dementu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 salut, am avut o problema cu motorul, mergea numai in doua bujii. cand le-am desfacut erau putin afumate.m-am dus le-am schimbat am cumparat bujii noi, motorul a mers bine 1 sapt.. dupa aia aceeasi problema. iar merge in doua bujii. care e cauza de mi le afuma?? multumesc pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Salut.In general este o problema de carburatie,trebuie verificat reglajul la carburatie daca sunt vacumatice trebuie sa pui ceasurile pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 Salut.In general este o problema de carburatie,trebuie verificat reglajul la carburatie daca sunt vacumatice trebuie sa pui ceasurile pe ele mersi... banuiam eu ca tre sa fie de la carburatoare... asa patesti cand iti place sa-i dai coxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ceasurile nu regleaza amestecul, doar deschiderea clapetelor e bine sa faci o curatare-reglare-sincronizare, in ordinea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 acum depinde si ce fel de bujii ai pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 daca e vorba de fezereu 1000 e foarte probabil ca mikuni e in asteptarea unui set de reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Septembrie 14, 2007 Autor Share Postat Septembrie 14, 2007 acum depinde si ce fel de bujii ai pus... bujii an pus noi noute, exact acelasi model de care a avut ea... --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 13:13 ------------- daca e vorba de fezereu 1000 e foarte probabil ca mikuni e in asteptarea unui set de reparatii da, e vorba de FZR-1000, dar nu inteleg ce vrei sa zici ... poti sa-mi zici mai pe larg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 In general o bujie nu prea se strica, de cele mai multe ori se uzeaza in timp, in schimb ea este "mesagerul" care iti spune care este starea motorului. Aspectul prost al bujiei de obicei nu indica ca ar avea ea ceva, ci ca altceva in motor nu merge cum trebuie; si cum bujia este responsabila cu aprinderea amestecului carburant - probabil acesta nu este in dozajul corect, si de dozajul corect se ocupa carburatorul, aka MIKUNI. Daca si carburatorul este OK, atunci tot cineva din zona are probleme... sa zicem... pistonul are segmentii uzati si nu spala bine cilindrul de ulei si prin urmare acesta arde si afuma bujia,.... etc. etc... din aproape in aproape se afla problema... Un mecanic experimantat poate sa-ti spuna ce are un motor defect doar uitandu-se la bujii. Exista pe net, daca o sa cauti, documente despre cum se citeste aspectul bujiilor si ce inseamna fiecare "aspect" in parte. Pe un motor care functioneaza corect, o bujie va avea izolatorul intern, cel din jurul anodului, de culoare caramizie... si capatul interior al filetului usor afumat. Orice deviere de la aceasta prezentare reprezinta ceva in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Nu am deoc experienta in ale motoarelor, dar pot sa iti spun ce mi sa intamplatmie. Am o Yamaha Virago la care se intampla acelasi lucru, mergea intr-o bujie. Curate mergeau o ora, apoi se murdarea din nou si nu mai mergea una din ele. Am luat bujii noi si s-a intampat la fel. In final problema era de la luleaua carea avea un surubel in care se infileteaza firul de la bobina. Surubelul asta era fisurat nu mai conducea bine curentul si bujia dadea rateuri la aprindere. In final surubelul mi s-a chiar rupt si abia atunci am vazut ce era de fapt. Nu stiu daca are vreo treaba cu problema ta dar eu cred ca nu poate fi ceva grav. Este o chestiune minora dar nedescoperita inca. Si tind sa cred ca e pe instalatia de curent. Am scris cam mult dar sper sa ma fi facut inteles. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 amestecul carburant este prea bogat. ar trebui verificat nivelul de benzina din camere. e posibil sa fie de acolo. --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 19:53 ------------- amestecul carburant este prea bogat. ar trebui verificat nivelul de benzina din camere. e posibil sa fie de acolo. cuiele poantou nu inchid cand trebuie si imbogatesc amestecul. curata carburatoarele,verifica plutitoarele si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.