Alfred Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Scuze, australia, am ramas setat pe austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 pentru acelasi exc450 din 2007, stie cineva cat trebuie sa fie coloana de aer din furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 110mm coloana de aer, regleaza prietenii care au 400-450 2006/2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 28, 2013 Autor Share Postat Octombrie 28, 2013 daca esti mai "plin" poti sa mergi pana la 95 mm,eu la 120 de kile plus echipament asa am bagat si a fost genial.. daca esti mai subtire standard e 110 sau aprox. 600 gr per telescop(sper sa nu gresesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Multumesc de informatii, cantarind undeva la 76kg, am lasat coloana de aer la 115mm si cu reglajul indicat in manual ca sa vedem cum se comporta. Ajustarile ulterioare, daca v-a fii nevoie o sa le fac pe baza a ceeace simnt in teren ( obiceiul asta il am de la vitezana). Dupa ultima iesire a inceput sa se auda un scartait de la suspensia spate. Are orificii de gresare sau ce poate fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 e dusa bucsa de la pds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Asa este, am verificat de dimineata cu motorul ridicat pe stand, bucsa prezinta joc Daca mai fac o iesire, risc sa am daune mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Asa este, am verificat de dimineata cu motorul ridicat pe stand, bucsa prezinta joc Daca mai fac o iesire, risc sa am daune mai mari? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Merci colega! ... atunci intoarcem cauciucul, montam kitul de lant si maine ... braaappppp-braaaappp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salut baieti , am o dilema, pe net nu gasesc nici unde raportul de cai putere la ktm uri , ma intereseaza la 300 2t si la cel 250 2t , scrie cumva in carte/talon cati cai are ? ma intereseaza pentru ca vreau sa fac raportul de 0,2 kw/kg pentru A2 . Kilogramele le gasesc, dar cai sau kw nu... daca are cineva chef sa se uite in talon si sa-mi spuna ii multumesc. La fel nu gasesc nici pentru wr450 si wr250 , m-ar interesa si pentru astea 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP. Ce e A2? Autostrada Soarelui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) M-am uitat eu in talon la EXC 400. Are 12KW. Adica 16CP. Ce e A2? Autostrada Soarelui? Ceau, m-as mira sa fie 12 kw la exc de 400 .... dar merg pe mana ta. A2 e tampenia ce au bagat-o mai nou (ianuarie) , adica la 18 ani poti sa dai de A2 maxim 45 cai si 0,2 kw/kg , A se da la 24 ani.... o prostie ca sa scoatem mai multi bani din buzunar la fiecare achizitie moto si la fiecare examen.... Mersi Andrei . PS- pentru celelalte, daca stiti ceva concret despre puterea lor in Kw,, va rog sa lasati un mesaj Mersi. Editat Noiembrie 8, 2013 de edu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 toate o sa arata in talon in jur de 12-16kw , este puterea limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pemtru ca e vorba de motoare hard enduro, poate ar fi mai bine sa astepti varsta sa dai pentru A plin. Intre timp poti sa te dai cu 250, 300, sau ce vrei tu, pe coclauri, unde nu te intreaba nimeni de carnet. Ai grija cand traversezi vreun sat sa te dai jos de pe mobra, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Mersi de raspunsuri, @Andrei - o sa dau de A2 ori in Timisoara, ori pe langa ... si o sa iau un enduro 2 t sau un supermoto ce pot sa-l folosesc si la enduro, nu hard , dar cred ca optez pentru ceva de la 400 in sus , gen Wr450. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 (editat) Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300. La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg Editat Noiembrie 10, 2013 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 @dmikel , chiar modelul asta ma interesa , mersi fain de informatie , acum stiu sigur ca n-am probleme cu 250-300 2t sau 450 la kilogramele lor, se incadreaza. Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Cu EXC-uri si WR-uri se merge maxim 10% pe drumuri publice. Chiar nu trebuie sa te agiti pentru carnet de dragul lor. Daca tot vrei sa mergi pe strada, atunci da, ia-ti carnet, dar orienteaza-te spre DT-uri, XR-uri, XT-uri, etc... Sunt mult mai bune pe drumuri decat enduroaicele. PS Pe talonul meu de la KTM scrie 12 KW dar el are 40 KW.... http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/52197 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Da, asta am observat si pe siteurile de vanzari, pe motoscout , astea de 400-450 cele mai multe au 12 kw, dar in realitate sar de 30 ... e mai bine asa pentru mine. o sa ma uit si la xtx , drz si xtz ... oricum pe aici nu am munti sa am la ce forja un exc ... am vrut mai mult de fun.. dar cred ca ma retrag... Andrei, ai MP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07: - Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Un KTM EXC 250 2T model 2007 avea trecut in talon 6 KW, deci se incadreaza si 250 si 300. La masa proprie 119 kg , nu inteleg de ce asa mult in realitate se invarte intre 100-110 kg http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_exc_2007.php Aici zice ca are 103 uscat. fara ulei,fara antigel si probabil chiar si fara benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Am urmatoarea intrebare pentru cei familiarizati cu Exc 450 '07: - Ce cauze pot duce la supraincalzirea motorului, chiar si acum pe timp de iarna!? Parca azi-vara nu a scuipat atat de mult lichid afara. Lipsa ventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 nu neaparat lipsa ventilatorului,dar verifica termostatul daca deschide/inchide ,ar fi prima proba,dupa care mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Salut. In materie de conducte de frana recomandati ceva anume? Am un Ktm de 300 din 2002 si s-a rupt conducta pe fata.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 24, 2013 Autor Share Postat Decembrie 24, 2013 Cred ca varianta standard este foarte buna,asta daca nu tragi greu la cantar ca mine si iti trebuie furtune racing.Daca vrei totusi ceva aftermarket incearca la Freddy la Alba,stiu ca are foarte multe produse in stoc si timpul de asteptare scade foarte mult. www.fmracing.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.