Sari la conținut

Thundercat Vs Cbr 600 F3/f4 Vs Sv 650s


pepsi
 Share

Postări Recomandate

In curand am degand sa - mi cumpar prima japoneza, problema e , ca nu stiu care sa o aleg :what:

Toate trei i-mi plac cum arata, am citit articole despre fiecare.... dar inca tot nu m-am decis

 

In primul rand m-ar interesa consumul fiecaruia, costuri de intretinere (deh is student :-L ), probleme specifice modelului , stiu ca la thundercat treapta II-a are bube.

 

Si daca stiti vreuna de vanzare, bine intretinuta :)

 

Asfalt uscat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pare genul de dilema pe care o au multi si care n-o sa moara niciodata :scratch:

 

Vezi ca la /index.php?...=47786&st=0 s-a mai pus aceeasi intrebare si s-au dat ceva raspunsuri, poate te ajuta. Daca ai vreo intrebare anume, nu ezita, te ajut cu cea mai mare placere daca pot :)

 

P.S. eu ma gandesc sa o vand pe a mea in curand, daca te-ar interesa..

Editat de Shorty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrei un RF ? :)

 

Cat despre cele 3 motoare eu as pune in ordine : F4 - Thundercat - F3.

Parca Sv-ul nu are ce cauta in comparatia cu niste carenate in linie.SV-ul este daca iti doresti un motor de oras in V .

Diferenta la intretinere si consum nu este sesizabila la aceste 3 modele . Conteaza f mult cat a fost intretinuta si cum s-a mers cu ea ( aici ma refer la incalzitul motorului - starea consumabilelor inainte de o utilizare in forta).

Ar fi bine sa ai in vedere la cumparare si starea unor consumabile care ar urca un pic pretul motorului(Ex: un kit de lant intr-o avansata stare de uzura - starea cauciucurilor).

Eu in schimb iti recomand mare mare atentie : ex: magazinul din buc de pe nitu vasile al celor de la brasov : un cbr f2 cu doua discuri de dreapta montate la roata fata.

 

Succes in alegerea motorului si nu te increde in nimeni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa il completez pe Inger_albastru, NU ITI LUA MOTOR DE LA ADIMOTORI (CEI DE PE NITU VASILE)!!! Sunt cei mai mari tepari si carpaci din Bucuresti. Aduc motoare din Italia, si inainte sa le vanda scot cauciucurile de pe ele si pun numai verze din care ies sarmele. Daca cumva motorul a venit cu semnale/olginzi/alte chestii aftermarket le dau jos si pun stoc sau nu mai pun deloc (in cazul semnalelor). Am un prieten bun care a luat de la ei, si asta a patit: a luat motor la care i-au pus gume din care ieseau sarmele, i-au luat oglinzile Rizoma si au pus altele stoc, semnale pe spate ....nexam.....Sa nu mai zic de service...ca ei dau garantie 1 an la cutie si motor, dar daca te duci la service... tin motorul de te plictisesti...ai timp sa strangi bani sa iti cumperi unul nou.

 

Sper ca macar prin asta sa te ajut, si pe tine si pe altii care sunt interesati in a cumpara de la ei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrei un RF ? :)

 

Cat despre cele 3 motoare eu as pune in ordine : F4 - Thundercat - F3.

Parca Sv-ul nu are ce cauta in comparatia cu niste carenate in linie.SV-ul este daca iti doresti un motor de oras in V .

Diferenta la intretinere si consum nu este sesizabila la aceste 3 modele . Conteaza f mult cat a fost intretinuta si cum s-a mers cu ea ( aici ma refer la incalzitul motorului - starea consumabilelor inainte de o utilizare in forta).

Ar fi bine sa ai in vedere la cumparare si starea unor consumabile care ar urca un pic pretul motorului(Ex: un kit de lant intr-o avansata stare de uzura - starea cauciucurilor).

Eu in schimb iti recomand mare mare atentie : ex: magazinul din buc de pe nitu vasile al celor de la brasov : un cbr f2 cu doua discuri de dreapta montate la roata fata.

 

Succes in alegerea motorului si nu te increde in nimeni!

 

 

Sa nu ma intelegeti gresit CBR-ul ar fii cam ultima varianta , e un motor foarte reusit, arata bine, dar parca nu e cea ce-mi doresc.

Inschimb SV-ul are acel ceva, ce nu au celelalte 2, iar thundercat-ul o fost intodeauna printre motoarele mele preferate :what:

Cat despre RF, nu stiu nimic despre modelul respectiv, daca ai una de vanzare, da ceva detalii despre ea pe PM, cine stie ....

De grabit nu ma grabesc, mai am 3 saptamani de stat in state si doar dupa acela pot sa-mi iau motor.

 

Ms pentru sfaturi, orice sfat de binevenit :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa il completez pe Inger_albastru, NU ITI LUA MOTOR DE LA ADIMOTORI (CEI DE PE NITU VASILE)!!! Sunt cei mai mari tepari si carpaci din Bucuresti. Aduc motoare din Italia, si inainte sa le vanda scot cauciucurile de pe ele si pun numai verze din care ies sarmele. Daca cumva motorul a venit cu semnale/olginzi/alte chestii aftermarket le dau jos si pun stoc sau nu mai pun deloc (in cazul semnalelor). Am un prieten bun care a luat de la ei, si asta a patit: a luat motor la care i-au pus gume din care ieseau sarmele, i-au luat oglinzile Rizoma si au pus altele stoc, semnale pe spate ....nexam.....Sa nu mai zic de service...ca ei dau garantie 1 an la cutie si motor, dar daca te duci la service... tin motorul de te plictisesti...ai timp sa strangi bani sa iti cumperi unul nou.

 

Sper ca macar prin asta sa te ajut, si pe tine si pe altii care sunt interesati in a cumpara de la ei.....

 

 

 

sunt cazuri si cazuri.

 

Prietenul meu are moto de la ei si l-a luat cu gume aproape noi, iar inca un forumist (matematik) este la al doilea motor de la ei si nu a avut alte probleme decat cele care apar des la motoarele sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thundercatul pe care l'am avut 3 saptamani a fost luat de la ei si era IMPECABIL si cu gume Pilot Road ca noi!

CBR'ul tot de la ei l'am luat, gumele fiind duse ce'i drept, insa in rest mobra impecabila (-cateva zgarieturi minore).

La modul obiectiv, eu nu as spune ca sunt tepari. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand am degand sa - mi cumpar prima japoneza, problema e , ca nu stiu care sa o aleg :what:

Toate trei i-mi plac cum arata, am citit articole despre fiecare.... dar inca tot nu m-am decis

 

In primul rand m-ar interesa consumul fiecaruia, costuri de intretinere (deh is student :-L ), probleme specifice modelului , stiu ca la thundercat treapta II-a are bube.

 

Si daca stiti vreuna de vanzare, bine intretinuta :)

 

Asfalt uscat :scratch:

 

 

Iti voi raspunde cu alte intrebari, dupa cum urmeaza:

 

1. Ce vrei carenata(tundercat sau F4) sau necarenata (SV 650s)?

2. Cum sa traga motocicleta, liniar sau in ture?

3. Poti sa-i faci casco (tundercat si F3 nu pea se poate), (sv650 si F4 se poate)?

 

 

Incearca sa faci un rezumat la ce doresti exact si poate se gaseste cineva sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti voi raspunde cu alte intrebari, dupa cum urmeaza:

 

1. Ce vrei carenata(tundercat sau F4) sau necarenata (SV 650s)?

2. Cum sa traga motocicleta, liniar sau in ture?

3. Poti sa-i faci casco (tundercat si F3 nu pea se poate), (sv650 si F4 se poate)?

Incearca sa faci un rezumat la ce doresti exact si poate se gaseste cineva sa te ajute.

 

Pai vreau un motor special :what: , e cam complicat de explicat ce vreau.

Cred ca cbr-ul pica si ramane sa aleg intre thundercat si SV

 

PS: sv-ul e carenat partial (varianta S) si si thundercatul trage linear , de la ture joase(cel putin asa am citit)

 

@gacsenior: Vad ca tu ai thundercat, spune-mi ce parere ai in general despre motor, cum se comporta in oras, pe serpentine, la drum lung, cat te costa intretinerea pe o luna sau sezon sau mai bine sa zicem pe 10000 de km, cat i-ti consuma in regim de touring sau la forja.... ti-o aparut buba la schimbarea in trepta a II-a?

 

Stiu, is multe intrebari :scratch:

mersi anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor d sv pot sa-ti spun ca e una din cele mai fun motoare cel putin pe curbe stranse si nu numai,in trafic esti tatic fiind usoara si tragand de la relanti liniar pana la zona rosie la 11000rpm.

am mers si pasager pe un cbrf4 si nu mi s-a parut asa mare dif de putere intre ele,pana la 100 cel putin nu prea exista diferente..,iar cbr-ul incepe s traga d p la 6 incolo..iar in trafic sau curbe mai stranse trebuie sa stai mereu cu el turat,pe cand cu sv te poti baga in depasire intr-a 4a d la 4000rpm fara probleme.

acum cbr-ul s-ar putea sa ti s para mai confortabil putin deoarece are saua mai lata..iar sv-ul are o sa destul d tare..dar daca nu t deranjeaza la drum lung sa mai faci si niste opriri e ok.

 

succes in :chee :) rs: alegera p care o sa o faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-te cu un v si cu o linie.E diferenta de feel si de felul cum trebuie exploatate. Daca faci drumuri multe prin oras/aglomeratie si ai nevoie de manevrabilitate/sprint recomand SV. trage din orice pozitie nu e nevoie sa mesteci in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...