MirceaRM Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 lasand la o parte "animozitatile" dintre oameni sa stii ca lanturile cu o-x-z, dreq sa le ia de ring-uri s-au facut doar pentru oamenii puturosi care nu isi ung lantul! normal scrie la carte ca se unge la 500-1000 de kilometrii. sa stii ca lanturile astea tin foarte bine si 20.000 de kilometrii fara ungere! cele de le vezi tu pe super-bike-urile de la concurs, super-sport sau cum dreq s-or mai numi sa stii ca sunt lanturi simple, fara nici un ring! de altfel aceste ring-uri scad puterea la roata intre 5-10 cai putere! prin frecare + greutate! greu de crezut, nu? pune in calcul forta centrifuga si frecarea ca ring-urile ating totusi cateodata si pinioanele! Ai dreptate, dar sa stii ca daca ungi lantul periodic, ii prelungesti viata. Eu de exemplu care acum mi-am pus kit de lant nou, si am scos din buzunar 150 euro, prefer sa dau 30 ron pe un spray si sa ingrijesc lantul. Plus ca ar mai fi o faza. Un prieten s-a trezit intr-o zi in timp ce mergea cu motorul ca i-a cazut lantul. Avea cam 60 km/h, si a avut noroc ca pur si simplu i-a zburat de pe pinioane si nu s-a incolacit nicaieri, facandu-l sa cada. Deci avantajele ingrijirii lantului sunt evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Ai dreptate, dar sa stii ca daca ungi lantul periodic, ii prelungesti viata. Eu de exemplu care acum mi-am pus kit de lant nou, si am scos din buzunar 150 euro, prefer sa dau 30 ron pe un spray si sa ingrijesc lantul. Plus ca ar mai fi o faza. Un prieten s-a trezit intr-o zi in timp ce mergea cu motorul ca i-a cazut lantul. Avea cam 60 km/h, si a avut noroc ca pur si simplu i-a zburat de pe pinioane si nu s-a incolacit nicaieri, facandu-l sa cada. Deci avantajele ingrijirii lantului sunt evidente. Cunosc si eu personal caz de lant sarit, soldat cu accident usor. Totusi, se omite faptul ca pe linga ungere trebuie avut grija si la intindere, probabil lantul a sarit din motiv de neintindere si/sau nealiniere a rotii spate. Nu demult am constatat ca mergeam cu lantul balangaindu-se in voia cea buna, daca il ridicam atingea bascula in partea inferioara (!), atit de larg era. Cred ca ar trebui facut undeva un topic sticky unde sa fie scris culitere rosii de jumate de ecran, pentru orice newbie ca mine, care n-are de unde sti altminteri: "verificati indinderea lantului ianinte de orice drum". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 Ai dreptate, dar sa stii ca daca ungi lantul periodic, ii prelungesti viata. Eu de exemplu care acum mi-am pus kit de lant nou, si am scos din buzunar 150 euro, prefer sa dau 30 ron pe un spray si sa ingrijesc lantul. Plus ca ar mai fi o faza. Un prieten s-a trezit intr-o zi in timp ce mergea cu motorul ca i-a cazut lantul. Avea cam 60 km/h, si a avut noroc ca pur si simplu i-a zburat de pe pinioane si nu s-a incolacit nicaieri, facandu-l sa cada. Deci avantajele ingrijirii lantului sunt evidente. Am mai scris la comunisti(cred) lantul nou fiert in cera de albine cu cera de lumanare si n-ai prb. Nu se lipeste praful nu trebe uns niciodata nici protectie n-am avut. Cu cazutul lantului n-ai spus ca se poate sparge si blocul motor. Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 In urma experimentelor pe care le-am facut de 2-3 saptamani cu oringuri de lant in diverse lichide am constatat ca in motorina,kerosen,alcool tehnic,wd40 penzoil,decarburol nu se intampla nimic rau.Doar in benzina acestea se inmoaie foarte tare.Le-am scos la uscat si ramane pe termen lung sa vedem ce se va intampla.Asa ca nu spalati lantul cu benzina! un experiment similar este facut si de noi(MONSTERS GARAGE). am pus un o-ring (nou) intr-o sticla cu benzina , a trecut deja o luna si nu am remarcat nici o schimbare. la sfarsitul lunii aprilie vom scoate acel o-ring sa vedem ce modificari s-au produs. ideea este ca , un lant exploatat in regimuri grele se distruge mai repede decat o-ringul de la benzina. am observat ca sunt putini cei ce stiu sa spele si sa greseze un lant , deci , de ce sa ne facem griji de o-ringuri atata timp cand lantul are pamint pe el sau este prost reglat . oricum , este mai de fitze sa speli lantul cu un spray idiot decat cu o perie si putina benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 11, 2008 Autor Share Postat Aprilie 11, 2008 Tratamentul ramane acelasi-motorina cu un pic de gaz de aviatie spalat cu o pensula si periuta de dinti,degresare cu alcool tehnic pulverizat si un spray de curatat carburatoare ca se evapora imediat,tratament cu wd40 Penzzoil si dupa ce se usuca in 15-20 de minute spray de lant cu teflon de la Motorex.Le-am testat aproape pe toate-asta are un raport bun pret -calitate-rezistenta.Eu operatiunea o fac la fiecare 3-400km pt ca am timp si rabdare si lichidele mai sus mentionate.Lantul meu are 10000km si este intr-o stare foarte buna.Aproape acelasi tratament l-am folosit la fireblade si lantul are 30000km si inca mai merge.Cred ca fiecare face cat il duce...capul .Poate o sa spuneti ca este prea scump ,dar nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 You're my hero! Can I touch you? Nu vrei cumva o slujba in domeniul navelor spatiale? Ca veni vorba, eu ma multumesc cu perita de dinti+motorina. Stors (centrifugare ), sters, imbibat peste noapte cu ulei de motor, sters si plimbat abia a doua zi. Si btw fac asta dupa fiecare mers pe ploaie sau cand mi se pare murdar sau aud scartaiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Integritatea lantului la o vitezana conteaza cat o viata de om!Spalati voi cu benzina lanturile voastre pt ca am pus ieri oringuri de lant in benzina,motorina si WD40 si rezultatul de acum este dezastruos la cel care a stat in benzina-s-a umflat si inmuiat! Sunt foarte curios ce s-a intamplat cu oringurile din WD40. Eu stiu ca e mai penetrant decat benzina si se zice ca si el ataca oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redaccess Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Ulei Motul 15W50 la 4 litri - 225 Ron Filtru Ulei K&N - 60 Ron ------------------------------------- Total produse : 285 Ron Manopera: 125,59 Ron Total GENERAL: 411,7 nu te supara dar la voi se schimba uleiuri ptr Ferrari ? Dao in mm 123,59 Ron ma ? da cei faci ma la uleiu ala ii descanti sa fie mai vazsoc ii faci matanii de costa manopera atata , cat de greu e oare sa schimbi un ulei si filtru .... mda defapt nui prost care cere ala care da . scuze da mam enervat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 You're my hero! Can I touch you? Nu vrei cumva o slujba in domeniul navelor spatiale? Chiar am o slujba pe undeva prin apropiere-aviatie pt cultura ta.Nu vreau sa fiu eroul nimanui si nu imi placxe sa fiu atins decat de persoane de sex opus si iti garantez ca atunci cand se intampla fara acordul meu desi crede-ma ca nu s-a intamplat demult ...ating de 10 ori pe atat.Am scris aceasta operatiune ca ma tot intreaba oamenii cum reusuesc sa pastrez lanul mereu curat si ca nou sau alb. <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 09:40 -------------</small><br/>In wd 40 oringurile care au stat cateva saptamani nu au avut nici un efect negati si cnici macar dupa uscare.Am experimentat asta toata iarna.Se pare ca face minuni.Eu nu mai credeam in ce fac altii si am incercat pe propriile...oringuri . <small>--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 09:50 -------------</small><br/>Am luat moto de la propietar si avea acelasi ulei in ea de 2-3 ani.Nu am avut curajul sa merg pana acasa cu uleiul ala 100km.Era sambata si nu aveam scule la mine si a fost singurul service unde am gasit deschis.Eu imi fac singur service la moto si unde nu ma pricep intreb ca nu s-a nascut nimeni invatat.Din pacate acela este pretul la ceea ce mi s-a facut la moto-schimbat ulei cu 1 litru dat pe langa si plecat sub nivel,spalat lantul cu benzina si uns,suflat filtrul de aer kn cu aer-crima se cheama acest lucru,completat 50ml antigel probabil ca sa cumpar 1 l care era atentie 35 ron si nici nu era special pt moto ca sa nu mai spun ca am cerut initial schimb ulei si filtru si uns lant si am capatat facura pe revizie.Dca ai dubii iti pun o foto cu factura.De atunci mi-a fost invatare de minte-imi fac pe cat posibil service acasa si doar chestiile care ma depasesc la un anume service care s-a dovedit serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.