu ventilatorul non stop, e bine sa o incarci dupa fiecare iesire). Eu am folosit doar modelul de serie, yuassa y7bls sau asa ceva. pe 525 am schimbat-o dupa 4 ani, dar ar mai fi mers, desi nu am avut ventilator pe mobra aia niciodata. Da, mai fierbea ocazional :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul...

 

Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita

 

Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...?

 

 

merci anticipat

Ia o baterie de 6-7 amperi, ceva gen YTZ7S. Are aceeasi dimensiune. Dupa ce o cumperi este necesar sa o pui pe redresor, ca si dupa fiecare tura. Un redresor moto, gasesti de la 100 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv.

 

 

merci andrei, cred ca e cazul de gunoaie in carburator pt ca se si tot ineaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300.

 

Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid.

Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta.

 

P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300.

 

Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid.

Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta.

 

P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta.

 

 

la 2009 in sus ma gandeam si eu, cuplul m-ar ajuta mult fiind obisnuit cu 4T

250 sau 300 depinde de ce gasesc, nu cred ca e asa important, cu setarile de riguare ambele cred ca pot fi stapanite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003.

Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...)

 

 

Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator...

Editat de AlmosT*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...