intrusu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 nu cred ca e o mare vrajeala; cineva reconditioneaza un mz - in poze asa se vede. s-o fi blocat; mai are omu` cheltuieli; mai are examen de capacitate si de admitere in liceu.... eu chiar cu riscul de a fi mai fraier; ii tin pumnii !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 E ceva putred in topicul asta. Sa nu fie o maaaare vrajeala. La fel vad si eu . Ori e doar taicasu de fapt ... si joaca 2 rouri ... ori .. nu stiu . ( Din emisiunile Tv nu se prezinta exact tot ) Parerea mea . Bafta celui se implica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 o fi tatal lui, o fi chiar el ... un lucru este cert TOPIC de nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 o fi tatal lui, o fi chiar el ... un lucru este cert TOPIC de nota 10! De inceput a inceput bine asa, te acapara povestea dar de un an si mai bine nu se mai aude nici macar: "ba n-am bani s-o fac sau am nevoie de ajutor ca imi lipseste aia, aia, ailalta". Weird. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 De inceput a inceput bine asa, te acapara povestea dar de un an si mai bine nu se mai aude nici macar: "ba n-am bani s-o fac sau am nevoie de ajutor ca imi lipseste aia, aia, ailalta". Weird. Se pot intampla multe in tot acest timp ... e totusi mic Nu are net, parintii au decis sa se mute nu stiu unde ... si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Se pot intampla multe in tot acest timp ... e totusi mic Nu are net, parintii au decis sa se mute nu stiu unde ... si tot asa Mdeah... plauzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Mdeah... plauzibil. Nenea care a zis in pagina 2 ca e taticu e inca activ pe forum. Chiar la capitolul MZuri deci cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nenea care a zis in pagina 2 ca e taticu e inca activ pe forum. Chiar la capitolul MZuri deci cine stie. Deci inseamna ca inca au net! Speranta moare ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusik07 Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 salutare ... cand incepuse mai bine "polologhia" apoi s-a sfarsit ca o telenovela "Voiculesciana" .... ( vroiam sa vad mz-ul si cu pustiulica glorios ...oricum tare thread-ul , felicitari pustiului....acum ca sa ma simt si eu bine ca am spus-o dorinta mea cand aveam 15 ani era un mz etz 250 ( nu stiu de ce am spus asta ...o sa regret) iar in momentul de fata honda cb 400 n (1980 ) e "sub mine " . Pasiunea pt motociclete vechi nu mi s-a transmis ( tata e un sofer impatimit) insa nu as schimba un honda un honda cb 350 four pe nici un R1 , R rahat pe bat ... pt ca nou nu inseamna neaparat mai bun sau mai "shmeker" si pt asta il admir pe pusti indiferent ce o fi facut el de fapt ... .Mai este un thread cu Kawasaki gpz 500 s modificat ...foarte tare tread-ul in plus o intrebare off-topic...ce vopsea ai folosit ? (negru mat , insa ce firma si forma ) . drum uscat si uruit de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 salutare ... cand incepuse mai bine "polologhia" apoi s-a sfarsit ca o telenovela "Voiculesciana" .... ( vroiam sa vad mz-ul si cu pustiulica glorios ...oricum tare thread-ul , felicitari pustiului....acum ca sa ma simt si eu bine ca am spus-o dorinta mea cand aveam 15 ani era un mz etz 250 ( nu stiu de ce am spus asta ...o sa regret) iar in momentul de fata honda cb 400 n (1980 ) e "sub mine " . Pasiunea pt motociclete vechi nu mi s-a transmis ( tata e un sofer impatimit) insa nu as schimba un honda un honda cb 350 four pe nici un R1 , R rahat pe bat ... pt ca nou nu inseamna neaparat mai bun sau mai "shmeker" si pt asta il admir pe pusti indiferent ce o fi facut el de fapt ... .Mai este un thread cu Kawasaki gpz 500 s modificat ...foarte tare tread-ul in plus o intrebare off-topic...ce vopsea ai folosit ? (negru mat , insa ce firma si forma ) . drum uscat si uruit de toba. nu cred ca ai postat unde a trebuit... dai pm si intreaba-l de vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius-Vinga Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 sper sa mai continuie restaurarea pustiul si sa mai auzim de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius-Vinga Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Uraaaa! Inca un viitor "violator de babe sataniste care asculta muzica Rock" BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretu_cristian Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 Salutare tuturor! Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult timp, dar nu aveam ce, pentru ca nu am mai avut timp de motor. Am trecut in clasa a 8-a, am avut foarte multe concursuri, am mult de invatat... In vacanta mare am avut mai multe probleme si am fost plecat aproape toata vacanta... Nu am renuntat inca la "proiect", dar pur si simplu nu am mai avut timp sa lucrez. Voi incarca sa reiau lucrul, dar dupa teze si axamene. Sper sa ma intelegeti... Pentru cei care cred ca nu am lucrat deloc la motocicleta, ci doar apar in poze in locul tatalui meu, vreau sa spun ca tatal meu m-a ajutat doar putin la cat am facut, am lucrat aproape singur. Daca nu ma credeti, cand voi continua lucrarea voi pune camera de filmat undeva pe acolo si ma filmez lucrand, poate asa va veti convinge. Inca odata, imi cer scuze pentru absenta indelungata si sper sa ma intelegeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 stai linistit , nu trebuie sa dovedesti nimic, spor la munca . si eu am un Mz 175 din 1962 si ma lupt cu lenea sa-l restaurez . sper ca anu asta sa termin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 N-are nimic Cristiane, baga acolo si invata pt examene ca e timp de motoare la vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretu_cristian Postat Mai 20, 2010 Autor Share Postat Mai 20, 2010 Bine v-am gasit din nou! Sincer sa fiu, nici eu nu stiu de ce am lipsit atat de mult si nu am nicio scuza pentru absenta mea indelungata. Am intrat si eu la liceu, acum termin clasa a 9-a, si, teoretic, pe la sfarsitu verii as putea sa imi iau carnetul. Totusi, cred ca o sa il aman pana la anu', pana atunci poate reusesc sa si fac ceva la motor. acum am cativa colegi dornici sa ma ajute, am intalnit cateva persoane care se pricep la motoare, m-am si documentat putin si m-am interesat de ateliere si piese. Prea multe nu am gasit, dar totusi vreau sa ma reapuc de proiect imediat ce incepe greva in invatamant si o sa am ceva zile libere. As putea spune ceva de genu "I'm Back in Black", daca tot au trecut cei de la AC/DC prin tarisoara noastra, da inca nu promit nimic, pentru ca am mai patit sa promit ceva si sa nu ma pot tine de cuvant. Pana ma apuc de lucru vreau sa ma mai documentez si sa studiez problema. M-am gandit destul de mult la design, desi stiu ca e mai importanta functionalitatea. Ideile de rezolvare a problemelor tehnice nu imi pot veni doar studiind motorul, deci trebe sa desfac jucaria. In schimb, la design m-am gandit de multe ori si la scoala, si in drum spre casa, si cam peste tot pe unde am fost. De cand mi-am dat seama ce bijuterie ar putea iesi cu multa munca, chiar vreau sa o fac sa mearga si sunt foarte convins de asta. M-am gandit la ceva de genu negru mat pe piesele pe care trebuie pusa culoare, nichel in loc de crom, linii subtiri verde inchis, esapament modificat (ca oricum din asta nu mai scot mare lucru) si alte maruntisuri. Ma astept ca unii sa spuna ca daca nu am facut-o pana acum si am lungit-o atata, nici acuma nu o mai fac, dar sper sa le devedesc ca s-au inselat. Sper sa nu va dezamagesc. Va voi anunta imediat ce incep lucrul. P.S.: Daca stie cineva un atelier de nichelat/cromat, o sursa de piese sau orice atelier sau magazin util pe langa Tg. Mures, il rog sa ma anunte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 dc te pot ajuta cu ceva ... piese reconditionate sau refacute, adica iti fac orice piesa pe gratis in limita utilajelor pe care le am ( vezi BLOG ) te sprijin cu mare placere atelierul meu e lg Ploiesti ... drumul ar fii singurul impediment bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretu_cristian Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 Inca nu iti pot spune exact de ce am nevoie, da pe cand o sa fie cazul, daca ma poti ajuta, poate fac o scurta excursie:D Multumesc de oferta! Mesaj completat Dupa cum am promis, am placerea sa va anunt ca am reinceput lucrul la MZ. In weekend nu am lucrat ca au fost zilele targumuresene si am stat toata ziua in cetate, dar azi, daca tot a fost greva si nu a trebuit sa merg la scoala, am chemat un coleg la mine si am inceput sa lucram. Am reusit sa progresez ceva mai mult decat ce faceam intr-o zi acum 2 ani. Atunci mi-a luat o zi sa dau jos farul, alta sa il curat si inca una sa il vopsesc, daca bine imi amintesc. Astazi, am inceput cu forca. Am dat jos ghidonul si tot ce era pe el, am desfacut toate suruburile care tineau furca si am incercat sa o scot, da nu vrea. Cred ca e ceva smacherie acolo, o sa ma uit in cartea tehnica sa vad ce gasesc. Am vazut ca nu iese furca, da nu m-am oprit din lucru. Am trecut la motor. Am dat jos carburatoru si am desprins esapamentul de motor, da nu pot sa il dau jos de tot ca sunt 2 suruburi intepenite in spate. Am incercat sa scot motorul, nu am gasit toate suruburile, am incercat sa imi fac loc. Am dat jos cele 2 sei, cu tot cu portbagaj si manerul pentru pasager. Cand m-am plictisit de suruburi, am luat rezervorul si am inceput sa il curat. Am dat jos de pe el orice urma de vopsea, chit sau grund. Pentru asta am folosit masina de gaurit cu cap de perie de sarma. Cand am vazut ce finisaj lasa in urma, am trecut si la cutia de viteze, sa vad ce iese. Nu stiu exact din ce metal e cutia de viteze, dar pot sa spun ca dupa ce e finisat straluceste superb. Am incercat sa dau jos rugina de pe mei multe portiuni si de pe piese diferite ale motocicletei, si dupa ce mi-am facut o idee despre cum arata motocicleta cand era noua, sunt si mai nerabdator sa o readuc la gloria de odinioara. Va voi tine la curent cu progresul lucrarii. Va rog inca odata, daca aveti sfaturi sau stiti din proprie experienta niste secrete la MZ, nu le tineti pentru voi. Va multumesc tuturor celor care m-au ajutat pana acum cu sfaturi si oferte de piese, dar si celor care ma vor ajuta in continuare. Vreau sa ii multumesc pentru ajutor si lui Cata, colegul care m-a ajutat azi si mi-a promis ca ma va ajuta pana termin lucrarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Am manualul tehnic al motocicletei dar e in germana. Daca le ai cu engleza, am observat ca din germana in engleza Google-ul face chiar treaba buna. Daca te intereseaza il arhivez si ti-l trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 In Simleul Silvaniei, Salaj este o persoana care are mai multe comuniste (in jur de 20) si le tine ca fier vechi. Din cate am vazut eu cand am trecut pe acolo (e pe drumul Zalau - Marghita, imediat dupa ce treci calea ferata din Simleu, prima casa pe dreapta) afara sunt cam din toate modelele comuniste: Ij, MZ, CZ,etc. Probabil ai gasi unele piese si la el. Intra pe forumul salajenilor si intreaba pe acolo de baieti de prin Simleu, cere-le si lor ajutorul, o sa se gaseasca unul mai binevoitor, dispus sa colaboreze. Bafta la restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.