Sari la conținut

Pistoane Mt10(32-36)/mt11


ubord
 Share

Postări Recomandate

sa revin un pic la tema topicului.....stie cineva daca s-ar potrivi ceva pistoane de japoneza la un nipran? nu am o parere prea buna despre pistoanele "originale" care se gasec pt nipre...multi mi-au spus ca au avut probleme cu ele....am mai vazut ceva pistoane pe ural-zentrale.de si scria acolo ca is facute in Eu....orice informatie este binevenita :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 239
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...stie cineva daca s-ar potrivi ceva pistoane de japoneza la un nipran? ...

 

..cred ca nu, japoneza n-are marsalier :friends:

 

nu merge la Nipru, dupa montaj, in functionare crapa restul pieselor de invidie, raman pistoanele.

 

:bounce: eu am pus un rulment japonez si merge si acum, in motor este intuneric v-ba lui drobu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..cred ca nu, japoneza n-are marsalier :-L

 

 

 

;) eu am pus un rulment japonez si merge si acum, in motor este intuneric v-ba lui drobu...

 

Dom'le, se pare ca nu stie nici drobu chiar tot! Se face o lumina in motor de la "esplozii" de zici ca e ziua in amiaza mare :bounce:

Apropo de "esplozii", astia mai vechi stiu ca "ceasca" vroia sa elimine litera "X" din alfabet, pentru ca nu "esprima" nimic :P

Toate bune! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge la Nipru, dupa montaj, in functionare crapa restul pieselor de invidie, raman pistoanele.

 

 

eu ma gandeam exact invers....daca vad restul pieselor pistoanele alea, se mai ambitioneaza si ele sa tina pasul:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dupa cum se poate observa , de mai sus, universul niprului , prezentat de interlocutorii mei este cel putin vast!

Io , am observat o alta treaba: de cate ori m-am pazit sa pun in el un ulei scump, la cate un inceput de sezon(asa sa se bucure si el) , de atatea ori a trebuit sa rup motorul in doua pentru cine stie ce dezastru, sau hemoragie ...de regula nu dura o saptamana si toata bunatatea si scumpetea aia de ulei era revarsata prin tot garajul... :friends:

Asa ca am prins o puternica superstitie si ma feresc de uleiurile scumpe ca de necuratu'.....

 

...rusii baga ceva pistoane de Lada, prelucrate...creste alezajul pe la 82, si creste si capacitatea undeva peste 800...ce altceva mai creste , nu stiu! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am interesat si eu de faza cu pistoanele de lada dar din cate am citit pe diverse forumuri straineze si alea fac probleme....camasa cilindrului se subtiaza prea tare rezultand astfel o supraincalzire a intregului ansamblu.....eu caut doar niste pistoane care sa nu caleze,nu vreau performante de racheta:) revin cu intrebarea: Oare alea ce le vand nemtii pe ural-zentrale is bune de ceva? Din poze par sa aiba o culoare mai mata fata de cele care se gasesc pe la noi....ma gandesc sa comand un set dar totusi as vrea si alte pareri.....Nu vreau sa am surpriza sa primes niste pistoane "di pi stoc" :friends: Asa merg si iau de la Gaspar ca doar e vecin cu mine:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai Drobule s-ar putea sa fi "mirosit" tu ceva. Eu fiind posesor de 2 Lada (una 1300 si una 1200) stiu niste lucruri sigure. 1300 are alezaj 79mm, iar 1200- 76mm. Motorul de la 1300 este pe curea de distributie, pistoanele au frezate degajari in cap, in cazul ca se rupe cureaua, invirtesti motorul pina ramii fara baterie, nu se intimpla nimic cu supapele. Luni am sa ma uit prin fiare si voi face niste comparatii-masuratori intre pistoanele de Lada 1300 si cele de Nipru. Poate iese "invirteala" de o cota "extramarita". Sa vezi atunci "goneta" pe bietul Nipru. O sa manince pamint si... pauze. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jenti cromate noi si rotunde nu ovale sau cu 8.

sunt mai multe dar niciodata nu tin minte toate

..cromate si perfecte, noi, i-a adus dany lui costi bmw, aratau superb... nu-mi amintesc bine daca erau pe 18 sau 19, dar erau "adevarate"...

Apoi mai este un "clenci": dupa centrare mergi cu ele cca 500-1000 km fara gropi si lovituri, apoi le centrezi din nou pt ca spitele se intind(se lasa), se aseaza capetele pe butuc, dupa aceea nu mai ai treaba multe mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..stiu articolul...am dat si eu pe undeva peste el...

De aia astia de nipru au patru mari si lati!Cedeaza caldura catre camasa , si uleiza cat incape!....urmele acelea de gripare se regasesc si pe ale mele ce le-am dat acum jos, dar din uzinarea proasta.......Au venit cele de la gaspar, si nu sant chiar o dezmagire....

...ce am sa spun totusi acum, este ca suna foarte cristalin, a dural sau ceva aliaj mai tare...

 

Referitor la prima parte: nu cred ce cele 3 gauri stopeaza dilatarea si nici nu imbunatateste ugerea sau racirea, apoi nu stim daca cele doua pistoane au cote identice si fac parte din acelasi lot, fabricate impreuna! Am citit si eu articolul, nu este data nici o explicatie coerenta sau cel putin eu nu am inteles acest lucru.

Si eu cred ca suprafata mare ca si numarul lor (ma refer la segmenti), ajuta la un transfer mai bun de caldura, catre cilindru.

Deasemeni cred ca aliajul aluminiului folosit, confera pistonului elasticitate si rezistenta mecanica(sunet cristalin...), insa nu ai mai scris nimic in legatura cu cele pistoane. In poze par ok!

Stiu si am auzit din mai multe surse de un tratament termic sau termo-chimic aplicat la pistoanele noi, tratament ce le modifica in bine anumiti parametrii. Vad ca inca nu a pomenit nimeni de acest "amanunt", probabil ca cine-l cunoaste pastreaza secretul. Era interesanta explicatia modificarilor structurii materialului, ce au loc in urma acestui proces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai Drobule s-ar putea sa fi "mirosit" tu ceva. Eu fiind posesor de 2 Lada (una 1300 si una 1200) stiu niste lucruri sigure. 1300 are alezaj 79mm, iar 1200- 76mm. Motorul de la 1300 este pe curea de distributie, pistoanele au frezate degajari in cap, in cazul ca se rupe cureaua, invirtesti motorul pina ramii fara baterie, nu se intimpla nimic cu supapele. Luni am sa ma uit prin fiare si voi face niste comparatii-masuratori intre pistoanele de Lada 1300 si cele de Nipru. Poate iese "invirteala" de o cota "extramarita". Sa vezi atunci "goneta" pe bietul Nipru. O sa manince pamint si... pauze. Numai bine.

ce noutati ne aduceti legat de pistoanele de Lada?se va face o "cota extramarita"?

intrebare!

daca se mareste sau extramareste cota cilindrilor implicit pistoane segmenti corespunzatori cotei, ce anume se castiga si ce se pierde(banuiesc eu un consum mai mare)?

CP,cuplu, demaraj??.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca se mareste sau extramareste cota cilindrilor implicit pistoane segmenti corespunzatori cotei, ce anume se castiga si ce se pierde...

Teoretic creste capacitatea, putin si compresia evident puterea, dar practic diferentele sunt putin sesizabile. Demarajul poate fii mai bun dar nu cred ca viteza poate fii influentata prea mult. Rmane problema racirii(si asa deficitara), pentru ca caldura degajata va creste. Din calcule rezulta ca la marirea cotei cu cca 4 mm, capacitatea creste cu cca 17 cmc pe cilindru. De pirdut, nu se pierde nimic iar consumul este determinat de reglajul optim al carburatorului, calitatea carburantului, etanseitatea segmentilor, aprindere si stilul de conducere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic creste capacitatea, putin si compresia evident puterea, dar practic diferentele sunt putin sesizabile. Demarajul poate fii mai bun dar nu cred ca viteza poate fii influentata prea mult. Rmane problema racirii(si asa deficitara), pentru ca caldura degajata va creste. Din calcule rezulta ca la marirea cotei cu cca 4 mm, capacitatea creste cu cca 17 cmc pe cilindru. De pirdut, nu se pierde nimic iar consumul este determinat de reglajul optim al carburatorului, calitatea carburantului, etanseitatea segmentilor, aprindere si stilul de conducere.

 

ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

....si alte solutii mai mult sau mai putin disperate gasite de 'entuziasti' ca sa-si tina in miscare utilajele....

( Cand productia era in floare la KMZ , se lucrau cu 18 grupe dimensionale de de pinioane de distributie! Pentru 18 clase de cartere, ca sa obtina jocurile functionale si zgomotul acceptabil in functionare...)

 

http://babelfish.yahoo.com/translate_url?d...TrUrl=Translate

post-3884-1238709270_thumb.jpg

post-3884-1238709285_thumb.jpg

post-3884-1238709301_thumb.jpg

post-3884-1238709314_thumb.jpg

post-3884-1238709323_thumb.jpg

post-3884-1238709335_thumb.jpg

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trombonistule! :huh:

...am doua axe cu came cea de pe ciors si una second la mana saptea , si difera al naibii forma si inaltimea camelor....de asemena , mai am si fo' doua distributii "orijinale", si nu-s tumna la fel marcate rotile , si canalele de pana...si vroiam sa fac comparatie cu o himera...

Pana la urma , l-am adunat asa cum s-a nimerit , si a merge cumva , doar inauntru in motor e intuneric si nu se vede....

PS

...din masuratorile mele cu sectoare gradate, pendule, si nuiele de alun...adimisia si evacuarea stau deschise vreo 180 de grade pe axa cu came, perioada de suprapunere a deschiderilor , este simetrica fatza de PMS....si, poate , admisia se deschide mai repede cu cateva grade...

am notate si valorile ce le-am gasit , daca intereseaza pe un alt maniac...

No, problema e veche si s-au batut si altii de ea....ca sa vedeti ca nu sunt maniac! :P

...asa ca nu se stie ce axe cu came aveti prin ele , si nici ce distributii...

post-3884-1239345427_thumb.jpg

post-3884-1239345444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, problema e veche si s-au batut si altii de ea....ca sa vedeti ca nu sunt maniac! :huh:

...asa ca nu se stie ce axe cu came aveti prin ele , si nici ce distributii...

Diferentele sunt evidente, insa este mai important sa masori pt comparatie unghiurile de deschidere/inchidere ale supapelor (stiindu-se faptul ca si acestea sunt diferite). In cartile tehnice sunt date ce difera de la un model la altul legate de putere/turatie. Astfel la aceeasi motorizare, daca se creste performanta camele devin mai lungi si mai ascutite, insasi calajul distributiei este diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Asta este scula! In mai putin de 2 minute, suprafata unui cilindru a devenit functionala, au disparut toate urmele de gripaj. Nu coteaza cat de inclinata este bormasina si daca este tinuta perfect pe axa cilindrului, merge oricum. Forta centrifugala face totul! Asta seara am facut o proba, maine termin si mai pun o poza.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pe uscat?...sau cu ceva zama?

...se vad acolo ceva urme de segmenti care au stat in ploaie, in cilindrul ala? :D

...nu stiu cum ar iesi o aducere de cota 1 la cota 2 de exemplu....cred ca mai sanatos ar fi cu o scula dedicata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...