andrei belcic Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Buna ziua ! In final ma alatur haitei ... de ieri sunt posesorul unui EXC400 din 2000. Mobra merge strasnic, arata ... ca o mobra de enduro, trebuiesc rezolvate mici nimicuri si ....... la plimbare. O intrebare: Mobra nu are bord asa ca nu am idee cum sa masor perioada de schimb a uleiului. O metoda de referinta ar fi sa numar cate plinuri de benzina fac (rezervor de 9 litrii) ? Daca ,,da", la cate plinuri ar trebuii sa schimb uleiul ? Mult'am fain ! Exista timemeter aftermarket. Schimbul se face la 15 ore de functionare sau la 100 litri de benzina consumati. Sa-l calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Deci e clar ... la 10-12 plinuri schimb uleiul ! Da-l dracu' de timemeter ! Merci frumos ! Asta cu 15 ore si 100 de litri e cam ciudata, oricum. Dar asa scrie la carte. Ar veni cam 11 plinuri la 15 ore. Adica cu un plin ai merge vreo ora si 20 min. Deci un consum urias. Eu, cu un plin, merg vreo 3-4 ore. Mai bine schimba uleiul la 5 plinuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Salut. Cum se regleaza cursa arcului de la suspensia spate? Am facut rost de o cheie si vreau sa-i maresc cursa pentru ca acum e la maxim (a fost reglat ptr. cineva inalt), dar nu reusesc sa-l misc din loc cu cheia speciala. Trebuie detensionat cumva arcul?! Editat Iulie 1, 2009 de charly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Salut. Cum se regleaza cursa arcului de la suspensia spate? Am facut rost de o cheie si vreau sa-i maresc cursa pentru ca acum e la maxim (a fost reglat ptr. cineva inalt), dar nu reusesc sa-l misc din loc cu cheia speciala. Trebuie detensionat cumva arcul?! Salut, ai desfacut surubul de sus ce tine reglajul pe care pui cheia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut, ai desfacut surubul de sus ce tine reglajul pe care pui cheia ? Cred ca nu, pentru ca nu am vazut un astfel de surub. Am sa ma uit mai bine azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Cred ca nu, pentru ca nu am vazut un astfel de surub. Am sa ma uit mai bine azi. pe piulita de sus a arcului trebuie sa fie un surub cu cap imbus (cred ca de 5) cu rorul de a bloca miscarea piulitei. il desfaci, sui mobra pe stander (sa detensionezi arcul) si ar trebui sa mearga usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Am observat la ktm -ul meu ca, cauciucul spate este de o dimensiune diferita (mai mica) de cel din talon sau din manualul de utilizare. E vreo smecherie anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 Am observat la ktm -ul meu ca, cauciucul spate este de o dimensiune diferita (mai mica) de cel din talon sau din manualul de utilizare. E vreo smecherie anume? teoretic nu e nici o smecherie,se folosesc modele diferite de cauciucuri,mai late,mai inguste depinde de tipul de sol pe care te dai..cele din certificat sunt cele cu care motorul vine din fabrica sau cu care a fost omologat modelul respectiv in romania,eu personal am avut motorul echipat cu mezeler six days dar fiindca dupa 3-4 iesiri era aproape slick,am trecut pe anvelope care se uzeaza mult mai greu.iar in romanica e uneori destul de greu sa gasesti exact anvelopa cu care esti obisnuit sa te dai si pe dimensiunile din certificat(cel putin la noi in oras asa este).. Am inteles ! Momentan ma dau ,,mai soft" pentru ca nu-mi permite ....... clavicula , insa dupa recuperare o sa incep (treptat) mai tarisor ! Mai e o chestie ... nu am electroventilator. O sa trebuiasca sa ii montez unul ca mi-e frica sa nu ii ard motorul. As zice ca in zona mea (de campie) nu ar fi nevoie, insa si aici o mai dai printr-o padure si mai incingi motorul. Mai vedem ca nu se poate comanda nimic de la dealerii KTM din Romania ! ... au conturile blocate ! De ce ? ... nu stiu ! electroventilatorul mi se pare obligatoriu la EXC-uri..dar atentie mare,in zilele calduroase sau pe portiuni solicitante ventilatorul merge la greu si posibilitatea sa goleasca bateria de curent este de 90%..cand ne-am intors anul asta dupa cursa de la arges(motomania)nici unul din cele 14 ktm-uri nu mai pornea..cel putin la al meu bateria a "cedat"psihic pe la jumatatea cursei asa ca un switch care sa intrerupa mersul electroventilatorului dupa ce se opreste motorul(si automat nu mai incarca bateria)este esential.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 pe piulita de sus a arcului trebuie sa fie un surub cu cap imbus (cred ca de 5) cu rorul de a bloca miscarea piulitei. il desfaci, sui mobra pe stander (sa detensionezi arcul) si ar trebui sa mearga usor. L-am gasit, dar nu am acces la el. Nu-l vad, doar i-l simt cu mana pe interior. Trebuie sa demontez tot ce e pe parte stanga unde e filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 L-am gasit, dar nu am acces la el. Nu-l vad, doar i-l simt cu mana pe interior.Trebuie sa demontez tot ce e pe parte stanga unde e filtrul de aer? ca sa ajungi sa il desfaci incearca sa bati cu ciocanul si cu un lemn(atentie nu folosi altceva ca distrugi canturile)pana aduci surubul pe partea opusa filtrului de aer,deasupra esapamentului,oricum cea mai simpla varianta este sa dai telescopul jos cu tot ..nu ai decat 2 suruburi..spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Am studiat problema cu atentie ... intr-adevar un electoventilator nu poate face decat ... bine !Dar ... nu am orificiu in radiator pentru a monta termocupla ... trebuie sa cumpar si radiator ? Gandesc sa pun electroventilatorul si sa-l actionez printr-un intrerupator de la ghidon, atunci cand cred ca motorul este incins ... o fi bine, o fi rau ?! Ar mai fi o solutie foarte ieftina daca vrei sa-i pui sistem de racire auxiliar........ventilator de sursa de computer. Are vre-o 20 mm grosime si incape fara probleme. Il gasesti la orice service de calculatoare si nu cred ca-ti cere cineva bani pe el. Eu am avut acum vre-o 3 ani pe un LC 4. Pe EXC-uri nu am avut.....(nici pe cel care-l ai tu acum).....nu a fost nevoie. Daca nu stai pe loc se raceste si fara.... Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 @ petrica - felicitari pentru achizitie. Nu-ti bate capul cu ventilatorul daca nu e nevoie. Motoarele alea fierb f greu fata de astea noi. Eu am mers 3 ani pe 450 fara ventilator si am fiert foarte rar (si am tras ceva de el). La enduro nu e o solutie cu ventilatorul de calculator - am incercat si eu - nu face fata (debit de aer insuficient) si se arde de la apa. @charly - arcul nu se da in sus sau in jos dupa inaltimea pilotului. Pretensionarea lui se face in functie de greutatea pilotului si se face pentru o buna functionare a suspensiei. Cauta in manual instructiunile pentru reglarea sag-ului; pare complicat dar nu e. cu un prieten si o ruleta sau un metru de croitorie rezolvi totul in 15 min. Da cu WD pe filetul amortizorului si pe surubul de fixare - ai mai mari sanse sa il misti asa; probabil nu a fost miscat de f mult si s-a gripat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut. Am iesit weekend-ul asta pe coclauri si dupa vreo ora de mers nu am mai putut baga decat in viteza I, neutru si a II a. Care o fi baiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 15, 2009 Autor Share Postat Iulie 15, 2009 Intrebare, intrebatoare ........ Mobra mea are doua role de ghidaj la lantul de tractiune. Este vorba de rolele montate pe cadrul principal in vecinatatea scaritei - stanga. Cea de sus pare a fi in stare buna, insa cea de jos are rulmentul spart si are un joc foarte mare. Am observat la un tovaras (exc 525 - 2003) ca in locul rolei de jos, are o patina ce sustine lantul. Intrebare: Pot monta o astfel de patina, sau este mai potrivita acea rola ??? Mult'am ! ideea este sa schimbi nu sa improvizezi ceva..daca nu gasesti acea rola sub nici o forma atunci gandeste-te la improvizatii,daca nu ma insel cred ca rolele au si rolul sa tina putin lantul in tensiune(nu sunt sigur)dar incearca totusi sa cumperi o rola noua.. ptr treaba cu inaltimea:exista niste sei speciale mai joase sau mai inalte ptr piloti cu inaltimi diferite,le gasesti in orice catalog de ktm powerparts.. Salut. Am iesit weekend-ul asta pe coclauri si dupa vreo ora de mers nu am mai putut baga decat in viteza I, neutru si a II a. Care o fi baiu? 450 exc din 2007 aceeasi situatie numai ca la inceput nu mai iesea pe neutral si apoi nu a mai intrat decat in 4 si 5...este o problema stricta din cutia de viteze,dar incearca intai sa schimbi lichidul de abreiaj poate nu mai face presiune suficienta..la cutia asta era ceva sarit de la punct si a dereglat tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 salutare, sunt fericitul posesor al uni exc 450 din 2004 . dupa prima iesire am ramas fara ambreiaj , dar dupa cateva zile de pauza vad ca si-a revenit si merge . am si eu 2 mici intrebari : cam care ar putea fi problema si ce ulei trebuie sa pun ( am uitat sa mentionez ca ambreiajul e hidraulic ) , ce tip de ulei imi recomandati . ar mai fi o intrebare se poate regla ambreiajul ? cupleaza prea jos . merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) cilindrul secundar ( jos la pedala ) este uzat si o-ring-ul pistonului este tocit si "prinde aer " dupa o zi bulele de aer ajung singure in rezervor si ambreiajul isi revine la normal pistonul se mai " impaneaza ", blocheaza in cilindru un capac nou este scump ~400 ron dar exista o metoda de a-i prelungi viata remediere : de "ajusteaza" pistonul ca in poza, sa nu se mai impaneze si se schimba neaparat o-ringul ambreiajul ( < 2008 sau 2009 nu stiu precis anul trecerii la dot x ) functioneeaza cu ulei mineral ulei poti folosi de furca 2.5W sau 5W cu cit mai subtire cu atit mai bine se regleaza de la surubul de la maneta pozitia acesteia la cuplare uzura apare datorita faptului ca cilindrul nu se centreaza perfect pe tija impingatoare si in functionare pistonul freaca asimetric pe cilindru uzindu-l . eu am conceput un dispozitiv de centrare prin doua bolt-uri si o sa prezint intr-un topic "ce si cum" spor Editat Iulie 16, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 MERCI FRUMOS PENTRU PROMTITUDINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 cilindrul secundar ( jos la pedala ) este uzat si o-ring-ul pistonului este tocit si "prinde aer "dupa o zi bulele de aer ajung singure in rezervor si ambreiajul isi revine la normal pistonul se mai " impaneaza ", blocheaza in cilindru un capac nou este scump ~400 ron dar exista o metoda de a-i prelungi viata remediere : de "ajusteaza" pistonul ca in poza, sa nu se mai impaneze si se schimba neaparat o-ringul ambreiajul ( < 2008 sau 2009 nu stiu precis anul trecerii la dot x ) functioneeaza cu ulei mineral ulei poti folosi de furca 2.5W sau 5W cu cit mai subtire cu atit mai bine se regleaza de la surubul de la maneta pozitia acesteia la cuplare uzura apare datorita faptului ca cilindrul nu se centreaza perfect pe tija impingatoare si in functionare pistonul freaca asimetric pe cilindru uzindu-l . eu am conceput un dispozitiv de centrare prin doua bolt-uri si o sa prezint intr-un topic "ce si cum" spor tocmai am schimbat cilindrul receptor la ambreiajul meu,si exact asa am patit,pistonul a presat in partea de jos a cilidrului si a ros din material..cine stie unde gasim o-ring-uri fiindca toti dealerii aduc doar cilindrul cu totul ptr anii 2001-2008.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 toti dealerii aduc "aduceau" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 sa inteleg ca nu era doar o veste , si chiar era adevarat ca toti dealerii ktm nu mai aduc nimic pentru moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 18, 2009 Autor Share Postat Iulie 18, 2009 sa inteleg ca nu era doar o veste , si chiar era adevarat ca toti dealerii ktm nu mai aduc nimic pentru moment tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali.. daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali.. daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 cam la ce riscuri ma expun cand schimb vitezele fara a folosi ambreiajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 19, 2009 Autor Share Postat Iulie 19, 2009 Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca sa traiti domnu 1000 de ani.. Mesaj completat cam la ce riscuri ma expun cand schimb vitezele fara a folosi ambreiajul ? eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 sa traiti domnu 1000 de ani..Mesaj completat eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea.. asa fac si eu si ma gandeam ca nu prea face bine cutiei de viteze . duminica cand eram la o tura am observat ca nu prea reusesc sa gasesc punctul mort cand sunt in miscare si e motorul pornit , in schimb cand e oprit intra foarte usor . asta inseamna cumva ca nu cupleaza complet ambreiajul ? care ar putea fi motivul si ce as putea face ? problema cu fiertul radiatorului cum as pute sa o rezolv ? merci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.