dt_yamaha Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 (editat) Pentru ca abia acum am reusit sa trec cu motorul de RAR si sa-l inscriu, abia acum ma apuc si de modificat. Va rog sa-mi spuneti si mie cu ce modific performantele motorului daca in loc de cauciucul intermediar de 3.00/18 (pe spate) pun unul de 3.5, chiar 4.0 cu profil pentru strada (de precizat ca nu doresc sa mai ies cu el in teren, ci sa-l folosesc mai mult in Bucuresti)? De asemenea, ma gandeam sa schimb pinionul de spate de "n" dinti (nu stiu cat are) cu un pinion mai mic cu 1-2 dinti. De ce? Pentru ca nu prea am aderenta cu aceste cauciucuri si pentru ca viteza mea maxima este de 115 km/h. Deci o sa se schimbe ceva? Si daca se schimba, care sunt avantajele, si care sunt dezavantajele? Am uitat, motocicleta este Yamaha DT100 Editat Decembrie 22, 2004 de dt_yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Daca maresti latimea cauciucului spate vei avea aderenta mai buna dar pierzi ceva putere prin frecarea mai mare. Motocicleta se va manevra un pic mai greu dar nu cred sa fie vreo problema.Si eu am din fabrica guma pe spate de 110 dar prefer 130. Daca modifici raportul de transmisie pentru marirea vitezei maxime vei pierde la demaraj, ceea ce la un 100 cmc se simte din plin.E posibil ca asta nici sa nu-ti mareasca efectiv viteza maxima, limita fiind puterea motorului care la un moment dat nu mai e in stare sa invinga rezistenta aerului, foarte importanta la viteze de peste 100.Oricum, daca zici ca il folosesti in oras nici nu iti trebuie viteza maxima peste 100...in plus un enduro usor e instabil la viteza mare.Ti-as recomanda sa-l lasi asa cum e si cauciucul de strada sa fie unul mixt...vei simti lipsa crampoanelor odata ce te-ai obisnuit cu ele, de fiecare data cand asfaltul nu e perfect. Eu nu as merge pe "slickuri" nici mort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 iar vrei sa faci avion? daca pui cauciuc mai mare iti consuma mai mult si pleci mai incet de pe loc, ceea ce nu e bine in buc. In plus termini mai repede ambreiajul. 115 Km/h e suficient. Si daca mergi cu 100 in pozitia pe care o ai pe motoreta aia obosesti la drum lung (vezi tu pe pielea ta la primavara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Cu modificarile pe care le-ai insirat vei avea un demaraj mai slab si o viteza maxima mai mica. I-ti recomand sa o lasi cum a facuto fabricantul sau sa te apuci cu modificarile incepand cu marirea cilindreei si continuand cu inlocuirea carburatorului,esapamentului ,si la urma alte pinioane si alta anvelopa. Serios vorbind nu este chiar atat de ieftin sa ii maresti viteza maxima. Cateodata este mai bine sa pui deoparte banii de modificari pt a achizitiona o motocicleta mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 ca tot veni vorba de cauciucuri, poate sa imi dea cineva o explicatzie mai detaliata referitor la avantajele si dezavantajele schimbarii gumei spate cu una mai lata.. Momentan am guma originala de 160/50/17 si vreau sa pun una de 180/50/17. Astept opiniile voastre si cateva exemple daca avetzi si nu cer prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 (editat) O anvelopa mai lata asigura o stabilitate mai buna in viraje , o tractiune mai buna. Ce vrei tu sa faci nu cred ca este recomandabil pentru ca diferenta dintre anvelope este mare si vei afecta performantele motocicletei (in rau). In atasament poti sa vezi diferentele dintre cele doua dimensiuni. Editat Decembrie 22, 2004 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 (editat) merci... de fugit tot o sa fuga asa ca nu imi fac probleme... dar ma mai interesau si alte aspecte..., exemple... teste personalee. Editat Decembrie 22, 2004 de Wizzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Decembrie 24, 2004 Autor Share Postat Decembrie 24, 2004 @Axa Ideea era, ca nu prea stiu ce cauciucuri sa-mi pun, eu as prefera ceva de gen Metzler Enduro (1,2,3,4) si daca zici tu, sa nu mai schimb nici un pinion...cat de rau crezi ca m-ar afecta aceste cauciucuri? Si daca trecerea de la 3.00 la 3.50 e prea mare, mi-ai recomanda ceva anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 @Axa Ideea era, ca nu prea stiu ce cauciucuri sa-mi pun, eu as prefera ceva de gen Metzler Enduro (1,2,3,4) si daca zici tu, sa nu mai schimb nici un pinion...cat de rau crezi ca m-ar afecta aceste cauciucuri? Si daca trecerea de la 3.00 la 3.50 e prea mare, mi-ai recomanda ceva anume? Daca schimbi numai guma fara pinioane e suficient 3,50. Pierzi din demaraj poate castigi ceva la viteza si o sa steie un pic in bot cu 3,50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Decembrie 25, 2004 Autor Share Postat Decembrie 25, 2004 (editat) Dupa zile intregi de cautat pe net, asta e cauciucul pe care-l caut...deci? Editat Decembrie 25, 2004 de dt_yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Decembrie 25, 2004 Autor Share Postat Decembrie 25, 2004 (editat) Si asta e cel vechi... Editat Decembrie 25, 2004 de dt_yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.