ionut73 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 sper sa nu fie singurul loc in care sa pot gasi pentru ca sigur raman cu finala KTM Racing originala pai si ce daca ramai cu cea originala? cam ce probleme are toba originala dupa parerea ta de specialist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DieselBoy Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Hai sa nu sarim calul, expertule... Nu am zis ca are ceva, ci ca vreau sa o schimb pentru ca vreau sa sune mai tare. In fond, pe banii mei, ii pun si elice daca vreau... dar nu imi place sa fiu zecmanit si nici luat peste picior. Cine vrea sa cumpere e liber sa o faca, cine nu.. nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 cea mai ieftina varianta: http://cgi.ebay.de/Akrapovic-Akra-Aufklebe...1QQcmdZViewItem ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DieselBoy Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Multumesc, Moz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 ci ca vreau sa o schimb pentru ca vreau sa sune mai tare. aha. merci de clarificari. Prefer sa ma lamuresc ce-l mana pe fiecare in lupta. cu tine m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 25, 2008 Autor Share Postat Iunie 25, 2008 Hai sa nu sarim calul, expertule... Nu am zis ca are ceva, ci ca vreau sa o schimb pentru ca vreau sa sune mai tare. In fond, pe banii mei, ii pun si elice daca vreau... dar nu imi place sa fiu zecmanit si nici luat peste picior. Cine vrea sa cumpere e liber sa o faca, cine nu.. nu. stai ca nu inteleg..daca am dat acum 2 ani 1000 eu pe akrapovic inseamna ca am fost jecmanit...huoooo,porcilor.. sa imi dati banii inapoi(sper ca intra dealerul de la ktm din gummersbach/germania)aici sa vada ca ma furat si imi exprim dezacordul fata de pret.. cea mai ieftina varianta: http://cgi.ebay.de/Akrapovic-Akra-Aufklebe...1QQcmdZViewItem ) tocmai a fost anulata(depasire de termen sau retragere).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 tocmai a fost anulata(depasire de termen sau retragere).. era un sticker cu akrapovic la 1 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 era un sticker cu akrapovic la 1 euro aaaaa banuiam eu ca asa ceva pui dar nu eram sigur..asa e..stiu pe cineva in valcea care vinde scutere si pe toate esapamentele a pus stikere cu leo vince iar reclama suna ceva de genu..toate scuterele primesc din magazint toba de tunning leo vince gratuit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 aaaaa banuiam eu ca asa ceva pui dar nu eram sigur..asa e..stiu pe cineva in valcea care vinde scutere si pe toate esapamentele a pus stikere cu leo vince iar reclama suna ceva de genu..toate scuterele primesc din magazint toba de tunning leo vince gratuit.. Am inteles ca Akropovic is cam cele mai bune tobe si ca performantele cresc simtinduse. Intrebarea ii cat de tare se incalzesc. Nu de alta da la urmatorea moto la care ma gandesc(690 enduro) toba se incalzeste enorm de tare si topeste semnalizarea de pe codita. Un Akropovic, neavand catalizator(care cantareste in plus si o tona la toba originala din cate am inteles) se mai incalzeste asa de tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DieselBoy Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 "aha. merci de clarificari. Prefer sa ma lamuresc ce-l mana pe fiecare in lupta.cu tine m-am lamurit " Vad ca te tavalesti de ras.... La fel esti mare stiutor in ale tobelor.....dar nici unul nu a zis "" Ba, Akrapovic nu face tobe pentru KTM. " Oare pentru ca sunteti motomobristi din taste..... Va doresc vise placute in continuare... eu ma retrag in glorie )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 Am inteles ca Akropovic is cam cele mai bune tobe si ca performantele cresc simtinduse. Intrebarea ii cat de tare se incalzesc. Nu de alta da la urmatorea moto la care ma gandesc(690 enduro) toba se incalzeste enorm de tare si topeste semnalizarea de pe codita. Un Akropovic, neavand catalizator(care cantareste in plus si o tona la toba originala din cate am inteles) se mai incalzeste asa de tare? bai mancati-as ochii tai de copil..daca akrapovic ar face tobe mai grele decat cele originale cine draq le-ar mai cumpara..????toba mea completa e de 2 ori mai usoara decat FINALA standard a lui ktm..iar ca grad de incalzire ..sa zicem cand toate tobele standard sunt incinse de faci oua pe ele,pe a mea poti sa tii mana linistit.. asa ca asa cum ziceam..akrapo rules.. ps ptr flacaul care chiar crede ca acrapo nu face esapamente ptr ktm..ia uite-te in poza asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 toba mea completa e de 2 ori mai usoara decat FINALA standard a lui ktm..iar ca grad de incalzire ..sa zicem cand toate tobele standard sunt incinse de faci oua pe ele,pe a mea poti sa tii mana linistit.. eu am toba FMF .. super multumit .. cum spuneai si tu stef .. e super usoara, si se raceste rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Ba, Akrapovic nu face tobe pentru KTM. Akrapovic face tobe pentru toti, inclusiv KTM. Nu te lua după "Search Products - Choose Manufacturer" de la ei de pe site ... Oricum îs grupa mare de scumpe ... Editat Iunie 26, 2008 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 ca dealer de tobe acrapovic va pot spune ca la KTM se poate comanda Numai prin reteaua de dealer KTM !!! Slovenii au contract exclusivist cu austriecii de la ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 l-am vandut! Nu cumva mai ai clienti?Dau o berica,si ceva comision... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut! Am un 400 EXC 2002 pe care l-am cumparat in iarna. La inceput ma dadeam mai usor si, fiind mai frig, nu am avut nici o problema cu racirea. Dar, de ceva timp incoace, au aparut problemele. Mergand prin paduri cu el si fortindu-l intr-a intaia, a inceput sa dea pe afara lichidul de racire. Nu am verificat dar credeam ca antigelul iese pe la busonul radiatorului stanga, prin furtunel si curge pe coturile esapamentului. Dupa un timp am constatat ca, de fapt, antigelul iese dintr-o gaurica aflata in chiulasa, chiar sub pompa de apa. (gaurica e din fabrica, nu e aparuta ulterior ). Am desfacut capacul pompei de apa dar nu am reusit sa vad continuarea gauricii in motor. M-am uitat pe manuale KTM dar nu am vazut specificatii despre ea. La inceput curgea putin. Dupa un timp a inceput sa curga din ce in ce mai mult si, mai nou, curge chiar cand motorul rece si oprit. Stiti cumva ce rol are aceasta gaurica? Vi s-a intamplat si voua ceva similar? Se poate remedia problema fara a demonta chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 trebuie schimbat semerigul de la pompa de apa... verifica daca nu ai vreun radiator infundat sau obturat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa.. Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain! exact aceeasi chestie am patit-o si eu .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa .. eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine Editat Iulie 3, 2008 de Borosescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 exact aceeasi chestie am patit-o si eu .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa .. eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 7, 2008 Autor Share Postat Iulie 7, 2008 Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM. stai linistit orice reprez de ktm care se respecta si stie care sunt bubele la ktm are semeringurile alea pe stoc..bafta la reparat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Dragilor, am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus. Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM. Eventual dau la schimb alte piese din trusa. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Dragilor, am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus. Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM. Eventual dau la schimb alte piese din trusa. Mersi! Si pe mine ma enerveaza toate suruburile pentru cheie de 8. Par ca sunt de 7.5. Daca cheia e mai proasta, imediat se strica capul surubului. Trebuie cumparata o tubulara tiganeasca de 8. Dar trebuie sa fie dintr-un otel bun, sa nu se decalibreze asa usor. Eu deja am inceput sa inlocuiesc suruburile KTM cu suruburi romanesti pentru cheie de 10. Atentie insa ca, la suruburile pentru cheie de 10, cuplul e mai mare si exista riscul sa se strice filetul daca se strang prea tare. Daca se strica filetul surubului nu-i bai, dar daca se strica celalalt..... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.