Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana?

eu ii dau cu wd-40 din abundenta si apoi il suflu cu jet..

 

multumesc,

 

O sa schimb lichidul intr-o zi, discu nu cred ca e uzat are 1200km

atunci clar ai aer in instalatie..atentie ptr cine nu stie,lichidul se baga pe jos prin ventilul de aerisire cu o seringa,altfel muncesti de te doare capul si nu scoti niciodata aerul complet..ca sa nu ramaneti la jumate fara lichid folositi o seringa de 20 ml,cu un furtunas de silicon in loc de ac..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele intre ele sunt de accesorizare - adica modelele factory si six days au mai multe accesorii PowerParts care in total costa mai putin cand iei un astfel de model decat daca le-ai lua separat din catalog. Acu intrebarea e daca merita toate banii :rolleyes: Si mai sunt si ceva diferente de design.

 

Dealerii KTM fac buy back dar la niste preturi la care sa fie siguri ca pot sa le vanda mai departe. Merita doar daca te grabesti.

 

Hai sa-ti dau un 450 f bun :cheers: Daca vrei sa-l testezi, hai la un ride test cu 450 duminica. Eu merg in zona ciolpani sa fac rodaj la motorul nou si pot sa il aduc si pe cel vechi. Daca te intereseaza suna si ne organizam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele dintre un factory racing si unul clasic le poti gasi chiar in topicul asta daca rascolesti putin..parerea mea personala vis-a-vis de asta este ca mai bine iti cumperi un model clasic fiindca,"fite"de genul lant portocaliu,stikere,sea imprimata cu sigla etc.nu isi au rostul la un motor pe care il folosesti la hard..stikerele se rup si se decoloreaza,seaua la fel,iar portocaliul de pe lant dupa 500 de km arata jalnic..nu contest ca sunt si chestii interesante pe factory(aerisitoare telescop,scut,sistem antivibratie ghidon)dar astea le poti achizitiona si separat si oricum nu te apropii de pret..in plus fata de standard telescoapele factory au prinderi in 3 suruburi in loc de 2 dar eu personal nu am observat nici o diferenta la comportament..

 

PS proprietarii de factory din orasul meu toata ziua ii auzi(tre sa imi iau IARA alt set de stikere ca astea s-au desprins si s-au rupt)si nu costa decat 100 de euro..concluzie:un model clasic second deja "imbunatatit"cu protectiile montate si bine intretinut face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna focus de marketing. Era tot ce le mai trebuia; cred ca au bagat adanc mana in buzunar dar o sa merite.

La E2 e batalia cea mai mare. KTM ii are pe Salminen si belometti care se descurca bine. Poate sa mai aduca din armada finlandeza de la E3 pe Tarkala sau Samuli Aro sau pe Cervantes de la E1. Eu daca as fi team manager la KTM, asa lasa oamenii asa cum sunt la E1 si E3, as muta pe bellometti la E1 sa mai puna osu langa cervantes si l-as aduce pe teddy Blaszusiak la E2 (deocamdata e accidentat dar o sa se faca bine pana la anu). Adica mi-as pastra sansele al E1 si E3 si daca cumva pierd la E2 pot sa minimizez contributia motocicletei - "Knight ii bate pe toti indiferent de motoreta de sub koor" :goodposting:

 

E de urmarit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot auzit ca ghidonul (Magura de 28 de aluminiu) nu se poate indrepta. Dar de incercat, a incercat cineva?

Daca merge sa-l strambi, de ce n-ar merge si sa-l indrepti? :goodposting:

 

am eu unul stramb in garaj daca vrei sa exersezi. Sigur reusesti sa il indrepti, insa va tine pana la urmatorul soc cand se va stramba iar sau se va rupe si atunci nu ar fi fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil.

 

Daca esti intepenit in niste pietre sau intr-o mlastina si ii dai span in continuu, consumul tinde spre infinit. :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil.

Mananca aproximativ 1L la 10KM in conditii de hard enduro.

 

 

Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003.

Cât dai pe motoretă? Doamne ajută! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003. Mi-a placut tare mult si ........... usuricaaaaaaa ! :)

hehe, nu vezi ca toti ajungem aici pana la urma? :)

spor la cumparaturi! buna alegere!

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit in sfarsit tot topicul si mai ales dupa ce am vazut poza cu Ktm-ul de 300..........e divin.......ma bate gandul sa imi cumpar un ktm,unul ca lumea,nu ca ala care l-am avut mai nainte,un exc.Bugetul imi ajunge doar de un 250 din 2004,2005,dar aici sa discutat mai mult de 4t.Cum sunt cele in 2t??La fel de bune,la fel de fiabile(in afara de consum),la fel de rezistente la cazaturi????Cam cat costa un 300 exc???Cum se face ungerea,in benzina se pune uleiul sau in recipient separat??......mai bine nu citeam topicul asta ....am intrat in boala!!! :)

 

Inca ceva.La 2t cand faci traseu lung,lung lung,trebe sa porti bidonul in spate????Care mai are 2t????Ce parere??Dca este cineva care sa faca hard enduro ,da HARD,cu un 2t este multumit??

 

PS:La 2t e nasol ca se indoaie burdufu cand cazi asa-i????Cam cat costa un burduf???

 

Ma excit cand vad pozele astea....

 

Chiar asa!Priviti!Cand vad pozele bate inima cu putere si ma trec toate emotiile mai ceva ca si cand esti indragostit!

Jur ca daca as avea 18 ani,Luni la prima ora as fi la banca sa fac inprumut,iar cel tarziu pe seara as avea in curte propriul meu monstrulet si anume exc 300e,2007sau2008

post-40524-1222546040_thumb.jpg

post-40524-1222546054_thumb.jpg

post-40524-1222546068_thumb.jpg

post-40524-1222546081_thumb.jpg

post-40524-1222546091_thumb.jpg

post-40524-1222546383_thumb.jpg

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma ierte Dumnezeu ......... dar nevasta nu stie ! Nici nu trebuie sa afle prea curand ! O sa ii spun cand va fi bine dispusa, eventual vin si cu un favor gras ! O zi, doua nu o sa mai vorbeasca cu mine, dar ii trece ...... ca de fiecare data !

 

De hotarat, sunt hotarat, dar imi mai lipseste o parte din bani. Nu este o suma de speriat, dar in momentul asta lucrez la apartament si deja m-am usurat de o suma importanta ! Daca nu era problema asta ... deja ma dateam pe coclauri cu exc200.

 

Deci ..... mobra asta o iau, pentru ca nu e cross ! Este enduro cu suspensii extraordinare si 6 trepte si cum am spus ..... usuricaaaaaaa !

 

 

:) mobila in bucatarie i-ai luat, bratara de aur i-ai luat....hmm....hai sa ne gandim cum sa iti scapi pielea si de data asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit in sfarsit tot topicul si mai ales dupa ce am vazut poza cu Ktm-ul de 300..........e divin.......ma bate gandul sa imi cumpar un ktm,unul ca lumea,nu ca ala care l-am avut mai nainte,un exc.Bugetul imi ajunge doar de un 250 din 2004,2005,dar aici sa discutat mai mult de 4t.Cum sunt cele in 2t??La fel de bune,la fel de fiabile(in afara de consum),la fel de rezistente la cazaturi????Cam cat costa un 300 exc???Cum se face ungerea,in benzina se pune uleiul sau in recipient separat??......mai bine nu citeam topicul asta ....am intrat in boala!!! :)

 

Inca ceva.La 2t cand faci traseu lung,lung lung,trebe sa porti bidonul in spate????Care mai are 2t????Ce parere??Dca este cineva care sa faca hard enduro ,da HARD,cu un 2t este multumit??

 

PS:La 2t e nasol ca se indoaie burdufu cand cazi asa-i????Cam cat costa un burduf???

 

 

Ma excit cand vad pozele astea....

 

Chiar asa!Priviti!Cand vad pozele bate inima cu putere si ma trec toate emotiile mai ceva ca si cand esti indragostit!

Jur ca daca as avea 18 ani,Luni la prima ora as fi la banca sa fac inprumut,iar cel tarziu pe seara as avea in curte propriul meu monstrulet si anume exc 300e,2007sau2008

motoarele in 2 t de la ktm (si aici ma refer la modul general sunt destul de rezistente la trante)facand abstractie de trantele pe bolovani unde intotdeauna raman victime(manete,scarite,capace sparte..dar astea se duc la toata enduricile)dar bineinteles nu e o regula..ptr traseele lungi lungi lungi,ti-ai gresit complet alegerea,plimbatul cu bidonul in rucsac va fi o rutina,iar 2 timpi nu sunt gandite ptr plimbari pe forestiere,benzina si uleiul se amesteca in prealabil dupa care se torn in rezervor,ptr turele de hard 2t este cea mai buna alegere dar pana ajungi tu acolo mai dureaza ceva vreme(ma refer la hard,da hard)..burduf cred ca zici la colectorul de gaze(cimpoi).si da se indoaie la trante dar merge si asa daca nu sunt indoiturile mari..cred ca e in jur de 150 euro buc..

 

concluzie..mai strange si ia-ti un model in 4t 400 sau 450..pe moment va fi exact ceea ce ai tu nevoie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi tare mult de sfaturi :D .Exact asa o sa fac.Pana peste 2 ani cand imi iau permisul........pot sa adun bani linistit si de un 400 din 2009 :D .Pana atunci raman cu ce am pe stoc si ma plimb linistit la mine in "salbaticie",unde politia numi face necazuri :) .Un pic te rog sa ma lamuresti,acolo,...nu sunt gandite pt drumuri forestiere... :) .Asa ca nu uitati!Peste doi ani sunt prezent in gasca voastra :D

 

A....Probabil cei care au citit posturile mele anterioare in care eu laudam grozav HONDA,sunteti putin nelamuriti cum mi-am schimbat dintrodata interesele pt KTM...ei bine acum 2 zile am facut o iesire cu hondina,asa de unu singur,si am prins o tranta de m-am lovit la cot,de si-acuma nu-mi pot misca mana si la hondina sa facut praf ansamblul acceleratiei,cel de pe ghidon si s-au rupt si nucile acelea doua de pe cabluri.Am adus-o acasa cum am putut,cu chin si cu durere,pt ca este al dracu de grea,dupa aia am sunat la floresti sa comand doua cabluri si manerul de acceleratie si surprza....ghiciti cat costa.........240euro,si trebe sa astept 1 luna pana sosesc.De la faza asta mi-am schimbat total parerea despre ea.De vandut no vand ca mie foarte draga,dar niciodata nu mai ies cu ea la trasee nasoale.Cred ca o sa-i las numai rotile de supermoto,pt ca motoru ii tare ,si daca vrajesc putin transmisia o sa scoata si ceva viteza si o sa vand rotile de enduro sa scot si eu un ban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus-o acasa cum am putut,cu chin si cu durere,pt ca este al dracu de grea,dupa aia am sunat la floresti sa comand doua cabluri si manerul de acceleratie si surprza....ghiciti cat costa.........240euro,si trebe sa astept 1 luna pana sosesc.

 

 

pai cin' te pune sa iei de Honda?? comanda de KTM....se potrivesc, trust me! cablul se mestereste :)

eu am tub de acceleratie de KTM(mult mai bun decat originalul de honda, asta e din aluminiu) in carcasa de Honda xr650 r si cablu de schimbator de viteze de montain bike :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? pareri pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

tubul de acceleratie de KTM e fhun milion(eu am luat TITAX din aluminiu)

da, merge si un singur cablu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e o chestie.Oricum mi sa parut exagerat de scump si asa si este.Treaba cred ca o rezolv cu un maner de acceleratie de la o Yamaha mai veche,cu un singur cablu,dar merge si asa.Maine ma apuc de treaba. :)

 

PS.Cam cat costa unul de KTM???

 

 

 

plimbatul cu bidonul in rucsac

 

Nu s-ar rezolva problema cu un rezervor de 13l de XC??

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? pareri pareri :)

pai majoritatea isi cumpara 2t sa scape de cele 10 kg in plus de 4t(sau poate 12)..daca pui rezervor de 13 l cresti cu 5kg greutatea motorului si tre sa schimbi si seaua..fa socoteala sa vezi unde ajungi cu ea ca bani..si dacas merita deranjul..

 

parerea mea este ca incepatorii care isi cumpara 2t ori sunt foarte curajosi ori nu stiu cu ce sa mananca sportul asta..eu personal ma dau de ani buni si nu mi-as lua 2t nici in ruptul capului..este ptr pilotii cu valente intr-adevar sportive..altel cu 2 timpi ca incepator nu reusesti sa avansezi deloc...am vazut cateva cazuri concrete si aici ma refer ca pana la o anumita experienta,viteza mica si cuplul conteaza,dupa care incepi sa te dai din ce in ce mai tare si viteza va fi in detrimentul cuplului cea care conteaza..insa pana atunci mai trece ceva timp si km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai majoritatea isi cumpara 2t sa scape de cele 10 kg in plus de 4t(sau poate 12)..daca pui rezervor de 13 l cresti cu 5kg greutatea motorului si tre sa schimbi si seaua..fa socoteala sa vezi unde ajungi cu ea ca bani..si dacas merita deranjul..

 

parerea mea este ca incepatorii care isi cumpara 2t ori sunt foarte curajosi ori nu stiu cu ce sa mananca sportul asta..eu personal ma dau de ani buni si nu mi-as lua 2t nici in ruptul capului..este ptr pilotii cu valente intr-adevar sportive..altel cu 2 timpi ca incepator nu reusesti sa avansezi deloc...am vazut cateva cazuri concrete si aici ma refer ca pana la o anumita experienta,viteza mica si cuplul conteaza,dupa care incepi sa te dai din ce in ce mai tare si viteza va fi in detrimentul cuplului cea care conteaza..insa pana atunci mai trece ceva timp si km...

 

eu am inceput pe un ktm de 300....intradevar, la inceput imi era frica sa urc o panta abrupta in treapta I....mi se parea incontrolabila....iar acum parca as vrea ceva si mai tampit decat este un 300...nu ma acuzati...am zis parca as vrea....glumesc...eu zic ca ii super ok si pt incepatori...doar sa nu te dai mare cu ea....adica sa-ti vezi limitele tale....pt ca acceleratia este in mana ta....nu mi-am rupt nimic pana acum si nici cazaturi grave care sa necesite recuperare...in schimb nu prea pot sa scap de cazaturile minore pe care le am aproape in fiecare week.....eu zic ca am avansat enorm de mult, tocmai datorita ca am avut un 300, inca mai am, iar cand o sa-l inlocuiesc o s-o fac doar cu un alt 300....cine are asa ceva si stie sa merga pe el sunt convins ca ma intelege....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu de cand am invatat sa ma dau cu motocicleta(de la 9 ani) tot prin padure am umblat din cauza politiei si pt ca aveam un kawasaki kx de 80,deala mai vechi si imi permitea :) .Bineinteles ca la inceput mai usurel si mai mult pe drumuri forestiere,dar ideea este ca ma fascineaza acest sport (enduro)si incetu cu incetu am avansat si am avut multe motociclete si 2t si 4t majoritatea de enduro dar altfel ma simt cand merg cu un 2t parca il si stapanesc mai bine :D .Un 2t ma intereseaza nu numai din cauza ca este usor ci si simplu de reparat si de intretinut,pt ca de obicei eu fac orice lucrare la motor.Si la 4t ma stiu dar nu sunt as :)

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2002-35437.html

Am gasit KTM-ul asta ,cica ar avea set big bore de 350,si mai da pe langa asta si setul original.Ce ziceti se merita sa dau la schimb cbr-ul??? Deci ia spuneti ca voi ati avut ktm-uri si mai priceput ca voi pe cine sa intreb??? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...