akruno Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Intre timp,am comandat una de la fmf,daca mu se va onora comanda te contactez.Mercy de oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 revin cu o alta intrebare. in cazul in care motorul a fost lasat mai jos din amortizorul spate, este complicat sa il ridic la loc? arcul nu cred ca a fost schimbat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Din pilita imensa de la suspensia spate. Googleste dupa reglarea SAG-ului la dirt bikes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Din pilita imensa de la suspensia spate. Googleste dupa reglarea SAG-ului la dirt bikes. da, am dat pe google inainte sa intreb aici si am gasit exact ce zici si tu; totusi, am zis sa va intreb si pe voi. btw am cumparat un excf 250 din 2008 in weekend, pt un prieten. mi se pare ca trage o idee mai bine ca al meu (2007) dar totusi parca imi place mai mult 2007-le. ce-i drept nu l-am testat pe teren foarte accidentat si in conditii cu adevarat grele. oricum, merita toti banii motoarele astea, e distractie la puterea "plus infinit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare tuturor. Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ? De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape. Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja. Astept pareri cat mai sincere. Sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salut .De astazi am revenit si eu pe doua roti dar de data asta am schimbat categoria la off road . Deci cum s-ar spune sunt incepator in noroaie. Portocala care probabil o sa ma dea si pe jos e o Exc 300 din 2002. Daca aveti ceva sfaturi si pareri am sa fiu prin zona sa le citesc . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutare tuturor. Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ? De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape. Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja. Astept pareri cat mai sincere. Sanatate maxima. Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja. Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja. Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic. Daca o sa imi iau 525'ul primul lucru care o sa il fac o sa ii pun la punct incarcarea sa mearga perfect, si bateria se incarca in timp ..la cateva 100 de metri am de o pornire. Mai astept pareri, De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Mai la obiect: Pro - cuplu imens, consum relativ mic Contra - prea greu, prea puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 S'a vandut 525'u asa ca nu mai vreau pareri.. ms Andrei de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 525 NU are probleme cu pornitul, a alta acadea fata de 426(wr, sau mai grav, yz). eu imi puteam porni la propriu 525 ul cu mana p.s. nu de la buton, daca asta va gandeati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pana la urma 525'ul ala care vroiam sa il cumpar s'a vandut .. acuma ma orientez catre un 300 exc 2007 cu pornire si la buton. Credca as fi mai aproape de adevar cu 300'le pentru HARD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 300 e super nici nu iti trebe button doar daca ai bani de aruncat . porneste super usor in ori ce pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 apoi sa stii ca nu prea e ok cum faci, e ca si cand merg in targ ca vreau masina de teren si daca tor s-a vandut hammerul m-am gandit c-ar merge si un Suzuki Samurai .... ma refer aici strict la clasa. poti compara la Hard, saca tot ai scris cu litere mari 525 4t cu 300 2t? 300 exc din 2007 eu stu ca nu are buton, parca din 2008 i-au pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 525'ul de care am vorbit il stiam foarte bine si era la un pret ok... am fost plecat un weekend,nu aveam semnal si s'a vandut. iar in legatura cu 300'le asa stiam si eu.. dar am vorbit cu cineva si o zis ca motoru la 2007 ii la fel ca la 2008,2009 etc.. ca aspect ma refer, doar cadrul si carenele difera de la 2007 la 2008+++. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 diferente sunt la motor in fiecare an, mici imbunatatiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Sunt si 2007 cu buton. Are cadrul vechi, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 de la 2007 la 2008 au fost modificari mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 daca tot te bate candu la vaca nebuna am io unul de vanzare, dar e greu tare la hard, iti zice mandea care s-a incapatanat ani buni sa mearga cu autobuzul prin padure... am trecut la 125 si anul asta trec la 200... e mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Salutare, M-a mancat undeva sa dau pe la toate mufele din spatele farului cu W40 si la montaj am descoperit ca am un releu (sau ce o fii el) cu 2 conectori, iar in gramada ai de fire si mufe am gasit 2 mufe care s-ar potrivii, nu stiti ce culori trebuie sa aibe firele care intra in acest releu? PS: bec pt far de unde pot cumpara? LE: are cineva schema electrica? sau cum e cel mai simplu de verificat daca functioneaza termocupla? Editat Octombrie 16, 2013 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Schema de la ce model? Termocupla se cufunda in apa clocotita, se lasa cateva secunde si apoi se scoate si, folosind un aparat de masura, se masoara imediat conductivitatea intre cei2 papuci, sau intre papuc si partea filetata (in cazul in care existaun singur papuc). Daca ai conductivitate, iar aceasta dispare cand termocupla se raceste, e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 model 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Cum credeti ca ar fi un 450 sx 2005 modificat pentru enduro, instalatie electrica,si suspensi de exc. roata pe 19 si 4 viteze ... Ma gandesc ca in 4 viteze plecarea de pe o panta sau urcare mai naspa o sa fie un chin. am dreptate ? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri? ce a zis el , nu se merita sa iei ceva ce nu e pt enduro si sa incerci sa il faci , prea multi banii cheltuiti + motor prea mare(450) pt asa ceva , de ceva vreme pe mine ma tot bate gandul sa las 300-le si sa iau un 200 din diverse motive ,parerea mea personala este ca un 450 este prea mult pt enduro(depinde si ce intelege fiecare prin enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.