freeman Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 am un ducati 750 ss din 93, care are urmatoarea problema. In primu rand, consuma mult, da rateuri la relanti, iar dupa ce se incalzeste, nu are un mers rotund, nu are putere, nu trage la adevarata ei putere si nu a mers la blana mai mult de 120 km/h. ascult pareri. De ce ascult si la voi pentru ca nimeni nu a reusit sa o faca (numeni inseamna 3 ateliere care aveam pretentii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 (editat) parerea mea: avansul nasol, aprinderea varza. daca rateurile sunt in toba ai avans mic sau iti fura din scanteie si nu aprinde benzina in totdeauna. (astea sunt insotite de lipsa de putere si consum exagerat + rateuri) Editat Ianuarie 17, 2005 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Incearca sa faci rost de un cdi de la cineva monteaza-l si vezi cum iti merge si asa cum spune zidu` exista posibilitatea s fure scanteie porneste-o pe intuneric si urmareste traseul fiselor si incearca sa observi dc da scatei pe langa ( cadru , rezervor etc) si alta chestie micloreaza disttanta la bujii la cca 0,4 0,5 asta in cazul in care este mai mare Si ar fi bine sa ne spui cum a inceput problema cand a aparut primul rateu si cum a evoluat de-a lungul timpului A si verifica filtrul de aer sa nu fie infundat scoate-l si fa o tura fara dc face la fel sa nu ai toba infundata ???? scoate-o si fa o tura asteptam inceputul problemei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 parerea mea este ca te inseli in privinta fiabilitatii....... ..........oricum, rateurile sunt din cauza nefunctionarii pompei de sprit! ........in mod sigur nu functioneaza supapa pompei de sprit........... .......uita-te in gatul carburatorului cand accelerezi,.........trebuie sa iasa dintr-un canal benzina cu presiune( cand accelerezi cu motorul oprit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 (editat) Parerea mea (incepind cu ce-i mai simplu): Verifica benzina, incearca eventual cu alta. Verifica atent aprinderea si asigura-te ca nu e de acolo, respectiv avans corect, sa nu fure scinteie, cdi sa fie ok. Verifica ca ai scinteie la ambii cilindrii, eventual scoate pe rind fisa de la cite un cil, si vezi daca merg la fel sau apropiat.. Daca totusi problema ramine, eu mai pp 2 chestii:Fie iti merge sarac,(desi e dubios consumul ridicat), fie ti-a sarit cureaua de la distributie vre-un dinte.. Verifica asa: 1. Filtrul de aer sa fie acolo, si sa fie curat. Daca nu e elementul filtrant acolo sau nu ai airbox poate sa mearga sarac si atunci se comporta asa.. 2. Verifica sa nu ai infundata calea de alimentare de la rezervor la carburi...Sufla in furtun, asigura-te ca ajunge suficienta benzina in carb, ca nu e infundat nicaieri, daca ai pompa vezi sa functioneze Daca nici asa nu merge, verifica atent carburile: Sa fie curate, sufla jigloare (sa n-ai jeg prin ele), curata-l bine pe fiecare. Verifica de asemenea nivelul in carb-uri si eventual sa nu ai plutitor spart..(improbabil, dar posibil). Daca totusi nici asa nu merge, atunci ar trebui sa verifici curelele de distributie, respectiv alinierea tuturor reperelor, e posibil (improbabil, dar posibil), sa se fi decalat cu vre-un dinte distributia.. Cam atit... Editat Ianuarie 18, 2005 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Pe ipoteza cu distributzia as merge si eu. Carburatzia si aprinderea cred ca au fost verificate pana acum de mesteri. Daca cdi-ul ar fi busit, nu ar mai da scanteie deloc. Carburatzia nu poate sa fie stricata in toate regimurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Si eu la fel tot cu distributia trebuie sa incepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 19, 2005 Share Postat Ianuarie 19, 2005 ai fost la vova la service ? din cite stiu mecanicul de acolo e foarte serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Ianuarie 20, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2005 Multumesc pentru sfaturi. In primul rand am fost la un mecanic de reprezentanta, care in fine m-a lamurit (cred ) despre ce este vorba. 1. Filtru de aer schimbat (oricum ii venise timpul) 2. Flamse carburatoare inbatranite, deci........de aici rezulta mai multe, dar totusi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 19, 2005 Share Postat Februarie 19, 2005 Si ai rezolvat ? Tine lumea la curent ce si cum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Martie 3, 2005 Autor Share Postat Martie 3, 2005 Am rezolvat-o. Am schimbat ceva piese la ea si gata de drum. Care drum frate ca nu mai pot cu iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.