Sawyer Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 (editat) Deci...in incercarea de a ma informa mai bine asupra acestui motor apelez la voi dragi concetateni....uhm conmotoristi sa imi dati cateva detalii. Din auzite, din incercate...cum puteti...ar fi de mare ajutor! Multam fain....a...sa nu uit....subiectul discutiei Triumph Daytona 600(2004). A si inca o chestie...un detaliu important...consumul...cam cat papa? Are cineva idee? Editat Octombrie 7, 2007 de Sawyer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Eu zic mai bine sa mergi pe situri dedicate Triumph din afara. Cam rar modelul pe la noi ca sa gasesti pareri avizate. E doar o sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 http://www.daytona600.org/index.php?sid=a3...c25754adc9546ed sau daca stii germana www.t5net-forum.de sau daca te uiti mai degraba inainte decat inapoi http://www.triumph675.net/ Daca te hotarasti pentru unul nou by any chance, da-mi un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 ai primit sfaturi bune mai sus despre noul 675 s'au auzit numai lucruri bune, despre 600 mai putine, doar ca erau inferioare japonezelor de 600. consumul cred ca este lucrul cel mai irelevant..cat poate sa consume?? intre 5 si 10%, depinde cum o porti alegerile astea tre facute cu inima, iti place? o cumperi!! fara prea multe masturbari mentale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) Daca ai $$$ de dat pe o Daytona ...te gandesti la consum? Niciodata nu o sa inteleg intreabarea asta legata de consum, mai ales pusa de cei care isi cumpara supersport. E super imbecila. E ca si cum ti-ai lua BMW 540i si ai intreba "da consuma mult?" Mai mult de-atat, pune-ti problema pieselor,nu a consumului. Cu siguranta vrei Daytona pt ca e "altceva", "diferit" si ca nu e atat de prezenta pe strazile Romaniei. Cu siguranta nu pt performantele ei isesizabil mai bune/proaste fata de japonezele de 600, pe care tu mira-m-as ca le vei simti... LE: sunt eu mai noob asa, dar la prima vedere Daytona poate fi asemanata, de un necunoscator, cu un CBR 600 F4i sport. Deci daca vrei 'style' sau 'unicitate', la prima vedere nu o sa faci furori. daca vrei ceva diferit incearca un Ducati 749, se invarte cam in aceeasi plaja de pret. Imi dau si eu cu parerea, daca spun prostii rog sa fiu corectat:) Editat Octombrie 13, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Fostul 600 de la Triumph era un patru cilindri. 675 este un trei cilindrii, adica nici cu unul mai putin nici cu unul mai mult decat trebuie 600 nu a fost un motor performant la Triumph, de aceea l-au lasat cu totul. Agusta a vandut Husqvarna ca sa aiba bani (pe langa innoirea modelului foarte vechi de 1000 cm3) sa dezvolte si un supersport de.... trei cilindrii si 675 cmc - o sa va uitati altfel la trei cilindrii de acum incolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 bre sa ne intelegem acela este Daytona 650. CEL DIN POZA. 4 cilindri erau intr-adevar. pe aici din pacate nu poti gasi prea multi posesori. Anult recut vedeam doua 650 galbene pe amkrt, da rnu stiu cine erau tipii. Pe mine ma excita gandul de mult la un 675, dar momentan mia rabd. sa vad cums e misca piatza si.. treburile. 675 cam trage clapa la japo ). It's a real pinn in the ass. dar reveind la 650, am auzit si eu vorbe cum ca un tip care avea pe la noi l-a luat nou si pe la 14 ooo km l-a vandut pe motive de zgomote ciudate la motor. nu stiu amanunte detalii sau..daca e doar o vorba aiurea. Problema pieselor mi-o pun si eu. E principalul motov care m-ar impiedica sa o am.. inca ma mai gandesc.. p.s. nu imi iau motor pentru alii. cine stie cunoaste. Nu ma itnereseaza sa ma recunaosca putzacii cu 675. it's all about ME. my feelings. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 (editat) bre sa ne intelegem acela este Daytona 650. CEL DIN POZA. 4 cilindri erau intr-adevar. pe aici din pacate nu poti gasi prea multi posesori. Anult recut vedeam doua 650 galbene pe amkrt, da rnu stiu cine erau tipii. Pe mine ma excita gandul de mult la un 675, dar momentan mia rabd. sa vad cums e misca piatza si.. treburile. 675 cam trage clapa la japo ). It's a real pinn in the ass. dar reveind la 650, am auzit si eu vorbe cum ca un tip care avea pe la noi l-a luat nou si pe la 14 ooo km l-a vandut pe motive de zgomote ciudate la motor. nu stiu amanunte detalii sau..daca e doar o vorba aiurea. Problema pieselor mi-o pun si eu. E principalul motov care m-ar impiedica sa o am.. inca ma mai gandesc.. p.s. nu imi iau motor pentru alii. cine stie cunoaste. Nu ma itnereseaza sa ma recunaosca putzacii cu 675. it's all about ME. my feelings. 650 si 600 sant indentice ca design. Diferenta? 600 este profus in 2004 iar in 2005 inginerii s-au hotarat sa maeasca cilindreea la 650...look 600-ul si 650-ul Editat Octombrie 19, 2007 de Sawyer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlord Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Salut. Care sunt costurile de intretinere in comparatie cu japonezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.