danok Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Am luat un scut de pe olx, marketat ca potrivin-du-se pe "KTM 400 450 530 Meca' System" L-am primit, e intr-adevar nou. Dar nu se potriveste pe motorul meu, asa ca am inceput sa tai din el la spate, poate poate... Evident, nu are cum sa se potriveasca... nu urmareste linia la cadru. Partea buna e ca inca se poate folosi pe motoare pe care incape. O sa ma uit la ce e stantat pe el, faceti cross reference si primul venit, primul servit (il donez, trebuie doar sa iti platest curierul catre tine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'. Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011. As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie! Am pus pe el semnalizarile, fata spate, dar fire de claxon chiar nu am gasit. Ma gandeam ca ar trebui sa fie tot in fata sub far, dar numa alea de la semnale am gasit... Oare unde is pe motorul meu firele de la claxon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Dar buton de claxon ai? Daca da, urmaresti firele de la buton. La claxon un fir e rosu iar celalalt e rosu-galben. Cel rosu-galben e plusul continuu din snopul principal de fire al mobrei iar cel rosu vine de la claxon la butonul de claxon pe care acesta il cupleaza cu un fir maro care reprezinta masa instalatiei. Deci urmaresti firul complet rosu care pleaca din blocul de comenzi stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'. Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj La pornirea la rece, cand bag in a 1-a cu ambreiajul tras smuceste si se opreste motorul. Dupa ce se incalzeste putin, doar smuceste si tinde sa o ia de pe loc . Ma gandesc ca poate este si din ulei, poate fostul propietar a pus unul mai gros. Sau , asa cum spui si tu, poate are aer pe instalatie. Se aeriseste de jos in sus ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Eu cred ca la orice ambreiaj hidraulic, se baga de jos in sus lichidul. Si ma mai gandesc ca is de asa natura proiectate(sa nu aibe pe instalatie bucle de genul ~), ca daca tragi de cateva ori de maneta, se aerisesc singure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu iti patineaza in mers, nu cred ca are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are... Schimb uleiul si aerisesc circuitul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor. La cate ore schimbi uleiul? Intreb pentru ca eu acuma am trecut pe Q8 ATF(18 ron litrul) si sunt super incantat de el,.. in sfarsit am scapat de vesnicul drag ) Problema e ca nu stiu cat de des sa il schimb... doua sau 3 iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Nu l-am schimbat niciodata ) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera. Editat Iulie 16, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am băgat ulei mineral hidraulic,e 30 litru,e uleiul folosit de citroen la suspensii,e perfect merge super.Un litru imi ajunge 5-6 ani asta daca schim de 2 ori pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Nu l-am schimbat niciodata ) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera. Mda... am am ineles eu gresit. Credeam ca te referi la uleiul din cutie. Cand ai zis "Nu l-am schimbat niciodata". eram WTF ) Eu m-am referit la uleiul de la transmisie... Editat Iulie 16, 2016 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Daca la 4T, uleiul din cutie care unge si cilindrul il schimbi la 15h, ar fi exagerat ca la 2T sa-l schimbi mai repede. Eu il schimb o data pe an, dar ma dau rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are... Schimb uleiul si aerisesc circuitul .... Are ulei hidraulic sau lichid de frana in pompa? Mai strange din surubelul care regleaza maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011. As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie! 778_1162021354.jpg778_1162021374.jpg778_1162021397.jpg778_1162021407.jpg778_1162021425.jpg L-am dat. » Post actualizat in 20 Jul 2016 07:07 =========================== Nicicum nu gasesc un cod pentru un rezervor mai mare la mobra mea. Nu gasesc nici nou, nici SH... KTM EXC 450 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat O sa schimb discurile. Probabil sunt ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Salut. Doresc sa achizitionez un KTM EXC-F 250 2008 Six Days. Daca este vreun detinator sau cineva care a detinut acest model, as vrea niste pareri, plusuri si minusuri. Vreau sa il folosesc 50% enduro, 50% oras.. si distante de aprox 50-100km maxim.. Folosit doar prin oras, schimbul trebuie facut tot la 15h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Pe asflat nu o sa merg blana 100 de km.. o sa merg asa lejer dar mai rar, mai mult o sa ma dau prin oras, care nu e mare. Iar filtrul trebuie schimbat la fiecare schimb? sau merge si odata la doua schimburi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Astea de 250 4T din perioada aia nu erau prea apreciate. Mai bine un 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Exista riscul ca semeringul de la pinionul fata sa intre in contact cu rulmentul daca e montat mai in spate fata de carter? Azi m-am grabit si l-am montat cu 3 mm mai in spate Editat August 24, 2016 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Poate ca cel vechi era cu 3mm mai in afara. Fie ca era mai lat, fie ca iesise un pic. Sau asta nou e mai ingust. Daca atat rulmentul cat si simeringul au acelasi diametru exterior, nu e nici o problema daca se atng, pt ca nu se misca unul fata de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.