orestte Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 volanata usurata ajuta la cresterea turatiei mai ales daca se monteaza si pistoanele bombate si se tureaza mai usor (are sprintul mai usor), la dnepr volanta este marita din cauza atasului, pt ai mai mari putin cuplul motor...odata purtata la solo usurarea volantei e/sau nu necesara depinde de stilul si de ce vrei de la motor.... p.s. demo stiai ca dneprele solo au axul cu came diferit de cele cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 bine ca mia-i spus oreste ! de unde pot sa iau o axa cu came de solo? si cum va influentza comportamentul motocicletei? MERCY ! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 la ce poate sa folosesca ...la cresterea turatiei ,randamentului motorului, puterii kit complet de fabrica include pt o dnepra solo volanta de solo, pistone de solo (bombate),grup fugs de solo, pinioane a patra de solo, ax cu came de solo,....dneprele solo am vazut ca au pe 18 rotile(nush de ce avantajeaja la demaraj, dar pierde la viteza)...o aprindere electronica, niste carb bune si ai motor bun fara sa faci pist de lemn de la olcit sau pompa de ulei de la un alt tanc rusesc...ori maresti baie de ulei si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 ok ok oreste , da' tot nu mi-ai spus de unde pot sa cumpar o axa cu came de nipru solo, si acum m-ai agitat si cu pinioanele de a4-a cu raport 1: 1 DE UNDE LE POT LUA PE ASTEA DOUA SI LA CE BANI? mercy anticipat bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 6, 2005 Share Postat Martie 6, 2005 sunt rare si in rep moldova....oricum daca ai toate astea pe motor poti spune ca ai dnepr pt export ...da un mail la fabrica lor sau celmai bne e sa te duci tu la chisinau, posibil sa nu gasesti prima data dar vb cu basarabenii si data viitoare cand te duci le gasesti...inca ceva supe rmisto ce am mai avut eu pe dnepr a fost o baterie de 12v18A care vine la fix in locasul ei..era suuuuuper buna... ihs multe chesti care sunt originale si daca le pui pe dnepr ihi inbunatatesti cu mult randamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 6, 2005 Autor Share Postat Martie 6, 2005 Eu am luat din volanta in ideea a alte 4 nepre la care a fost facuta exact modificarea asta si merg f. bine. Toate cu grup solo bineinteles! Intra mai rpd in ture si nu au existat prb referitoare la vibratii la ralanti, etc.. Ma gandesc ca avand pistoane bombate exista sansa sa fie chiar mai vizibila diferenta decat la celelalte... Daca ii mai pun si un cauciuc de japan pe fata si un 4 cu 19 pe spate sunt om Dar ramane de vazut pt astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 7, 2005 Share Postat Martie 7, 2005 Dimensionarea volantei se face in functie de valoarea momentului maxim si turatia la care se obtine acesta. Prin modificarea pistoanelor (cresterea raportului de compresie) si mai ales prin schimbarea arborelui cu came se obtine o crestere a turatiei medii de functionare. Masa volantei este invers proportionala cu turatia medie a motorului, de unde rezulta totusi ca micsorarea acesteia este benefica in cazul modificarilor pe care le faceti voi P.S.: Daca volanta este prea usoara, efectul nu se poate simti prin aparitia de vibratii la ralanti, incovenientul fiind ca apar solicitari suplimentare in lagarele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 de ce nu sablati voi aripioarele de racire de la cilindri si capacele de chiulase? Si pt o racire suplimentara tre sa le dati o culoare inchisa prin brunaj (cei de la tir stiu, vanatorii stiu si exista o firma care face asa ceva la arme, google - brunaj) ?ies la culoarea tevilor de pusca si au si protectie anticoroziva asta poate da o temperatura cu cateva grade mai mica in aceleasi conditii atmosferice Brunajul este procedeul prin care o piesa se incalzeste la o temperatura suficient de mare si apoi se raceste in ulei?A mai facut cineva asa ceva? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 Brunajul este procedeul prin care o piesa se incalzeste la o temperatura suficient de mare si apoi se raceste in ulei?A mai facut cineva asa ceva? Numai bine! aia e calire. Brunajul este procedeul prin care pe suprafata pieselor apare o culoare ca aia de pe armele de vanatoare. Tot un oxid este, acoperirea este de natura chimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 DEMOSTENEEEEE! dar de pompa de ulei ce ai de spus? ca ma gandeam sa schimb pinioanele cu altele mai late!(avand in vedere ca astea au o latime de 12mm.... , si acolo intra pinioane duble la latime..., cu o flansa intre corpul pompei si capacul pe care sta!) Daca stie cineva mai mult VA ROG MULT bagati aici cateva "sugestii" , pentru imbunatatirea racirii! ce frumos suna " un radiator "de racire al uleiului montat pe un nirpu! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 27, 2005 Autor Share Postat Martie 27, 2005 radiator de olcit special dar pt asta trb modificata pompa. Eu aveam in gand insa nu mi-am mai pus dupa ce-am vb cu orestte. Am pus oringurile doar si-am luat un capac nou pt pompa, cel vechi era putin uzat. Vb cu mos pedala din bucuresti, el si-a modificat pompa de ulei - a schimbat pinioanele si are un radiator de olcit special pe ea. Nu mai zic ca-i merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 demostene ori pui segmenti din fier mort si mergi 20000km ori pui segmenti cromati, da' schimbi si camasile, ca altfel mergi cel mult 5000. Io asa am patit maica. Acu tu poate ai sansa si rezista camasile?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 28, 2005 Autor Share Postat Martie 28, 2005 Moshul la care am dat piesele cred ca ma injura si-n somn. Am trecut ieri pe la el si lucreaza de vreo 4-5 zile la ele. E adevarat ca i le-am dus acum o luna si tocmai s-a apucat dar bine macar ca mi le face! Deci pistoanele erau ovalizate... Dar nu numai! Si cilindrii NOI masurati aveau diferenta f. mare intre partea de sus si cea de jos. Eu ce sa mai zic... Ideea e ca ma costa si refacutul pieselor noi, fapt pe care multi nu-l iau in consideratie. Totusi zic ca merita fiindca multi schimba piesele si nu stiu apoi de ce nu mai merge motorul, de ce se gripeaza, se strica, etc... E simplu!! Pentru ca piesele alea nu sunt la cotele la care ar trebui sa fie. Rectificate insa scapi de probleme. Trebuie doar sa mai ai putina rabdare si $ dupa ce le cumperi, ca sa le verifici si sa le faci... Am un prieten care si-a schimbat pistoanele. I s-a gripat in draci! I-am zis sa le refaca inainte pentru ca erau ovalizate sau macar dupa prima data sa le ia la pasta de slefuit sau smirghel fin in locul in care se vedea ca s-a gripat. In mod normal astea se gripeaza exact in locurile in care vine excesul de metal. Ale mele sunt facute cu ceasul comparator, adik la fix Ma indoiesc ca voi avea prb cu ele. Doar sa-mi loveasca supapele fiindca sunt pist bombate si nu stiu cat de bine se potrivesc. Daca se intampla o sa-i pun 2 garnituri sau una mai groasa si gata. Semeringurile sunt straine deci sunt bune. Rulmentii sunt si ei de calitate, in afara celor din furca care sunt luati de la Cristi! O groaza de bani. N-o sa am prb la motor. Garantat pt ca e facut brici, la cote... A fost desfacut pana si arborele pt a fi curatat pe dinauntru. Fiecare piesa a avut parte de-o baie de motorina, sa nu ramana mizerie... Tot ce-a fost chiar putin uzat din motor si grup, gen cuzineti, tacheti, capacul de la pompa de ulei, rulmenti, acele din grup, transmisia finala, etc.. a fost schimbat. Practic n-a mai ramas decat carterul, arborele, bielele, axa cu came, chiulasele si 3 rulmenti din motorul original care erau in stare f. buna si nu avea sens sa fie schimbate. La o chiulasa am pus ghiduri de masina refacute la strung si am rectificat scaunele. Iarasi munca de calitate La fix, totul la cote... Cutia ma streseaza fiindca e noua si nu stiu cat de buna va fi. Sper sa am noroc. Daca nu, atunci o sa mai strang bani sa iau una second si gata. Sper sa nu fie nevoie insa! Camere noi, ceas de km, maneta de acc, etc...etc... La bani m-a dus din calcule peste 15 mil. Cat o alta nepra adik. Fara imbunatatiri estetice, doar refacut totul si imbunatatit pe unde se putea... Nu-mi scot banii pe ea, stiu asta, insa sper sa nu mai am prb si sa ma tina 10.000-15.000 de km fara sa mai bag vreun ban in afara de consumabile si eventual un cablu rupt pe acolo... ca deh.. La cum e facut totul asa ar trb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 28, 2005 Share Postat Martie 28, 2005 La o chiulasa am pus ghiduri de masina refacute la strung si am rectificat scaunele. Iarasi munca de calitate La fix, totul la cote... de ce nu lucrezi tu simetric, la ambele chiulase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 28, 2005 Autor Share Postat Martie 28, 2005 O chiulasa e in stare f. buna, nu curgea, nu avea joc, nimic. De ce sa ma bag in ea daca e buna E chiulasa veche de MT 10 aia, cu flansa! Veche dar buna Initial am vrut sa cumpar chiulase noi dar n-am mai avut bani. Asa ca le-am verificat pe cele pe care le am si doar una dadea semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 28, 2005 Share Postat Martie 28, 2005 Mai filip, da' chiar ca m-ai bagat in ceatza!....CINE ESTE "MOS PEDALA" ? pe cuvantu' meu ca nu-l cunosc... si nici n-am auzit de el!oricum ar fi, sa stii ca eu vin marti seara in bucuresti si sa stii ca imi aduc pompa de ulei cu mine , sa imi spui daca mai e buna de ceva!si acum sa fiu sincer cu tine: DACA TOT AM DESFACUT-O ......HAI CA O SCHIMB SI PE ASTA si mai bag si un radiator de ulei ca sa mearga brici la 120km/h! ah da ce uitam : si cred ca pana o inmatriculez ii pun si pinioane de a 4-a cu raport 1:1 !(nu trebuie decat sa imi iau cutia de viteze in "spate" si sa dau o fuga pana la botosani la un amic de-al meu !si apropos: GASPAR e la 20minute de el! deci: pinioanele vin sigur in 10 minute ! ar mai ramane de schimbat axa cu "scame" da' aia e chiar greu de gasit!(ce tie si cu niprul asta solo....de parca ar fi hayabusa turbo ) BAFTA!(si te rog mult spune-mi unde il gasesc pe "mos pedala" ca am nevoie de sfaturile lui!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 29, 2005 Share Postat Martie 29, 2005 filip man !te rog mult cand ai ceva timp liber da-mi un byp si te sun eu , poate ne intalnim la o bere sa mai vb despre mos pedala, sau cum il cheama !chiar as vrea sa schimb pompa sau macar sa o modific! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 29, 2005 Share Postat Martie 29, 2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 31, 2005 Autor Share Postat Martie 31, 2005 Aventurile lui Nita Pitpalac cu familia prin Evropa. E o carte din tinerete care imi vine de fiecare data in minte cand ma gandesc la nepra. Sa continuam asadar?! O luna si jumate de rugaminti la moshul la care am dus piesele ca sa se apuce de munca. Telefoane zilnic, mers pana acolo, ascultat moshul cate o ora fiindca deh.. nu era deloc zgarcit la vorba si nu mai scapai de el, etc.. Bon.. Imi face pistoanele si cilindrii! In sfarsit. Ma cheama insa si-mi da cateva vesti bune. Prima e ca nu vrea sa-mi bucseze bielele fiindca sunt proaste materialele iar el se respecta. Ca nu-mi putea spune asta acu o luna jumate!!! Le-am luat frumos, am mers in alta parte si in 12 ore erau gata desi m-a costat 400.000 toata treaba. Second. A facut ghiduri, a rectificat scaunele, supapele, bklah-blah.. doar ca imi trebuiesc 2 saibe care sa fie mai mari decat ce am eu. Doar ca trebuiesc facute neaparat din ferodou de raba sau de camion Asa ca pune-te si cauta ferodou de raba sa faci moshului piesle... Du-te la strung cu ele, etc..etc.. Pana la urma s-a rezolvat si asta intr-o zi, dupa alergaturi prin tot orasul. A uitat insa sa-mi precizeze inainte sa puna ghidurile ca am chiulasa crapata Nu e grav, se rezolva cu poxipol si putina calamina depusa insa e un amanunt care m-ar fi interesat... Mda. Iata si una din saibe.. Este vb despre cele pe care stau arcurile de la supape. Trb mai groasa ca sa intinda arcul dupa ce a fost rectificat scaunul. Ferodo de raba! Asta e noua pt mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 31, 2005 Autor Share Postat Martie 31, 2005 Si crapaturile din chiulasa Pe cuvant daca se vedeau!! Era calamina asa frumos depusa incat ziceai ca-i perfecta chiulasa pana n-a fost luata la perie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 31, 2005 Share Postat Martie 31, 2005 fa un efort si schimba chiuloesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 CHIAR ASA! dar daca mai ai ceva $ poate modifici si pompa de ulei! m-am intalnit cu mos pedala si mi-a explicat cam ce trebuie sa fac, si chiar mi-a indicat la cine sa fac pinioanele pt pompa marita! chiar trebuie sa iti multumesc filip! poate iese o treaba bune! mircea spune ca temperatura la ulei , nu trece vara de 50 de grade celsius! NU TE TENTEAZA? si nici nu iti mai trebe ulei super scump.... BAFTA! si mercy inca o data filip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 mircea spune ca temperatura la ulei , nu trece vara de 50 de grade celsius! NU TE TENTEAZA? De unde stie a masurat cu termometru?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 CHIAR ASA! dar daca mai ai ceva $ poate modifici si pompa de ulei! m-am intalnit cu mos pedala si mi-a explicat cam ce trebuie sa fac, si chiar mi-a indicat la cine sa fac pinioanele pt pompa marita! chiar trebuie sa iti multumesc filip! poate iese o treaba bune! mircea spune ca temperatura la ulei , nu trece vara de 50 de grade celsius! NU TE TENTEAZA? si nici nu iti mai trebe ulei super scump.... BAFTA! si mercy inca o data filip! Acum daca ai aflat,fa bine si varsa tot aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 2, 2005 Autor Share Postat Aprilie 2, 2005 De unde stie a masurat cu termometru?????? DA!!! Si-a montat senzor de temperatura in baia de ulei PS Dupa 10 ore de munca non-stop motorul e gata. Asamblat de la 0. Cu reglajele facute la culbutori, aprindere, tot. Mai ramane de pus pe cadru doar. Tareeeee sunt curios cum va merge, daca imi pisa prin vreun loc, d-astea!!!! Da, si de becul de la ulei.. Cu Oringurile alea ar trb sa se stinga dupa prima pedala. Eu mi-am incheiat treaba, sa-mi aduca odata cutia & it's alive. Restul e floare la ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.