crz-one Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) nu neaparat lipsa ventilatorului,dar verifica termostatul daca deschide/inchide ,ar fi prima proba,dupa care mai vorbim. Multumesc pentru sfaturile date! Pana la urma s-a dovedit a fi capacul de la radiator. Avea garnitura ciupita/iesita de sub capsa din mijloc. Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron Editat Februarie 24, 2014 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ai idee si la ce temperatura deschide??? ca asta stoc vad ca imi deschide ventilatorul in jurul la 70 grade, ceea ce ma enerveaza la culme... Acum mi-am pus buton la el dar anul trecut consuma bateria in draci Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 scrie in tabel: inchide circuitul la 87 gr.C (porneste vent) si deschide circuitul la 82 gr.C (opreste vent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cea stoc ar trebui sa inchida circuitul pe la 100 grade si sa-l deschida la 92-93. Esti sigur ca il inchide pe la 70? Mi se pare mult prea putin. Eu am una de Honda Transalp pe Husky (are fix aceleasi specificatii) si imi porneste ventilatorul din an in paste, cand frec o urcare de o innebunesc. Iar termocupla e pusa corect, la iesirea apei din motor, acolo unde apa are cea mai mare temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta? Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta? Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original. eu la 300 am schimbat primul piston la 135h si cred ca mai ducea mult dar nu am vrut sa risc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu schimb pistonul pe la 100 h ca sa nu risc sa imi deformeze cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii. Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres. In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii. Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres. In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore. nu as face acest lucru niciodata , sa schimb numa segmenti , mai ales la orele astea , e 150 de euro un kit piston , nu as risca sa imi puste ceva pe acolo care ar putea face daune serioase/scumpe , daca ar fi sa ii schimb as schimba segmentii pe la 60-70 de ore de mers hobby. Eu am mers aproape 200 de ore pe pistonu original pana am mi-a scazut dramatic compresia deodata. De atunci in jur de 120-150 de ore un schimb de piston , asta in caz ca nu crapa ceva intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Tx, asa voi face de acum inainte. Adevarul e ca, dupa schimbarea segmentilor, simteam eu o compresie mai mare la picior, dar parca nu se ridica la nivelul compresiei de atunci cand achizitionasem KTM-ul....si in nici un caz la nivelul compresiei pe actuala mobra. Mi s-a parut mie un pic ciudat al momentul respectiv, dar am spus ca o sti mecanicul ce o sti, de-aia lucreaza la Dementor. Intrebare: la 2T se alezeaza cilindrul? De ce exista mai multe cote de piston? Eu stiam ca doar se reface nicasilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Nu se alezeaza decat la modelele foarte vechi, in schimb se uzeaza, deasta sunt cote de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Si cum estimezi uzura? Pistonul nou are diametrul 66 virgula ceva, acel ceva depinzand de cota. Cilindrul, la masuratoare, trebuie sa fie cu cate sutimi mai mare decat pistonul? Editat Martie 21, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) sunt scule speciale(comparatoare de cilindrii) de masurat cu care se masoara cilindrul , se gasesc pe ebay , tolerantele sunt date in carte (cateva miimi ) , o metoda rudimentara este cu o lera lunga dar care nu mi se pare eficienta.Alta metoda , care daca ai un pic de simt poti sa iti dai seama daca are uzura , daca dai jos chiuloasa , primii1- 2-3 mm din nikasil sunt ca noi pentru ca acolo nu ajung segmentii , poti sa dai cu degetul prin acea zona sa vezi daca in zona unde freaca segmentii si in zona unde nu freaca exista vreo diferenta de nivel( ca si cand pui mana pe niste discuri de frana uzate de la masina , au o buza acolo pe margine ). Daca toleranta este prea mare se crapa pistonul mai mult ca sigur pt ca are joc Editat Martie 21, 2014 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salutare oameni buni... ma intrebam daca dezmembreaza careva un ktm dupa 2008 ( nu cel de 125 care tocmai a fost furat) ca ma intereseaza si pe mine o piesa de la prinderea de ghidon dupa cum se poate vede in poza atasata. Daca are cineva pe acasa sau dezmembreaza careva doar partea de jos pe care se pune ghidonul sau completa sa nu ezite sa ma contacteze. Nu veniti cu preturi de dementor va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 cat e la dementor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 220 doar partea de jos fara prinderile care vin peste ghidon... ideea era ca pt un sh nu o sa platesc niciodata ca si cum ar fi nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salut, Reperul 10 din poza de mai jos aveti idee de unde il pot procura ? (model KTM 2009 2T). Pe piesektm produsul nu exista, nici macar la comanda. Nu ma intrebati cum, nu stiu cum am facut dar am reusit sa sparg / rup portiunea unde iese cablul de acceleratie (portiunea aia unde se infileteaza cablul) si acum sta in aer dupa placul ei.. Acceleratia merge in regula, dar nu stiu cat va dura minunea asa .. Ma gandesc ca poate ceda cablul de acceleratie etc. Sfaturi / pareri ? Sa-l las asa ... ? Il are cineva pe dezmembrari ? Multumesc anticipat pentru ajutor, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Vlad, tu cauti cumva tubul de acceleratie? cel din poza? P.S. - mai doare capul Editat Martie 30, 2014 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Vlad, tu cauti cumva tubul de acceleratie? cel din poza? Nop. Vezi poza mea. Dupa tubul asta descris de tine, vine un soi de ghidaj. Iesirea din Ghidajul asta e curbata, si in capat acolo se infileteaza capul ala de reglaj, pentru acceleratie. Eu am rupt portiunea unde se infileteaza .. in fine, nu vreau sa poluez topicul, noi doi putem discuta live pe subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 E vreo 35 eur tot kitul de la domino compus din 2 mansoane, tub acceleratie, piesa 10 si 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare. Stie cineva daca un amortizor spate WP de pe un ktm exc 250 2001 se poate repara? Curge ulei pe tija care intra in amortizor. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare, din ce stiu eu se poate repara si chiar exista un kit de reparatie pt el. Si-a facut un amic aceiasi reparatie la un 450 din 2007. http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2001/1169/16611 reperul 30 ( cred ca despre kitul asta este vb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Se poate, dar sunt putini cei care se baga si fac si treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare. Stie cineva daca un amortizor spate WP de pe un ktm exc 250 2001 se poate repara? Curge ulei pe tija care intra in amortizor. Merci. Sunt cateva locuri unde poti face: Servicesuspensii.ro e cazut site-ul, suna la nr. 0733672072 Cred ca si cei de la RAMS fac, Zoli de la Ciuc. cred ca te costa cam 100 euro reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Un manual de service pt un Ktm Exc 125, din 2009, aveti idee pe unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.