Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

PS Eu daca sunt leat 74, am voie la old boys la Buzau? :unsure:

 

Merci de explicatia cu rulmentii. M-am prins si eu demult ca bateam campii cu desfacutu si gresatu :blink:

 

La Bz ai voie la old boys doar daca ai implinit 35 ani. Insa eu te sfatuiesc sa mergi la open - traseul de old boys e comun cu cel de extrem si nu cred ca te descurci dupa cum te-am "citit" eu acum o luna la bz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

    Am o pb la motorasul meu (ktm 400 exc racing 2006) :laugh: . Am observat mai demult dar la iesirea de ieri m-a enervat rau de tot. Cand vreau sa accelerez mai brusc de la relanti motorul tinde sa moara (de murit s-a intamplat doar odata), si ma pune deseori in situatii dificile. Ieri vroiam sa trec peste un bustean, ajung langa el, dau gaz, dar in loc sa se ridice fata, ii scade turatia motorului - pana aproape de oprire - si in sec urmatoare m-am proptit cu roata fata in bustean. 

 

  Mentionez ca din august.2008 de cand il am nu am desfacut carburatorul de loc (nu ma pricep, asta e). M-am mai gandit sa imi comand un set de jigloare de la JD Jetting (aprox. 76$) - dar nu sunt sigur daca va rezolva pb asta. In schimb motorul merge perfect, filtru de aer curatat, ulei si filtre de ulei schimbate, toate la timp ca astea pot sa le fac.

 

 

  Astept ceva sugestii, ca maine vreau sa ma apuc de treaba. 

 

P.S. Daca a mai luat cineva kiturile de la JD Jetting, rog sa ma lumineze si pe mine cu diferentele care le aduce mersului mobrei.

 

Azi am curatat carburatorul, dupa cum am zis. Am luat un spray de curatat carburtoare de la motorex si dai. L-am desfacut bucati (ma refer jigloare, cui dozaj, plutitor, cui ponton si alte dinastea), nu avea mizerie multa numai cateva firicele fine de nisip (nici un jiglor nu era infundat), l-am curatat si apoi l-am suflat cu aer comprimat. Cu ocazia asta am observat ca are cuiul de dozaj schimbat fata de cel care e dat in manual (OBDVR). Am dat cu spray si prin zona unde sunt cablurile de acceleratie si pompa de spritz (cred ca asa ii zice).

  Am facut greseala sa nu-mi notez dimensiunile jigloarelor, insa am retinut doar 2 lucruri: unul din ele e de 85 iar clipsul de pe acul de dozaj e pe pozitia 4.

  Diferente dupa:

1. se accelereaza altfel, adica nu tinde sa scada turatia aproape spre zero apoi sa o ia cand o accelerez brusc, insa

2. nu mai revine la relanti dupa ce o accelerez

3. da mai multe rateuri pe revenire ca inainte (dadea si pt ca benzina e de 99, maine iau de 95 cum zice cartea)

  Pozitia clipsului de la acul de dozaj a ramas pe 4 dupa ce am schimbat pe 3, apoi pe 5. Ce am mai observat e ca mecanismul pompei de spritz se misca altfel dupa ce am curatat acolo (adica spray+suflat cu aer), in sensul ca inainte clema aia din plastic negru pleca mai tarziu spre surubul cu arc dupa ce acceleram si inainta mai incet fata de acum, cand inainteaza aproape lipita de surubul din fata ei. Surubul de la amestecul de aer era la 13/4, dar l-am dat la 11/4 pt ca acolo mergea cel mai bine, adica puteam sa o accelerez mai brusc fara sa tinda sa moara, si isi revenea mai devreme la relanti, insa tot nu deajuns de repede.

  Tind sa cred ca mai bine il lasam asa murdar. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Apr 7 2009, 08:38 PM Surubul de relanti e reglat, si tot timpul am relgat la el astfel incat sa fie in turatii acceptabile (1400-1500) 

Azi am mai lucrat o ora la el, pana m-am enervat. Am desfacut si surubul de amestec de tot ca sa curat si acolo cu spray. L-am pus la loc apoi am inceput iar reglajul.

Am tot invartit la el intre 1/4 si 21/4, fara nici un rezultat. L-am desurubat apoi la maxim (in manual zice ca daca il desurubez ii fac amenstecul bogat) si culmea ca asa mergea cu mult mai bine. Adica isi revenea la relantiu destul de repede dupa ce o acceleram si nu parea sa-i dea in nas. Insa din vibratii se desface singur de tot, si oricum stiu ca nu trebuie sa fie atat de desfacut, ci undeva intre 11/4 si 21/4.

M-am mai uitat la jigloare:

Main jet: 178

Starting jet: 85

revin maine cu restul de date, ca-l desfac iar bucati bucatele si-l las in decarbusol la curatat.

 (Post preluat de pe forumul ktmclub.ro pt ca am postat si acolo problema dar vreau sa fie si aici, astfel incat lumea sa stie de ea si de rezolvarea ei)

 

Astăzi, 07:41 AM 

S-a rezolvat. Problema era din carburator, de fapt de la noi. Sa va explic ca sa stie lumea care era baiu:

Alaltaieri noapte nu am avut somn si am stat pana la 4:30 treaz, cautand pe ktmtalk.com solutii la problema mea. acolo e un topic cu jettingul in carburatoare. Si zicea tot despre carburatorul meu cu linkuri si poze. Noi cand l-am desfacut nu am tinut cont de cum era pusa clapeta (placuta) de vacum de pe subar (slide-ul acceleratiei) si bineinteles ca la montare - nepriceputul de mine - am pus-o invers adica cu gaura de pe ea in sus (spre rezervor). In topicul acela era un paragraf expres scris pt treaba asta, spunand ca daca e pusa asa nu se mai poate regla si nu-si mai revine la relanti. Asa ca ieri cand am desfacut iar carburatorul, am schimbat inapoi aia si mergea, surubul de amestec punandu-l la 11/2.

In plus am pus si un oring peste clapeta neagra de la pompa de sprit si partea de metal in care e surubul de unde o reglezi. Vreau sa va zic ca asta combinata cu un relantiu putin mai mare (1600 RPM) rezolva la mine complet problema initiala, adica nu-i mai da in nas. 

Am mai schimbat uleiul, cateva furtunase de la carburator (ca unele le-am atins de toba, in toata lucrarea asta), am o bujie noua insa nu am apucat sa o schimb. Deocamdata nu sunt sigur daca trebuie sa desfac sa reglez supapele, il las asa o tura (adica fara bujie noua si reglaj recent la supape) sa vad ce diferenta a adus curatatul si reglajul carburatorului. Oricum am comandat lere care sa aibe si cea de 0.12 si cand vin o sa reglez si supapele.

 

Aveti aici un link care pe mine m-a ajutat enorm in rezolvarea problemei asteia, plus ca am invatat multe despre carburatoare:

http://ktmtalk.com/index.php?showforum=10 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de clapeta de acceleratie montata invers....

Cand nu revine in relanti prima suspecta este clapeta(uzura sau garnitura din spatele ei)

Am montat garnitura invers pentru a tine clapeta lipita de corpul carburatorului,dar asta cred ca va rezolva problema doar sezonul acesta.

 

warn.comercialele au alte zone dedicate!

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RFS-ul se incinge? asa cum ptr WR exista alta pompa de apa de la Boyesen, asa exista si pentru RFS-uri o alta pompa de apa pe care ma bucur sa o descopar, pompa care nu e scumpa!

Nu stiu daca stiati despre asta, dar din cauza debitului marit scade temperatura in medie cu 15 grade C. Am fiert motoru' si din cate am inceput saa inteleg e ceva comun, in weekend-ul trecut la Breaza, pe traseul de la Talea spre Comarnic de l-au gasit dracii si pe mine la fel. In acelasi timp un prieten cu un WR, care avea pompa de apa Boyesen nu l-a fiert deloc - stiu e alta motocicleta.

Nu am ventilator, si am inteles ca problema se schimba daca ai. Am comandat ventilator kit, o sa comand si un stator DC, dar si pompa ASTA !!!! care vine din Olanda.

:huh:

a montat careva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O elice mai mare! Clar ajuta. Dar ramane conditia sa aia ventilator sau o oarecare viteza. La racire sunt avantajate motocicletele cu rezervor de ulei in cadru si cadru de aluminiu.

PS Daca rade cineva ca KTM se incinge, eu spun ca nu poti obtine performanta din neant (zero Kelvin). :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.

A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si nu mai gasesc cum se regleaza jocul la supape la KTM 450 2008.

A dat cineva un site cu poze; poate mai imi da odata linkul

 

Multumesc

 

Ia uita-te la asta, cred ca o sa-ti fie de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate indruma catre o pers sau firma de unde pot cumpara un piston cu segmenti si bolt pt un KTM 580 LC4 din '91? Deasemenea mai vreau tot pt motorul asta si setul de garnituri, in special cea de cilindru.

masoara diametrul pistonului si trimite-mi un pm(cred ca te pot ajuta cu segmenti daca e masura buna..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee cat costa cercurile ptr rotile de enduro, 21 si 18?

m-am apucat sa schimb cauciucurile si jantele sunt lovite - am cateva spite rupte pe care le-am inlocuit - dar tot trebuie centrate rotile. am sa incerc sa le indrept. ceva sfaturi cum sa le indrept? la cald, la rece? cu ciocanu? :eek:

exista vre-un atelier care face asta in sau pe langa Buc?

sfaturile sunt bine venite, merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul.

L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana).

Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier?

Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau.

 

Mark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la Arges cu vo 6 km inainte de finish, mi-a cedat ambreiajul.

L-am desfacut, dar nu mai era nimic de facut, piesele de metal fiind uzate evident (cam la jumatea grosimii-ca placutele de frana).

Se poate lua de la KTM numai setul placutelor de fier?

Care are pe acasa un ambreiaj schimbat de 200/125 sa-mi dea (macar imprumut) pana vine ala de pe Ebay, ca 6 milioane la KTM nu dau.

 

Mark

ca tot ai adus vorba am si eu nevoie de kit-ul de reparatie al cilindrului de ambreiaj,sau poate stie cineva care s-a lovit de situatie ce dimensiuni are oring-ul de acolo si unde pot sa il gasesc..e vorba de un exc 2005-2008 (se potriveste de la orice model in 4 timpi)

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat. Multumesc.

 

Mai am o singura problema, atunci cand l-am desfacut si strans la repezeala, am retezat un surub din cele care prind arcurile si am pirdut saiba care vine pe arc ( a cazut intre frunze).

Stie cineva unde gasesc asa ceva pe stoc?

Are ceva daca pun o saiba ordinara fara scaun pentru arc?

Editat de gizmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .

cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ.

intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data .

Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .

cine are ktm 525 exc si poate sa-mi spuna cu un plin de rezervor cati kilometri merge , aproximativ.

intreb deoarece in primul an cand am luat motorul mergeam si 110-120 km , adevarul este ca nu trageam de gaz ca si acuma cand merg maxim 90km cu un plin de benzina , nu am umblat in carburator , am colegi cu 525 exc care merg mai multi km in acelasi ritm cu mine si la mine se termina benzina prima data .

Are alta setare la carburator datorita faptului ca este Factory?

merci

 

pOATE TU RASTORNI MAI DES MOTORETA SI SE SCURGE BENZINA PE JOS. tE-AI GANDIT SI LA ASPECTUL ASTA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dulfa.

da, setarea factory este alta fata de cea de serie.eu nu am reusit decat aprox 60 km cu un plin in varianta "factory".120 km este autonomie de plimbare fara prea mai accelerari sau solicitari. cel mai bine faci o revizie a carburatorului (desfacut/curatar/reglat) si vezi cum e dupa. pr varianta factory jiclorul principal ar trebui sa fie 182, iar pe varianta de serie 178. atentie si la cuiul de dozaj, pe factory pozitia saibei e a 5 a de sus in jos iar pe serie a 3 a de sus in jos (ambele pentru cuiul OBDTR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am reusit cumva sa stric pedala de pornire, s-au tocit zimti de pe pedala, si pana la cumpararea uneia noi am pedala unui prieten pe care nu o pot folosi tot timpul, care sunt riscurile pornitului la vale, daca sunt, motocicleta este un ktm 250 in 2 timpi.

nu e nici un risc, ca doar n-are curea de cauciuc la distributie :D

numa vale sa ai :moto:

 

vezi ca pedala are si un fel de bucsa/saiba in exterior. o mai ai? eu o perioada n-am avut-o si chiar daca strangeam la maxim surubul, pedala tot juca un pic pe ax si riscam sa patesc beleua ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM “Ready to Race” in the future with modern two-strokes

“At KTM the two-stroke will continue to remain an integral part of the future model planning. We have already recognised new topics and initiated the development of even more powerful, quieter and above all less polluting two-stroke sports models within the framework of a specific project grouping.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...