florin46p Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 E cineva care are un 525 pe aici ? Vreau sa merg maine sa vad si eu unul si am o mica intrebare legata de compresia lui...Trebuie sa se poata pornii la pedala si fara decompresor (maneta mica de pe capacul pompei de ambreiaj) ? Pun aceasta intrebare deoarece vanzatorul mi-a trimis o filmare in care il porneste la pedala destul de usor, la a doua pedala o ia, dar fara sa foloseasca decompresorul, efectiv nu il are, a zis ca asa l-a luat si nu i-a simtit lipsa... Eu am avut un 400 in trecut, la care avea acelasi tip de decompresor, dar la fel il puteam pornii si fara. Deci pentru cei care au avut si 400 si 525 cat de mare este diferenta de compresie intre cele doua ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Am eu 525 și îl pornesc fara decompresor,trebuie să știi când sa îi dai,îl pot porni fara probleme și în adidași,dar dacă îi dai când e in compresie maximă și dai bărbătește se poate lăsa cu oase rupte. » Post actualizat in 29 Sep 2017 12:54 Cel mai bine vezi cum trage,dacă scoate fum etc,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... » Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17 Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză... Acela e un buton de harta de putere (mareste avansul la bujie). Butonul eu zic sa nu-l cumperi pe cel original avand in vedere ca gasesti la aprox 40 ron si merge foarte bine: https://www.olx.ro/oferta/buton-on-off-pornit-oprit-motocicleta-scuter-atv-ghidon-ID57BQu.html#cbe2b6d886 aici ai modelul insa il gasesti in orice magazin de piese atv/scutere. Il folosesc de mult timp si merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salutari, stie cineva la ce vin conectate mufele cu 3 si 4 fire la un ceas ktm exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 mufa cu 3 pini este pentru faza lunga si regulator de tensiune, iar cea cu 4 pini este pentru switch-ul/ butonul de oprire si lumini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) la mine (exc 520) astea is separat, nu trec prin ceas. alimentarea de la acumulator prin care fire ar trebui sa vina? Editat Februarie 9, 2018 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 La mufa cu 3 pini ai un fir rosu galben (plusul ce vine de la regulator) si unul maro (ground impamantare), cel putin asa e la mine (200 EXC) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 OK, mersi! » Post actualizat in 09 Feb 2018 21:37Bun, am inteles ce si cum se conecteaza la mufa cu 3 fire. Nu mi-e clar la mufa cu 4 fire. In manual de la 525 exc zice de un "optional handlebar switch" asta e doar ansamblul cu switchurile + / - si mode pentru ceas? sau si alte switchuri? In manualul de la 520 exc nu zice nimic de ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 Salutare! Am cumparat de curand un ktm exc 400 din 2000, e primul meu ktm. Dupa aprox 30min de mers prin padure destul de tare a inceput sa picure usor lichid de racire printr-un orificiu din zona incercuita in imagine. E normal? se vad urme cum ca ar mai fi curs si inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 S-au dus simeringurile o sa curgă și mai tare.Nu e foarte greu de schimbat.E cam 30 de lei unul și ai nevoie de doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 Salut, Stie cineva daca furca de pe in 450 exc 2005 se potriveste pe in 400 exc din 2007 ? Sau are cineva de aici in exc de 400 din 2005-2007 si at putea masura grosimea jambelor in locul unde se prind in ochelar ? Multumesc! » Post actualizat in 21 Feb 2018 08:07Am marcat cu doua sageti dimensiunile de care sunt interest. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 da se potriveste,furcile sunt de 48 ,inainte de 2003 erau de 43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 Da, se pare ca at fi compatibile, ambele furci au partea de sus cu diametrul exterior de 54 respective 60 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 (editat) Salutari, EXC 520-ul meu are roti de supermoto si lantul sta foarte aproape (probabil ca si loveste) roata. Ce solutie ar fii pentru problema asta? Am gasit in catalogul de piese OEM doua aparatoare de lant, prinse pe bascula (piesa 85 si 86)... una vine in stanga si cealalta in dreapta lantului? Editat Februarie 22, 2018 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Lanțul atinge roata datorita cauciucului,probabil e de 160,eu am de 150 și e cat de cat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 sincer nu stiu daca e 150 sau 160 Si tu ai roti de SM? Turnate sau cu spita? Tubeless sau cu camera? Intreb pentru ca ma tot documentez cum sa fac jentile tubeless. Am vazut tot felul de tutoriale pe youtube cu ceva benzi care se pun peste capetele spitelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Salut, Sunt ceva solutii profesionale de a face jantele tubeless, dar costa destul de mult. Cu ce te deranjaza camera ? ce dezavantaje are ? Si eu sunt cam in aceeasi situatie, dar deja mi-am luat si in set de camera noi pentru la primavera cand ies cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Eu spițate cu camera,e ok,într-o zi am făcut două pene la roata spate.Pe spate nu ai nevoie decât de o cheie de 27 și o faci la orice vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Salut, 1. Inca nu am gasit pe site-uri camera pt 17" (pentru a avea un set de schimb, in caz ca....) 2. Varietatea de anvelope tubeless e mult mai mare 3. Iar daca tot folosesc anvelopa tubeless, nu ar fii bine sa nu am acea camera in roata, sa lasa anvelopa sa functioneze cum a fost proiectat? De asemenea scade greutatea roti. Intreb si eu... sunt destul de nou in lumea enduro / supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Si eu sunt nou in zona supermoto-ului, dar vreau sa folosesc camera in cauciuc tubeless, la nivelul la care ma dau acum nu cred ca o sa simt greutatea in plus. Si ca si durata de viata/uzura astept sa treaca sezonul si dupa pot sa imi fac o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 https://anvelopemoto.eu/camere/?features_hash=3-5 » Post actualizat in 22 Feb 2018 13:59 https://anvelopemoto.eu/michelin-camera-aer-17mhr-valve-tr4-reinforced/ Asta daca vrei camera groasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Martie 4, 2018 Share Postat Martie 4, 2018 Salut , caut sa cumpar un ktm exc 2 t model 06 -07 , am mers cam 5 ani pe wr 250 2005 pe dealuri inalte zona Dambovita , pe la Campulung , cateva concursuri de soft sau hard enduro la hobby. Am 1.77 si 67 kg fara echipament. Care credeti ca ar fi cea mai buna varianta pentru mine? 200 250 sau 300 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Martie 5, 2018 Share Postat Martie 5, 2018 Salut , caut sa cumpar un ktm exc 2 t model 06 -07 , am mers cam 5 ani pe wr 250 2005 pe dealuri inalte zona Dambovita , pe la Campulung , cateva concursuri de soft sau hard enduro la hobby. Am 1.77 si 67 kg fara echipament. Care credeti ca ar fi cea mai buna varianta pentru mine? 200 250 sau 300 Multumesc. 200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Salutari, doua intrebari: 1. Exc-ul meu (520 din 2002) la turatii mai mari trage foarte intrerupt, da rateuri... de unde sa incep investigatiile? Carburator? Aprindere? 2. Filetele din elemente de plastic (rezervor, aripa spate), care s-au uzat, cum se poate oarecum reconditiona? Cu ce solutie sa umplu gaurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.