Ativix Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Vreau sa modific un jupiter 5 si sa-l fac sa semene cu un chopper. Stiu ca e de munca , e de bagat bani si timp dar cred ca ma voi descurca.Nu vreau sa-l transform complet in chopper, doresc sa-i modific anumite lucruri ca sa-i dea acel aspect . As avea nevoie de sfaturi ,pareri, piese, lamuriri etc. Sa va spun in mare ce as dori sa-i fac.( nu ma grabesc timp am destul bani din pacate nu ,asa ca nu vreau sa le fac pe toate odata; treptat;) 1.Furca- unghiul mai mare. am citit ca o metoda ar fi incalzirea cu autogen si apoi sa se traga de telescoape. E bine , merita, alte variante? 2. Tobele- ce fel de teava , cum as putea sa le indoi ca masina speciala nu am. Am vb cu amimagz si el mi-a spus ca e posibil sa topesc motorul( in nici un caz nu vreau sa patesc asta; btw ms pt sfaturi) Cine a facut asa ceva , il rog sa ma ajute si pe mine . 3.Rezervor lacrima> cel original este in stare buna asa ca il dau la schimb cu unul lacrima,sau il vand 4.Saua> a mea este intr-o stare proasta asa ca nu am de gand sa o refolosesc. ma gandeam sa fac 2 una pt pilot si una pt pasager pe aripa, dar asta presupune sa fac rost de o aripa care sa se potriveasca pe jupiter. sau sa-i fac una din tabla. 5.roata spate- una mai lata un pic sigur nu s-ar potrivi asa ca ce alternative am? vor mai fi si alte puncte dar deocamdata atat. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 parerea mea e sa-l modifici un pic spre cafe-racer sau sa-l aduci la original. eu sunt fan 2t dar sunetul 2t nu se prea potriveste cu un chopper. in plus tobele de fabrica si asa sunt vai mama lor si nu prea ajuta motorul, mai bine ii faci tobe pt. 2t speciale. va merge mai tare putin, va consuma mai putin si va fi mai fiabil motorul. repet, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 Cum sa-i fac tobe speciale pt 2t ? Sa ma adresez cuiva care se ocupa cu asa ceva, sau sa le fac eu ( varianta asta ma atrage cel mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 le faci tu, iti pot explica ce si sum, nu iti dau mura-n gura in schimb trebuie sa vad ca iti dai si tu silinta un pic. daca te excita ideea, ai id-ul meu de mess la profil. numai sa spui la introducere acolo cand imi dai add cine si de unde ai id-ul, atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 (editat) Multumesc. dar in ceea ce priveste celalalte aspecte? cine stie e rugat sa posteze Editat Septembrie 30, 2007 de Ativix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 lasa-l dreaqului de izh SI ia o motocicleta BUNA, nu baga banii in ij.... plus ca daca te bagi la cadru... ADIO R.A.R. BINEINTELES, ASTA ESTE DOAR PAREREA MEA cu toate ca si eu i-as pune motor de transalp la NIPRU 1 BAFTA la modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 salut!sa nu cumva sa incalzesti cu autogenul si sa tragi de telescoape!!!!ai grija sa fie pe numele tau,ca asa va ramane in veci dupa ce o modifici!!!!si...roata spate mai lata,implica modificarea basculei,a sistemului de franare,a lungimii telescoapelor spate,probabil...aripa spate confectionata din altceva...atentie la cat de mare va fi unghiul telescoapelor fata...nu vreau sa te sperii,vreau doar sa te atentionez...in rest...sa ai spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 lasa-l dreaqului de izh SI ia o motocicleta BUNA, nu baga banii in ij.... plus ca daca te bagi la cadru... ADIO R.A.R. BINEINTELES, ASTA ESTE DOAR PAREREA MEA cu toate ca si eu i-as pune motor de transalp la NIPRU 1 BAFTA la modificat ce intelegi tu prin motocicleta buna? "salut!sa nu cumva sa incalzesti cu autogenul si sa tragi de telescoape!!!!ai grija sa fie pe numele tau,ca asa va ramane in veci dupa ce o modifici!!!!si...roata spate mai lata,implica modificarea basculei,a sistemului de franare,a lungimii telescoapelor spate,probabil...aripa spate confectionata din altceva...atentie la cat de mare va fi unghiul telescoapelor fata...nu vreau sa te sperii,vreau doar sa te atentionez...in rest...sa ai spor..." ok, ms pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 o motocicleta buna este HONDA CB-500 pe care nu o sa dai prea multi euroi... si nu cred ca o sa dai mai mult de 2500euro pe o motocicleta in stare BUNA! pe cand ceea ce vrei tu sa faci la izh-ul ala , o sa treaca de 1500euro... si TOT UN RA,HAT E... spun asta , nu sa te jignesc sau mai stiu ce altceva... ITI SPUN PT. CA SI EU AM UN DNPER , PE CARE "L-AM ARANJAT " MAI MULT D.P.D.V. FUNCTIONAL> roti+frane mai bune...motor refacut pozitie de condus etc etc... din momentul in care ai "INTRAT" in cadru cu modificarile , vei avea probleme si fuctionale(se poate rupe dreaqului in mers... si deci>CRAPI degeaba ... sau mai iei si pe altul cu tine... CADRUL NU SE MODIFICA... +ca s-ar putea sa ramai fara acte in trafic... daca ai "NOROC" si dai peste laboratorul R.A.R. cu inspectia tehnica a vehiculului ... o sa te uiti la ea , CA POTI SA FII SIGUR CA TE TRIMIT BAIETII INAPOI LA R.A.R. SA VADA SI AIA DE ACOLO "MINUNATIA" ... DAR, MAI BINE TE LAS SA-TI FACI DAMBLAUA SI SA REGRETI DUPA...CAND NU VEI MAI AVEA NICI MOTOCICLETA CU CARE SA DAI O TURA , SI NICI BANI DE ALTA "LEGALA" cu acte in regula, SI FIABILA! pana si eu stau cu stress ca trebe sa fac I.T.P.-ul in aprilie 2008 , si nu stiu daca mai merge "magaria"... ca am roti pe 18" nu pe 19"+cauciuc de 3,25.... ... CA IN REST E LEGALA.... bafta amice , si vezi ce faci sa nu regreti "dupa"... --- Mesaj completat în 01 Oct 2007 15:59 -------------http://www.mobile.de/SID0Z2wpAlZuX6bNr1hN5...1279019861& --- Mesaj completat în 01 Oct 2007 16:02 -------------SAU : http://www.mobile.de/SIDdakUug2TDqx6wfVTA5...1280446782& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 Ok, ms pt sfaturi, deocamdata nu i-am facut nimic si avand in vedere ca vine iarna nu cred ca o sa ma apuc de el .Dar nu am de unde sa fac rost de 2500 e , asa ca momentan raman la ijul asta. Nu vreau sa ma apuc de o chestia asta ca apoi sa o tin in "vitrina" . Imi place dnepr mt-11 dar nu stiu pe cineva dispus sa dea asa ceva pe un ij... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 trimite o poza cu ij-ul tau sau posteaza aici ! si vedem noi! e modificat ij-ul tau>? si jupiter e in 2 pistoane nu? eu nu mai vreau sa aud de nipru! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 e jupiter 5, da in 2 pistoane, sta binisor la partea mecanica, dar la estetica mai e de lucrat ca nu arata prea bine. nu e modificat... a fost ijul lui bathcol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 just my 2 cents... bucura-te de el asa cum (unge'l, baga benzina si ulei de calitate, strange suruburile ca sa nu se imprastie pe sosea, invata sa reglezi aprinderea la fiecare 500/1000 de km) si strange bani pentru o japoneza pe gustul tau, mai noua sau mai veche, pe mai multi sau mai putin banii (ma gandesc doar la cum arata honda cx500 sau vt-ul 500 - ma rog... gusturile nu se discuta ). improvizatiile tehnice facute in fata casei nu sunt o solutie de lunga durata mai ales la frane si directie. un far mai rasarit (chiar unul de tractor cromat), o s(h)a mai frumos aranjata, niste raisere pt ghidon, un alt ghidon, un stop imprumutat de la un cruiser ... cred ca astea ar fi modificarile care ar imbunatatii imaginea ijului tau. dau si eu un sfat, nu dau cu parul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Sfatul meu e urmatorul: lasa cadrul in pace daca vrei sa te dai cu ea pe strada.Daca vrei sa ai un bibelou de tinut in vitrina atunci taie-l, daca nu lasa-l cum l-au proiectat niste ingineri.Beti sau treji, rusi sau nu erau niste oameni care intai proiectau si testau si apoi scoteau pe strada. Ai multe alte chestii pe care le poti modifica astfel incat sa-i schimbi radical aspectul dar totusi sa nu afectezi buna functionare: Ghidonul, farul, aripile, saua, tobele, rezervorul, comenzile, stopul, semnalizarile, poti sa-i pui comenzi avansate, niste oglinzi frumoase... O poti transforma relativ simplu intr-un bobber fara sa bagi exagerat de multi bani in ea. Mare grija sa o faci intai functionala si apoi sa o modifici si sa o vopsesti.Nu e nimic mai neplacut decat sa-ti sara cheia dintr-un surub intepenit exact in vopseaua stralucitoare proaspat data. Mult succes si sa ne tii la curent cu evolutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 (editat) Eu nu intentionam oricum sa-i modific cadrul ( ca stiam de prob. cu rarul) , exact ceea ce spuneati si voi vreau sa-i modific:Ghidonul, farul, aripile, saua, tobele, rezervorul, comenzile, stopul, semnalizarile... da , cred ca spre un bobber ma voi indrepta... Treptat .. cum fac rost de bani , mai modific cate ceva... va voi tine la curent cu evolutia imediat ce voi incepe ... Multam inca o data si astept donatori de piese cat mai marunte nu conteaza sau ce-i care au spre vanzare... un far , tobe etc... si bineinteles multe sfaturi Numai bine Editat Octombrie 1, 2007 de Ativix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 (editat) daca vrei sa ii faci ceva sa arate mai chopper iti recomand urmoatoarele: - Nu modifica unghiul cadrului la furca ci cauta niste amortizoare de spate mai scurte si schimba-le pe alea sau taie din astea ce le ai acu(nu ti-as recomada), dar ai grija sa nu te trezesti cu roata in aripa ... ideea e sa ramai cu o pereche de amortizoare de rezerva pt I.T.P. si toate alea ; - cauta o janta mai lata un pik pe spate si un cauciuc mai marisor daca permite, daca nu cauta o janta mai ingusta pt roata de fatza (aici te pot ajuta eu cu una nuchelata chiar, numa sa fie pe 18 motocicleta ta) si un cauciuc mai mic astfel incat sa se faca o diferenta intre roti, eventual poti pune o roata mai mare pe fatza in comparatoe cu cea de pe spate, ex 19 pe fazat si 18 pe spate, si se mai ridica de fatza ; - la capitolul coarne iti poti face rost de ceva coarne de la celelalte comuniste sau iti poti face tu cum le vrei, cu rise-uri mai mari sau mai mici, tip monkey bar sau ceva mai finut ...(eu le-am facut drepte si la imbinari le-am sudat, cauta pe topicul simsonicilor ca is poze cu moto meu) ... In functie de ce alegeri faci cam toate astea is valabile RAR(in afara de roata mai mare pe fatza si coarne cum am facut eu, dar daca le faci dintr-o bucata nu ai treaba sau le imprumuti de la alta comunista) Oricum sa stii ca in general detaliile fac diferenta vezi sa se lege toate intre ele ca nu facem salate aici, pana si cea mai mica chestie ce nu is are locul acolo te poate treage inapoi la capitolul look, design, cum vrei sa ii spui ... Editat Octombrie 1, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Vreau sa modific un jupiter 5 si sa-l fac sa semene cu un chopper. Stiu ca e de munca , e de bagat bani si timp dar cred ca ma voi descurca.Nu vreau sa-l transform complet in chopper, doresc sa-i modific anumite lucruri ca sa-i dea acel aspect . As avea nevoie de sfaturi ,pareri, piese, lamuriri etc. Sa va spun in mare ce as dori sa-i fac.( nu ma grabesc timp am destul bani din pacate nu ,asa ca nu vreau sa le fac pe toate odata; treptat;) 1.Furca- unghiul mai mare. am citit ca o metoda ar fi incalzirea cu autogen si apoi sa se traga de telescoape. E bine , merita, alte variante? 2. Tobele- ce fel de teava , cum as putea sa le indoi ca masina speciala nu am. Am vb cu amimagz si el mi-a spus ca e posibil sa topesc motorul( in nici un caz nu vreau sa patesc asta; btw ms pt sfaturi) Cine a facut asa ceva , il rog sa ma ajute si pe mine . 3.Rezervor lacrima> cel original este in stare buna asa ca il dau la schimb cu unul lacrima,sau il vand 4.Saua> a mea este intr-o stare proasta asa ca nu am de gand sa o refolosesc. ma gandeam sa fac 2 una pt pilot si una pt pasager pe aripa, dar asta presupune sa fac rost de o aripa care sa se potriveasca pe jupiter. sau sa-i fac una din tabla. 5.roata spate- una mai lata un pic sigur nu s-ar potrivi asa ca ce alternative am? vor mai fi si alte puncte dar deocamdata atat. Multumesc anticipat. prima data nu va place cum arata... ...dupa aia nu va place cu merge , paraie , beseste... ...apoi este pus pe bikeshop cu 'numeroase imbunatatir' 'am bagat in el alea , alea..inox, alama, tunari...' 1500de euro ....' ca tre sa-mi vina japoneza'.... si gata... ....ba nu ...dupa aia apar poaturi pe Comuniste , de genul: 'baaa, !aruncati dreaq ciorsu!Si io am avut , si nu mere!Acu' de cand am japo sant super satisfacut...' Am zis!(antictipat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Ativix, seara intru pe mess, contact me la mihai_prd şi îţi explic pe îndelete ce ţi-am scris într-o oră şi s-a dus dracu în 2 sec. Până atunci, rezumatul rezumatului--studiază linkul ăsta-- ij yunker de vânzare -motoreta e vreo 200 de euro fără motor,are toate piesele care îţi trebuie şi în plus. Omul e din Bucureşti-Pantelimon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Ca un sfat @lupalb: inainte sa dai post reply da-i un copy la ce ai scris.Daca nu apare nu-ti ramane decat sa dai paste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Nu merge sa atasez paintul dupa discutia cu Ativix, incercam un word sa nu mai scriu de cinnşpe ori. mihai_prd: salut Adrian: salut mihai_prd: hai ca nu pot sa stau mult mihai_prd: să te la muresc mihai_prd: am avut mai multe comuniste si le-am taiat mihai_prd: e muncas i bagi bani, mai multi decaât ti-ai propus la inceputul proictului, plus cheltuielile conexe-bere, tigari, etc mihai_prd: de unde esti Adrian: bucuresti mihai_prd: a, bun asa mihai_prd: hai sa luam punctual mihai_prd: motoreta aia, ijul iunker, nu are acte Adrian: bine moto nu il am in buc. ca nu as avea unde sa-l tin mihai_prd: dar faci itp-ul la a ta si apoi bati se4ria pe cadrul celeilalte, iti muti nr si ii dai bice mihai_prd: nu modifica gatul la cadru, lasa-l asa de la mam rusie ca e mai teapan, eventual incerci mai multe variante de ghidoane mihai_prd: furca la motocicleta asta, la iunker, este pneumatica, are frana pe disc, Brembo parca mihai_prd: o secunda, te rog Adrian: k mihai_prd: tobele sunt impecabile, se portivesc la jupiter-ca de jupiter sunt, nu tre sa mai modifici nimic sau sa dai bani la "meseriasi" sa-ţi aci altele mihai_prd: plus ca tobele la 2 t nu prea e bine să le modifici Adrian: da , ca poti sa scazi din performate mihai_prd: rezervorul e lacrima, are dashboard, adica e din doua bucati cu o consola cu martorii pe mijloc Adrian: am vazut in poze mihai_prd: saua e beton, vezi in poze, nu mai tre sa modici, plus ca nu-ţi iese ca originalul mihai_prd: si are si spatar, cam naspa, ce e drept---lucru rusesc mihai_prd: roata spate-pui cauciuc la maximumul latimii care iti este permis, motoreta e vreo 150-200 de euro agregatul şi nu mai dai bani pe modificari, plus cadrul modificat deja si comenzile avansate facute din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costea_vlad_bzn Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 si eu am un ij jupi 4 si si eu m-am apucad de modificari, motocicleta are potential desi unele modificari par greu de facut. eu te intzeleg ca un conducator de ij, la fel nici eu nu am fonduri pt una mai tare, raman la iju meu care m-a dus intotdeauna acas(chiar daca nu-i merea cate un piston , sau ramaneam fara ambreaj, lumini sau alte chestii) si nu m-a lasat la greu. Vezi ce modificari faci, recomandarea mea e sa nu te bagi la cadru - in rest poti face orice, dar furca no o indoi, mai bine schimb-o, nu o sa arate prea bine indoita si nici nu mai e de incredere dup-aia, daca o incalzesti decalesti materialul si o sa te trezesti ca dai cu cadru pe jos - in cel mai bun caz. Ai putea sa faci din ea o jucarie pentru oras, daca o invetzi este foarte manevrabila. daca vrei sa mai vb de ij-uri cauta-ma pe mess. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 (editat) are dreptate lup alb , solutia cea mai viabila ptr tine este yunker arul ala , il cumperi frumos este chiar ieftin faci un act de mina cu proprietarul si pe mine ma batea gindul sa il iau . decit sa stai sa te chinui sa tai in cadru sa iti fie chiar si tie frica sa te sui pe motor . iei ij ala si scapi de griji poti sa mergi linistit la rar iti face omologarea, parca e vreo 250 de ron taxa .numai umblati cu prostii cu taiat cadru pus alte roti etc ca nu mai vindeti motorul in veci vecilor pe urma. Editat Octombrie 16, 2007 de rados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 prima data nu va place cum arata... ...dupa aia nu va place cu merge , paraie , beseste... ...apoi este pus pe bikeshop cu 'numeroase imbunatatir' 'am bagat in el alea , alea..inox, alama, tunari...' 1500de euro ....' ca tre sa-mi vina japoneza'.... si gata... ....ba nu ...dupa aia apar poaturi pe Comuniste , de genul: 'baaa, !aruncati dreaq ciorsu!Si io am avut , si nu mere!Acu' de cand am japo sant super satisfacut...' Am zis!(antictipat) Bine spus. De foarte mult timp citesc in acest colt de nemultumirea unora la adresa motocicletelor proiectate si fabricate acum un secol de catre tari ce aveau diverse inclinari politice. Inteleg ca foarte multi au anumite frustrari datorita acestor motocicleta dar nu inteleg de ce sa le verse aici. Nu inteleg nici rostul acelor dicutii. De ce nu se duc acele persoane pe alte sectiuni ale topicului sa discute cat de minunate sunt motocicletele de peste 2000 de euro. Pur si simplu aceste dicutii nu isi au rostul aici. Imi cer scuze pentru initiatorul acestui topic dar nu incerc decat sa curat putin pe aici si sa incercam sa continuam discutia pe tema deschisa. Nu stiu ce nu au inteles unii dar aici se discuta despre motociclete vechi. Cum in tara noastra majoritatea motocicletelor vechi sunt de provenienta ruseasca iar pe vremea cand acestea au fost fabricate rusia avea o inclinare politica se stanga am numit aceste motociclete ''comuniste''. Tot in aceasta categorie intra si motocicletele fabricate in tarile ce se aflau la vremea fabricarii lor sub tutela rusilor. Evident ca mai apr aici si cateva motociclete fabricate prin tari cu orientare de dreapta dar acestea sunt exceptii. Faptul ca aceste motociclete sunt fabricate cu o tehnologie veche de 50 de ani le claseaza pe o treapta inferioara ca fiabilitate si performante. Ca orice utilaj fabricat cu ajutorul tehnologiei vechi aceste motociclete nu pot face fata cerintelor actuale. Din acest motiv nici nu trebuie sa ne asteptam la performante uluitoare indiferent de modificarile pe care le facem. In concluzie aceste motociclete ''comuniste'' exista doar pentru a ne ajuta sa tranzitam perioade grele din viata unui motociclist. Adica momentul din care luam permisul pana cand ne permitem o motocicleta performanta. Aceasta perioada poate fi mai buna sau mai rea. Unele foare functioneaza altele te lasa balta cand nu te astepti. Si totusi si aceasta perioada are farmecul ei. Povestile spuse la o bere despre naravul batranelor motociclete face deliciul unei intalniri de bikeri si ii complexeaza pe cei care au urcat direct japanuri. Eu am avut MZ si au ras de mine doi pe Japan cand ma intorceam de la Ploiesti, m-a lasat incarcarea la Snagov dar am ajuns acasa, am avut Nipru care mi-a luat foc in drum spre Bacau dar am ajuns acasa pe el. Povesti care m-au umlut de nervi atunci dar care imi umplu sufletul de bucurie acum. In momentul de fata am Un ij original din 50 un ij modificat chopper un Kawa GPZ o Yamaha DT un Kovroves hibrid si urmeaza sa restaurez un MZ rt din 63. Imi place tehnologia noua dar nu vor renunta nicodata la pasiunea de a da viata unor relicve tehnologice. Asa ca ii rog pe cei ce se plang de slaba fiabilitate a acestor motociclete sa o faca in alta parte. Noi aici discutam cu litere mici si fara sa ne jignim cum sa le lungim viata acestor doamne. Imi cer scuze inca o data nu am vrut sa stric topicul. Dar din punctul meu de vedere mai bine lasi Ij-ul cum la fatat masa. Orice modificare il va face si mai greu de manvrat. Foarte putine modificari au reusit sa il faca mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.