Sari la conținut

Suzuki Drz 400 E


Postări Recomandate

Salut

Am in vedere varianta S pt la anul, sunt destul de convins de DRZ si creca o sa-mi vina f bine la 173cm si 98kg. Aleg insa S si nu E pt ca din nefericire nu-mi permit inca un motor pt plimbari diverse asa ca trebuie sa fac totul cu un sg fier.

Sunt curios cam la ce viteza pot face croaziera linistit ? Acesta e singurul lucru care ma retine la DRZ ... am avut mai demult un Suzuki DR 650 si faceam fara pb croaziera la 100-120, mi-a fost arhisuficient, nici nu-mi trebuie mai mult. Dar oare DRZ-ul poate atat ? Stiu ca viteza de varf e mai mare de atat, insa sub 100kmh pt CROAZIERA mi s-ar parea nesatisfacator, sa merg cu 80-90 din Bucuresti in Sighet ar fi putin cam enervant, in realitate diferenta de 20-30 kmh inseamna MULT.

Dar pe de alta parte e singurul fier care pt banii astia face cu adevarat dual sport, suficient de usor si de puternic, demaror, amortizoare bunicele, garda la sol ok, 18' pt spate ... poate o sa incerc si ceva competitii la incepatori :crack:

 

hai noroc.

 

eu am avut 2 motociclete varianta S pe care am mers 25 000 de km (primul din 2000 actualul 2007). la drum lung viteza de 100-110 e optima pt motor si consuma putin sub 4 l\100 chiar si cu pasager. viteza maxima constructiva 140 eu am prins odata intr-o depasire 148.

la 90 de km la ora iti ia sub 3.5.

(motocicletele de enduro n-au aerodinamica. motoarele ar avea forta sa impinga si la viteze mai mari dar ar fi f periculos si asta-i motivul pt care constructorul nu pune 6 sau 7 viteze)

 

prietena mea are varianta SM din 2006 si are rapoartele putin altfel dar viteza maxima construcitva e tot 140 iar la drum lung parca suporta si mai bine o viteza constanta de 110. asa ca daca mergi mult timp cu el cu viteze de peste 120 il uzezi mai repede si consumul evident creste considerabil peste 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca un raspuns la nedumerirea ta ! .......... pe la mijlocul lui noiembrie, am scos VFR-u' la o tura scurta, de incalzire. Chiar cand era sa ies de pe strada, pe drumul principal, a trecut prin fata mea un DRZ din asta supermoto, cu numere de Bucuresti. Motocicleta se deplasa spre Rosiorii de Vede. Cum nu aveam nici o tinta, m-am luat imediat dupa el. L-am ajuns dupa vreo 10-12km, apoi l-am insotit pana la intrarea in Rosiorii de Vede. La ,,semnele" pe care ni' le-am facut in timpul rularii, am cazut de acord sa ne oprim la benzinaria de la intrarea in Rosiori (GIE..... pentru cine este din zona !), sa mai schimbam impresii, sa ne vedem motoarele, sa bem o cafea, sa fumam o tigare ! Tipul era din Rosiorii, dar lucra in Bucuresti.

....... in afara de asta in timp ce rulam impreuna, el mergea in fata, iar eu in spate ! Exceptand portiunile de drum din localitate in care am mers 60-70km/h, in rest am rulat, impreuna cu 130-140km/h - viteza dictata de DRZ-u' pe care eu am respectat-o ! Au existat si cateva portiuni in care sa accelerat pana la 160km/h ... in depasiri !

Dupa ce am oprit, primul lucru a fost sa imi exprim uimirea fata de motorasul omului, care dupa ce ca este monocilindru, este si de 400ccm ... merge asa de bine la drum intins ! Omul m-a asigurat ca de la Bucuresti si pana aici, asa a mers ..... 120-130km/h si asa merge in general ! Singura problema care o reprosa motorului a fost ca la aceasta viteza, motorul haleste cam 6 litrii de benzina la 100 km ! Personajul era mai tanar ca mine si din discutiile ce le-am purtat am tras concluzia ca este un ,,motociclist tanar" care pana acum sa ocupat doar de pilotaj, intretinerea motocicletei fiind un capitol ,,nerasfoit" ! Mi-am permis sa-i dau cateva sfaturi, pentru a avea mai multa grija pentru motor ! ... sfaturi pe care le-a apreciat (cred eu ?!)

 

In concluzie ..... mi-a placut mult motorul ! Un motor pe care il poti achizitiona nou la un pret decent, intretinere ultra-usoara, performante suficiente, tinand cont ca la drum intins si eu mergeam exact cu aceeasi viteza, cand aveam LC4, insa nu aveam 400ccm ci 625ccm !

Ce nu l-am crezut pe cuvant a fost ... consumul ! Mi-a parut cam maricel ..... eu am facut compataria cu LC-ul ! In aceleasi conditii de rulare, imi lua cam 4.5...max5% ! ........... in rest cred ca este foarte fiabil si merge oriunde si oricat !

 

....... DRZ-ul era din 2004 !

 

Bafta ! :crack:

 

P.S. Este un motor pentru care merita sa-ti dai tot interesul !

daca era asa de paralel cu partea de service cum zici tu, si un filtru aer infundat poate fi cauza consumului mai mare.Si pe teren daca te dai mai tare cam tot in jur de 6 iti ia.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine cumperi modelul enduro ce se poate inmatricula, apoi dupa inmatriculare ,,il dezbraci" de obiectele in plus ! ... cu toate ca nu prea sunt multe !

Oricum la un enduro non-competitional, nu deranjeaza 1-2kg in plus !

 

:crack:

 

P.S. Din cate stiu eu, EURO III inseamna deja injectie, asa ca ......... Nu prea imi vine sa cred acel zvon !

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 12:12 -------------</small><br/>

 

Apropo's de ce spui tu ....... am un tovaras care are un KTM 250 2t, de prin '90-'92, nu sunt prea sigur de an, dar este un model mai vechi! A mers cu el la R.A.R. aici la noi in Alexandria, iar ,,specialistii" de acolo i-au zis ca este de 50ccm, asa ca sa mearga la primarie sa-si ia placute din alea galbene, de scuter ! :crack: Si exact asta a facut ! Acum se plimba ca shmecheru' cu ,,scuterul" prin oras, ca de ...... e' inmatriculat ! Nu se leaga nimeni de el ! :crack:

 

Am impresia ca in tara asta se poate face orice ! ............ din pacate !

 

:crack:

 

un avantaj in plus ptr noi si caprele noastre... :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu de abia mi-am luat un drz400s si daca aveti experienta cu el m-ar interesa ceva pareri.

il am de vreo luna si nu am apucat sa ma dau cu el pt k actele le iau de abia dupa 4ian2008.multumesc si un 2008 mai bun k 2007 sa aveti! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

In sfarsit am reusit sa ies si eu cu DRZ-ul weekendul asta. Am promis ca revin cu impresii.

Motorul trage foarte bine, deocamdata nu i-am dat gaz mai mult de jumate ca e in rodaj, suspensia imi place foarte mult, ghidonul e cam jos daca mergi mult in scarite stai cam cocoshat. Acum trebuie sa fiu mai bland cu motoru primele 15 ore de functionare. Vin si eu cu o intrebare, ce ulei sa bag in el sintetic sau mineral, in carte scrie 10W-40, dar nu se specifica daca mineral sau sintetic. Cei care aveti DRZ-uri ce ulei bagati in el?

post-6777-1205755961_thumb.jpg

post-6777-1205755992_thumb.jpg

post-6777-1205756028_thumb.jpg

post-6777-1205756062_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa ies si eu cu DRZ-ul weekendul asta. Am promis ca revin cu impresii.

Motorul trage foarte bine, deocamdata nu i-am dat gaz mai mult de jumate ca e in rodaj, suspensia imi place foarte mult, ghidonul e cam jos daca mergi mult in scarite stai cam cocoshat. Acum trebuie sa fiu mai bland cu motoru primele 15 ore de functionare. Vin si eu cu o intrebare, ce ulei sa bag in el sintetic sau mineral, in carte scrie 10W-40, dar nu se specifica daca mineral sau sintetic. Cei care aveti DRZ-uri ce ulei bagati in el?

 

Eu, cu motor de DRZ, pun sintetic. Trebuie sa scrie in manual. Si avand in vedere ca vine vara si ca in plus mobrele de enduro au o tendinta mai mare de "a fierbe", poti sa incerci un 15W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

spuneti-mi si mie va rog la DRZ SM - cum se pot pune roti de enduro.

am inteles ca se pot pune - trebuie ceva modificat - rog pe cineva care a facut-o sa imi dea detalii exacte.

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie va rog la DRZ SM - cum se pot pune roti de enduro.

am inteles ca se pot pune - trebuie ceva modificat - rog pe cineva care a facut-o sa imi dea detalii exacte.

 

multumesc!

 

/index.php?...p;#entry1258755

 

Oferta e valabila pentru toata lumea. Doar ca eu nu ma bag sa le montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...