Sari la conținut

Spring brake


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator DARK-RIDER-82

uraaaaaaa ! deci, filip cand bem? :banana: acum vorbind serios, cand vii cu ea la arcu de triumf? miercurea care vine???? hai ca sunt terminat de curiozitate!ai pus silicon rosu , la imbinari? baia de ulei e tot cea originala? si tot cred ca ar fi trebuit sa mai faci un efort , si sa bagi un radiator la ulei! din ce mi-a spus mircea..... e super bun! de abia astept sa il vad "pe viu" si in actiune!(pe frumosul nipranen:):laugh:

 

 

BAFTA! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi aduce cutia luni-marti e gata pana miercuri.

Silicon rosu in motor, negru in orice loc in care este vizibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ok filip! chiar sunt nerabdator sa te vad cu ea la arc! DA' NUMAI AI GRIJA CUM CONDUCI , CA AI VAZUT CE S-A INTAMPLAT IN ULTIMELE ZILE! :ok: :grinbandit: :banana: (vezi accidente!)

 

BAFTA! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am savurat fiecare post din topicul cu pricina si sunt convins ca am invatzat ceva. Vreau sa va felicit pt consecventza de care dati dovada in intretinerea Niprului. Vad ca ati venit cu idei mai mult sau mai putin originale de imbunatatiri/finisare (modificari care intotdeauna sunt cu dus-intors :grinbandit: ).

 

Imi dau cu parerea in legatura cu ce-a spus Drobu mai demult, sper sa ma corecteze chiar el.

Segmentul la temperatura se dilata si apasa pe oglinda cilindrului. Daca segmentul incalzit e lat avem de-a face cu o fortza distribuita, pe o suprafata de contact mare, pe care o echivalam in mecanica cu o forta (taietoare) mare.

Daca e segmentul ingust, forta echivalenta este mai mica, deci cred ca avem de-a face cu o frecare mai mica, fara sa pierdem compresie. Cel putin asa sper.

Problemele de racire sunt reale si au fost expuse de ing.Al.Mayer in cartile sale din anii 50. Sunt cum a spus Drobu (respect :ok: ).

Dar cred ca pot preveni incingerea/gripare/spargerea prin finisarea. In ce fel? Lustruirea manuala fina pana la luciu a suprafetei superioare a pistonului, a bosajelor, a bielei si a camerei de ardere. Eventuale gauri in interiorul pistonului la umerii care tin boltzul pt ungere/racire.

Ma intereseaza pareri fiindca s'tem mai multi care ne-am pus pistoane facute cu segmenti de Trabant. Pistoanele sunt OK, sunt facute la "Nea Mishu".

Segmentii de Trabant par mai buni la aceleasi diametre,atat la aspect, sunt mai elastici, mai fini, sunt cu 0.5 mm mai ingusti (de la 2mm original la 1,5), si nu cred ca o sa roada cilindrul :banana: . Oricum fiind mai ingusti, ungerea ar trebui sa fie mai buna.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ce diametru are pistonu de trabant? chiar sunt curios, pt ca nu am desfacut un motor de trabant.... inca :banana:

 

BAFTA! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce diametru are pistonu de trabant? chiar sunt curios, pt ca nu am desfacut un motor de trabant.... inca :banana:

 

BAFTA! :grinbandit:

72mm pe cota nominala.

 

Prin folosirea unor segmenti cu inaltime mai mica, se va obtine o usoara crestere a puterii datorate micsorarii frecarilor. Dar in acelasi timp, motorul va trebui segmentat mai devreme, pentru ca repartitia pe orizontala a fortelor care actioneaza asupra pistonului vor determina uzura mai accentuata a segmentilor, datorita suprafetei de contact cu cilindrul mai mici.

Daca se folosesc segmenti cu rezistenta la uzura crescuta, camasa cilindrului se va uza mai rapid, ceea ce nu este normal, pentru ca segmentii sunt cei care trebuiesc inlocuiti (vezi ansamblul "bolt piston - bucsa biela", unde bucsa este componenta mai slaba sau "pinion, foaie - lant de transmisie", unde se schimba lantul).

La toate acestea exista niste compromisuri care daca sunt alese cum trebuie, se pot obtine rezultate multumitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

SALUT $ILVER! din ce imi spui tu, mai bine ar fi sa bag segmenti din material mai "moale" si sa ii schimb la cati km? asta numai daca stii off-course :laugh: oricum , momentan nu am nevoie de schimbat nimic deoarece are set motor nou nipranu' meu , deci.... vedem cat tin astia :laugh: !

 

 

 

 

BAFTA! :laugh: :D :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

bravo filip! e super nipranu tau!felicitari , si ai grija cum il conduci!(cand ai venit cu el la arc , aveai pistoanele bombate montate?)

 

 

 

BAFTA! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: am pornito,am porniiiitoooo!!!! :lol: sunt cel mai tare....he he he...

tre sa ma bucur si io,nu?...

:lol: :lol: :P :lol: :lol: :lol: asa eram aseara pin garaj...iiiihhhhaaaaaa.....na belea k mere cu pist de oltcit... :lol:

gata sunt pe sfirsite cu mecanik si ies... :lol: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

"DOMNULE" MANUEL , VREM FILME CU EA!!!! ASHA NU SE MAI POATE :lol: , CRED CA AM AJUNS LA MAX CU NERVII :lol: trebuie sa o vad si eu in actiune!!!!! si sa stii ca tot mai vreau sa fac pinioanele la pompa de ulei!!! si le fac NUMAI la tine!!! offcourse , asta daca vrei :ok: eu sigur vreau sa le faci tu la tine in mangalia:) si inca ceva: crezi ca s-ar putea sa imi fac motoru' la tine(adika pistoane, alezat cilindrii, PACAT ca-s noi :lol: las ca o sa se simta mai bine cu pistoane de oltcit) astept P.M.-ul tau !trebuie sa mentionez ca nu prea ma grabesc , da' macar pinioanele de la pompa, as vrea sa le fac!mai vb pe messenger (asta daca te prind macar o data on-line! :lol: )

 

 

BAFTA!(si nu uita: sunt multi cei care vor sa vada o DNEPR SUPER JAPAN in actiune :lol: )

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"BAFTA!(si nu uita: sunt multi cei care vor sa vada o DNEPR SUPER JAPAN in actiune )"...... :lol: ..m-a logat altcineva ...am ris si io o zi cind am vaz: DNEPR SUPER JAPAN .... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...