andrei belcic Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa.. Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain! exact aceeasi chestie am patit-o si eu .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa .. eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine Editat Iulie 3, 2008 de Borosescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 exact aceeasi chestie am patit-o si eu .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa .. eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 7, 2008 Autor Share Postat Iulie 7, 2008 Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM. stai linistit orice reprez de ktm care se respecta si stie care sunt bubele la ktm are semeringurile alea pe stoc..bafta la reparat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Dragilor, am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus. Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM. Eventual dau la schimb alte piese din trusa. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Dragilor, am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus. Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM. Eventual dau la schimb alte piese din trusa. Mersi! Si pe mine ma enerveaza toate suruburile pentru cheie de 8. Par ca sunt de 7.5. Daca cheia e mai proasta, imediat se strica capul surubului. Trebuie cumparata o tubulara tiganeasca de 8. Dar trebuie sa fie dintr-un otel bun, sa nu se decalibreze asa usor. Eu deja am inceput sa inlocuiesc suruburile KTM cu suruburi romanesti pentru cheie de 10. Atentie insa ca, la suruburile pentru cheie de 10, cuplul e mai mare si exista riscul sa se strice filetul daca se strang prea tare. Daca se strica filetul surubului nu-i bai, dar daca se strica celalalt..... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea).. tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei.. Setul de tubulare se poate comanda separat si costa 23 de euro, daca sunati la un dealer cereti produsul: 60029070200 Din pacate doar varful de 8 nu se poate comanda separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Mersi pt info. Dar chiar nu mai are nimeni o trusa descompletata? Ofer alte scule din trusa la schimb. Editat Iulie 9, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ofer alte scule din trusa la schimb. patentu de exemplu Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Tubulara de 8 de la KTM e sfanta. Pe ebay gasesti altar de rugaciune pentru tubulara de 8. Am auzit ca sunt unii care varsa 10 ml de ulei de amestec in cinstea acestei chei la fiecare interventie asupra motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 patentu de exemplu Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru eu am..2 buc..una pe motor si cealalta la actele de casa si bijuteriile de la bunica..sic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8! Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa. Dar ok, m-am lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 11, 2008 Autor Share Postat Iulie 11, 2008 Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8! Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa. Dar ok, m-am lamurit. tocmai am constatat ieri ca mi-a disparut tubulara de 8 am scos-o pe aia de rezerva..banuiesc cine mi-a sustras-o..vai de pielicica lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici. Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua? garnitura de chiuloasa in general este un model de garnitura care se deformeaza la montaj prin presare si "umple"foarte bine golul dintre cilindru si chiuloasa..se monteaza ca atare fara nici un alt fel de adeziv si se strange cu cheia dinamometrica..poti sa folosesti si garnitura veche dar nu stiu cat de bine va etansa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 nu are standard, insa exista kit e-starter si pt 250 oricum la 300 exc-e 08 e-starterul e o porcarie, se distrug dintii de pe axul de la motoras, ax pe care nu-l poti cumpara separat si un motoras nou e 300e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 partea buna e ca porneste la prima pedala, e nasol cand trebuie sa apesi frana spate si sa si dai de kickstarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. sunt de super calitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. sunt de super calitate.. da mah bogdane,ideea e o tubulara care sa se potriveasca la manerul ala facut de ei(hexagon)..bine,pana la urma o solutie e sa faci un maner sudat in T si sa folosesti tubulare clasice.(decat deloc mai bine asa).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Am rezolvat si eu problema cheii de 8. De la praktiker. Tubulara, prelungitor, cruce cardanica, maner T, reductii pentru patrate. Au tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 POti sa pui te rog o poza cu ansamblu descris de tine mai sus? Ma intereseaza mai ales reductia. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Exista reductii de la patrate de 1/2' la 3/8' si la 1/4'. Daca te duci la magazine de scule (praktiker, bricostore, metro, badi, etc) ai sa le vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.