cristi 57 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ...Berea pentru Slanic e pregatita(daca nu trebe sa o torn pe cilindrii pe drum) ..."Berea pentru Slanic"... s-a fasait pe drum! ..s-o vedem pe cea pt "Seawolves Bikers" in ce stare ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) ..."Berea pentru Slanic"... s-a fasait pe drum! ..s-o vedem pe cea pt "Seawolves Bikers" in ce stare ajunge? Cu toata straduinta mea de a veni la Slanic, nu mi-am gasit nici un tovaras de drum, iar de unul singur nu am nici o placere de plimbari lungi. La Seawolves sigur nu ajung, dar aici voi fii sigur : /index.php?...t&id=476584 Ca sa nu fiu chiar offtopic: Pistoanele din imaginile precedente au inceput sa functioneze fara probleme(chiar si la mersul in oras) dupa ce am facut schimbul de ulei, dar pe ural am radiator de racire a uleiului Editat Mai 21, 2009 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ...dar aici voi fii sigur : ... Mergi pe jos sau cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Mergi pe jos sau cu motorul? Normal ca pe jos.....doar merg la baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Normal ca pe jos.....doar merg la baut lasa cristi ca daca vii la "Seawolves Bikers" bem noi o bericioaica. bine'nteles ca tot pe jos vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Lasa Andrei, rezolvam problema cu "taxiul" CT 90 GNM. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Lasa Andrei, rezolvam problema cu "taxiul" CT 90 GNM. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 ... bine'nteles ca tot pe jos vin Ce D-zeu motociclisti sunteti voi, daca veniti pe jos? Eu si cand merg dupa tigari, merg pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ce D-zeu motociclisti sunteti voi, daca veniti pe jos? Eu si cand merg dupa tigari, merg pe motor! /index.php?...t=0&start=0 dar cand ai motorul in forma de puzzle tot cu el te duci? in rucsac? lasa cristi ca daca treburile merg bine la anul o sa fie si rodata si gata de o hoinareala... asa ... de amorul propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 .../index.php?...t=0&start=0[/url]... Chestia asta se intampla prin ianuarie, ori acum este sfarsitul lui mai.. ce-ai hibernat atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Chestia asta se intampla prin ianuarie, ori acum este sfarsitul lui mai.. ce-ai hibernat atat? bani , timp, sotie cu bebel... mai vb la intrunire ca prea suntem off. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ce D-zeu motociclisti sunteti voi, daca veniti pe jos? Eu si cand merg dupa tigari, merg pe motor! Mai este si unii motociclisti de duminica, nefumatori! (s-a ales prafu' de topicul asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Mai este si unii motociclisti de duminica, nefumatori! (s-a ales prafu' de topicul asta) hai sa nu facem praf un topic bun (unul din putinele). nu-mi place duminica pentru ca in general muncesc si am lunea libera iar de fumat nu mai fumez ca n-am cu ce sa ma duc la magazin. daca imi ia nevasta tigari bine daca nu, imi fac din foi de busuioc cristi, ziceai ca ai aflat secretul supapelor de evacuare si motivul arderii lor dar nu ne-ai zios inca nimic. unii inca asteapta plata o fac in bere la intrunirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) ...ai aflat secretul supapelor de evacuare si motivul arderii lor dar nu ne-ai zios inca nimic.unii inca asteapta plata o fac in bere la intrunirea Asa-i, credeam ca-i neinteresant! cauza: ARCURILE si inca un amanunt! ..acu' mai sunt 3 zile, ne-om vedea, om bea o bere si-ti voi povesti... Pot sa-ti spun ca am refacut motorul, inlocuind doar 2 rulmenti si garniturile, in rest piese vechi si mere tare bine. Insa bujia pe stanga o afuma, nu stiu inca cauza. Nu-i nici din supape(distributie), nici din carburatie, voi afla dupa drumul asta(am o banuiala). ajungem probabil sambata seara, cu bubaq si fanes Editat Mai 26, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) ...ca sa trecem de la proza de calatorie si aventuri si sa revenim la literatura tehnica... Pentru Berchezu': ...folosirea a doua axe de bicicleta(fatza) si a unui arbore second , pentru montarea si alinierea ambreiajului fara prea multe scremeri si sfinti.... Editat Iunie 3, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 ..eu am reusit(fiind motorul dat jos), sa remontez ansamblul ambreajului, cu suruburile lui, apropiind cu 3 si strangand cu celelalte 3, centrand discurile cu o priza veche. Insa cu motorul nedemontat de pe cadru, mi-aduc aminte ca am centrat discurile "la ochi", neavand la indemana o priza veche. A trebuit mai demult sa-l demontez si sa spal dicurile, pierdea ulei la siemeringul cutiei si patina ambreajul. Suruburile le-am asigurat cu solutie blocatoare 1/2 tare, nemaifiind nevoie de stemuiala. Stragerea si desfacerea suruburilor o fac cu surubelnita de impact(o folosesc oriunde utilizez blocatorul). Un surub sau piulita astfel blocate nu s-au desfacut niciodata. Amanunt important la nipra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 releele precum cele din poza sunt in marea lor majoritate excelente. Celalat model este ditamai monstrul de releu mecanic, mai bun asta din poza. Da la cele mai mici greseli si bajbaieli de montaj le-ai stricat. Releele electronice de "Dacia" , cu trei terminale(doua +firul rosu) , se leaga cu firul rosu la (+)!Este referintza de tensiune....(Bat) la (+) baterie, DF la excitatie, si firul rosu tot la (+)...parca intrebase cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 ...Insa bujia pe stanga o afuma, nu stiu inca cauza. Nu-i nici din supape(distributie), nici din carburatie, voi afla dupa drumul asta(am o banuiala)... ..am demontat, curatat, reglat carburatoare, bujia st tot afumata. Am ilocuit bujiile intre ele, st iar afumata! Am inlocuit carburatoarele intre ele, a trebuit sa reglez iar ralantiul(altfel nu mergea), bujia stanga la fel! Verificat jocuri supape, erau OK! Am inceput sa umblu la distanta dintre electrozii bujiilor(era 0,9-1,0), din ce in ce mai bine, am atins apogeul la 0,5. Acum am 0,6, motorul raspunde mult mai bine la demaraj, a mai scazut si consumul(nu mult, test facut pe cca 200 km). Bujiile arata mult mai bine, dar nu foarte bine(usor cenusii, as fii vrut caramizii), probabil mai trebe umblat la cifra termica, acum am 240. Aprinderea este cea de ural(originala CCCP cu bobina ei, de la dany). Concluzie: 1. Distanta optima la electrozi, la mine este 0,5-0,6; 2. Joc culbutori sub 0,1. 3. Reglajul diferit al carburilor se datoreaza probabil compresiei inegale(n-am verificat inca aceasta) intre cilindrii si distributiei datorate "perfectiunii" axei cu came(iar o chestie neverificata inca). Din acest motiv cred ca n-am reusit sa reglez carburatia cu vacumetre, asa ceva nu se poate(cel putin la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) ...tabel de conversie pentru jiglaj... Editat Octombrie 12, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 ...tabel de conversie pentru jiglaj... Sefu', nu inteleg rusa, n-ai vrea sa detaliezi putin? Eu eram ferm convins ca indicativul de pe jigleor este cantitate/unitate timp(picaturi/min h2o - 0,1 bar). Sa inteleg ca ne-ai dat un tabel cu corespondentul lor in diametre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 ...tabel de conversie pentru jiglaj... номинальная пропускная способность =debit nominal in cm3( nu stiu in ce regim...si la ce presiune) probabil in ceva conditii standardizate de testare pe ceva banc de proba... диаметр отверстина = diametrul gaurii din jigler in mm.... iar pe ultimele trei coloane , sunt marcarile echivalente pentru sistemul sovietic, SOLEX, respectiv, britanic(AMAL....in acest caz cm3 sunt pentru benzina...si probabil in alte conditii de etalonare) Sefu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 24, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2011 Cine are prin casa , sau a vazut, masurat geometria la pistoanele de Dacia Logan 1.4, sau 1.6? Alezajul este de 79,5, numai bun pentru cilindrii trecuti de R2.... ...si 69 la 1.2 care , la fel numai bine ar merge la Simson.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Nu cred ca au nici aceeasi inaltime de compresie si nici nu prea sunt "bombate"... Ca sa nu mai spun ca ar costa un minim de 80eur bucata... Da, cum spuneam. Ai schema pistoanelor de dracia logant in linkul atasat. Dai cautare dupa dacia si verifica pozitiile 4 si 5. Te descurci tu. De asemenea iti recomand sa vezi si la alti fabricanti... dupa alezaj, inaltime de compresie si diametrul boltului. Succesuri. http://www.ms-motor-service.com/ximages/PDF_Kataloge/ko_50003945_web.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 24, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2011 ...multam ... Lada si Skoda se califica... Sa vedem ce se poate gasi mai usor... PS cele de nipru au devenit marfa exotica, si, ca si provenienta /fabricatie , si in depozite la dealeri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 M-am uitat putin la LADA, posibil sa mearga. Acum, daca cumperi piston rusesc pentru LADA, nu stiu unde ajungi. Daca cumperi Kolbenschmidt ai sa repari de 5 ori arborele pana sa mai faci setul. u know... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.