Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am luat un scut de pe olx, marketat ca potrivin-du-se pe "KTM 400 450 530 Meca' System"

 

L-am primit, e intr-adevar nou. Dar nu se potriveste pe motorul meu, asa ca am inceput sa tai din el la spate, poate poate...

Evident, nu are cum sa se potriveasca... nu urmareste linia la cadru. Partea buna e ca inca se poate folosi pe motoare pe care incape. O sa ma uit la ce e stantat pe el, faceti cross reference si primul venit, primul servit (il donez, trebuie doar sa iti platest curierul catre tine).

 

post-22404-0-86146100-1467570304_thumb.jpgpost-22404-0-64987400-1467570312_thumb.jpgpost-22404-0-79742400-1467570320_thumb.jpgpost-22404-0-81914300-1467570328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'.

 


Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011.

As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie!

 

post-22404-0-14947700-1468401661_thumb.jpgpost-22404-0-02995600-1468401664_thumb.jpgpost-22404-0-20223400-1468401672_thumb.jpgpost-22404-0-26635300-1468401676_thumb.jpgpost-22404-0-84500800-1468401679_thumb.jpg

 

Am pus pe el semnalizarile, fata spate, dar fire de claxon chiar nu am gasit. Ma gandeam ca ar trebui sa fie tot in fata sub far, dar numa alea de la semnale am gasit...

Oare unde is pe motorul meu firele de la claxon?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar buton de claxon ai? Daca da, urmaresti firele de la buton. La claxon un fir e rosu iar celalalt e rosu-galben. Cel rosu-galben e plusul continuu din snopul principal de fire al mobrei iar cel rosu vine de la claxon la butonul de claxon pe care acesta il cupleaza cu un fir maro care reprezinta masa instalatiei. Deci urmaresti firul complet rosu care pleaca din blocul de comenzi stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'.

 

Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

 

La pornirea la rece, cand bag in a 1-a cu ambreiajul tras smuceste si se opreste motorul. Dupa ce se incalzeste putin, doar smuceste si tinde sa o ia de pe loc . Ma gandesc ca poate este si din ulei, poate fostul propietar a pus unul mai gros. Sau , asa cum spui si tu, poate are aer pe instalatie. Se aeriseste de jos in sus ,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca la orice ambreiaj hidraulic, se baga de jos in sus lichidul. Si ma mai gandesc ca is de asa natura proiectate(sa nu aibe pe instalatie bucle de genul ~), ca daca tragi de cateva ori de maneta, se aerisesc singure :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. :) Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. :) Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor.

La cate ore schimbi uleiul? Intreb pentru ca eu acuma am trecut pe Q8 ATF(18 ron litrul) si sunt super incantat de el,.. in sfarsit am scapat de vesnicul drag :)) Problema e ca nu stiu cat de des sa il schimb... doua sau 3 iesiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am schimbat niciodata :)) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am schimbat niciodata :)) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera.

 

Mda... am am ineles eu gresit. Credeam ca te referi la uleiul din cutie. Cand ai zis "Nu l-am schimbat niciodata". eram WTF :)) Eu m-am referit la uleiul de la transmisie...

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la 4T, uleiul din cutie care unge si cilindrul il schimbi la 15h, ar fi exagerat ca la 2T sa-l schimbi mai repede. Eu il schimb o data pe an, dar ma dau rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are...

Schimb uleiul si aerisesc circuitul ....

Are ulei hidraulic sau lichid de frana in pompa? Mai strange din surubelul care regleaza maneta de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011.

As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie!

 

attachicon.gif778_1162021354.jpgattachicon.gif778_1162021374.jpgattachicon.gif778_1162021397.jpgattachicon.gif778_1162021407.jpgattachicon.gif778_1162021425.jpg

 

L-am dat.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 07:07

===========================

 

Nicicum nu gasesc un cod pentru un rezervor mai mare la mobra mea. Nu gasesc nici nou, nici SH... KTM EXC 450 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut. Doresc sa achizitionez un KTM EXC-F 250 2008 Six Days.

 

Daca este vreun detinator sau cineva care a detinut acest model, as vrea niste pareri, plusuri si minusuri.

Vreau sa il folosesc 50% enduro, 50% oras.. si distante de aprox 50-100km maxim.. Folosit doar prin oras, schimbul trebuie facut tot la 15h ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul.

Pe asflat nu o sa merg blana 100 de km.. o sa merg asa lejer dar mai rar, mai mult o sa ma dau prin oras, care nu e mare.

 

Iar filtrul trebuie schimbat la fiecare schimb? sau merge si odata la doua schimburi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista riscul ca semeringul de la pinionul fata sa intre in contact cu rulmentul daca e montat mai in spate fata de carter? Azi m-am grabit si l-am montat cu 3 mm mai in spate

Editat de red
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca cel vechi era cu 3mm mai in afara. Fie ca era mai lat, fie ca iesise un pic. Sau asta nou e mai ingust. Daca atat rulmentul cat si simeringul au acelasi diametru exterior, nu e nici o problema daca se atng, pt ca nu se misca unul fata de celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...