Sari la conținut

Pistoane Mt10(32-36)/mt11


ubord
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 239
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..."Berea pentru Slanic"... s-a fasait pe drum! :huh:

..s-o vedem pe cea pt "Seawolves Bikers" in ce stare ajunge? B)

 

Cu toata straduinta mea de a veni la Slanic, nu mi-am gasit nici un tovaras de drum, iar de unul singur nu am nici o placere de plimbari lungi.

La Seawolves sigur nu ajung, dar aici voi fii sigur : /index.php?...t&id=476584

:unsure:

 

Ca sa nu fiu chiar offtopic: Pistoanele din imaginile precedente au inceput sa functioneze fara probleme(chiar si la mersul in oras) dupa ce am facut schimbul de ulei, dar pe ural am radiator de racire a uleiului :cheers:

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Lasa Andrei, rezolvam problema cu "taxiul" CT 90 GNM. Numai bine!

post-15635-1243066130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce D-zeu motociclisti sunteti voi, daca veniti pe jos? Eu si cand merg dupa tigari, merg pe motor!

 

:) /index.php?...t=0&start=0

dar cand ai motorul in forma de puzzle tot cu el te duci? in rucsac? :P

lasa cristi ca daca treburile merg bine la anul o sa fie si rodata si gata de o hoinareala... asa ... de amorul propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta se intampla prin ianuarie, ori acum este sfarsitul lui mai.. ce-ai hibernat atat?

 

bani , timp, sotie cu bebel...

mai vb la intrunire ca prea suntem off. numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce D-zeu motociclisti sunteti voi, daca veniti pe jos? Eu si cand merg dupa tigari, merg pe motor!

 

post-35810-1243277887_thumb.jpg

 

Mai este si unii motociclisti de duminica, nefumatori! :)

 

(s-a ales prafu' de topicul asta) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-35810-1243277887_thumb.jpg

 

Mai este si unii motociclisti de duminica, nefumatori! :P

 

(s-a ales prafu' de topicul asta) :cheers:

 

hai sa nu facem praf un topic bun (unul din putinele). nu-mi place duminica pentru ca in general muncesc si am lunea libera iar de fumat nu mai fumez ca n-am cu ce sa ma duc la magazin. daca imi ia nevasta tigari bine daca nu, imi fac din foi de busuioc :blink:

 

cristi, ziceai ca ai aflat secretul supapelor de evacuare si motivul arderii lor dar nu ne-ai zios inca nimic.

unii inca asteapta

plata o fac in bere la intrunirea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ai aflat secretul supapelor de evacuare si motivul arderii lor dar nu ne-ai zios inca nimic.

unii inca asteapta

plata o fac in bere la intrunirea :P

Asa-i, credeam ca-i neinteresant!

cauza: ARCURILE si inca un amanunt! ..acu' mai sunt 3 zile, ne-om vedea, om bea o bere si-ti voi povesti...

Pot sa-ti spun ca am refacut motorul, inlocuind doar 2 rulmenti si garniturile, in rest piese vechi si mere tare bine. Insa bujia pe stanga o afuma, nu stiu inca cauza. Nu-i nici din supape(distributie), nici din carburatie, voi afla dupa drumul asta(am o banuiala).

:) ajungem probabil sambata seara, cu bubaq si fanes

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ca sa trecem de la proza de calatorie si aventuri si sa revenim la literatura tehnica...

Pentru Berchezu': ...folosirea a doua axe de bicicleta(fatza) si a unui arbore second , pentru montarea si alinierea ambreiajului fara prea multe scremeri si sfinti....

post-3884-1244043868_thumb.jpg

post-3884-1244043903_thumb.jpg

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu am reusit(fiind motorul dat jos), sa remontez ansamblul ambreajului, cu suruburile lui, apropiind cu 3 si strangand cu celelalte 3, centrand discurile cu o priza veche. Insa cu motorul nedemontat de pe cadru, mi-aduc aminte ca am centrat discurile "la ochi", neavand la indemana o priza veche. A trebuit mai demult sa-l demontez si sa spal dicurile, pierdea ulei la siemeringul cutiei si patina ambreajul. Suruburile le-am asigurat cu solutie blocatoare 1/2 tare, nemaifiind nevoie de stemuiala. Stragerea si desfacerea suruburilor o fac cu surubelnita de impact(o folosesc oriunde utilizez blocatorul). Un surub sau piulita astfel blocate nu s-au desfacut niciodata. Amanunt important la nipra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
releele precum cele din poza sunt in marea lor majoritate excelente.

Celalat model este ditamai monstrul de releu mecanic, mai bun asta din poza.

 

Da la cele mai mici greseli si bajbaieli de montaj le-ai stricat.

Releele electronice de "Dacia" , cu trei terminale(doua +firul rosu) , se leaga cu firul rosu la (+)!Este referintza de tensiune....(Bat) la (+) baterie, DF la excitatie, si firul rosu tot la (+)...parca intrebase cineva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Insa bujia pe stanga o afuma, nu stiu inca cauza. Nu-i nici din supape(distributie), nici din carburatie, voi afla dupa drumul asta(am o banuiala)...

..am demontat, curatat, reglat carburatoare, bujia st tot afumata. Am ilocuit bujiile intre ele, st iar afumata! Am inlocuit carburatoarele intre ele, a trebuit sa reglez iar ralantiul(altfel nu mergea), bujia stanga la fel! Verificat jocuri supape, erau OK! Am inceput sa umblu la distanta dintre electrozii bujiilor(era 0,9-1,0), din ce in ce mai bine, am atins apogeul la 0,5. Acum am 0,6, motorul raspunde mult mai bine la demaraj, a mai scazut si consumul(nu mult, test facut pe cca 200 km). Bujiile arata mult mai bine, dar nu foarte bine(usor cenusii, as fii vrut caramizii), probabil mai trebe umblat la cifra termica, acum am 240.

Aprinderea este cea de ural(originala CCCP cu bobina ei, de la dany).

Concluzie: 1. Distanta optima la electrozi, la mine este 0,5-0,6; 2. Joc culbutori sub 0,1. 3. Reglajul diferit al carburilor se datoreaza probabil compresiei inegale(n-am verificat inca aceasta) intre cilindrii si distributiei datorate "perfectiunii" axei cu came(iar o chestie neverificata inca). Din acest motiv cred ca n-am reusit sa reglez carburatia cu vacumetre, asa ceva nu se poate(cel putin la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

...tabel de conversie pentru jiglaj...

Sefu', nu inteleg rusa, n-ai vrea sa detaliezi putin? Eu eram ferm convins ca indicativul de pe jigleor este cantitate/unitate timp(picaturi/min h2o - 0,1 bar). Sa inteleg ca ne-ai dat un tabel cu corespondentul lor in diametre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...tabel de conversie pentru jiglaj...

номинальная пропускная способность =debit nominal in cm3( nu stiu in ce regim...si la ce presiune) probabil in ceva conditii standardizate de testare pe ceva banc de proba...

диаметр отверстина = diametrul gaurii din jigler in mm....

iar pe ultimele trei coloane , sunt marcarile echivalente pentru sistemul sovietic, SOLEX, respectiv, britanic(AMAL....in acest caz cm3 sunt pentru benzina...si probabil in alte conditii de etalonare)

Sefu'!

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Cine are prin casa , sau a vazut, masurat geometria la pistoanele de Dacia Logan 1.4, sau 1.6?

Alezajul este de 79,5, numai bun pentru cilindrii trecuti de R2....

...si 69 la 1.2 care , la fel numai bine ar merge la Simson....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca au nici aceeasi inaltime de compresie si nici nu prea sunt "bombate"...

Ca sa nu mai spun ca ar costa un minim de 80eur bucata...

 

Da, cum spuneam. Ai schema pistoanelor de dracia logant in linkul atasat.

Dai cautare dupa dacia si verifica pozitiile 4 si 5. Te descurci tu. De asemenea iti recomand sa vezi si la alti fabricanti... dupa alezaj, inaltime de compresie si diametrul boltului. Succesuri.

 

http://www.ms-motor-service.com/ximages/PDF_Kataloge/ko_50003945_web.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...