andreicoroi14 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) deci modelul asta KTM 690 enduro R imi place de minune este foarte frumos,dar nu imi place LC4 lc4 690 adventure!!! la 690 enduro R daca ar fi putin mai scobita saua ar fi mult mai bine ptr enduro,sa intri cu partea dorsala putin in ea ca acum este putin cam dreapta SI ASTA I SUPER NASSPA http://www.ktm.ro/node/2231 Editat Iunie 27, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 deci modelul asta KTM 690 enduro R imi place de minune este foarte frumos,dar nu imi place LC4 lc4 690 adventure!!!la 690 enduro R daca ar fi putin mai scobita saua ar fi mult mai bine ptr enduro,sa intri cu partea dorsala putin in ea ca acum este putin cam dreapta SI ASTA I SUPER NASSPA http://www.ktm.ro/node/2231 R'u ala se pare ca ar fi numa ceva trucaj pe comp si ce zici tu "adventure" ii chiar ktm 690 enduro care ii o motocicleta foarte tare. Daca nu iti place nu comenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 oricum tot mai misto i KTM 690 Enduro R nu am comentat frate cei daca nu avem aceleasi gusturi?nu am voie sa imi exprim opinia? pe comp=pe comparatie????lasa limbaju asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) comp=computer....am scris in viteza ca vroiam sa ies cu motoru.....si te rog nu ma lua peste picior ca s-ar putea sa stiu mult mai multe decat tine in materie de motociclism. Si pozele ce le-am pus se pare ca is trucate pe calculator si nimic mai mult. Ramane de vazut ce o sa prezinte ktm pe 2009(probabil de pe la sfarsitul lui august-septembrie). Eu sper sa vad si o versiune adventure a motorului de 690 care se pare unul foarte bun si poate chiar o versiune mai sportiva a 690 enduro. Oricum ktm 690 enduro ii o motocicleta super pt dual-sport, fiind usoara(~135kg la gol), puternica(65kg), suspensii bune, selectarea aprinderii pe cele 3 moduri ii iara un lucru bun, frane ok. Minusurile constau in faptul ca nu are kick starter(ceva de speriat la enduro), toba se incalzeste cam tare si daca esti mai inalt de 1.85 o sa fie probleme cu distanta dintre sa si peg'uri. Daca nu iti place designul ii strict problema ta, dar nu o blama pt ca nu iti place coloristica Editat Iunie 28, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) comp=computer....am scris in viteza ca vroiam sa ies cu motoru.....si te rog nu ma lua peste picior ca s-ar putea sa stiu mult mai multe decat tine in materie de motociclism. Si pozele ce le-am pus se pare ca is trucate pe calculator si nimic mai mult. Ramane de vazut ce o sa prezinte ktm pe 2009(probabil de pe la sfarsitul lui august-septembrie). Eu sper sa vad si o versiune adventure a motorului de 690 care se pare unul foarte bun si poate chiar o versiune mai sportiva a 690 enduro. Oricum ktm 690 enduro ii o motocicleta super pt dual-sport, fiind usoara(~135kg la gol), puternica(65kg), suspensii bune, selectarea aprinderii pe cele 3 moduri ii iara un lucru bun, frane ok. Minusurile constau in faptul ca nu are kick starter(ceva de speriat la enduro), toba se incalzeste cam tare si daca esti mai inalt de 1.85 o sa fie probleme cu distanta dintre sa si peg'uri. Daca nu iti place designul ii strict problema ta, dar nu o blama pt ca nu iti place coloristica stiu ca sti mai multe! diferenta dintre ktm 690 enduro si 690 enduro R este asta!!! imi place mai mult enduro R... Editat Iunie 28, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Deci se pare ca nu are nimeni pe la noi 690E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Citeste aici mai Schumy, poate te ajuta. O fost si prin CLuj cu el....ca m-am intalnit cu Noni la o poveste. Daca stiam ca te intereseaza atata te chemam sa vezi 690-ul desi o trecut cam 2 luni de atunci. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=42686 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Am citit topicu ala de mult. As fi vrut sa vad si in realitate cum arata un 690E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Am citit topicu ala de mult.As fi vrut sa vad si in realitate cum arata un 690E Daca am fi avut discutia asta acum 2 luni....ai fi vazut in realitate cum arata. Sorry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Daca am fi avut discutia asta acum 2 luni....ai fi vazut in realitate cum arata. Sorry! Asta e Tigrule da asta ii naspa? Desi presupun ca sunt singurul interesat de 690 enduro, vin cu vesti. Se pare ca se va scoate si modelul R(ceva mai competitional) din 2009. Asta demonstreaza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Asta e Tigrule da asta ii naspa? Desi presupun ca sunt singurul interesat de 690 enduro, vin cu vesti. Se pare ca se va scoate si modelul R(ceva mai competitional) din 2009. Asta demonstreaza: EEEEEEEEEE asta i altceva tata tare jucaria,mi se pare mie dar nu mai este aceasi problema ca la 690E,ma refer la treaba cu evacuarea? P.S. castig la loto premiul cel mare si imi iau si eu una ca aceasta si la 18 ani vin pe la cluj,,se pare ca anul acesta nu imi voi luat moto dar sigur in primavara Editat Iulie 29, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Eu as mai astepta inca vreo 2 ani pana sa imi iau oricare model de 690 enduro sau enduro r sau chiar smc. Au probleme cu evacuarea(topeste semnalizatoare si plastice si chiar rezervervorul), rezervorul(nu poate sustine prea multa greutatea si se misca) si injectia cand ii slaba bateria(unui tip de pe advrider.com era sa ii ia foc motocicleta). La toate acestea mai adaugam saua incomoda(motocicleta asta ii un dual sport totusi nue exc) si pretul de 8000e si "ne-am scos". Vechile LC4 cu toata vibratile isi merita bani. De aceea nici nu gasesc un LC4 adv din 2004 inn sus sub 5500e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) EEEEEEEEEE asta i altceva tata tare jucaria,mi se pare mie dar nu mai este aceasi problema ca la 690E,ma refer la treaba cu evacuarea? P.S. castig la loto premiul cel mare si imi iau si eu una ca aceasta si la 18 ani vin pe la cluj,,se pare ca anul acesta nu imi voi luat moto dar sigur in primavara cred ca o sa iau warm ptr postul de mai sus respectele mele DOMNULUI SOSO,CARE SPUNE CA NU AM MESAJ IN POSTURI...DECI IN COLTUL ENDURISTILOR NICI NU AM VOIE SA INTREB .TOATE POSTURILE SUNT BUNE doar ale lui thetiger nu sunt bune.. respect tuturoR usherilor care au posturi si nu exista mesaj in ele:exemplu """POze ceva?"" SUNTEM IN ROMANIA SI ASTA SE SIMTE :SUTE DE USHERI pun intrebari inutile dar se trece cu vederea .... nu vorbesc in nume de rau dar DACA EU POSTAM ASA CEVA""""pogramul pare F interesant...si zona e superba(si scorul mic, tinand cont de ce se ofera)! Succes!!"""SIGUR LUAM UN WARM DE 2 ZILE SAU O PERIOADA FOARTE LUNGAAAAAA!CUM i PLACE SOSO SA ZICA!!!! -------------------- DACA EU POSTAM ASA CEVA""""pogramul pare F interesant...si zona e superba(si scorul mic, tinand cont de ce se ofera)! Succes!!"""SIGUR LUAM UN WARM DE 2 ZILE SAU O PERIOADA FOARTE LUNGAAAAAA! -------------------- DACA EU POSTAM ASA CEVA""""pogramul pare F interesant...si zona e superba(si scorul mic, tinand cont de ce se ofera)! Succes!!"""SIGUR LUAM UN WARM DE 2 ZILE SAU O PERIOADA FOARTE LUNGAAAAAA! -------------------- DACA EU POSTAM ASA CEVA>>>pogramul pare F interesant...si zona e superba(si scorul mic, tinand cont de ce se ofera)! Succes!!<<<<SIGUR LUAM UN WARM DE 2 ZILE SAU O PERIOADA FOARTE LUNGAAAAAA! salut la toata lumea macar un usher are curaj sa zica adevarul DACA EU POSTAM ASA CEVA>>>pogramul pare F interesant...si zona e superba(si scorul mic, tinand cont de ce se ofera)! Succes!!<<<<SIGUR LUAM UN WARM DE 2 ZILE SAU O PERIOADA FOARTE LUNGAAAAAA! Editat Iulie 30, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 draga baiete, ramai te rog on topic.daca vrei sa imi spui ceva, te rog mesaj privat sau topic separat, promit sa nu il sterg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 au inebunit motociclistii !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 poate wannabe bikers..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 poate wannabe bikers..... As you say. Numa strica topicul. Deci in Romania inafara de 690 enduro care a facut 1000km altele nu au propietari? Adica eram si eu curios de parerea unui proprietar care are cativa mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) WebRide: 2008 KTM 690 Enduro The world of dual-sporting is chock-full of compromises. How on earth are designers and engineers supposed to create motorcycles capable of performing well on surfaces as different as dirt and asphalt? With dual-sports making a market resurgence and KTM already leading the charge, the Austrian firm has released this brand-new LC4 family member, the 690 Enduro. I recently rode the bike in Spain at the model's press launch and came away impressed. True off-road riding demands a lightweight bike with ample suspension travel and good balance and handling. KTM puts an emphasis on that word "sport," focusing on making the bike off-road worthy first and concentrating on on-road abilities second. This concept is even more obvious when taking a look at the company's 450/530 EXC-R models, which are essentially full-blown racebikes with the necessary lights, signals and other items to make them highway-legal in all 50 states. The 690 is the next logical step; a more powerful and dirt-capable machine than the previous 625SXC and even better as a street machine. Key to making the 690 more asphalt-friendly is the more powerful 654cc, liquid-cooled, sohc, four-valve, fuel-injected Single. A new cylinder head is largely responsible for generating the claimed 63 horsepower. Features such as the APTC slipper clutch and a three-position-switchable mapping system allow the Enduro to not only perform well off-road but make it quite nice on it as well. This bike isn't about to replace your streetbike, but if you need to do 50 miles of blacktop to get to next dirt section, you'll be quite comfortable on the 690. I was very impressed with how good the bike was off-road. My long-term bike this year has been a 450 EXC and although the 690 probably can't hang with that bike when the trails get tight and technical, I'm sure it can on fire roads and less-gnarly terrain. Weighing a claimed 305 pounds, it’s no lightweight, but at the same time it carries that weight fairly low (underseat fuel tank) and never felt top-heavy or bulky when riding. The U.S./Canadian-spec. bikes come with knobby tires which differ from the rest of the worldwide markets. I was only able to spend a limited amount of time on doing photos on those bikes (one of which was set up by none other than multi-time World Enduro Champion Giovanni Sala). The advantages of these tires were improved traction in loose conditions and more bite from the front tire when braking off-road. For a rider who won't be tackling serious trails in the dirt, the dual-sport tires that I spent most of my time on were actually very good on-road and off. Although not packing as much travel as a traditional off-roader, the almost 10 inches front and rear could handle all but bigger jump landings. The new linkage-equipped shock worked very well and could possibly be a sign of things to come from a company that has stuck to its PDS linkless shock concept for ages. Messing with the multiple engine maps further proved the bike's versatility. In the normal setting, the 690 provided smooth power delivery that was easily controllable off-road. Switching it to the most aggressive setting improved throttle response, but was too much power for most tight off-road trails. A third map is designed for poor, low-octane fuel in places such as Baja California, where getting the good stuff is never guaranteed. The 690 Enduro is perhaps one of the very best bikes we've sampled yet in the dual-sport category. Very good off-road manners and better-than-most on-road character make it a top choice for those searching for a multi-faceted motorcycle. The bike will retail for $8898; a bit on the steep side, but what you get is a no-B.S. competition-quality motorcycle. No one will call this bike a poser! Editat Iulie 31, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 http://ktm.at/690-Enduro-R.100707.20.html Intre timp am descoperit si un proprietar de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Salut! unpic offtopic dar asta e locul: Careva din voi care au contact mai bun cu KTM, ne puteti da ceva hot news legate de posibilul 690 Adventure? Speeeeer sa nu il lase baietii de la KTM in sertar si sa il scoata repede! Ca tot netu e plin de oameni ce il asteapta. Gracias! Si daca mai e cineva cu 690 Enduro, va rugam, nu va sfiiti si faceti un review aici Have fun in weekend! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) cica nu foarte curand (christian waach, general manager ktm europe, interviu, motociclismo septembrie) Editat August 22, 2008 de marque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Eu sunt oarecum stupefiat.....de ce sa scoti din program un bestseller? Mai ales in momentele astea in care KTM si-a diversificat gama la maxim! Ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Probabil ca imping 990-ule puternic, e mai scump, mai mult profit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Deci de 690 Adventure pe anul viitor nici urma, asa se zice peste tot(Nomad a confirmat asta pe un alt topic). Pana acuma am vazut pe forum 2 proprietari de 690, dar ma mira ca nu a zis nimica pe acest topic(unul dintre ei are 990adv si pe topicul dedicat acelei motociclete am vazut noua lui jucarie). Acuma nu stiu cum sta treaba in parte la fiecare motocicleta, dar lumea s-a plans in special de toba care se incinge si de faptul ca daca vrei sa pui numarul pe aripa mica, si sa doi jos suportul, daca pui si semnalizatoarele sus pe aripa mica o sa fie parlite de toba(suportul acela de nr cu semnalizatoarele la prima tranta mai buna eu cred ca lai cam rupt). Tot din caza tobei pasager ii posibil sa transpire mai tare, panoul lateral sa il topesti si chiar sa afecteze rezervorul. Alte probleme au mai fost ca din cauza bateriei descarcate(nu moarta da cu putin curent), injectia functiona anormal si arunca flacari pe toba si a topit panoul de plastic care vine pe toba cam pe jumate. Toate treburile astea leam citit pe 30 de pagini de pe advrider.com. Chiar daca injectia e un avantaj deoarece se poate regla in funtie de terenul pe care se merge, e un dezavataj atunci cand se opreste motorul pe neasteptat. Fata de carburatie ii un motor mai complicat si daca se termina si bateria de la cat incerci sa il pornesti la buton, nu are pedala. Asta e doar parerea mea, un propietar ne-ar putea lamuri mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Adventure 690 posibil sa apara in 2009 Septembrie sau mai rau 2010 primavara. Pe anul asta (2009) pregatesc un 990 de tura bazat pe 990 SM, se va numi 990 SMT si o sa fie semicarenat - ceva ca Suzuki DL1000 - V-Strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.