ionut73 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? Merci de explicatia cu rulmentii. M-am prins si eu demult ca bateam campii cu desfacutu si gresatu La Bz ai voie la old boys doar daca ai implinit 35 ani. Insa eu te sfatuiesc sa mergi la open - traseul de old boys e comun cu cel de extrem si nu cred ca te descurci dupa cum te-am "citit" eu acum o luna la bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009   Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean.  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei. Azi am curatat carburatorul, dupa cum am zis. Am luat un spray de curatat carburtoare de la motorex si dai. L-am desfacut bucati (ma refer jigloare, cui dozaj, plutitor, cui ponton si alte dinastea), nu avea mizerie multa numai cateva firicele fine de nisip (nici un jiglor nu era infundat), l-am curatat si apoi l-am suflat cu aer comprimat. Cu ocazia asta am observat ca are cuiul de dozaj schimbat fata de cel care e dat in manual (OBDVR). Am dat cu spray si prin zona unde sunt cablurile de acceleratie si pompa de spritz (cred ca asa ii zice).  Am facut greseala sa nu-mi notez dimensiunile jigloarelor, insa am retinut doar 2 lucruri: unul din ele e de 85 iar clipsul de pe acul de dozaj e pe pozitia 4.  Diferente dupa: 1. se accelereaza altfel, adica nu tinde sa scada turatia aproape spre zero apoi sa o ia cand o accelerez brusc, insa 2. nu mai revine la relanti dupa ce o accelerez 3. da mai multe rateuri pe revenire ca inainte (dadea si pt ca benzina e de 99, maine iau de 95 cum zice cartea)  Pozitia clipsului de la acul de dozaj a ramas pe 4 dupa ce am schimbat pe 3, apoi pe 5. Ce am mai observat e ca mecanismul pompei de spritz se misca altfel dupa ce am curatat acolo (adica spray+suflat cu aer), in sensul ca inainte clema aia din plastic negru pleca mai tarziu spre surubul cu arc dupa ce acceleram si inainta mai incet fata de acum, cand inainteaza aproape lipita de surubul din fata ei. Surubul de la amestecul de aer era la 13/4, dar l-am dat la 11/4 pt ca acolo mergea cel mai bine, adica puteam sa o accelerez mai brusc fara sa tinda sa moara, si isi revenea mai devreme la relanti, insa tot nu deajuns de repede.  Tind sa cred ca mai bine il lasam asa murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009  Apr 7 2009, 08:38 PM Surubul de relanti e reglat, si tot timpul am relgat la el astfel incat sa fie in turatii acceptabile (1400-1500) Azi am mai lucrat o ora la el, pana m-am enervat. Am desfacut si surubul de amestec de tot ca sa curat si acolo cu spray. L-am pus la loc apoi am inceput iar reglajul. Am tot invartit la el intre 1/4 si 21/4, fara nici un rezultat. L-am desurubat apoi la maxim (in manual zice ca daca il desurubez ii fac amenstecul bogat) si culmea ca asa mergea cu mult mai bine. Adica isi revenea la relantiu destul de repede dupa ce o acceleram si nu parea sa-i dea in nas. Insa din vibratii se desface singur de tot, si oricum stiu ca nu trebuie sa fie atat de desfacut, ci undeva intre 11/4 si 21/4. M-am mai uitat la jigloare: Main jet: 178 Starting jet: 85 revin maine cu restul de date, ca-l desfac iar bucati bucatele si-l las in decarbusol la curatat.  (Post preluat de pe forumul ktmclub.ro pt ca am postat si acolo problema dar vreau sa fie si aici, astfel incat lumea sa stie de ea si de rezolvarea ei) Astăzi, 07:41 AM S-a rezolvat. Problema era din carburator, de fapt de la noi. Sa va explic ca sa stie lumea care era baiu: Alaltaieri noapte nu am avut somn si am stat pana la 4:30 treaz, cautand pe ktmtalk.com solutii la problema mea. acolo e un topic cu jettingul in carburatoare. Si zicea tot despre carburatorul meu cu linkuri si poze. Noi cand l-am desfacut nu am tinut cont de cum era pusa clapeta (placuta) de vacum de pe subar (slide-ul acceleratiei) si bineinteles ca la montare - nepriceputul de mine - am pus-o invers adica cu gaura de pe ea in sus (spre rezervor). In topicul acela era un paragraf expres scris pt treaba asta, spunand ca daca e pusa asa nu se mai poate regla si nu-si mai revine la relanti. Asa ca ieri cand am desfacut iar carburatorul, am schimbat inapoi aia si mergea, surubul de amestec punandu-l la 11/2. In plus am pus si un oring peste clapeta neagra de la pompa de sprit si partea de metal in care e surubul de unde o reglezi. Vreau sa va zic ca asta combinata cu un relantiu putin mai mare (1600 RPM) rezolva la mine complet problema initiala, adica nu-i mai da in nas. Am mai schimbat uleiul, cateva furtunase de la carburator (ca unele le-am atins de toba, in toata lucrarea asta), am o bujie noua insa nu am apucat sa o schimb. Deocamdata nu sunt sigur daca trebuie sa desfac sa reglez supapele, il las asa o tura (adica fara bujie noua si reglaj recent la supape) sa vad ce diferenta a adus curatatul si reglajul carburatorului. Oricum am comandat lere care sa aibe si cea de 0.12 si cand vin o sa reglez si supapele. Aveti aici un link care pe mine m-a ajutat enorm in rezolvarea problemei asteia, plus ca am invatat multe despre carburatoare: http://ktmtalk.com/index.php?showforum=10  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) apropo de clapeta de acceleratie montata invers.... Cand nu revine in relanti prima suspecta este clapeta(uzura sau garnitura din spatele ei) Am montat garnitura invers pentru a tine clapeta lipita de corpul carburatorului,dar asta cred ca va rezolva problema doar sezonul acesta. warn.comercialele au alte zone dedicate! Editat Aprilie 9, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 RFS-ul se incinge? asa cum ptr WR exista alta pompa de apa de la Boyesen, asa exista si pentru RFS-uri o alta pompa de apa pe care ma bucur sa o descopar, pompa care nu e scumpa! Nu stiu daca stiati despre asta, dar din cauza debitului marit scade temperatura in medie cu 15 grade C. Am fiert motoru' si din cate am inceput saa inteleg e ceva comun, in weekend-ul trecut la Breaza, pe traseul de la Talea spre Comarnic de l-au gasit dracii si pe mine la fel. In acelasi timp un prieten cu un WR, care avea pompa de apa Boyesen nu l-a fiert deloc - stiu e alta motocicleta. Nu am ventilator, si am inteles ca problema se schimba daca ai. Am comandat ventilator kit, o sa comand si un stator DC, dar si pompa ASTA !!!! care vine din Olanda. a montat careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 O elice mai mare! Clar ajuta. Dar ramane conditia sa aia ventilator sau o oarecare viteza. La racire sunt avantajate motocicletele cu rezervor de ulei in cadru si cadru de aluminiu. PS Daca rade cineva ca KTM se incinge, eu spun ca nu poti obtine performanta din neant (zero Kelvin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008. A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul Multumesc Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor. Multumesc, am gasit http://paochow.com/forum/index.php?topic=40.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru. masoara diametrul pistonului si trimite-mi un pm(cred ca te pot ajuta cu segmenti daca e masura buna..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 aveti idee cat costa cercurile ptr rotile de enduro, 21 si 18? m-am apucat sa schimb cauciucurile si jantele sunt lovite - am cateva spite rupte pe care le-am inlocuit - dar tot trebuie centrate rotile. am sa incerc sa le indrept. ceva sfaturi cum sa le indrept? la cald, la rece? cu ciocanu? exista vre-un atelier care face asta in sau pe langa Buc? sfaturile sunt bine venite, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 am gasit, am vorbit, saptamana viitoare sunt gata merci Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Problema surub aerisire frana fatza.. Odata pe luna trebuie sa aerisesc frina fatza ca se slabeste... am observat umezeala (putin lichid frina) la surubul de aerisire... posibil sa ia aer pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul. L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana). Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier? Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau. Mark ca tot ai adus vorba am si eu nevoie de kit-ul de reparatie al cilindrului de ambreiaj,sau poate stie cineva care s-a lovit de situatie ce dimensiuni are oring-ul de acolo si unde pot sa il gasesc..e vorba de un exc 2005-2008 (se potriveste de la orice model in 4 timpi) Editat Mai 18, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Am rezolvat. Multumesc. Mai am o singura problema, atunci cand l-am desfacut si strans la repezeala, am retezat un surub din cele care prind arcurile si am pirdut saiba care vine pe arc ( a cazut intre frunze). Stie cineva unde gasesc asa ceva pe stoc? Are ceva daca pun o saiba ordinara fara scaun pentru arc? Editat Mai 18, 2009 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 salutare . cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ. intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data . Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory? merci pOATE TU RASTORNI MAI DES MOTORETA SI SE SCURGE BENZINA PE JOS. tE-AI GANDIT SI LA ASPECTUL ASTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Stie careva care e surubul de golire lichid racire la un 200 din 2008? Nu am manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 @dulfa. da, setarea factory este alta fata de cea de serie.eu nu am reusit decat aprox 60 km cu un plin in varianta "factory".120 km este autonomie de plimbare fara prea mai accelerari sau solicitari. cel mai bine faci o revizie a carburatorului (desfacut/curatar/reglat) si vezi cum e dupa. pr varianta factory jiclorul principal ar trebui sa fie 182, iar pe varianta de serie 178. atentie si la cuiul de dozaj, pe factory pozitia saibei e a 5 a de sus in jos iar pe serie a 3 a de sus in jos (ambele pentru cuiul OBDTR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) @dulfa poate ai si ceva kg in plus Editat Mai 22, 2009 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi. nu e nici un risc, ca doar n-are curea de cauciuc la distributie numa vale sa ai vezi ca pedala are si un fel de bucsa/saiba in exterior. o mai ai? eu o perioada n-am avut-o si chiar daca strangeam la maxim surubul, pedala tot juca un pic pe ax si riscam sa patesc beleua ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 KTM “Ready to Race” in the future with modern two-strokes “At KTM the two-stroke will continue to remain an integral part of the future model planning. We have already recognised new topics and initiated the development of even more powerful, quieter and above all less polluting two-stroke sports models within the framework of a specific project grouping.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.