Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut, incepator total pe moto, 15 ani de condus conserve, am 1,68 si 60 kg, vreau sa imi iau ceva de mers in oras, dar o data pe luna sa ies si un pic pe coclauri, am ceva off road la activ, deci intrebarea ma este ce imi iau, mi as lua exc un 4t cat mai mic ca si cilindree, o fi bine o fi rau? Ma descurc in oras, oare ajung cupicioarele jos? Acu fac scoala pentru A si ma mananca tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MOTOCICLISM.ro ? Totul despre motocicletele offroad ? Hard enduro ? Hai Portocaliii(ktm Exc Rulz) ?

 

Asta cam exclude orasul.

Pune intrebarile tale pe alt topic. Eventual la sectiunea SuperMoto daca tii neaprat la combinatia EXC+oras.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un exc 450 din 2005 si am o nelamurire. Cand pornesc motoru in partea dreapta unde este ambreajul se aude un zgomot, dar cand trag maneta ambreajului nu se mai aude. In rest motocicleta se comporta bine. Sa fie un motiv de ingrijorare sau este ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam EXC 4T imi amintesc ca, dupa ce il culcam pe o parte, incepea sa scoata fum gros albastrui. Practic uleiul ajungea prin epuratorul de gaze in carburator. Era motor cu o singura baie de ulei, nu doua ca alea dupa 2008, dar si astea cred ca au ceva epurator de gaze.

Pistonul la EXC 4T nu e consumabil. Nici macar segmentii.

Da,epuratorul de gaze merge in carburatir,dar eu le anuleze de acolo si in duc in capacul filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din capacul filtrului de aer (cutia) tot in carburator ajunge. Eu il anulasem, lasand furtunul in jos. Ca sa nu intre apa, improvizasem o supapa pe furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ajunge ,dar nu mai da cu fum deloc plus ca e ferit de apa si mizerie,mai e si varianta ta intradevar cu supapă.

» Post actualizat in 17 May 2016 05:51

Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc !

Din cate stiu eu,jos e compresia si sus reboundul,desfa de inceput jos 3 clicuri,invers acelor de ceasornic. Vezi daca se modifica,daca nu,inseamna ca ceva nu e ok la cum e prinsă roata,am mai intalnit situatii asemanatoare cad nu erau perfect paralele telescoapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un manual de setare a suspensilor fata pentru ktm 450 exc 2009? Am cautat pe net si am gasit de fiecare data variante diferite.. Ma referi la reglajul de sus si de jos, atat. Mai exact atunci cand dau peste un bolovan sau un lemn mai mic primesc soc in ghidon,ca si cum ar fi suspensia blocata... Ceva nu bate bine .. Multumesc !

 

Incearca varianta din manualul utilizatorului de site-ul oficial apoi te joci cu asta:

Offroad - It's Shocking__.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, de unde as putea sa iau mai multe protectii la un ktm 450 exc 2004? Nu vreau sa platesc transport pentru fiecare reper in parte, vreau un singur magazin cat mai complet.

 

Imi trebuie: scut metalic, plastice la capace sa nu le frec cu cizma, protectii la radiatoare, ceva portbagaj sa pun un rollbag.

 

Apoi... e ceva site cu reperele de pe motocicleta/piesele ca sa le pot vedea codul la fiecare?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit pe aici una alta, destul de util, mai ales la tubliss si muse :)

Nu o zis nimeni nimic de bilele alea de bagat in roti :)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Vedeam ca imi picura ulei din motor. Dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut ca imi curge pe la axul ce tine pinionul... E ceva clasic la astea? (exc 450 2004)

Nu simt joc in pinion/ax, presupun ca doar simeringul a cedat.

Ca sa il schimb, ma gandeam sa bag motorul in a 1-a, sa calce cineva frana spate, sa desfac surubul ala. Se desface normal? Adica invers ca si ceasul? Trebuie incalzit? Are loctite?

Simeringul e de suprafata? Musai sa pun OEM KTM sau pot pune orice simering?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am schimbat toate semeringurile exterioare ,sunt 3,la pinion la kick starter si la schimbator,La pinion am schimbat cu tot cu bucsa de metal care vine pe ax si cu oring ,surubul se desface in sens normal si de obicei are loctite,Cel mai bine il desfaci cu un ciocan de impact.Eu am unul electric pentru desfacut roti ,merge la 12 v inclusiv la bateria de la masina.Ebun la casa omului asa ceva e cca 150 de lei.Daca nu ai asa ceva cel mai bine te duci la o vulcanizare si desfac ei,asta daca nu poti desface prin actionarea franei spate si cu o cheie cu prelungitor.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu, ti-am dat un link pt piese oem. Adica fisa care-ti trebuie e asta:

http://shop.dementor.ro/schemat/59668/transmission-ii-racing

Si, daca cauti pe google codul surubului aluia (de care iti spune clar ca e cu loctite), iti da asta:

https://www.google.ro/search?site=&source=hp&ei=ztlyV5PnJML_ad_Nm_AP&q=59033034044&oq=59033034044&gs_l=mobile-gws-hp.3...3986.39972.0.40900.18.15.3.1.1.0.1367.9130.0j6j1j0j1j1j0j6.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..1.5.3780.3..0j41j0i3.E7Mku4lodzs#imgrc=VY1B2SDDgZ-0CM%3A

 

Deci e surub normal.

 

Semeringul e 10 lei pe original. Nu merita sa faci incercari cu alte semeringuri, mai ales ca ai reprezentant husqvarna-KTM la tine in oras si nu te costa transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un scut de pe olx, marketat ca potrivin-du-se pe "KTM 400 450 530 Meca' System"

 

L-am primit, e intr-adevar nou. Dar nu se potriveste pe motorul meu, asa ca am inceput sa tai din el la spate, poate poate...

Evident, nu are cum sa se potriveasca... nu urmareste linia la cadru. Partea buna e ca inca se poate folosi pe motoare pe care incape. O sa ma uit la ce e stantat pe el, faceti cross reference si primul venit, primul servit (il donez, trebuie doar sa iti platest curierul catre tine).

 

post-22404-0-86146100-1467570304_thumb.jpgpost-22404-0-64987400-1467570312_thumb.jpgpost-22404-0-79742400-1467570320_thumb.jpgpost-22404-0-81914300-1467570328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'.

 


Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011.

As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie!

 

post-22404-0-14947700-1468401661_thumb.jpgpost-22404-0-02995600-1468401664_thumb.jpgpost-22404-0-20223400-1468401672_thumb.jpgpost-22404-0-26635300-1468401676_thumb.jpgpost-22404-0-84500800-1468401679_thumb.jpg

 

Am pus pe el semnalizarile, fata spate, dar fire de claxon chiar nu am gasit. Ma gandeam ca ar trebui sa fie tot in fata sub far, dar numa alea de la semnale am gasit...

Oare unde is pe motorul meu firele de la claxon?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar buton de claxon ai? Daca da, urmaresti firele de la buton. La claxon un fir e rosu iar celalalt e rosu-galben. Cel rosu-galben e plusul continuu din snopul principal de fire al mobrei iar cel rosu vine de la claxon la butonul de claxon pe care acesta il cupleaza cu un fir maro care reprezinta masa instalatiei. Deci urmaresti firul complet rosu care pleaca din blocul de comenzi stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este normal sa faca doar la prima si/sau a doua introducere in viteza dupa ce motorul a fost nepornit o perioada mai mare(placile raman lipite intre ele). Daca face de fiecare dat,probabil nu debreiaza complet. Vezi cum e reglajul manetei, sau daca nu cumva are aer. Daca are aer, maneta e putin 'pufoasa'.

 

Salut. La un KTM 350 exc când bag in viteza 1 o ia din loc chiar dacă ambreiajul este tras. O fi o problema de aerisire circuit sau de ulei prea gros? In sarcina nu patineaza deloc așa ca nu m as grăbi sa schimb kit ul de ambreiaj

 

La pornirea la rece, cand bag in a 1-a cu ambreiajul tras smuceste si se opreste motorul. Dupa ce se incalzeste putin, doar smuceste si tinde sa o ia de pe loc . Ma gandesc ca poate este si din ulei, poate fostul propietar a pus unul mai gros. Sau , asa cum spui si tu, poate are aer pe instalatie. Se aeriseste de jos in sus ,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca la orice ambreiaj hidraulic, se baga de jos in sus lichidul. Si ma mai gandesc ca is de asa natura proiectate(sa nu aibe pe instalatie bucle de genul ~), ca daca tragi de cateva ori de maneta, se aerisesc singure :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. :) Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...