christian Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) salut tuturor! am si eu o problema minora cred (sau sper)... cand stationeaza motocicleta nu mi se arde siguranta! daca o pornesc ,mi se arde o siguranta din aceea mica de 15A ,ea fiind amplasata in locul numit signal... cert e ca nu mai am claxon, semnale, stop ,faza scurta ,lunga ,lumina pe bord samd ! singurul lucru care functioneaza asa zisa comanda pass pt flash-uri ! este cert ca tre' sa caut un electrician auto care sa se priceapa la moto, D-zeu stie ce o avea... am postat acest lucru stiind ca nu am cum sa rezolv problema fara un electrian ,dar ma gandeam ca poate i s-a mai intamplat cuiva! specific ca este vb de un R6 din '01-'02. Imi cer scuze pt eventualele greseli gramaticale daca e cazul dar sunt f grabit! Multumesc anticipat ! Astept pareri totusi... Editat Septembrie 10, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 daca pornesti motorul, sau daca doar pui contact, engine run, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) doar daca ii pornesc motorul ! daca ii pun contactul nu se arde ,si cand pornesc motorul sta asa fara probleme dar nu stiu cat , nu am obs asta ! daca ii dau a Ia in cateva secunde s-a ars ! si culmea e ca pana acum nu facea asa, si am tot zis ca o fi fost siguranta proasta ,mi-a ars vreo 3 deocamdata! nu il mai scot pana nu merg la un electrician! Editat Septembrie 10, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Posibil regulatorul/rectificatorul busit, dar nu ma bag sa dau verdicte pe net. Pune si tu mana pe manual si aparatul de masura si vezi ce tensiune baga cu motorul pornit. Daca suna a injuratura ce am zis pana acum, du-te la cineva care se pricepe la electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 nu am aparat de masurat ! si oricum suna a injuratura ... nu am motorul de asa mult timp incat sa fiu familiarizat cu ce are el p'acolo! mentionez ca e primul motor ,deci sunt afon la mecanica/electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Mda, pai in cazul asta ramane varianta sa te duci (ma rog, sa vina la tine) cineva care stie sa puna un multimetru pe fire. Probabil ca daca ai completa si profilul ai avea mai multe sanse, ca probabil n-or sa stea toti de pe forum care ar putea sa te ajute sa te intrebe de unde esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 sunt din bucuresti ,scuze imediat il completez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 salut, am avut si eu aceeasi problema.... numai ca la mine se ardea numai siguranta de la faruri...motivul era simplu nu erau becurile originale si erau prea mari si mi o topea...am schimbat o am pus siguranta mai mare si s-a rezolvat. am tot zis ca imi cumpar becuri mai mici si cu zisu am ramas. la tine poate sa fie din acelasi motiv.. sa ai un consumator mare si sa nu faca fata siguranta,singurul lucru pe care ti l pot spune cu certitudine e ca nu ai scurt, ca dc aveai iti ardea siguranta si cand puneai contactul. deci incearca sa pui siguranta mai mare de 20 sau 30 vezi cum se comporta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 salut tuturor! am si eu o problema minora cred (sau sper)... cand stationeaza motocicleta nu mi se arde siguranta! daca o pornesc ,mi se arde o siguranta din aceea mica de 15A ,ea fiind amplasata in locul numit signal... cert e ca nu mai am claxon, semnale, stop ,faza scurta ,lunga ,lumina pe bord samd ! singurul lucru care functioneaza asa zisa comanda pass pt flash-uri ! este cert ca tre' sa caut un electrician auto care sa se priceapa la moto, D-zeu stie ce o avea... am postat acest lucru stiind ca nu am cum sa rezolv problema fara un electrian ,dar ma gandeam ca poate i s-a mai intamplat cuiva! specific ca este vb de un R6 din '01-'02. Imi cer scuze pt eventualele greseli gramaticale daca e cazul dar sunt f grabit! Multumesc anticipat ! Astept pareri totusi... De obicei se arde din cauza unui scurt circuit dar la cele noi precis s-a stricat ceva piesa pe le ppartea electronica te duci la specialist dar incearca sa cauti unul care are si schimba piese unde se poate nu intreg circuitul ca sunt cam scumpe si daca vorbeste depanatorul din mine atunci ar ttrebui cautata cauza pentru care s-a ars altfel s-ar putea sa ai surprize. Bafta! --- Mesaj completat în 10 Sep 2007 22:00 ------------- salut, am avut si eu aceeasi problema.... numai ca la mine se ardea numai siguranta de la faruri...motivul era simplu nu erau becurile originale si erau prea mari si mi o topea...am schimbat o am pus siguranta mai mare si s-a rezolvat. am tot zis ca imi cumpar becuri mai mici si cu zisu am ramas. la tine poate sa fie din acelasi motiv.. sa ai un consumator mare si sa nu faca fata siguranta,singurul lucru pe care ti l pot spune cu certitudine e ca nu ai scurt, ca dc aveai iti ardea siguranta si cand puneai contactul. deci incearca sa pui siguranta mai mare de 20 sau 30 vezi cum se comporta. numai bine Nu este prea corect ce ai facut suprasoliciti toata instalatia inclusiv bateria cei care au calculat valoarea becului au stiut ce fac mai lasa o marja de siguranta pentru cei ca noi dar nu exagera. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 multumesc pt sfaturi... prefer sa merg la un electrician decat sa fac vreo prostie care sa ma coste mai scump ,o siguranta mai mare nu cred ca ar fi solutia asa cum s-a mai precizat ! cert e ca undeva e o mica / mare defectiune ! nu inteleg cum s-a intamplat din senin, deoarece pana acum a fost aceeasi instalatie ,samd doar bateria am schimbat-o si nu inteleg de ce se arde ! o sa se rezolve ,sper sa nu ma coste cat nu face in orice caz ! multumesc anticipat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 salut tuturor! am si eu o problema minora cred (sau sper)... cand stationeaza motocicleta nu mi se arde siguranta! daca o pornesc ,mi se arde o siguranta din aceea mica de 15A ,ea fiind amplasata in locul numit signal... cert e ca nu mai am claxon, semnale, stop ,faza scurta ,lunga ,lumina pe bord samd ! singurul lucru care functioneaza asa zisa comanda pass pt flash-uri ! este cert ca tre' sa caut un electrician auto care sa se priceapa la moto, D-zeu stie ce o avea... am postat acest lucru stiind ca nu am cum sa rezolv problema fara un electrian ,dar ma gandeam ca poate i s-a mai intamplat cuiva! specific ca este vb de un R6 din '01-'02. Imi cer scuze pt eventualele greseli gramaticale daca e cazul dar sunt f grabit! Multumesc anticipat ! Astept pareri totusi... Ti'am raspuns "dincolo"... http://www.pro-bike.ro/forums/se-tot-arde-...145#entry190145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Cel mai probabil ai un scurt. Daca zici ca siguranta nu se arde cu motorul oprit cand pui contactul si bagi in functiune instalatia de semnal/lumini/etc, atunci poate fi mai complicat. Fie ai un consumator care haleste mai mult decat trebuie ( mult mai mult, probabil defect) si la cresterea voltajului de la tensiunea in repaos ( 12.5-13 V ) la tensiunea de incarcare ( 13.5-15 V ) , consumul sare de valoarea sigurantei, fie ai un fir cu izolatia ciupita si din vibratii da la masa. Mai e o varianta cu releul de incarcare , poate fi busit si iti baga prea mult ( se poate duce in 25-30 V ), in cazul asta ar trebui sa pocneasca mai degraba becurile primele. Daca e releul, ai grija ca daca insisti poti praji electronica motorului ! PS Ar trebui sa fii recunoscator, "motoreta" incearca sa te tina departe de strada si sa-ti SALVEZE VIATA !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 daca astepti pana maine seara te rezolv eu pe o bere! :thumb: Siguranta aia se ocupa de claxon si afisajul pe bord! Ma descurc in ale electricii foarte bine... stau in dristor si maine dupa serviciu te voi ajuta daca vrei! Mie mi s-a ars din cauza claxonului de tir de care sunt foarte mandru si am pus de 30 amperi. este posibil sa fie un consumator care se pune in functiune odata cu motorul (ex turometrul)... vu un MAVO facem minuni!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golo Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 salut tuturor! am si eu o problema minora cred (sau sper)... cand stationeaza motocicleta nu mi se arde siguranta! daca o pornesc ,mi se arde o siguranta din aceea mica de 15A ,ea fiind amplasata in locul numit signal... cert e ca nu mai am claxon, semnale, stop ,faza scurta ,lunga ,lumina pe bord samd ! singurul lucru care functioneaza asa zisa comanda pass pt flash-uri ! este cert ca tre' sa caut un electrician auto care sa se priceapa la moto, D-zeu stie ce o avea... am postat acest lucru stiind ca nu am cum sa rezolv problema fara un electrian ,dar ma gandeam ca poate i s-a mai intamplat cuiva! specific ca este vb de un R6 din '01-'02. Imi cer scuze pt eventualele greseli gramaticale daca e cazul dar sunt f grabit! Multumesc anticipat ! Astept pareri totusi... si eu am patit-o la un sv 650 cu siguranta de la aprindere....se oprea in mers era jale...pana la urma buba era de la firul electromotorului care la fiecare spalare mai aduna apa la imbinarea cu electromotorul... verifica si asta. la tine ar tb sa fie problema la semnalizatore. verifica-le sa fie in stare buna si sa fie cele specificate... nu cred k e problema grava...si vezi si firele lor de asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 daca astepti pana maine seara te rezolv eu pe o bere! :thumb: Siguranta aia se ocupa de claxon si afisajul pe bord! Ma descurc in ale electricii foarte bine... stau in dristor si maine dupa serviciu te voi ajuta daca vrei! Mie mi s-a ars din cauza claxonului de tir de care sunt foarte mandru si am pus de 30 amperi. este posibil sa fie un consumator care se pune in functiune odata cu motorul (ex turometrul)... vu un MAVO facem minuni!!! Pai asa te pricepi domnule la electronica incat pui siguranta mai mare? Lasa-i siguranta ei (care banuiesc ca era de 10) si pune un releu in locul claxonului vechi, si prin releul asta alimenteaza goarna direct de la baterie folosind fire de minim 2 mm. Draciile astea au nevoie de un curent f mare ca sa porneasca (in jur de 15-20 A), dupa aia consuma mult mai putin. Cu siguranta de 30 A pe circuitul original de claxon ai sanse considerabile ca la un scurt sa vezi cum se carbonizeaza firele alea iar siguranta sta bine-merci. Luand o densitate maxima acceptata de curent de 3.5 A/mm2 (se poate si 4 cu fire de calitate f buna, dar eu prefer sa fiu on the safe side) ne da asa (curent maxim suportat in regim de lucru): fir de 1.0 mm --- 2.75 A fir de 1.5 mm --- 6.18 A fir de 2.0 mm --- 11 A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Pai asa te pricepi domnule la electronica incat pui siguranta mai mare? Lasa-i siguranta ei (care banuiesc ca era de 10) si pune un releu in locul claxonului vechi, si prin releul asta alimenteaza goarna direct de la baterie folosind fire de minim 2 mm. Draciile astea au nevoie de un curent f mare ca sa porneasca (in jur de 15-20 A), dupa aia consuma mult mai putin. Cu siguranta de 30 A pe circuitul original de claxon ai sanse considerabile ca la un scurt sa vezi cum se carbonizeaza firele alea iar siguranta sta bine-merci. Luand o densitate maxima acceptata de curent de 3.5 A/mm2 (se poate si 4 cu fire de calitate f buna, dar eu prefer sa fiu on the safe side) ne da asa (curent maxim suportat in regim de lucru): fir de 1.0 mm --- 2.75 A fir de 1.5 mm --- 6.18 A fir de 2.0 mm --- 11 A Am pus si releul! Dar provizoriu a trebuit sa adopt acea solutie... pentru ca nu am avut fire si papuci. Acum sunt regulamentar din punct de vedere al incarcarii cu curent pe mm2 de sectiune ! btw... am lucrat ca electronist de productie, apoi de intretinere, si prin liceu mai bagam cate un sticlostratitex la clorura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) daca astepti pana maine seara te rezolv eu pe o bere! :thumb: Siguranta aia se ocupa de claxon si afisajul pe bord! Ma descurc in ale electricii foarte bine... stau in dristor si maine dupa serviciu te voi ajuta daca vrei! Mie mi s-a ars din cauza claxonului de tir de care sunt foarte mandru si am pus de 30 amperi. este posibil sa fie un consumator care se pune in functiune odata cu motorul (ex turometrul)... vu un MAVO facem minuni!!! probabil ,dar imi afiseaza tot pe bord ! singurul lucru care lipseste este lumina la bord... imi afiseaza in schimb tot , N ,km/h samd ,si merge sa dau si flash-uri ! in rest nu merg pozitie ,faza scurta/lunga (continua ,daca o tin p butonul pass merge ),semnal st/dr ,stop si claxonul ! <small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 11:16 -------------</small><br/>ii schimb siguranta din nou... pornesc toate comenzile cu siguranta noua, cu motorul oprit! merg toate... pornesc motorul ,si dau a Ia, merg cu el 100 m si dau sa ma intorc sa il bag in garaj, pana acum mergeau toate comenzile ! scot la N ,intorc din 3 bucati ca nu era loc p strada altfel, si claxonez ,imediat observ ca iar s-a ars siguranta! sa fie de la claxon sau pur si simplu a fost o coincidenta ?! mi se pare ca s-a ars o siguranta si fara sa claxonez (specific ca e vb de aceeasi siguranta de 15A amplasata in locul numit SIGNAL) ,il las asa si il dau pe mana cuiva care stie ce sa ii faca! multumesc tuturor pt pareri Editat Septembrie 11, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Lol, pai ne-am oferit si eu is Ranga sa te ajutam, acuma ce vrei, sa venim un sobor sa ne uitam la 3 fire? =)) Nu mai merge asa, ca exista riscul sa se strice ceva (nu vrei sa afli cat costa un CDI). Ca sa nu mai zic de efectele unei opriri intr-o situatie mai delicata, de exemplu in mijlocul unei depasiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) daca astepti pana maine seara te rezolv eu pe o bere! :thumb: Siguranta aia se ocupa de claxon si afisajul pe bord! Ma descurc in ale electricii foarte bine... stau in dristor si maine dupa serviciu te voi ajuta daca vrei! Mie mi s-a ars din cauza claxonului de tir de care sunt foarte mandru si am pus de 30 amperi. este posibil sa fie un consumator care se pune in functiune odata cu motorul (ex turometrul)... vu un MAVO facem minuni!!! @Ranga s-a oferit sa ma ajute bcristian ,mc mult de tot oricum ! Editat Septembrie 11, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 @Ranga s-a oferit sa ma ajute bcristian ,mc mult de tot oricum ! 0747172658 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Salut.Uitate la firele de la claxon,desfa izolatia daca are,cred ca face scurt in momentul in care misti ghidonul,atinge firul de cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 roger that ! imediat ma uit!!! multam --- Mesaj completat în 13 Sep 2007 01:57 -------------am rezolvat cu ajutorul lui bcristian, om care merita loc de cinste ! facea masa, din cauza unei prostii a fostului propietar ! a schimbat semnalele cu semnale carbon look, si nu a pus la locul ei clema care face legatura cu farurile ,semnale facand scurt in viraj cand atingea cadrul! ii multumesc din nou lui bcristian si cat de curand ne auzim la o bere rece ! daca am fi toti asa am ajunge departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.